Samantha Swift and the Golden Touch



Samanthanın yeni işvereni onu Büyük iskender'in zenginlik büyüsünü araştırmaya yolladığında hiç bir şey gerçek olamayacak kadar iyi gözüküyordu.Tabii ki hiç bir şey beklendiği kadar düzgün gitmedi.Kayıp Sırlar Müzesinde Kral Midas'ın altın dokunuşuna kadar uzanan bir maceraya hazır olun.Dosya 156.25 MB

When Samantha's new benefactor asks her to track down Alexander the Great's Scroll of Wealth, the opportunity seems too good to be true: searching for the scroll while collecting artifacts to display in her Museum of Secrets Lost.
Things are never that straightforward, though. Little does Samantha know that the secret brotherhood is watching her every move and she'll have to do a lot more digging to find the true treasure, which taks her on a journey to unravel the mystery of King Midas' Golden Touch.156.25 MB

ARKADAŞLAR BU OYUNUN OYNANDIĞI BİR SİTE DAHA VAR NE YAZIKKİ ORADA DA AYNI SORUN OLMUŞ.OYUN O BÖLÜMDE HATA VERİYOR.BETA SÜRÜM LİNKİNİ EKLEDİM.BETA SÜRÜMÜ HATASIZ.İSTEYENLER ONU OYNAYABİLİR AMA OYUN DAHA KISA OLACAKTIR>

part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download part 1

Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download part 2


BETA SÜRÜMÜ indirmek için tıklayınız-Click to download BETA VERSİON


Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 66 yorum

8 Nisan 2009 23:42

teşekkürler sis:)

9 Nisan 2009 00:06

bu kocasını kaybeden kadın degıl demi :=)))))

9 Nisan 2009 00:07

he hatırladım şimdi :=)))) başlıyom yüklemeye

9 Nisan 2009 00:22

başlıyorum bakalımmmmmmmmmm

9 Nisan 2009 00:27

itemleri topladım 2. levelde yine aynı yerde item topluyorum

9 Nisan 2009 00:31

bi ara müzeye girdim çıktım ama bişi olmadı şimdilik

9 Nisan 2009 00:33

ya hanımlar part 2 yide çıkar dıyormuyduk ?

9 Nisan 2009 00:36

2. level de atkıyla ortdaki kırık yerden aleksandır ın kask ını aldım

9 Nisan 2009 00:40

tam karşıda t ile başlayan item vardı ok u almak için soldaki sütunu kırdım item kullanmadan sonrada bana gizli itemi ara dedi kürekle sağda stoprağın altına gömülü sandık gibi yeri kazdım sandık çıktı anahtarla açtım

9 Nisan 2009 00:44

ileriyi tıklayarak diğer bölüme geçiyoruz

9 Nisan 2009 00:52

2.level in 2. kısmında chesk i almak için at nalını duvardaki atnalına koyuyoruz ve çekiyoruzorayı

9 Nisan 2009 00:56

selam net gidip geliyor gene yazamıyorum:(
shera 2 partı yükle.sonra 1.partı rar yap.2.part otomatik yükleniyor:)

9 Nisan 2009 00:56

2.bölüm sağ duvarda at nalı yani mıknatıs şekli var mıknatısı oraya koyuyoruz nesnenin biri öyle alınıyor.merdivende de levye kullanılıyor bir item de ordan alınıyor.
elimizdeki diski kapının üzerine takıp diğer odaya geçiyoruz.

9 Nisan 2009 00:57

crank için sağdaki merdivenleri aldığımız demir çubukla kaldırp altından alıyoruz

9 Nisan 2009 00:57

3.bölüme geçtim ska:)
nalı takıp kapı açılınca ondan sonraki bölümdeyim yani.)

9 Nisan 2009 00:59

shera kopardın yine beni:DDD
yok kocasına sahip çıkamayan kadın değil valla.ama o kadın yakında yine kaybeder kocayı biz de oynarız:)))

9 Nisan 2009 01:00

3.bölümde karşıdaki merdiveni süpürgeyle süpürüp en son itemi maskeyi alıyoruz.

9 Nisan 2009 01:04

bir önceki bölüme sola tıklayarak geri döndüm.ortadaki sandık gibi şeye chanot axle ile tıkladım.büst aldım.

