Pahelika Secret Legends



Bulmacaların altına gömülmüş çok gizli antik bir sırrı ortaya çıkaracaksınız.Fantastik bir evrende yaratılmış Azada türü bir macera bulmaca oyunudur.73 MB
There is an ancient secret so powerful, it was buried deep beneath a maze of puzzles and pitfalls to prevent anyone from ever laying a hand on it.
Then one man discovered the existence of the secret. In doing so, his life changed forever. He resolved to seek the secret. He wanted to know if the legends were true.
They were.
Pahelika Secret Legends is a adventure/puzzle game set in a fantasy universe.
The game takes the player on a quest to discover the truth hidden behind an ancient legend told for generations in his family...73 MB



İndirmek için tıklayınız-Click to download
strategy guide-çözüm
Strategy Guide-Çözüm
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 223 yorum

3 Mayıs 2009 14:10

millet çabık oynayın ben dün bitirdim çok zevkli
oda oyunu alışkanlığı olmayanlara kök söktürdü bu oyun downtürkte. yaşasın şaaaaneee.

3 Mayıs 2009 14:11

bide bu 2. partı önce indirin sona birinciyi bazen problem oluyomuş oyunu açmakta.

3 Mayıs 2009 15:28

tşklerrrrr sis yükledim ve oynamaya başladım.
Evet bozo çok güzel bir oyun daha başındayım magical portala reknli iksirleri döktüm pek bir uğraştım ama buldum sıralamayı çok şükür )) ama ondan sonra ne yapacağımı hala bulamadım orada takıldım kaldım :( uğraşıyorum bakalım.

3 Mayıs 2009 15:29

Ben ilk yazılan tek linkten rapidden indirdim bir sorun yok.

3 Mayıs 2009 16:10

buldummm sağ tarafta bir yerde puzzle çıktı onu yapınca oldu :))

3 Mayıs 2009 16:24

bu kapının şifresini bulan var mı arkadaşlar :(((

3 Mayıs 2009 16:42

buldum ))) 531 ya da 532 de açıldı sanırım

3 Mayıs 2009 16:52

teşekkürler sis:)
hehe bende geri kalmayayım bari.yüklemeye başlıyorum:)

3 Mayıs 2009 16:56

offff çok güzel ama her aşaması uğraştırıyor

3 Mayıs 2009 16:57

çabuk yetiş papane :D

3 Mayıs 2009 17:11

selam arkadaslar
ben once normali indirdim acilmadi
sonra part 1 indirmek istedim beceremedim
bilmedigim sayfa aciliyor
nasil oldugunu bilen varsa
lutfen yardim edermisiniz

3 Mayıs 2009 17:48

1 saat oldu ben halen yüklemekle uğraşıyorum ya:(((
net gidip geliyor yükleme yarım kalıyor.bana yapılırmı bu ama:((((

3 Mayıs 2009 17:55

pamuksel ben en üstteki tek linkten yükledim.
sonra winrarda klasöre tıkladım.ve çıkan sayfada uygulamaya bastım.yüklenince çıkan sayfada ilk kutucuğa tıkladım.anlaşmayı kabul ettim.yükledi C diskine ve şimdi oyun açıldı.

3 Mayıs 2009 18:17

kulenin penceresinden içeri girdim:)
soldaki ok işaretlerini ayarlamalıyım:)

bozo sanada teşekkürler oyunu tavsiye ettiğin için:)
süper bir oyunmuş.
sheraaaaaaaaaaaaaaaa nerdesin?

3 Mayıs 2009 18:45

foreverim kıymetlim:)
ben kulede kaldım.soldaki okları yaptım,kutuyu açtım.sonra aşağıya indim.
şişeleri topladım,2 dolu 2 boş.mumu aldım.defterden kağıt parçası aldım.bazı harfler eksik üztündeki yazılarda.
yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

3 Mayıs 2009 18:46

papane sagol yardimin icin ben tekrar denedim nafile olmuyor galiba yine antivuruz programi engelliyor onun icin acilmiyor
obur linkten yukleyen varsa yardimci olurmu
rica ediyorum
papane tekrar tesekkurler pamuksel

3 Mayıs 2009 18:53

rica ederim pamuksel.
kimsecikler yok sanırım.bende takıldım kaldım:(

3 Mayıs 2009 18:56

http://odaoyunu724.blogspot.com/


PAMUKSEL
bu linke gelirmiisn?
skarabe 2 parttan oyun yüklüyormuş.sanırım açacak.
verdiğim linkteki chat kutusundan yazışarak yardımcı olabilir:)

3 Mayıs 2009 19:47

Yettim papanem net gitti deli oldum ben de bu compas lı yerdeyim hala uğraşıyorum.)))) yönlerimi şaşırdım valla))))

3 Mayıs 2009 19:48

aşağıda topladığım 2 dolu şişeyi sağdakikaana döktüm.sonra pembe scrolu kazana tıkladım. ve boş şişeyi kazandaki karışımla doldurdum.
sonrada dolan şişeyi lambaya tıkladım (itemler arasındaki lamba).ve mumla lambaya tıkladığımda lamba yandı.
yukarı çıktım merdivenden solda kitaplığın solundaki sehpaya lambayı koydum.kitaplığın yanındaki dolap açıldı.kask gibi bir şey aldım.
lambayı sehpadan geri aldım.
tekrar aşağı indim.altta sağdaki sehpaya lambayı koydum.kaska benzettiğim şeyi tam ortada altta yerdeki yuvarlağa tıkladım.ışıklar saçılmaya başladı.ışığın ortasına tıklayınca yukarı çıktım.
yukardaki renkli şeyleri topladım.

3 Mayıs 2009 19:48

foreverim bi denem:)
iyiki telefonun çekiyormuş.sağol:)

3 Mayıs 2009 19:53

hahahahaha o renkli şeylerin sorasını söylerim bulamazsan sen de pusulalara gel de beraber yiyeylim kafayı ))))

3 Mayıs 2009 19:55

renklikristalleride topkuyorum.sağdaki kısa olan sütuna tıklayınca puzle yaptım.pembe scrollu aldım.

3 Mayıs 2009 19:59

ortadaki sivri sütunlarasırasıyla renkli kristalleri dizdim.
bize göre;
sola sarı,
sağa yeşil,
öne kırmızı,
arkaya mavi kristali koydum.

