Jewel Quest 3


Öncelikle bu bir hidden object oyunu değildir.Ama bu oyunun hastaları da var sitede ve özellikle rica edildi.Oyunu kurmadım sadece rar dosyasını indirip virüs taraması yaptım.O yüzden bir sorunla karşılaşan olursa yazsın .İyi eğlenceler.Dosya 59 MB


Oynamak için tıklayınız-Click to Play
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

13 Nisan 2009 19:34

Sishyphos ben bu kadar cabuk oyunu beklemiyordum cok tesekkur ederim ellerine saglik
selamlar

13 Nisan 2009 21:15

Sishyphos
ben oyunu yukledim kurmak istedim kurdum amma birturlu oyun acilmiyor exe dosyasi bulunmuyor diyor
selamlar

Saniye
13 Nisan 2009 22:09

pamuksel sende bi hata olmalı.ben oyunu indirdim.buraya çıkart dedim.bi ikon belirdi ona çift tıklayınca da oyunun kurulumunu başlattı .o da bitince oyuna girdim.sorun yok yani.

sağol tüm oyunlar için sishyphos

13 Nisan 2009 22:41

ben oyunu kurdum ve oynamaya başladım fakat ne zaman turnuva odasına girip oynamak istesem oyun donup kapanıyor. turnuva oynayabilen var mı? eğer varsa sorun bende demektir. tekrar yükleyeceğim.

13 Nisan 2009 23:41

saniye
bende yukledim ve kurdum kurduktan sonra oynamak istedim oyunun yani her oyunun baslamasi icin bir resmi vs olur bunda bos bir kare var cift tiklayinca exe dosyasi ya yok yada bulunmuyor diyor iki defa yukledim ayni
selamlar

Adsız
2 Aralık 2009 09:59

selam arkadaşlar jewel quest 3 oynuyorum ama ilk bölümü geçip nete bağlanıp oynadığınız ikinci bölüme geçemiyorum. oynayan birinden baktım bende iki tane taş eksik. Taşlarexclusive iolite ve onyx zebra relic isimli taşlar. Solda ortada. Bu taşları nereden nasıl alacağım hakkında yardımcı olacak birini arıyorum ?

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template