Laura Jones and the Secret Legacy of Nikola Tesla



Bu oyunda genç laura Jones büyükannesinden kendisine miras bırakılan bir gizemli kutu alrı.Büyükanne gençliğinde Tesla ile çalışmıştır.Ve kutuda teslanın en büyük icadının saklı yeri ile ilgili ipuçları vardır.Bu icat dünyanın enerji sorununu çözecek kadar önemli bir şey olduğundan peşindekiler sadece laura değildir tabii ki.Zamana karşı bir yarışta ona yardım ediyoruz.94.09 MB

In Laura Jones and the Secret Legacy of Nikola Tesla, young Laura Jones receives a mysterious box left to her grandmother by scholar and inventor Nikola Tesla, with whom her grandmother worked with during her youth. The box contains clues to the locations of the part needed to start Tesla's greatest invention, the location of which is also unknown, but promises to rid the world of its energy problems. Unfortunately, energy is big business and Laura's not the only one trying to find and start Tesla's invention. It's a race against time in Laura Jones and the Legacy of Nikola Tesla, a fantastic prequel to Laura Jones and the Gates of Good and Evil!94.09 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download

Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 20 yorum

8 Mayıs 2009 00:32

teşekkürler sis:)
büyükanne demişsin, tam benlik diye hemen başlıyorum:)

8 Mayıs 2009 09:36

süper bir oyun değilse de güzel bir oyuna benziyor:)

8 Mayıs 2009 15:59

Oyun güzel ama ben masanın üstündeki matematikte takıldım :)) çözen varsa ve yazarsa sevinirim

8 Mayıs 2009 16:02

il işaret + imiş ben de x diye bakıyorum yandan yandan :)))))) onun için yapamamışım

9 Mayıs 2009 18:54

cocuklar lutfen ben numara hesaplarında takıldım lütfen yardım edin nasıl gecim orayı

9 Mayıs 2009 19:56

slm gülüm.
bölüm adı veya numarası yazsan ya da daha belirleyici olsan?yardıma çalışacağım

10 Mayıs 2009 00:40

nihayet bitti sabahtan beri bitrimekle meşgulum şimdi oyun başta sıkıcı gibi görünsede hem hidden hem azada türü zevkle oynadım basit ama hoşuma gitti....

gulum !!! senin sordugun bölümün cevabı 3 olcak yani 2+1=3-8=5-2=7-4=3-6 her sayının topla çıkarı aynı olcak canım .....

şimdi eklemek istiyorum bir bölümde hafai fişekler vardı bende oyun bitti kutlama yapıyoruz sandım :=)))))))))))))) megersem puzzlemış 1 saatlık çapadan sonra jetonum düştü tabi yandaki ejdarhayı yapcaz fakat benım gıbı butun havai fişekleri sürekli yer değişrirsenız 1 saatınız gider :D:D:D: kısaca olay basit önce soldaki çuvallardan hangı rengı istersenız hepsını aynı renk yapın havai fişeklerı sonra tek tek deneyıp bakın hangı fişek havada ne şekıl olcak şekıllerı gördukçe resme bakıp asıl olması renge dönuşturun sonra sırayla havai fişeklerı baştan başlayıp tek tek buldukça yanı ekleyerk devam edın bıtınce ejderha oluşuyor bundan sonra bır levelde puzzle daha var oda ılgınç oldugu için yazıyorum ondada ışıklı yuvarlaklar kapalı olcak hepsı yanı o şekıl yaparak geçiçeksenız tabı 3 turu var :DDD:D:D oynamayanlar oynamaları tavsiye edeilir benden :=)))) sorusu olan öne çıksın :=))))ha birde rakum vardı sanırım o hayvanın adı o ya hala anlamış degılım oyun içersinde rakumla neden saklmabaç oyanıp durduk :D:D: hehehe

Adsız
12 Mayıs 2009 01:14

shera 1 laura jones oyununda masada verilen rakamların toplaması çıkarmasını denedim senin verdiğim 2+1=3-8=5-2=7-4=3-6 formulu olmuyor tekrar açıklarmısın

12 Mayıs 2009 09:17

adsız selam.sheracım belki giremeyebilir bu saatte diye,sana resimli çözüm linki yolluyorum.kolay gelsin:)


http://i281.photobucket.com/albums/kk224/gamezebo/Laura%20Jones%202/lj101.jpg

Adsız
6 Haziran 2009 11:14

2+1=8-5=7-4=6-3

Adsız
6 Haziran 2009 11:15

şeklinde olucak her işlemin sonucu '3' çıkıyor

su
26 Ağustos 2009 01:34

yes :P
(bu kendime not :D)

su
29 Ağustos 2009 14:13

bitirdimm...özellikle puzzle bölümleri çok zor ve zevkliydi.tavsiye ederim.

Adsız
29 Ağustos 2009 17:33

oyunu indirdim ama yeni setup dosyalarına ihtiyacım varmış.. oyunu açamıyorum yardım edermisiniz ??

Adsız
29 Ağustos 2009 18:37

bu konuda yardımcı olabilecek var mı

Adsız
8 Ekim 2009 04:08

hapishane bölümünden çıkamadım yardımcı olabilirmisiniz

Adsız
8 Ekim 2009 04:09

verdiğiniz linkte resimli yazım yeniden yazabilirmisiniz uyarısı veriyor hatası

8 Ekim 2009 09:14

resimli türkçe çözüm linki.kolay gelsin adsız:)


http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=tr&sl=en&u=http://www.bigfishgames.com/blog/laura-jones-and-the-secret-legacy-of-nikola-tesla-walkthrough&prev=/search%3Fq%3DLaura%2BJones%2Band%2Bthe%2BSecret%2BLegacy%2Bof%2BNikola%2BTesla%2Bwalkthorough%26hl%3Dtr&rurl=translate.google.com.tr&usg=ALkJrhi-uy3JXz5Grx3fiBk30qLAX1knKA

8 Ekim 2009 09:24

bu da başka çözüm linki:)


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/laura-jones-and-secret-legacy-nikola-tesla/tips-tricks/laura-jones-and-secret-legacy-nikola-te&ei=6YLNSo-iBouI_Aavlr3uAw&sa=X&oi=translate&resnum=2&ct=result&prev=/search%3Fq%3DLaura%2BJones%2Band%2Bthe%2BSecret%2BLegacy%2Bof%2BNikola%2BTesla%2Bwalkthorough%26hl%3Dtr

29 Aralık 2009 22:34

bn bu oyunu oynamışım yorum yazmadığım için tekrar oynayacaktım :)))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template