3 Mayıs 2009 20:02

sonra da o renkli külahları ortadaya dökeceksin papanem sırasıyla

3 Mayıs 2009 20:19

foreverim onu bende biliyorum sırayla dökeceğimi de.sırasıyla uğraşmaktayım olmadı daha:)

3 Mayıs 2009 20:20

çok şükürrrrrrr pusulaları geçtim üfff telledimmm ))))

3 Mayıs 2009 20:22

torbaların sırası kırmızı yeşil mavi sarı da olabilir kırmızı mavi yeşil sarı da şimdi bi kapı var şifre gerek hüfff

3 Mayıs 2009 20:23

foververr bu kapının şifresi ne yahu

3 Mayıs 2009 20:25

şifreyi kağıttaki sorulara göre buluyoz sol elde kaç parmak var 5 kaç direktör var 3 kaç gözümüz var 2 yani 532

3 Mayıs 2009 20:28

kırmızı-mavi-yeşil-sarı keseleri sırayla ortaya tıkladım.oldu şükür:)

3 Mayıs 2009 20:29

ileriki levelde sağdaki kollar geri ileri ileri olucak altındaki üçgenşleri alıyoruz

3 Mayıs 2009 20:33

beyaz yeşil kırmızı mavi olacak şelikde yerleştirin üçgenleri

3 Mayıs 2009 20:38

skarabe yukarıda yazmıştım şifreyi :)

3 Mayıs 2009 20:39

o topladığınız nesneleri karşıdaki 5 yuvarlaıklı şeye yerleştiriyorsunuz ama inanın katırlamıyorum nasıl yerleştirdiğimi:( yazamadan geçti

3 Mayıs 2009 20:41

ama gerisi yok işte körü kuruldu itemler toplandı yerleşicek ama sırası ne :(

3 Mayıs 2009 20:51

arkadaşlarkapıyaşifre giriyorum ama açılmıyor:(
taşları topladım.ortadaki yee taşları dizdim.kolu çektim.elimde kağıt var sadece.

3 Mayıs 2009 21:10

papanem ben baya ilerlemişim valla hatırlayamadım o sayfayı sadece şifreyi çok aradığım için onu notalmışım

3 Mayıs 2009 21:12

papanne kapının yanındaki kolu çek

3 Mayıs 2009 21:39

allam ya bende şifre 542 imiş.
deminden beri sizin şifreleri deniyordum:(
açtım kapıyı:)

3 Mayıs 2009 21:43

kapı açılınca girdiğimiz yerde heykel kafaları var gözleri parlayan.onlara tıklayıp sorulan sorulara doğru cevap verince gözlerindeki ışık sönüyor,yoksa tekrar sorulara cevap verebiliyoruz doğruyu bulana dek.

3 Mayıs 2009 21:47

önce soldaki ve sağdaki heykellere tıklayıp sorularadoğru cevap verdim.en sona ortadaki büyük hewykel başına tıkladım.en üstteki cevap sıkkını tıkladım.heykel kayboldu allta kapak açıldı.
başka yerdeyim şimdi:)

3 Mayıs 2009 21:51

itemi koymadan önce tılklıyoruz yazılara göre itemleri koyuyoruz
LİGHT yuvarlağa güneş şeklindekini
HISTORY olana tüyü
UPS AND DOWN olana kum saatini
LİFE lafı olana kalbi
GİFT yakut

3 Mayıs 2009 21:52

soldaki sütundan scrool aldım.sağdaki kolları çekerek renkli üçgenler aldım.
ayrıca renkli kalp,kırmızı taşım var.
üçgenleri yerdeki renkli üçgenlere yerleştirdim renklerine göre.scroole tıkladım.kırık taşlar tammalandı ve karşıda duran diğer itemleri aldım.
elimde 5 item var şimdi.karşıdaki kapının bize göre solundaki 5 halkasına yerleştireceğiz ama belli sıralaması var sanırım.deniyorum:)

3 Mayıs 2009 21:58

geçtim sağol ska:)
pusulaların olduğu yerdeyim.şifre 501 tersten yazıyor zaten karşıdaki aynaya tıklayınca.
aynanın çekmecesinden kağıtaldım.
sanırım karşıdaki pusulalara gre yerdeki pusulaları ayarlıyoruz.

3 Mayıs 2009 21:59

pusulalı yerde taşlar sola koyunca pusulanın biri açılıyo diğeri içinse aynadan bakıp gördüğümüz şifreyi yazıyoruz 50- şifre son rakamını bilmiyorum

3 Mayıs 2009 22:02

soldaki pusula S
alt N
üst E
sağ W ye çeviriyoruz

3 Mayıs 2009 22:03

topladığım 3 taşı solda yere koydum.
pusulaları şöyle yaptım;
soldaki pusulayı S harfine getirdim,
arkadaki pusulayı E '' '' ,
sağdaki pusulayı W '' '',
öndeki pusulayı N '' '',
kapı açıldı.

TEŞEKKÜRLER BOZO:)))

3 Mayıs 2009 22:05

bıçak aldım,sağdaki ipi kestim.soldaki altın sandığa tıkladım puzzle yapıyorum.

3 Mayıs 2009 22:15

puzzle bitirince sandık açıldı .içinden aldığım şeyleri meşale gibi olan şeylere tıkladım.sonra sağda heykel kafasına tıkladım.soruları yanıtlıyorum gene:)

3 Mayıs 2009 22:19

soldaki 2 küçük heykel kafasına tıklayıp soruları yanıtladım.
sonra soldaki sütundan scrool aldım.
solda ortadaki yere scroolle tıkladım.yeni bölümdeyim:)

3 Mayıs 2009 22:39

yeni bölümde yerdeki renkli taşları topladım.sağdaki ağaç kovuğundan içinde kırmızı şey olan şişe aldım.birde boş şişem var.turuncu,sarı,kırmızı kristalim ve kağıdım var.
sağda yerdeki kare taşa tıkladım.gene şekiller var yapacağımız:)

3 Mayıs 2009 22:47

solda dere kenarından aldığım küpü ortadaki uere koydum.kırmızışey olan şişeyi tıkladım küpe.birşeyler fokurdamaya başladı.
kapının yanındaki kristal yerlerine üste turuncu,sağa kırmızı kristali koydum.elimdeki sarı kristal yerleşmedi.

