Nancy Drew: The Final Scene # 5 #



Üç günlük ömrü kalmış tarihi bir tiyatro, vizyona yeni girecek olan bir film ve bir kaçırma olayı. Acaba kimi çağırsak da bize yardım etse ? Buldum !! Nancy Drew
Nancy Drew serisi hız kesmeden devam ediyor. Bu sefer olaylar gösterişli bir tiyatroda geçiyor. Nancy ve henüz stajyer gazeteci arkadaşı Maya , ünlü film yıldızı Brady Armstrong ile röportaj yapmak için tarihi Royal Palladium tiyatrosuna giderler. Bu tiyatro nice büyük insan görmüş , önemli kişileri ağırlamış ama yılların yorgunluğu ile zaman yenik düşmüştür. Brady Armstrog’un son filmi Vanishing Destiny gösterildikten sonra maalesef yıkılacaktır. Maya, Brady’nin odasına girer ve onları baş başa bırakmak için Nancy yanından ayrılır. Ama bir çığlık kopar ve Nancy koşarak odaya girer. Ne Maya vardır nede Brady. Daha sonra Maya’nın kaçırıldığını anlarız ama millet bunu pek umursamaz. Nancy, Maya’nın hala tiyatroda olduğunu bilir ama tiyatro üç gün sonra yıkılacaktır. Çabuk olması lazım yoksa Maya göçük altında kalır. Tabi bu iş çözmek Nancy’nin gözlerinden bizlere düşer. Sadece üç günümüz vardır. Acaba başarabilecek miyiz?
Evet anlaşılacağı gibi oyun bu üç günlük zaman zarfı etrafında dönüyor. Biz ilerledikçe günler geçiyor. Her Nancy Drew oyununda olduğu gibi oyuna mektup ile, namı diğer “brifing” ile başlıyoruz. Son üç oyun gibi tek bir mekan var. Kocaman bir tiyatro. Karakterler yine artık Nancy Drew’in uğurlu rakamı olan dördü geçmiyor. Tabi Maya’yı saymaz isek. Bu karakterler Brady Armstrong, menajeri, kantinci ve projektörcüdür.513 MB
İLK OYUNDAKİ LİNKLERİ YÜKLEYENLER ONLARI SİLEBİLİR.BU LİNKLER YENİDİR VE TEST EDİLMİŞTİR.6 BÖLÜM RAR AÇTIĞINIZDA SİZE YENİ VE BÜYÜK BOYUTLU BİR RAR DOSYASI KURACAK .ONU DA AÇACAKSINIZ.VE SONRA SET UP EXEDEN OYUNU KURACAKSINIZ

When one of her high school friends gets kidnapped in an historic theater, our favorite detective Nancy Drew is plunged into a desperate race against the clock: with the theater being torn down in just three days, can Nancy outwit the kidnapper and rescue her friend before the wrecking ball flies? Or will this be Maya's final scene?
The Case: Nancy travels to St. Louis to visit her old friend Maya and attend the premier of a new blockbuster movie, Vanishing Destiny, at the Royal Palladium Theater. The historic theater is scheduled for demolition in just 3 days and Maya is covering the controversial story. But when Maya is kidnapped just before her big interview with the movies leading man, Brady Armstrong, Nancys night out at the movies turns into a nightmare. Shes convinced that the kidnapper is hiding Maya in the mysterious theater in a desperate attempt to halt the demolition, but no one believes her!
Nancy must juggle her efforts between searching for her friend, proving to the police that Maya is really in the theater, and finding a way to stop the demolition. Its not long before Nancy begins to unravel the tangled history of the theaters ownership, a web of secret deals and betrayals surrounding Harry Houdini, the worlds greatest escape artist. Will this information help Nancy save the day? Can Nancy afford to gamble with time when her friends days are numbered? Play the game and find out!
Use your best detective skills to explore this once- grand theater in a frantic quest for clues, secret passageways, hidden rooms--anything that will help you find your friend. Her life depends on it. Tick-tock!513 MB



Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3

Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 25 yorum

25 Nisan 2009 13:38

sis part 4 ün linkine bakar mısın rica etsem .

nilay
25 Nisan 2009 14:23

Part 4 error veriyor.

25 Nisan 2009 15:07

sorun yoktur.olay tamam:)))

yok bu aralar benim linklere bi haller oluyor kesin

25 Nisan 2009 15:38

tşklerrrr sis :))

Nilay
25 Nisan 2009 15:45

Teşekkürler...

