Jessica Secret of the Caribbean



Mistik maceralarla antik bir objeyi bulan Jessica ve Tony birbirlerine aşık olup evlenirler.Ve Karayip Adalarına tatile giderler.Ve Balayında yeni bir maceraya atılırlar.Jessicaya kaçırılan kocasını bulması için yardım ederken büyük babası ünlü
korsan Noel ile tanışacaksınız.53 MB

After a series of mystical adventures and finding an ancient artifact, Jessica and Tony fall in love, get married and set up for a quiet honeymoon to the Caribbean. Things don't go according to plan when they get involved in a whole new hidden object adventure! Help Jessica rescue her kidnapped husband by finding the riches of Jessica's forefather, the famous pirate, Noel! Search intricately detailed scenes for hidden objects, solve perplexing puzzles, and discover a lost treasure tucked away in a secret location!53 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 21 yorum

25 Nisan 2009 21:36

teşekkürler sis:)
yükledim,başlıyorum:)

25 Nisan 2009 22:02

drina eğer rakamlı panoyu soruyorsan.çoklu sıralamada rakamları deniyoruz.hepsi X olacak.Y ler yanlış.deneyerek buluyoruz ve sağdaki tekli panoya yazıyoruz.gooda basınca bölüm geçiliyor.
bende ki X li 4 rakam
8892 idi
ama her seferinde değişiyor.deneyerek bulacaksın başka pratik çözüm bulamadım:)
kolay gelsin:)

25 Nisan 2009 22:19

ayrıca her bölümde 3 tane çizgi halinde balık şekli topluyoruz.bölüm sünunda puzzle yapmamız için gerekli balık şekilleri...

26 Nisan 2009 01:15

tamam teşekkürler rakamlar beni deli etti ondan sordum bende yardım için teşekkürler

26 Nisan 2009 11:46

kablolarıda şöyle kestim.önce soldaki 4 kabloyu kestim.sonra sağda en üstteki kabloyu kesince bölümü geçtim.

26 Nisan 2009 12:02

sağ üstte OTMEHA yazan yuvarlak şekliyapamadım.ortada merdiven var.etrafında 6 renkli tüylü hokka sanırım.ama nasıl yapılacağı konusunda fikrim yok.uğraşıyorum bölümü geçemedim.
lütfen geçen varsa,çözümü yazarsa sevinirim:)
şimdiden teşekkürler:)

26 Nisan 2009 12:14

buldum galiba.kenarlardan karşı kenarlara 6 kez çapraz çizgi çekiyoruz.renkli çubuklar halinde.6 nesne ortada merdivende birleşecek.ama renkleri yerleştiriken dikkat etmeliyiz.aynırenk olunca nesnenin önündeki çizgi. ortaya merdivene geçmiyor.

26 Nisan 2009 13:38

neyse geçtim sonunda o bölümü.
6 nesneyimerdivene yaklaştırmıyoruz.amaç onları oraya geçirmemekmiş.
bunun içinde tam önlerinden aynı renk çizgiyi geçiriyoruz.o zaman merdivene yaklaşamıyor.
renklerin sıralamasına dikkat.
yeşil
sarı
mor
kırmızı
mavi
pembe
aynı renkte nesnelerin önünden ,renkleri çekince karşı tarafa ,o renkteki nesne ortadaki merdivene yaklaşamıyor.
ozaman bölüm geçiliyor.

26 Nisan 2009 18:32

şimdide karşımızda sağda ve solda rakamlar olan pano var.
soldaki rakamları sağdaki panoya yerleştiriyoruz.
üstten alta,soldan sağa rakamların toplamı 15 i verecek şekilde soldaki rakamları sağa taşıyoruz.
bendeki sıralama şöyle;
2 9 4
7 5 3
6 1 8

bölümü geçiyoruz.

26 Nisan 2009 18:34

ve sonraki bölümde takıldım:D
sağda 4 kutucuk var.soldaki rakamların arasından 4 tanesini sağdaki kutuya yazacaz ama ,mantığını çözmeye çalışıyorum:)

26 Nisan 2009 21:44

arkadaşlar dediğim yeri geçebilen yokmu?

3 Mayıs 2009 23:36

MİLLET BEN DE PAPANNENİN DEDİĞİ YERDE KALDIM NE İSTİYO ANLAMADIM NASI GEÇİÇEZ O 4 RAKAMI. BULAN TEZ YAZSSIN.

engin
13 Mayıs 2009 17:04

metal keyleri puzzledeki gibi yerleştirdim elmasın orda taş var onu alamıyorum kaldım orda ne yapmalıyım

Sishyphos
13 Mayıs 2009 17:49

engin şu linke bakabilirsin

http://www.playfirst.com/tips/jessica-secret-caribbean

13 Mayıs 2009 21:02

Çiğleri üzerinde De onarılıyor stoklholm'de biz papirüs üç numaraları bir tanesi anahtarı kilit. 4 tane numara yazan yerin yanındaki yazının çevirisini aldım netten ama bişi anlamadım

13 Mayıs 2009 21:12

buldummmmmmm babannem buldum hani oyun başlarken harita çıkıyo ya orda 4tane yan yana rakamlar var 3 sıra halinde onlardan birini denedim tuttu ama sufer dahada antika bişi çıktı benim denediğim numara 2931

13 Mayıs 2009 21:30

teşekkürler bluegirl 1905:)

13 Mayıs 2009 21:46

rica ederim senin yardımnlarının yanında benimki kocaman bi hiçç :) ama sonraki bölümü geçemedim sen geçtinmi

13 Mayıs 2009 22:49

estağfurullah bluegirl:)

inanamıyorum oyuna devam edeyim dedim.oynayıp bitirdiğim başka bir oyun klasörünü sileyim derken bu oyunun olduğu klasörü silmişim:(
şimdi tekrar yüklemek gözüme geliyor.
sen o bölümüde geçersin blue:)sana kolay gelsin.
belki bozo bitirmiştir ,yardımcı olur:)

14 Mayıs 2009 01:45

bende başladım ama başlangıçta daha önceden oynadıgım oynu yenıden yukledım sandım :D:D:D:D meger bu başka versiyonmuş neyseki rakamlı puzzle en sondaydı bunda ortada :S:S:S çıktı o zaman anladım kı farklı hehe hafıza iyice karıştı bu aralar ...:=)

6 Eylül 2009 01:36

eror veriyor :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template