9 Nisan 2009 01:04

kapıya diski takarak geçtiğimiz oda da süpürge karşıda zeminde kullanılıyor.hartada bir yere tıklanıp bi baş daha alınıyor.sol odaya dönüp ucun çubuk gibi itemle ortadaki sandıktan bir baş alınıp puzzle ile başbaşa kalınıyor.(karşıdaki puzzle kafaları yerleştiriyoruz.zaten doğru olunca sarı renk oluyor.yeni bölüm.

9 Nisan 2009 01:07

*karşıdaki heykellerden sağlı sollu olan iki yarım daire altın renkli nesne alıp sağdaki altın renkli mekanizmaya yerleştiriyoruz orta zeminden anahtar alıp karşı odaya geçiyoruz.

9 Nisan 2009 01:12

sonra karşşıdaki sütunlara tıklıyoruz.elimizdeki büstleri yerleştirmemiz gerek doğru olarak:)

9 Nisan 2009 01:12

ege yavaş bekle:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

9 Nisan 2009 01:19

bu bölümde nesneler bitince geri dönüp her bölümden scroolları topluyoruz:)

9 Nisan 2009 01:20

odalardan geri gide gide bi nesne topladık adını unuttuğum.tekrar en son odaya gelip ortadaki koca lahitin soluna yerleştirip lahiti kaydırdık ve sağ kapı açıldı nsne aldık lahiti kaydırıp sola yerleştirdik o nesneleri sol kapı açıldı aynı nesneden aldık.
elimizdekialtın sarısı kolu lahitin sağında yere taktık çevirip duruyorum şimdi her yöne.
hımm eksik parçalarını almışız sağ ve soldan.lahiti çevirerek taktık onları.
benim lahit dediğimden tuhaf bir nesne çıktı.
2.bölüm

9 Nisan 2009 01:21

ya nesnelerin adını kullanınca hatırlayamıyorum bi nesne deyip duruyorum kusura bakmayın.
babanne unutmamış valla.scrolları:)

9 Nisan 2009 01:25

babaanne tutma beni oturmuşken oynayım.yarın gündüz nasılsa yokum:DDD

9 Nisan 2009 01:27

scroll spollları toplayıp en son kaldığımız bölüme gidiyoruz.
önce scrolları sola yere takıyoruz.ortadaki lahit sola kayıyor.side carving alıyoruz.
sağda taş kapak açılıyor side carving alıyoruz.
sonra scrolları alıp bu kez sağa yere takıyoruz.lahit sağa kayıyor.solda taş kapak açılıyor.3.side carvingi alıyoruz.
sonra ortaya dönen lahitin önündeki delik taşa crankı takıyoruz.kolu çavirdikçe ortadaki lahit dönüyor.
burda uğraşıyorum şimdilik:)

9 Nisan 2009 01:28

2.bölüm ilk ekran.ta alıp sağdaki deliğin orya tıkladım alevler çıktı dört bir yandan.soldan meşale alıp yaktım.sağdaki çalılıklara meşaleyi tıklayıp tablet aldım ve ilerledim.geldiğim yeri de meşalem ile aydınlattım.:)

9 Nisan 2009 01:31

evet elimizdeki side carvingi ortadaki lahiti çevirip boşl yere taktık.açıldı.ve içinden scroll of wealth aldım.sağda kapı açıldı.
gidiyorum haydi bakalım:)

9 Nisan 2009 01:34

bu odada topladığımız parçaları karşıdaki odada puzzle olarak birleştiriyoruz.parçayı yerleştirip tıklayınca döndürebiliyoruz.puzzle bitince yeni bölüm.

