Curse of the Pharaoh: The Quest for Nefertiti



1930ların Mısırında geçen bir puzzle ve hidden ve fark bulmaca oyunu.50 Mb

a unique adventure game containing a perfect balance of mind-bending puzzles and classic Hidden Object game play. Mainly set in Egypt of the 1930's, Curse of the Pharaoh provides a compelling ancient Egypt themed experience which combines exciting storytelling and incredibly addictive game play.


İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

7 Mayıs 2009 16:06

teşekkürler sis:)
yüklemeye başlıyorum:)

7 Mayıs 2009 16:27

teekkürler sis ben de yüklemeye başladım papanem bekle beni :))))))

7 Mayıs 2009 17:11

foreverim halen yükleyemedim zaten:(
net gidip geliyor.eminim sen sabotaj yapıyorsun bizim nete:(((

7 Mayıs 2009 17:18

Adım çıkmış diyeceğim ama sen daha sabıkalısın :)))))) yükledim ben başladım

7 Mayıs 2009 17:32

hay allah bu seferde error yazıyor,yüklenmiyor oyun ya:(((

7 Mayıs 2009 17:50

sis çok teşekkürler:)
modemi kapatıp açmak aklıma gelmedi.
iyiki varsın:)

7 Mayıs 2009 18:18

hahah yaa bu arada farkettim ki ben genelde çifter çifter ekliyorum ya oyunları.biri oynaıyor öbürünün yüzüne kimse bakmıyor:)))

pocahontas da çok keyifli arkadaşlar

8 Mayıs 2009 00:50

Sishyphos
tesekkurler ben ikisinide yukledim ikiside guzel yanliz ben heiroglyphs fire bolumde takildim mesaleyi yaktim tekeri taktim yol actim gunesi de yerine koydum ve sonrasi yok bilen varsa yardim lutfen
selamlar

8 Mayıs 2009 01:03

pamuksel selam.
ya ben bu ara yine paso oyun indirme modundayım.indirip oynayamıyorum.ama oynayan birileri bakar eminim

17 Mayıs 2009 18:28

arkadaşlar meşaleli yeri oynayan yok mu yardım lütfen sinir oldum bi türlü gecemedim

17 Kasım 2009 15:35

slm arkadaşlar ben meşaleli yeri geçtm önce tekeri takoyoz sonra halı hibi olan itemi araba geçsin diye perde gibi olan şeyin üstüne koyuyoruz saray gibi olan resmin kapısına glince meşaleyi takıyoruz ve en son yukardaki güneş bölümüne ayı takıyoruz karanlık oluyo ve ayın tam karşısında resim çıkyıor meşale oraya gidiyor

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template