CLUE Accusations and Alibis



Bir milyarderin çok önemli bir akşam yemeğine davet edildiniz.Ve evsahibiniz öldürüldü.Herkes süpheli durumda.Ve ipuçlarını bulup cinayeti çözmek size düşüyor.61 MB

Find the CLUE, solve the crime.
Use your powers of deductive reasoning and a quick eye for
hidden objects to explore the CLUE mansion in a whole new way.
You've been invited to a dinner party of a lifetime with a
millionaire mogul as the host with the most.
The only downside is your host gets murdered just before the main course is served!
Now everyone is a suspect and it's your job to find out who did it.61 MB



İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

6 Mayıs 2009 19:54

Teşekkürler oyun için Sis. Yükledim başladım ama tam ekran yapınca oyun ekranı sağa kayıyor solda boşluk oluşuyor. Bir de item leri toplayıp bitince diğer odaya geçmiyor anlayamadım ben ya :(

6 Mayıs 2009 20:12

teşekkürler sis;)

yükledim başlıyorum:)

6 Mayıs 2009 20:23

foreverim bende sorun olmadı,
new profile nik yazdım.
resume gameye tıkladım.ortadaki resime tıklayıp önce axeyiişaretledim..sonra sağda ortada salon gibi yere tıkladım.oyun başladı
üstelik itemlerin yazılarının üstüne tıklayınca arayacağımız nesnenin resminide veriyor.kolay bir oyuna benziyor:)

6 Mayıs 2009 20:25

ha birde ben zaten tam ekran oynuyorum:)
sotrun yok yani.
bence foreverim senin pc sorunlu galiba:DDDDDD

6 Mayıs 2009 20:26

ekran grafik ayarlarından olabilir o dediğin forever.bakmak lazım ama burdan nasıl bakem kii

6 Mayıs 2009 20:56

foreverim ah mı ettin?
oyun ekranı yanıp yanıp sönmeye başladı yaw:(

7 Mayıs 2009 20:32

Sishyphos
selam yeni oyunlara tesekkurler
yuklemeye basladim

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template