9 Nisan 2009 01:44

deniz kenarında balta ile ağaçları ksip log alındı.en son ağacı kesince bir de yüzük aldık.balık ağını suya tıkladık ve yaklaştık.
logla yani dalları suya tıkladık.iki oku da üzerlerine tıkladık.elimizde ne varsa sıra ile tıklayıp sal yaptık kısacası:)deminki odaya geri döndük.balta ile yerdeki sütuna tıklandı(işaretlediği yer)kristal aldık.diğer gereken nesneleri de alınca dışarı çıktık.sağ duvardan harita alıp salımıza maskeyi ayna gibi olan tabağı ve kristali koyup yelken açtık:)

9 Nisan 2009 01:54

gemi yaptım yüzdürüyorum :)

9 Nisan 2009 02:02

yelkenlimizle gelinen yerde:bıçakla salın ucundan papirüs alındı.diğer kesici ile de taş kaldırılıp bir parça alınıp yukarı çıkıldı.burda da parçaları toplayıp karşıya tıklayınca bir puzzle ve puzzle bitirip kristali ortasına koyunca yeni bölüm

9 Nisan 2009 02:19

uçakla türkiyeye frikya vadisi ne uçtuk ilk levelde kepçeyle su aldık soldaki çanakytan sağda duvarın üstüne dökütük çatlaktan çıkan itemi aldık birde kürekle fırından altıntın ekmek aldık bide ışığı mağaraya tutup kırmızı ay aldık

9 Nisan 2009 03:25

bende magaradan geçtim şimdi magaradaki trenı yapıyordum ama çıkıyom yorum yazmadakım çünkü oyun çok zevkli ve bir o kadar basit herkese oynamalrını tavsiye derim :=)))) iyi geceler

9 Nisan 2009 09:34

ya ben baştan başlamak zorundayım sanırım.gece oynarken pc dondu.mauseyi sürükleyemedim hiçbir yere.pc yi alttan kapatım .geri açtım oyunu bu sefer item listesi yok olmuştu.item listesini bul diyor ama ne yaptıysam bulamadım.
çok üzgünüm , baştan başlıyorum:(((

9 Nisan 2009 11:24

ska ben orayı geçtim.şimdi 1 elinde asa bir elinde altın top olan heykelin ordayım.bütün itemleri buldum.tüy ve maşa kaldı.elimde altın tas ve başak var.hint fayda etmiyor kullanamıyorum.
yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

9 Nisan 2009 11:42

size yorum yazayım diye oyunu kapatıp çıktım.oyunu geri açtığımda kaldığım yerde farklı item listeside vardı.onlarıda buldum.bölümü bitirdim ve şimdi etyopyadayım:)

9 Nisan 2009 12:30

etyopyadan sonra israile geçiyoruz.o bölümde bitti.şimdi moroccodayım:)
şimdi çıkmam gerek,akşama inşallah görüşürüz.size kolay gelsin:)

9 Nisan 2009 15:29

ya gece oynarken oyun dondu kapadım şimdi oyun hiç açmıyorrrrrrrrrrr hata veriyor ama haksılık mı sildim yenıden kurdum şimdi her açıp kapadıgımda hata mı vercek ??????:SSSSSSS

9 Nisan 2009 16:41

shera özürdilerim oyuna dalmısım şimdi gördüm yazdıgını azadadan sıkıldım samatha yı indirdim ona daldım seni bayabi sıktım bugun afedersin

9 Nisan 2009 16:43

yok sorun degıl ama sen derdını tam anlatmıyorsunkı sana yardım cı olayım ben sana denzialtı olan bölümde mı takıldın yoksa farklı yerse hangı bölüm yaz diyorum ama ınatla yazmıyorsun ? e nasıl sana yardımcı olacam :=)

9 Nisan 2009 16:50

bende kaldığım yerdebn başlıyorıum

9 Nisan 2009 17:56

oyunda takıldığınız bir yer olur ve hint hakkınız biterse menü den main menü yü tıklayın tekrar play değin 3 adet hint hakkı daha geliyor bu sayedede geçmemek elde değil

9 Nisan 2009 18:03

6 tane çarkı bulupsağlı sollu yerleştirdiğimiz yerde çarkları aynı sese göre eşleştiriyoruz aynı sesi çıkaran ikisini tıklıyorz mavi oluyorlar mantık bu

9 Nisan 2009 18:09

sonraki puzzda taşları kaydırıp anahtarları topladıktan sonra rastgele taşları kaydırdığımızda çıkan kahverengi yerlere takıyoruz

9 Nisan 2009 18:10

ve israil

9 Nisan 2009 21:57

nassau,caribbean'dayım.
çok zor ilerliyor oyun.pc donuyor(

10 Nisan 2009 08:54

tablolu bölümde oyun sürekli script error veriyor. her tabloyu yerleştirince dondu,alt-tab ile aşağı alınca script error uyarısı çıktı.onu kapatınca devam edip bir tablo daha yerleştirebildim. şu an her şey yerinde ama sanırım oyun bunu görmüyor. "tabloları yerine yerleştirin" diyor. bundan sonrasını oynayamayacak mıyız acaba?