25 Nisan 2009 16:22

karakter konuşmalarını game set up kısmından kapatabiliyoruz.açıkçası benim içimi baydı onca konuşma.
mens dressing room kapısı önünde başlıyor oyun.içeri girince iki telefon konuşması yapıyoruz.ilki kızı kaçıran adam ikincisi brady ile.sonra brady geliyor ona koş kızı ara diyoruz (tabi önce bi araba laf ediyoruz o başka).tablonun arkasında bir gizli kol var çekilyor ama ne işe yaradı henüz bilmiyorum.çekmece kilitli.sağ yapınca bir dolap var onun sağ kapısını açıp üst raftan sihirli asa aldım.elbise askısının arkasında gizli kapı o kolu çekince açılıyor.koridordan başka bir kapıa geldim.odada bi abla var ama bana pek yüz vermedi.simone imiş o menejer.
odasında bir şey bulamadım.odadan çıkınca yerde büyük sandığın orda bir kol var onu çektim ama açılmadı.
koridorun en karşısına gittim ipler var kancalara sarılı.sağdan ikinciyi clunk diye ses duyana kadar tıkladım.geri gelince sandığın üstünde bir kanca belirmiş.sandığı kancaya takdım.tıklayınca yukarı kaktı biraz.tekrar iplere gittim aynı ipi kancaya sardım bu sefer.geri geldiğimde sandık kalkmıştı ve yerdeki kapak açıldı.merdivenlerden bodrum kata indim.bir duvarda karo sinek maçalarla bir puzzle var.bir kenarda da bir adam ile bul karayı al parayı oynayacağız sanırım

25 Nisan 2009 16:29

o kupa karo puzzle çözümü:
soldan sağa 1...5 olarak rakamlandırınca.
solda yazan rakam sıra numarası çarpıdan sonraki kaç kere basacağınız
1*2
2*1
4*1
1*3
2*1
3*3
5*1

hepsini maça yaptık veee yeni bir puzzle.

25 Nisan 2009 17:17

bitirdiğiniz zaman o puzzle buna benzeyecek
puzzle resmi

25 Nisan 2009 21:20

devam edelim.
o mekanizmadaki çarkları arayacağız. bir de makinedeki adamla sinek asını bulma oyunu oynadık.bende en sağ tuşa basınca çıktı as.bana büyü kağıdı verdi.
yukarı çıktım bodrumdan.koridorda solda ilk kapıdan girince orası loca yerden bozuk para aldım.
koridorun en ucundaki perdeden geçince lobiye geldim ordaki adamla konuştum.
kapılardan birinden bir ofise girdim duvardaki kağıtta polis karakolu numarası var 555 1422.adama polisi aramaktan bahsetmiştim.aradım ama hep bant kaydı çıktı.
tekrar adamla konuştum ve o terörist grup mu ne onu anlattı bana.
sağ tarafta jazz machine diye bi oyun var.amaç yuvarlak nota tuşunu en sağ üstten çıkarmak.zor yanlış yapınca hamleyi resetliyor.çözüm şöyle
yukarı
yukarı
sağ
sağ
yukarı
yukarı
sağ
4 kere aşağı
sağ
yukarı
sağ
sağ
yukarı
yukarı
sağ
yukarı
sol
yukarı
sağ

çarka benzer bir bozuk para alıyoruz

25 Nisan 2009 22:02

makineden sonra sağ merdivenden yukarı çıkıp ortadaki küçük kapıya girdim.projeksiyon odası.oradaki adamla iki kere konuştum bana binanın orjinal planlarını bulmamı söyledi.üzerinde film makaraları olan masada bir kullanma kılavuzu okudum.en arka sayfasından bir anahtar alınmış.aynı masadan kare bir resim aldım.
kapalı dolaptan uzun ampule benzer bir şey aldım.
ordan çıkınca büyük kapılar balkona aşılıyor.en aşağı gidince kenarda pervazda bir şey var ama alınmıyor.
aşağı inip çocukla tekrar konuştum.
Louisa Falcone diye birini anlattı bana.
telefon olan odadan çıktığımda çocuk gitmişti.uğraştığı broşürlerden biri bana bi tlf numarası verdi.aradım ama çalıp açılmıyor.