3 Mayıs 2009 22:51

şekilleri büyükten küçüğe doğru sıralayınca kapak açıldı.aşağı indim.
soldan uzun sopa,soldaki raftan üstten kısa sopa parçası aldım.
ve aşağıda 3 tane puzzle var yapacağımız:)

3 Mayıs 2009 22:51

papaneee o harfli puzzle ı yapamıyorum

3 Mayıs 2009 22:58

öndeki sarı düğmeleri renksiz yaptım.mıknatıs aldım:)
karşıda sağdaki dolaptaki puzzle yaptım kağıt aldım.
ERIF SI DROW EHT yazıyor üstünde kağıdın.
ayrıca aşağıdan duvardan ip aldım.

3 Mayıs 2009 23:03

1. sıradan F 1. sıradan I 3. sıradan R 4. sıradan E yi işaretleyin arkadaşlar

3 Mayıs 2009 23:04

teşekkürler foreverim bi denem:)
anaktar aldım:)

3 Mayıs 2009 23:06

aşağıdan aldığım uzun sopa ve ipi birleştirdim olta oldu:)

3 Mayıs 2009 23:07

mıknatısı da birşeştir papanem derenin her iki tarafına da tıkla onunla :)

3 Mayıs 2009 23:08

oltanın ucuna mıknatısı taktım.solda dereden oltayla bıçak aldım.

3 Mayıs 2009 23:09

bıçakla sağdaki dalı kesip,dalı ortadaki küpe tıkladım.

3 Mayıs 2009 23:12

küpün yanındaki otu bıçakla kestim.
sağda sarı kutuyu anahtarla açtım.mavi kristal aldım.
elimdeki mavi ve sarı kristalleride diğer kristallerin yanına yerleştirdim.

3 Mayıs 2009 23:14

otuda ortadaki küpe tıkladım.
elimdeki küçük sopaya bıçakla tıkladım.ucu keskinleşti.sonra scrool oldu.

3 Mayıs 2009 23:28

sağdaki ağacın yanındaki kayadan yeşil otuda alıp küpe tıkladım.scroole tıklayıncca o da küpe kondu.
boş şişeyi küpe tıkladım doldu.
şişeyi karşıdaki yere tıkladım sola kaydı ve kapı açıldı:)
başka bölümdeyim:)

3 Mayıs 2009 23:31

HELAL OLSUN SİZE VALLA. DOWNTÜRK TE MİLLET KAÇ GÜNDÜR KAFAYI YEDİ. SİZ MÜTHİŞ ÇABUK GİDİYOSUNUZ. EEE NEDE OLSA ODA OYUNU TECRÜBESİ. YA BİDE SAHNELER TIK TIK GEÇİYO NOT ALMAK BAZILARINDA ÇOK ZOR. HADİ BAKALIM KOLAY GELSİNNNN.

3 Mayıs 2009 23:35

yerden boş şişe ve kova aldım.kovayı sağda kuyunun kenarına koydum.
soldan sandalye gibi olan şeyden kağıt aldım.
ekranda sağ üst köşede siyah yuvarlak şeye tıklayınca bir önceki yere geçebiliyoruz.boş şişeyi küpe tıkladım doldurdum geri ama yeni bölüme tekrar geçince şişeye tıklayınca şişe kayboldu.
karşı kulübede asılıolan ipi alıp.kuyudaki çıkrığa bağladım.

3 Mayıs 2009 23:36

bozo aslında oyun kolay.birşeyler yapılması gereken yerlerde ışıklar saçılıyor ipucu oluyor onlar.
ama itiraf edeyim sadece pusulada senden kopya çektim.bir dahada bakma ihtiyacı olmadı.
ama olursada tekrar bakarım yorumlara:)
çok zevkli bir oyun:)

4 Mayıs 2009 00:01

hayda yorum yazmak için çıktım oyundan.geri açtığımda ortada iskelet vardı.yerde scrool.scroolü aldım tıkladım iskelet yok oldu.bıçak aldım.
bıçakla sağdaki yeşil otu kestim.boş şişe aldım ordan.
ortadaki kuyuda mavi su ile boş şişeyi doldurdum.

4 Mayıs 2009 00:16

soldan sağa sıra ile
mavi-kırmızı-yeşil-sarı renklerle şişeyi doldurup kuyuları doldurdum.kapı açıldı.

4 Mayıs 2009 00:19

kulübeden içeri girdim.yerden anahtar,sopa,metal mavi bir şey aldım.
anahtarla sağdaki dolabı açtım.bir sopa daha aldım.

4 Mayıs 2009 00:21

aldığım mavi metal şey çekiç başıymış.sopayla çekiç başını birleştirdim.çekicim oldu:)

4 Mayıs 2009 00:23

kırmızı sarı mavi yeşildi bendeki sıra içeriye girdim ama ne yapacaz kestiremedim

4 Mayıs 2009 00:27

itemlerle çekiç yapıp o tahta yeri kırdım ve sarı bi parça aldm

4 Mayıs 2009 00:29

çekiçle karşıdaki tahta sandığı kırdım.içinden gri 6 lı yıldız aldım.
karşı duvarda parıldayan yere tıkladım.puzzle yapıyoruz:)sarı 6 lı yıldız aldım.

4 Mayıs 2009 00:32

sarı ve gri 6 lı yıldızları mavi sopa ile birleştirdim.

4 Mayıs 2009 00:36

sihiri bi sopamz var artık ne işe yaracak bakalım

4 Mayıs 2009 00:39

yayanan ışıkları şamdanının altındaki renge dönüştüyoyoruz ve kapı açılıyor yeni lvl

4 Mayıs 2009 00:39

o sihirli sopayla yanan meşaleleri altlarındaki renklere göre değiştiriyoruz

4 Mayıs 2009 00:43

küreyi yerine koydum şamdanı duvara yerine taktım başlkada bişi yapamadım

4 Mayıs 2009 00:45

sol dolaptan cam fanus ve düğme aldım düğmeyi karşı dolaba takılınca açıldı içinden mum çıktı mumu sağdaki şamdana taktım kaldım teslesporter denen şey inaktif hala

4 Mayıs 2009 00:47

mumun yerinede şişeyi koyup dolabı kapadım 2 dolap kaldı açacacğımız kitapları da bişi yapmak gerek ama yapamadım

4 Mayıs 2009 00:48

kitaplar şuan yerine yerleşio bitanesinin yerini buldum tek tam karşısı mavi kitaplardan biri konuyor