10 Nisan 2009 12:01

d@phne selam:)
bende gece senin yaptığın gibi yerleştirdim tabloları.ama oyun ne yazıkki ilerlemiyor.ne yaptıysam olmadı.buraya kadar oynayabileceğiz demektir.

10 Nisan 2009 13:36

sanırım oyun buraya kadarmış

10 Nisan 2009 16:03

OYUN POSTUNDA OYUNUN HATA VERMEYEN BETA SÜRÜM LİNKİ EKLENMİŞTİR.TAMAMLAMAK İSTEYENLER O LİNKTEN TEKRAR İNDİRİP BETASINI OYNAYABİLİRLER

10 Nisan 2009 17:22

sis burdamısın

10 Nisan 2009 18:01

babanne bunu oynadınmı sen ben kaldım gene bi yerde

11 Nisan 2009 00:48

eski dosyayı sildim.yeni linki yükledim.umarum bu sefer oyun kitlenmez:)

11 Nisan 2009 01:46

güzel oyun ama bitiremedik teknik bir arızadan dolayı:DDD

11 Nisan 2009 03:20

teşekkürler sis:)oyun harikaydı:)
yeni beta linki yükledim.ama kaldığım yerden başladı hatalı olarak.o aman bende yeni nik alarak en baştan oynamaya başladım.ve sorunsuz olarak oyunu bitirdim.
yeni yükleyecek olan arkadaşlar beta linkten yükleyiniz.
kolay gelsin:)

11 Nisan 2009 18:28

evet teşekkürler sis yeni linkle baştan oynayınca sorunsuz olarak bitirdik.
aklımda kalacağına oynadım gitti en baştan:D
çok güzel bir oyun oynamayanlara şiddetle tavsiye ederim:)

11 Nisan 2009 23:52

slm ark bu oyunu önce oynadım sonra dondu sildim sonra bır daha hiç kuramadım derken 2 gunluk ugraşımdan sonra pc ye format attım ve oyunu ilk aldıgım rarlardan yıne kurdum gayet sorunsuz ve hızlı çlaıştı bir gunden başladım bıtırdım oyunu bence oyunda hata yok pc lerınızde vvar çünkü bende de hata olmuştu ama formattan sonra oyun çok hızlıydı donma yoktu ve hiç takılmadı hiç bir bölümde :=)))

11 Nisan 2009 23:54

yani sis ilk verdıgın rarlarda sorun yok cnm çünkü ben senın ilk bırakıtıgn part 1 part 2 rarlarından kurdum oyunu hiçde pc yavaşlamadı :=)

Adsız
10 Ağustos 2009 09:48

BETA HATA VERDİ ?
YÜKLEYEMEDİM

Adsız
11 Ağustos 2009 16:22

ACİL YARDIM

OTELİN BARINDAKİ SIRALAMAYI YAPAMIYORUM
ÇANTAYI ALDIM SADECE
ELİMDE KAĞIT MÜZİK ALETİ VE ÇANTA VAR
LÜTFEN YARDIM EDİN

İNG.CEM YOK :):)

11 Ağustos 2009 17:42

oyunun resimli çözümü için aşağıdaki linke bakabilirsiniz.yine de yardımcı olmazsa daha açık sorun ki yardım edebileyim.bölümü net belirterek yani.

buraya tıklayın

12 Ağustos 2009 08:28

SÜPERSin sishyphos :)

12 Ağustos 2009 08:38

kendimi bide çok zeki sanıyorum yarabbim of sabah sabah aptallığıma gülüyorum lol

ben sanıyorum ki adamların diaologlarına göre bize eksik parçaları verecek sanıyorum
yanda kapı varmış açılmış nerrrddeee görmüyorum bile :):)
şimdi linke bakınca anladım :)

12 Ağustos 2009 16:59

PİANO ODASINDA KİLİTLENDİ
HERŞEY TAMAM AMA KAPI AÇMIYOR
ERROR VERDİ :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template