Azada




Bir bulmaca kitabında hapsolmuş olan maceraerest Titus bu büyüden kurtulmak için sizin yardımınıza ihtiyaç duyuyor.azadanın bulmacalarını çözüp Titus'u bu hapisten kurtarın.50 MB

Trapped in a magical puzzle book, the adventurous Titus needs your help to release him from his spell.To do this, you must solve the tricky puzzles of Azada.Crack the series of puzzles and fill in the missing pages of the enchanted book to free Titus from his prison.50 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download

STRATEGY GUIDE
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 36 yorum

25 Mayıs 2009 01:19

teşekkürler papane ve teşekkürler sis. ben sis yüklemeden papanenin tavsiyesi ile başladım. son oynadığımız, daha doğrusu oynayamadığımız voyage ve sentinelden sonra ilaç gibi geldi bana. puzzlelar çok zor değil. yine de takılan olursa yardım ederim. 3. chapterdayım

25 Mayıs 2009 12:01

teşekkürler sis:)
d@phnecim ne demek:)inşallah daha güzel oyunlar oynarız:)

arkadaşlar güzel bir oyun.hem kolay hemde zevkli.oynayacaklara kolay gelsin.ben çok yoğunum,arada oynayabiliyorum.takılan olursa,gördüğümde yorumu, yardımcı olmaya çalışırım.
bende 4.chapterdeyim.

27 Mayıs 2009 00:46

arkadaşlar 7.chapterde;ıIn the library bölümünde koordinatları haritada işaretliyemedim.takıldım.oynayıp geçen varsa o bölümü,rica etsem çözümü yazabilir mi?

27 Mayıs 2009 01:39

teşekkürler d@phne:)

eko
27 Mayıs 2009 09:25

Arkadaşlar ben borularda ve kutulu bir bölüm var orda takıldım ne yapsam olmuyor lütfen yardım

27 Mayıs 2009 10:46

selam eko:)
boruların hepsi kullanılacak ama sağ ve soldaki başlangıç kısımları birleşmeyecek.açıkta kalan uçlar tıpa gibi olan kısa borularla kapanacak.resim yoollayabilirsem yollayacağım.
kolay gelsin...

eko
27 Mayıs 2009 12:08

süperbabaanne teşekkürler onu yaptım ama şimdide şu sayılı bulmacada takıldım ne yapcam ki burda

27 Mayıs 2009 12:25

ekeo sağda kara tahtada verilen sayıyı bulacaksın.solda verilen rakam panosunda işlem yaparak.
örneğin;sağda find 5 yazıyor diyelim.
soldaki tabloda 9-2-2(tıklıyoruz sırayla) yapıyoruz.panoda rakamlar aşağı kayıyor yeni işleme geçiyoruz.

Adsız
27 Mayıs 2009 12:35

SÜPERBABAANNE HARİKASIN VE MUHTEŞEMSİN ÇOK TEŞEKKÜRLER GEÇTİM SONUNDA

27 Mayıs 2009 12:37

rica ederim ne demek.yardımcı olmama sevindim.takılırsan yaz.burda olursam yazarım.
kolay gelsin:)

27 Mayıs 2009 12:56

deneme

27 Mayıs 2009 12:57

2.deneme

27 Mayıs 2009 13:31

hlal selam:)seini için baştan başladım oyuna.
elindeki fenerle solda karanlık sayfada elektrik düğmesini ara bul ve tıkla aydınlansın sol tarafta.
koltuklar arasındaki yere tıkla çekiçle.açılan tahtalar arasındaki kabloları bantla yapıştır.