4 Mayıs 2009 00:49

sola kahverengi kitap sağada sırasıyla sarı ve mavi

4 Mayıs 2009 00:51

fırçada soldaki bordo şeyin içine konuyor mumum oradaki tek mavi vazo kaldı

4 Mayıs 2009 00:55

mavi vazoda bordo şey le mumun arasına konunca açılmayan dolaplar açılıyor ve içinden itmleri alıyoruz kese gibi şeyi teleportar a koyup scroll aa tıklayınca leveli geçiyoruz

4 Mayıs 2009 01:01

maşingaya önce yeşil şieyi sonrada çalıyı koyuyoruz yanıyo

4 Mayıs 2009 01:03

masanın üzerindeki şeyin şifresi 711

4 Mayıs 2009 01:04

anahtarla üst dolap açılıp kitap alındı

4 Mayıs 2009 01:07

kapı önüne kitapları koyuyoruz ve diğer lvl

4 Mayıs 2009 01:11

benim oyun kitlendi:(
en baştan tekrar başlayacağım:(

4 Mayıs 2009 01:13

buz parçalarını alıp sağa koyuyoruz ve yukarıdaki çekiç i ve bir buz parçasını alıyoruz çekiçle karşı duvarı yıkıyoruz

4 Mayıs 2009 01:21

buz parçasını çekiçle kırdım ve yuvarlak kaba koydum ısıttım su oldu sonrada üçgen kaba koydum

4 Mayıs 2009 01:23

çekiçi alırken düşen buz parçası yuvarlak demir parçasına yerleşti sol üsteki okla önceki odaya döndüm yanan sobada erittim tekrar aşağı indin üçgen kalıba eriyen sudan döküp karşıdaki kapıda dondurdum kalıptan çıkarıp çekiçle kırdığımız duvarda açılan yere yerleşirdi. kez aynı işlemi yaptım

4 Mayıs 2009 01:23

sabah erkek kalkmalıyım yarın devam ederim artık size kolaay gelsin

4 Mayıs 2009 01:26

foreverim niye erkek kalkacaksın:)
kadın olarak kalsan bence daha iyi ama ,sen bilirsin:DDDDD

4 Mayıs 2009 01:30

bu puzzlda ne ki yaf

4 Mayıs 2009 01:39

çözen beri gelsin bu makineyi

4 Mayıs 2009 08:46

Günaydınnnnnn arkadaşlar, papane aşkolsun uykulu uykulu erken yazacağıma erkek yazmışım maşallah hiç kaçırmazsın :))))))Gerçi erek gibi oldum o da ayrı da :D neyse skarabe çözdün mü makineyi tuşlarına basarak hepsinin aşağıda olmasını sağlıyoruz tabi sen de farketmişsindir onu ama tarifi namümkün :D

4 Mayıs 2009 08:48

Sabaha kadar çözersiniz umuduyla yatmıştım hazıra konacaktım :D

4 Mayıs 2009 08:54

Skarab pardon ya ben başka makineyi söylemişim sana :( buzlu yerdeki akşam uykuylu uykylu x le çıkmışık oyundan son bölümü baştan başladım :( o duvardaki resimleri uygulayacağız ama nasıl makinenin solundaki yuvarlar sabitliyor mu sanki yaprığımız işaretleri onu deniyorum.

4 Mayıs 2009 09:02

Buldummmmmmmmm önce makinenin sağ altındaki x le makineyi resetleyin sonra o duvardaki şekilleri sırasıyla makineye tıklayarak ortasına gelince soldaki yuvarlaya basıp sabitlemiş oluyoruz. Duvardaki sıra bitince soldaki kapı açılıyor.

4 Mayıs 2009 09:17

yine buzlu bir yerdeyiz burada da 2 parça buz alıyoruz yine o buzları yuvarlak kapta önceki odaya dönerek sobada eritip buzlu yerdeki sağda duvara yaslanmış şeyin içine döküyoruz iki kez aynı işlem. duvara dayalı sopayı alıyoruz ondan sonra...

4 Mayıs 2009 09:40

Harfli yeri çözemedim bundan önceki harfli mulmaca için kağıttaki ipucu şöyleydi belki bununla da ilgili olbilir diye düşündüm siz de bakarsanız şöyle yazıyordu o kağıtta "ERIF SI DROW EHT" hatırlarsanız orada erıf i kullanmıştık.?????

4 Mayıs 2009 10:24

ben en baştan başladım.tıkandı sihirli değnekle şamdanları yaktığımız yerde oyun:(

4 Mayıs 2009 11:40

oyun gene dondu inanmıyorum ya:(
bu seferde iskeletli yerde kaldım:(
gene baştan başlıyacağım:(

4 Mayıs 2009 12:09

neyse geçtim şamdanlı yeri.kitapların olduğu yerdeyim.4 kitap,yeşil şişe,küre ve kalemim var şimdilik.

4 Mayıs 2009 12:13

soldaki dolaptan mavi şişe ve kulp aldım.karşıdaki alttaki dolaba kulbu taktım.mum aldım.
mumu sağdaki masa üstündeki şamdana taktım.
küreyi soldaki masadaki yerine taktım.
sağda sandalyenin üstünden mumluk aldım.sağ karşıda üstte boş yere taktım.

4 Mayıs 2009 12:23

ska yazmış zaten.geçtim o bölümü:)
yatak odasındayım şimdi.
ska ve forever yazmış zaten o bölümü hızlıca geçeyim bari:)

4 Mayıs 2009 12:58

sizleri buldum nihayet :)))

4 Mayıs 2009 13:33

foreverim harfli yerde O harflerine tıkla her sıradaki.elindeki sopayı sağdaki kahverengi yere takçkolu çek.kapı açılıyor ve başka bölümdeyiz:)

4 Mayıs 2009 13:34

yerden 4 tane yuvarlak buz parçası aldım.terazinin bize göre sağdaki kefesine 4 buzu parçasını koydum.karşıda açılan yerden bıçak aldım.


ŞEBOCUM H.G:)

4 Mayıs 2009 13:39

yataklı odaya döndüm.bıçağı ateşte ısıttım.

4 Mayıs 2009 13:43

en son odaya geldim.solda buz içindeki çekice tıkladım.buzlu çekici aldım.
gene yataklı odadaki ateşin oraya gidip buzu eritip çekici aldım buzun içinden.
en son odaya döndüm.solda ve sağda buzları çekiçle kırdım.sağda buzun içindeki sandıkta şekiller çıktı belli sıralamayla yapacağımız.

