Diamon Jones Amulet of the World



Yine eski Mısır'dayız.Firavunun sarayında paha biçilmez hazineler bulurken Diamon Jones'a da zengin olması için yardımcı oluyoruz.Dünyanın amuleti denen nesneyi bulmak için tüm dünyada seyahat edip onu aldığımızda da dünyanın dengesini alt üst edip sonra bir de dünyayı kurtarmakla uğraşıyoruz.1.13 GB

Explore the ancient world of Egypt in this mystical Adventure game! Help Diamon Jones become the rich and famous hero he wants to be, as you explore the Pharaohs` temples and find amazing treasures. Travel all over the world on your incredible journey to first find the Amulet of the World, and then replace it, when the natural order of the world has been upended. Can you help Diamon Jones save the world?1.13 GB


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Part 9 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 9

rar dosyaları şifreli, ilk rarı açmak istediğinizde şifre soracak,Şifresi ise "wendys".Sanırım directX sorunu yüzünden benim laptopumda çalışmadı oyun ama ev PC de çalıştı.Belki de ekran kartı yeterliliği sorunu olmuştur.Sorunu bulunca yazacağım ne yapılabileceğini.BU OYUN NE YAZIKKİ LAPTOPLARDA ÇALIŞMAMAKTADIR.BİR DE OYUN DOSYASI İÇİNDE GELEN DİRECT X DOSYASINDAN DİRECT X KURULUMU YAPMANIZ ÖNERİLİR
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

1 Haziran 2009 21:25

sonunda oyunu kurmayı başardım. ev pc'mde çalışıyor. üstelik oldukça eski bir model olduğu halde. bu oyunu kurup benimle oynamak isteyebilecek sevgili arkadaşlarım için ne yaptığımı açıklayayım. oyunu rar dosyasından kurdum. bir de direct x klasörü var. ben bakar kör gibi o klasördeki set up'ı görmemişim. rar dosyalarının ortalarına doğru bir yerde set up var. onu bilgisayarıma kurdum ve oyun çalıştı. grafikler çok güzel, keyif alacağımız bir oyuna benziyor. ilk olarak bir bardayız. ve milton'a iyi bir şarap bulmak zorundayız ki bize gördüğü hazinelerle ilgili bilgi versin. elimizdeki tek coin ne yemek ne de şarap almaya yetmiyor. zaten barmene önceden de borcumuz varmış. adam bize o parayla sadece bir şişe zeytinyağı verdi.şimdi arkadaşlar sizce bu zeytinyağını milton'a nasıl şarap diye yuttururuz? haydi biraz yardım bekliyorum!...

1 Haziran 2009 21:32

başardım. şimdi barın ön tarafına geçtim. barmenle tekrar konuşmayı denedim. benimle konuşmadı. ben de kapıya doğru bir yerde yere zeytinyağını döktüm. barmen kızdı. tam o sırada patron geldi. yağa basıp kaydı ve düştü. barmen onun yanına koşunca barın arkasına geçip sağ baştan bir şişe şarap aldım.

1 Haziran 2009 21:38

milton şarabı içti, bulduğu hazineleri anlattı ve sızdı.bardan çıkmaya çalışırken patron beni gördü. ona olan borcumu hatırlattı. müzeden çalacağım bir kağıt karşılığında borcumu unutabileceğini söyledi. teklifini kabul ettim ve bardan çıktım

1 Haziran 2009 22:49

bardan çıkıp caddede sola dönünce bir işçi var. craftsman. çekicini ve keskisini kaybetmiş. işçinin yanındaki yerdeki sepetten ip aldım. geri dönüp bar kapısının yanındaki fıçının yanından yerden keski, karpuz arabasından da çekiç aldım. karşıda müze var. oraya gidiyorum

1 Haziran 2009 22:58

müzeye girdim.sergilenen bir sürü şey var. ucunda taş bağlı bir ip ilgimi çekti. fakat müze bekçisi uyandı ve beni kovalayıp dışarı attı.

1 Haziran 2009 23:18

şimdi içeri kapıdan giremiyorum.kapıdan çıkıp sağa dönünce açık bir pencere var. elimdeki ipe taş bağlayıp yukarı atmam gerek . taş arıyorum. bahçedeki çalılardan birinin altında bir levye buldum. yuvarlak top biçimli çalıdan.levyeyle merdivenlerden inince hemen sağ köşeden bir taş kopardım.onu keski ve çekiçle delip ipi bağlamam gerek fakat yapamıyorum

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template