27 Mayıs 2009 13:33

çekiçle gene soldaki tarafta vazoya tıkla anahtarı al.sağdaki dolabı aç pil al.
koltuğun üstündeki kumandaya pilleri tak.
kumadaya tıkla solda ekranda kağıt çıkacak ona tıkla bölüm sonu:)

27 Mayıs 2009 14:23

ühü ühü ühü.
baştan başlıyayım derken diğer oyun silinmiş meğerse.2.chapterdeyim şimdilik:)

28 Mayıs 2009 22:25

süper bir oyundu:)teşekkürler:)
bizde böyle iksir bulsakta gençleşsek:)))))

3 Haziran 2009 17:24

ben 3. chapter da kibritlerde takıldım :(

3 Haziran 2009 23:47

elif ben oynadım azadayı,ama hangi kibritleri soruyorsun sen? bir kaç tane var ve bitirince geri dönüp bakılamıyor maalesef. sen neyden ne yapmanı istediğini söylersen yardımcı olmaya çalışırım

4 Haziran 2009 14:55

kibritleri bitirdim de bu sefer chapter 8 de the device kısmında takıldım akvaryumdan cristal alıcaz galiba ama alamıyorum :(
denedim ama olmuyor o kısımda yardım alabilirim mümkünse çok sevinirim :)

4 Haziran 2009 21:53

akvaryumun dan krsital demişsin ben azadayı çok eskiden oynadım eğer doğru hatırlıyorsam kristal derken o saga dogru önde ayrıca makinenin tuşları var önce onlara bas bakım hangisi sağa sola yukarı aşagıya gidiyor yönleri bulduktan sonra denemelisin yani aslında basit o kristalı almak tuşların denedıkten zaten tam üstündeyken alınmıyor haifi yön yakınken makine alıyor kolay gelsin :=)

Adsız
18 Haziran 2009 14:40

selam ben de şu taşların olduğu yerde kaldım teraziye hangi taşları koyacağım?yardımcı olur musunuz?

Adsız
19 Haziran 2009 12:59

ya şu terazili bölüm için yardımcı olacak yok mu aranızda?

19 Haziran 2009 14:08

adsız o terazi oyunu her oyunda farklı.deneme yanılmayla yapmak dıiında çaren yok

Adsız
19 Haziran 2009 14:24

hadi ya tüh...!yandık desene..neyse çok sağ ol bilgilendirdiğin için:)

su
23 Haziran 2009 12:56

çok sevdimmmm...zuzuca diycek olursak 'bafildimm':D

Adsız
3 Temmuz 2009 17:52

bu oyunu yükledim gerçekten iyi bir oyundu yalnız oyunu kaldıramadım nasıl kaldırılacağı hakkında bilsi olan varmı? program ekle kaldırda gözükmüyor ve uninstallerı yok

3 Temmuz 2009 20:20

direkt kurduğunuz klasörü silin.sağ clickleyip sil deyin.sonra başlat-ara yapın azada yazıp aratın en az bir iki dosya parçacığı bulacaktır onları da manuel silin

Adsız
3 Temmuz 2009 23:51

teşekkür ederim

16 Temmuz 2009 23:52

hastasıyım hiddının
cdsini yeni buldum
3 günde bitti gece gündüz
yardım için bura baktımdıda zuzucaymış

17 Temmuz 2009 02:00

bakma o zaman sabırsız.hatta bu sitede oynama sen.
ya ne biçim insanlarsınız anlamıyorum ki.ilgilenmiyoruz işte satmaya çalıştığınız şeyle.girme kardeşim siteye.bundan sonra yazdığın her yorumu sileceğim

Adsız
25 Temmuz 2009 01:23

yaww ben bütün dosyaları indirdim şu çıkarma işini yapamadım :( bir an once acıp başlamak istiyorum

25 Temmuz 2009 01:40

kılavuzları okuyun

leylaaa
26 Ekim 2009 16:24

yaa 2 gündür terazileri geçemedim deneme yanılmayla anlıcaksınız diolar ama denemedgm kalmadı off ya :( bitiremicem oyunu

26 Ekim 2009 18:29

leylaaa selam sana resimli ve türkçe çözüm linki buldum ,yolluyorum.umarım yardımcı olur:)


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://azadacheats.casualgameguides.com/&ei=vczlSvaIEsX94AaVgLWLDQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=2&ved=0CA8Q7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3DAzada%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr%26sa%3DG

22 Nisan 2013 22:10

Hello!!!!

Yine bu oyun sağlayabilir?
could provide this game again?

thanks...

22 Nisan 2013 22:42

@agc1965,
link is active.what you mean by providing game again? you can download the game.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template