4 Mayıs 2009 13:47

sıralamayı yapınca sandıktan çatalımsı birşey aldım.solda yarısını kırdığım buzun içindeki şeyin üstüne taktım.
çekiçle o nesneye tıkladığımda karşı kapı ününde buzlar oluştu 4 tane kalınca buz.
onlara çekiçle tıkladım.kırıldılar.ve kapı açıldı.şimdide dışardayım:)
kardan adam var:)

4 Mayıs 2009 14:02

2 küçük yuvarlak kartopu,2 dal parçası,çekiç ve pembe kısa bir nesne aldım.

4 Mayıs 2009 14:03

akşama devam ederim artık:)
oynayanlara kolay gelsin:)

4 Mayıs 2009 14:07

arkadaşlar ben oklu olan yerde takıldım sağa çeviriyom sola çeviriyom olmuyo bi türlü oyun çok güzel ayrıca teşekkür ederim kaldım içerde

4 Mayıs 2009 14:21

bluegirl selam:)
okların yönüne dikkat et.en soldan sağa doğru ayarlayacaksın.
en soldaki nerdeyse ,soldan 2.nereye gelmiş.
ona göre 3. yü sonrada diğerlerini yapacaksın.
musluğu açmak için çevirdiğini düşün.

4 Mayıs 2009 14:36

çekiçle bize göre kardan adamın sağındaki büyücek karlı kayaya tıklayıp taş aldım.onu da gene kardanadamın bize göre sol tarafındaki kayacığın üstüne tıkladım.kardanadam doğruldu.
2 parça sopayı kardan adamın sağına ve soluna kol olarak taktım.
küçük kar toplarını göz olarak kardanadama taktım.
pembe şeyide kardan adama burun yaptım.
scroll aldım biryerden ama hatırlamıyorum şimdi.
neyse sağda sandıkta şifre 235.
teşekkürler güzin:)
sonra scrolle tıkladım başka bölümdeyim:)

4 Mayıs 2009 14:44

palmiye ağaçları ile kaplı bir adadayım sanırım.
etraftan bir sürü item topladım.çekicimde var tabi.
3 parçayı birleştirdim.sonra onları tahta parasına tıkladım.tahta yanmaya başladı.
solda karşıdaki taş bloğa yanan tahtayı tıkladım.orası yanmaya başladı.
cımbız gibi nesneyide yanan yere tıkladım.

elide kalan demiri yanan yere tıkladım.renk değiştirdi.
çekiçide elimdeki demire tıkladım birleşti.
onuda karşıdaki ağacın kovuğuna tıkladım açıldı.içinden çark aldım.sağdaki makineye taktım.
makinenin önündeki kolları belli bir sıraya göre tıklıyoruz:)

4 Mayıs 2009 14:50

1.,2.,5. kollar önde,
3. ve 4. kollar arkada olacak.yeni bölüme geçtim.

4 Mayıs 2009 14:55

sağ öndeki puzzle yaptım.sonra sağda kovadan parça aldım.onuda soldaki mekanizmanın ucuna taktım.yukardan düzenek indi.
sağdaki renkli düğmeleri şöyle yaptım;

kırmızı-yeşil
yeşil-yeşil
kırmızı-yeşil

karşıdaki kapı açıldı başka bölümdeyim:)

4 Mayıs 2009 14:57

papanneeeeee şu makinalı oda vardıya orayı geçtikte sonra bir harfli bi tablo var yine ne yazılacak oraya :S

4 Mayıs 2009 15:08

sağda ortadaki raftan metal bilyeler,soldan zincir ve sağdan tahta parçası aldım.
zinciri hemen öndeki mekanizmaya taktım.
ağaçların olduğu yere döndüm.tahta parçasını yanan ateşe tıkladım.

4 Mayıs 2009 15:09

skarabe orda sadece her sırada O harflerine tıklanacak:)

4 Mayıs 2009 15:46

metal parçaları dediğim kömürmüş.zinciri bağladığım makineye kömürü koyup.tutuşturduğum tahta parçasıyla ateşledim.
yandaki kapak açılınca sağdaki kapıda açıldı.
yeni bir odadayım:)

4 Mayıs 2009 15:50

6 parça item topladım.
tokmak gibi olanla karşıda sağ alttaki dolabı açtım.
2 boruyu soldaki eksik olan yere taktım.
bir önceki odaya geçtim.solda robot ortaya çıktı.

4 Mayıs 2009 15:53

kol gibi şeyi en son girdiğim yerde sağda duran portmanto gibi olan dolapta bize göre soldan ilk kola taktım.

4 Mayıs 2009 15:58

yükleyemıyorum :((( açılan sayfadan hiç bir şey anlamadım

4 Mayıs 2009 15:59

solda boruyu taktığım yerden 3 lü demir aldım.
elimde 3 lü demir vardı zaten.2 sinide sağdaki portmanto gibi olan yere taktım askılarına.yanında kapak açıldı.yapacağımız düzenek var.
elimdeki kafes gibi olan itemi düzeneğin açık yerine taktım.
ok işaretlerini neye göre yapacaz bulamadım:)

4 Mayıs 2009 16:01

shera selam:)
ben tek rapid linkinden yükledim,sorun olmadı.
sanırım sakarabe 2 partlı linkten yüklemiş.,
diğer siteden onu bulup sorabilirsin:)
kolay gelsin:)
süper bir oyun.
sana dün gece çok seslendim,sensiz içime sinmedi:)

4 Mayıs 2009 16:04

tam çıkıyordum ki düzenekteki okları nasıl yapacağımızı gördüm:)
bir önceki robotlu odada sağda kapının üstünde okların sıralaması verilmiş zaten:)
akşam devam ederim, kolay gelsin:)

4 Mayıs 2009 17:06

okları sıraladım.
sol-sol-sağ-sol-yukarı-aşağı
sıralama sonunda mekanizmadaki koyduğum kafesli armayı aldım.bir önceki odada robota taktım.
sağdaki kapının üstündeki ok işaretlerinin yanındaki kırmızı düğmelerden soldakine basarak robotu hareket ettirdim.kapı açıldı başka yerdeyim.