28 Nisan 2009 19:53

Sishyphos
selam oyun icin tesekkurler
oynamaga basladim verdiginiz bilgilerle sizin oynadiginiz yere kadar geldim
bakalim bundan sonra ne olacak

30 Nisan 2009 14:10

o telefon numarası çalıyor çalıyor açılmıyor kardeşim.bi şeyi eksik yaptım herhalde.sıkıldım telefondan tiyatro salonuna girdim.yerini bulması biraz zor ama sahneye arkamızı dönüp orta koridordan ilerleyince en sol ve son sırada ilk koltukta bir pembe sakız bulup inv.deki magic wand ile aldım.asanın ucuna yapıştı.

30 Nisan 2009 14:17

o ucu sakızlı asa ile üst kata çıktım.balkonun en ucundan alamadığımız şeyi aldım.ikinci çark.bodruma indim puzzle kutusu içine o iki çarkı takınca gizli bölme açıldı bir anahtar ve houdini ye yazılmış bir mektup okudum.anahtar alındı.çıktım brady ve simonla konuşup dolanıyorum şimdi

30 Nisan 2009 14:36

valla simone ve brady arasında epey bi gidip geldikten sora üst kattan joseph bana seslendi projeksiyon odasına gel dedi.haa arada bi de lobydeki çocukla da konuştum.ondan sonra seslendi.odaya gidince bana mayanın kimlik kartını verip lobyde tlf kulubesinden polisi aramamı söyledi ama tlf hala out of order.brady ortada yok.simone ile konuştum.ööle dolanıyorum ama hala

30 Nisan 2009 15:54

ya nasıl oldu anlamadım ama birden bu oyun bana 2ci gün day 2 dedi.simone ve brady ve tlf arasında gidip gelirken.ve telefonlarıma hiç cvp alamazken.projeksiyoncu adam çıktı önüme.ben işlerle ilgilenirim git biraz uyu dedi.bitti day 2 dedi.yine tiyatrodayım ve bir cenaze var.ayrıca tlf olan odada mayanın kayıp broşürleri var.simone benle konuşmuyor.brady yerinde yok.

30 Nisan 2009 16:03

projeksiyoncu adamla sonrada lobbydeki nicholasla konuştum.bana tlf orda numara bıraktığını söyledi.tlf yanında yeni bir kağıt ver .numara onda.1-813-555-3247.aradım ve sonunda neden tlf ile konuşamadığımı znaladım çünkü player konuşmalarını geç işaretlemişim.ama aramak işe yarıyor.neyse bana trout ara yazdı.onu da aradım numarası zaten var.ve sıkılmaya başladım bu kadar çok konuşmaktan ben...

4 Mayıs 2009 12:50

selamlar. oyunu oynayan arkadaşlar varmı 3. günde projektör odasında polise yakalanıp duruyorum :((((

6 Mayıs 2009 01:20

beni duyan yok galiba kaç gündür bir türlü çıkamadım odadan ühüüüü

6 Mayıs 2009 01:22

ayy sebocu hala mııı
ya üff dur bakınayım bi ben.artık sildim oyunu valla.anca kopya bulursam

6 Mayıs 2009 01:25

ewet sis maalesef :))))

birde inat ettim bitirmek için :(((

6 Mayıs 2009 02:06

sis seninle konuşmam gerekiyormuş polis gelmeden gizlenmeyi başardım :)))


bnden sonra oynayacaklara açıklayım


önce acmeyi takın sonra büyük bir hızla slaytı alın 2 geri sonra birkaçkere sağ yaparak dolabı açın içine tam karşıya birkaç kere tiklayın gizleniyorsunuz daha sonra polisler gidince odadan çıkın burdan sonrasını da açıklarım....

6 Mayıs 2009 09:08

nihayet sonunda bitirdim oleyyyyy....

6 Mayıs 2009 09:15

slaytı izleyip kapıya doğru gidin elektrik düğmesinin kutusunu açın düğmeyi etkinleştirin sağa dönün merdivenden çıkıp anahtar kutusunu elimizdeki ilk başta aldığımız anahtarla açıp anahtarlaın sanırım 5. siydi arkadaki kapıyı açın nancy kilitli onu görin çekiç ve testereyi alın ama işinize yaramıyor dosdoğru gidip pencereye bakın ve kabloları izleyin joeseph engel olacak size onunla konuşun ve sihirli yüzüğü joesephe tıklayın oyun sonu tabi bütün bunları çok hızlı bir şekilde yapmalısınız...

6 Mayıs 2009 09:15

oyunu ip ucu diyalogları ve telefon konuşmalarını üşenmeden yapmak.

6 Mayıs 2009 09:16

Birde oyunu açamayan arkadaşlar setup yaparken mutlaka direct X i yükleyin ....

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template