4 Mayıs 2009 17:25

anahtar aldım.sağdaki alt dolaplardan bize göre soldakini açtım.içinden su kabı aldım.
ortadakinden kömür aldım.
en sağdakine tıklayınca puzzle çıktı karşıma onu yaptım.maşa aldım.
su kabına ortadaki su havuzundan su doldurup karşıdaki soba gibi olan şeyin solundaki yere döktüm.1 daha su doldurup döktüm.su kabı kayboldu.
kömürleride sobanın altta açık olan yerine koydum.maşayla kömüre tıkladım.soba yanmaya başladı.
solda yerde kollu makineye tıkladım.yapmamız gereken şekil olan pano çıktı.şekli yaptım.
sormayın ama nasıl yaptım.
deneyerek buldum.
ayak şekillerine dikkat edin.sonrası kendiliğinden geliyor zaten.

4 Mayıs 2009 17:49

selam ben de yetiştim papanem o tartı gibi makineyi yaptın mı ben ortadaki ibreyi oynatamıyorum.

4 Mayıs 2009 18:00

soldaki düzenekte ibreyi ortaya getirince sağdaki duvardaki çarkklar dönmeye başladı.ortadaki ibreye yaklaşılıyor.
sonra ortada ışık hüzmesi belirdi bölüm bitti:)

4 Mayıs 2009 18:04

yeni bölümde köprüdeyim.
3 tahta parçası aldım.köprünün eksik yerine koydum.solda tava gibi olan şeyin içinden musluk başı aldım.tahtalar tamamlanınca köprü üzerinden zil aldım.

4 Mayıs 2009 18:15

topladığım 7 tane zili sağdaki halkalara takdım.musluk başı dediğim vanayıda köprüde sağ tarafta karşıdaki kutuya taktım.

4 Mayıs 2009 18:38

bu zilere doğru sırayla tıklıycaz sanırım

4 Mayıs 2009 18:42

buldum soldan 1 sayarsan 7-4-1-6-2-3-5 tıklayınca teleferik gibi şey yaklaştı

4 Mayıs 2009 18:43

SOBALI YER VAR SONLARA DOĞRU ORDA SOLDA Bİ CİHAZ VAR ÜSTÜNDE ÇÖP ADAMLI PAZIL VAR. ÇÖZEMEYENLER İÇİN ŞÖLE Bİ İP UCU VEREBİLİRİM.1. RESİMDEKİ ADAMIN POZİSYONUNA DİKKAT EDİN YANINDAKİNİ ONDAN BİR ÖNCEKİ POZİSYONA GETİRİN 3. RESİM SABİT ZATEN DİKKAT EDİN ODA 2. RESİMDEKİNDEN BİR ÖNCEKİ POZİSYONDA. BÖLE BÖLE SONUNA KADAR GİDİNCE PAZIL TAMAMLANIYOR.

SOLDA Kİ MAKİNADA DA PAZIL TAMAMLANINCA düğmeyi çevirin 2. konumda duvardaki çarklar çalışıyo. sıfır konumunda bu cihazın tam arkasındaki çalışıyo. bir konumunda sağa sola ok işareti olan cihaz çalışıyo. işte burda sağ ve sol okları kullanarak en az 30 saniye ibreyi kırmızı alanlara taşırmadan tutarsanız işlem sonuçlanıyo. ve yeni bölüme geçiliyo

4 Mayıs 2009 18:44

sağa taktığımız vanaya tıkladım ve kabine binip karşıya geçtim

4 Mayıs 2009 18:45

For everybody who needs help for all sequence puzzle :

The braziers puzzle in fairy hut.
http://ironcode.com/data/games/pahelika/screenshot_braziers_sol.jpg

Wizard Tower Sequence Puzzle Solution:
http://ironcode.com/data/games/pahelika/screenshot_tower_sequence_sol.jpg

Fairy Garden Sequence Puzzle Solution:
http://ironcode.com/data/games/pahelika/screenshot_fairy_sequence.jpg

Ice Room Sequence Puzzle Solution
http://ironcode.com/data/games/pahelika/ice_room_seq_sol.png

The Dencing Men (or The Stick Men) Machine Teleporter Room
http://ironcode.com/data/games/pahelika/dancing_men_sol.png

Room of Seasons Sequence Puzzle Solution
http://ironcode.com/data/games/pahelika/room_of_seasons_seq_sol.png
bunlar çözülmesi zor bazı pazılların resmi downtürk ella dan kopyaladım.

4 Mayıs 2009 18:46

zilleri sırayla tıklıyoruz.
1-4-7-2-6-5-3
bize göre sağ baştan 1 olarak sayyıyoruz.
karşıdan teleferik geliyor:)

4 Mayıs 2009 19:03

Papane hakkaten ne kadar zıt kardeşleriz :)))))) birimiz soldan 1 sayıyor birimiz sağdan 1 hahahahahahahahah

4 Mayıs 2009 19:08

yeni mi farkına vardın foreverim:DDDDD

4 Mayıs 2009 19:18

Bitirdimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm oleyyyyyy harika bir oyundu teşekkkürler .İyi sorladı bizi ama çok zevkliydi.

4 Mayıs 2009 19:19

papane
selam dun beni cet odasina davet etmissin ben cok gec gordum ve ben hic cet odasina girmedim cunki benim hic tahsilim yok cok yavas yaziyorum kimseye yetisemem onun icin cesaretim yok kusura bakma
simdi yorumlari okudum ve oyundaki basarilariniza hayran kaldim ne yapayim bana kismet deyilmis
selamlar kolay gelsin

4 Mayıs 2009 19:31

selam pamuksel:)
yarıdmcı olmak amacıyla sisin oda oyunları sitesinin linkini vermiştim.sağlık olsun:)

bende bitirdim.son bölümdeki kristalleri bozonun verdiği resimli çözüm linki sayesinde yaptım.
teşekkürler bozo:)

oyun için emeği geçen herkese teşekürler,tabiki başta sis'e:)))

süper bir oyundu:9

4 Mayıs 2009 20:18

pamukksel tahsilin olmadığı için ramıza katılmaazlık edersen çok darılırım kendi adıma bizler burada ilk başta iyi arkadaş sonra kardeş sonrada uyumlu bir ekibiz senide kısa zamanda aramıza bekliyoruz

4 Mayıs 2009 20:45

oyun bitti sonunda emeği geçen herkeze teşekkürler orta şekerli biyondu çabuk bitti :D

5 Mayıs 2009 02:07

emeği geçen herkese tşk bu akşam başladım ve bitirdim güzeldi :=)))

5 Mayıs 2009 15:55

buzlu odadakı makina duvardakı şekilleri makınaya tıklamam gerekiyo yapıyorum ama bi türlü kapıyı acamıyorum foreverin yorumlarınıda okudugum halde sorunu halledemedim sis

5 Mayıs 2009 16:16

hilal selam:)
yandaki şekilleri sırayla ortadaki makineye uygulayacaksın.
önce X le resetle makineyi,sonra sırayla önce üçgendi sanırım.soldan sağa sırayla girilecek sağdaki şekilleri
önce üçgeni ortaya getir makinede O ya bas.
sonra soldan 2.şekli ortaya getir makinede O ya bas.
bu şekildeyaparsan hallolur sorun.
yani sağdaki şekilleri sırayla ortadaki makinenin ortasınd agetirip O ya basacaksın.
umarım anlatabilmişimdir:)

5 Mayıs 2009 16:28

ama babannem makınayı resetledidim halde şekli yapmaya calısırken öbürleri bozuluyo acaba eksik yaptıgım bişimi var diyorum ama odad yok bu 4 kez bölümü oynuyorum

5 Mayıs 2009 16:32

yok hilal bak şimdi.
sağdaki şekilleri sırayla girecen.
önce üçgeni makinenin ortasına getirecen hemen O ya basacaksın.sonra gene sağdaki şeklin sıralamasında 2.hangi şekil varsa onu makinenin ortasına getireceksin O ya basacaksın.
sonra 3.sıradakini ortaya getirip O ya basacaksın.O ya basınca otomatik olarak sabitleşiyor.
dene istersen.
ben anlatamıyorum yoksa kolay.

5 Mayıs 2009 16:59

tşk ederim babannem bi eksigim varmıs ondan acılmıyormus kapı cok saol

5 Mayıs 2009 17:11

rica ederim hilalcim.
bölümü geçmene sevindim:)

5 Mayıs 2009 19:47

skarabe
selam beni araniza kabul etmenize sevindim bende cet odasina gelmeyi denicegim
beceririm insallah
selamlar

5 Mayıs 2009 20:13

skarabe
cet odasina gelmeyi beceremedim
selamlar

6 Mayıs 2009 10:36

ben yine tıkandım yaff karo sinek maça kupa olan sandıklı yerdeyim şekilleri denedim ama mantığını bulamadım bi türlü papanem imdattt ben çok oluyom dimi :(

6 Mayıs 2009 10:45

babannem 2 buzlu odadakı sandıgın buzunu kırdım içinde şekıller var cözüm resminde 7 resim var ama bende 6 tane kafam karıstı cözümü nasıl yapıcam

6 Mayıs 2009 11:26

hilal çözüm resmi nerde belki beraber bulabiliriz bende hiç çözüm yok yardımcı olabilrmisin

6 Mayıs 2009 14:50

sonunda bitirdim oyunu gercekten güzeldi sıkılmadan oynadım yardımlarından dolayı herkese cok teşekür ederim

eko
7 Mayıs 2009 10:34

arkadaşlar ben buzlu odadaki makineyi geçemiyorum yardımcı olur musunuz
şeklilleri sabitleyemiyorum hilal neymiş sende eksik olan belki bendede eksiktir

7 Mayıs 2009 13:25

eko merhaba kare üçgen yuvarlak olan yermi

eko
7 Mayıs 2009 14:03

blue girl merhaba evet hani makinede şekiller var duvardakiyle aynı yapmaya çalışıyorsun o bölüm

7 Mayıs 2009 15:39

eko selam net yoktu.giremedim kusura bakma.ordaysan yardımcı olayım.
şimdi önce X e basıp makineyi resetle.
daha sonra sağdaki ilk şekli makinenin tam ortasına getir alttaki O ya tıkla.
sonra sağdaki 2.şekli makinenin ortasına getir O ya tıkla.
3.şekli ortaya getir O ya tıkla.
sırayla bu şekilde yap.o zaaman oluyor.

7 Mayıs 2009 15:41

hilal be blue dün seslenmişsiniz inanın görmedim.yoksa hemen cevap yazardım
burda nette sorun var devamlı gidip geliyor.
bazen giremiyorum siteye:(

7 Mayıs 2009 23:24

ben de oynadımmmm:D
çok zevkli idi.teşekkürle.
tavsiyelerim arasındadır:DDD

9 Mayıs 2009 07:20

oynayan ve yorum yazan herkese teşekkürler. Ben island'ın aralarında oynadığım için youmlarınıza katkıda bulunamadım.Fakat siz zaten çok iyi gittiniz. Ben de bir tek en son kristallerin sıralamasında bozo'nun verdiği linkten yararlandım.benim gibi sona gelip kafası basmayanlar için renk sıralamasını vereyim:
1-sabit
2-sabit
3-lacivert
4-sabit
5-sarı
6-turuncu
7-kırmızı
.O da bitince kitabı bulup bitiriyorsunuz oyunu. Zevkli ve çok zorlamayan bir oyun.Tavsiye ederim.

Adsız
25 Mayıs 2009 15:37

arkadaşlar ben şu bahçe içindeki sıralaayı yapamadım nasıl yapılcak byükten küçüğe yaptım olmadı

29 Mayıs 2009 11:15

selam arkadaşlar
buzlu odadaki sandık varya ordaki şekilleri yapamadım :((((

8 Haziran 2009 20:32

biri şu sandıktaki şekilleri açıklayabilir mi?

8 Haziran 2009 22:14

144 nmaralı yorumdaki linkleri bir tarayıcının adres çubuğuna kopyala yapıştır yaparak bakabilirsiniz.sanırım aradığınız çözümler o resimlerde

26 Haziran 2009 23:33

OYUNU KURAMAMIŞ OLAN ARKADAŞ,
ŞİMDİ TEKRAR KONTROL ETTİM,OYUN EXE İLE İNİYOR VE SADECE ÇİFT TIKLAYIP KURULUMU BAŞLATMANIZ GEREKİYOR.
SAYFANIN EN ÜSTÜNDEKİ OYUN KURMA KILAVUZUNU OKUYABİLİRSİNİZ TAKILDIĞINIZ KONUDA

su
2 Temmuz 2009 01:36

başta bozo ve babanne olmak üzere hepinize çooook teşekkür ederim.oyun çok güzeldi ve benim ilk bitirdiğim uzun metrajlı hidden di :)yorumlar o kadar açıktı ki,hiç zorlanmadım ve bozonun verdiği linklerden de çok faydalandım.tekrar herkeze teşekkür ederim.

Adsız
8 Temmuz 2009 13:55

ya beyler bi yere geldimde puzzle bölümüne yeşil torbadaki puzzleyi yaptim ondan sonra napmam lazim acill yardimmm

Adsız
8 Temmuz 2009 14:39

yaa sizin dediniz aynali bölüme geldim 3 genleri bitirdim sonra puzzle vardi onu yaptim ama aynanin yanindaki yuvarlak yerlere hngilerini koycazz bilennn varmi ?? ACİİLLL YARDİMMMMMMMMMMMMMM

Lina
8 Temmuz 2009 14:56

43 cü yorumdan itibaren okumayı dene adsız

Adsız
8 Temmuz 2009 19:02

YORUMLER İÇİN SAOLUNNN.. OYUNU ÇÖZDÜM SAYİLİRR

Adsız
9 Temmuz 2009 12:53

Marooned=buzlu yere geldimm ortaki 3 genleri yatim sonra bişi geldi x kare flan orayi nasil çözücem

Adsız
9 Temmuz 2009 18:49

ya arkadaslar ben ilk oyunu gectim 2. oyuna geldim kaldım 1 tüy aldım baska da bisey yapamadım. yardım lütfenn

Adsız
28 Temmuz 2009 22:40

yapboz parçalarını çeviremiyorum :S

2 Ağustos 2009 21:11

bu kadar yoruma bu oyun indirilir.geç kaldım her zamanki gibi =)

Adsız
6 Ağustos 2009 21:54

ya lutfen yardım edin okların sıralaması nedir??

Adsız
6 Ağustos 2009 21:56

takıldım kaldım sayın papane arkadasım sen okları yapmıssın ne olur bızede soylermısın

6 Ağustos 2009 22:14

133 ve 134 deki açıklamalar fayda etmedi mi? Orada hem yol göstermiş hem de sıralamanın olduğu yeri söylemiş. Daha nasıl bir açıklama bekliyorsun ki adsız? :)

Adsız
6 Ağustos 2009 22:41

net celebı arkadasım sagol orayı gormemıstım sımdı gordum gectım fakat okları yaptım ıcerı gırdım en son elımde lamba gıbı bı sey ve mum var ne yapacam soylermısın

6 Ağustos 2009 22:54

Bu linkten faydalanabilirsin. İşin kolayına kaçınca oyun pek keyif vermiyor ama çok darda kalırsan bakarsın Adsız. ;)

http://www.gamezebo.com/games/pahelika-secret-legends/tips-tricks/pahelika-secret-legends-tips

Adsız
7 Ağustos 2009 15:58

kırmızı mavi yeşil sarı ortaya koyuyorum torbaları ama olmuyor açılan bişiyok

Adsız
7 Ağustos 2009 16:02

BEN BAŞKA ADSIZ (SELMA)
LÜTFEN KRİSTALLERİ SIRALADIM
AMA RENKLİ TORBALARI ARKADAŞLARIN DEDİĞİ GİBİ SIRALAIYORUM BİŞİ OLDUĞU YOK
PUZZLE YAPTIM RESİM OLDU AMA HALA TORBALARIN OLDUĞU YERDEYİM YARDIMMMMM :):)

BİDE PEMBE RENKLİ YANIP SÖNEN RULO KAĞIDIM VAR

Adsız
8 Ağustos 2009 14:02

SÜPERR Dİ

ÇOK TEŞEKKÜRLER :):):)

Adsız
8 Ağustos 2009 23:00

papane scrabe forever herkese teşekkürler çıkış bulamadığında yardım alabilmek süpeeer harikasınız (nunu)

13 Eylül 2009 00:33

Herkese merhaba.Ben buzlu odada tıkılıp kalmış vaziyetteyim.Makineye sembolleri nasıl yazacağımı bulamadım bir türlü.Bütün yorumları okudum neredeyse ama birşeyi eksik yapıyorum hala.Şimdi makine 3 karakterli.Duvarda 6 sembol var.bu nasıl olcak şimdi?ayrıca soldan mı sağdan mı başlıcaz sembolleri yazmaya?Ben makineyi resetleyip her karakteri girdikten sonra "o" butonuna bastım.Ama yine kabul etmedi.Lütfen yardım ediniz ey ahali!!!!!

13 Eylül 2009 01:21

iclal selam,
o makinede ben de çok zorlandığımı hatırlıyorum.şimdi resim aradım senin için ama bulamadım.
yalnız hatırladığım kadarıyla makineye işaretleri koydukça dönüyor yani onda da 6 işaret girebiliyoruz.çok oldu oynayalı hatırlayamıyorum tam olarak:(((

deneyerek yapmaya çalış umarım yapmışsındır:)

13 Eylül 2009 10:38

ege öncelikle ilgilendiğin için çok sağol.Sabah kalkar kalkmaz oyunun başına oturdum.Dediklerini harfiyyen uygulamaya çalışıyorum ama makinenin döndüğünü varsaysak bile istediğim karakterler gelmediği için ve makine de dönmeye devam ettiğinden sürekli uyarı mesajı geliyor ve bir türlü kapı açılmıyor :(((( Offf en çok bu oda zorladı beni.Ya ilerleyemezsemmmmm

13 Eylül 2009 10:48

ege yaptım sonunda oleyyyy. Nasıl yaptığımı tarif edeyim de yapamayan olursa bu yorumu okuyarak çabucak geçsin :)
Makinenin sadece ortasındaki butona basarak ve ilk sembolden baçlayarak giriş yapmaya başladım.Tabi önce puzzle ı resetledim.Sırayla gelen sembollerden herbirini bulduktan sonra "o" butonuna basarak onaylattım. VE işte sonuççççç:)
Something has been unlocked...

Adsız
10 Ekim 2009 22:56

Giriş Bölümü :

Tahtalara tıklayarak sandığı ortaya çıkarın. Fıçının üzerinden anahtarı alarak sandığı açın. Sandığın içinden kitabı alın. Yerdeki yıldızları toplayın, kitabın içindeki boşluklara yerleştirin. Giriş bölümü bitti. Artık 6 bölümden oluşan oyun başlıyor.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template