Jessica Mysterious Journey



Jessica ile kayıp bir hazineyi bulmak için korkutucu bir maceraya hazırlanın.Jessica eline antik bir hazine haritası parçası geçirdiğinde korkusuzca maceraya atılır.Haritanın kayıp diğer parçalarını bulmak için itemleri buluyorsunuz,ve her bölümde gizli bir kodu çözüyorsunuz.70.7 MB
Go on a thrilling adventure to discover a lost treasure with Jessica in this hunt and seek game! When part of an ancient treasure map comes into her hands, Jessica fearlessly sets out for adventure. Find rare items, uncover missing pieces of the map, and decrypt a secret code in level after level of stunning hidden object challenges. Search intricately detailed scenes for concealed objects, solve perplexing puzzles, and discover a lost treasure tucked away in a secret location!

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

13 Nisan 2009 21:44

NORMAL HİDDEN OYUNU.NESNELERİ BULUYORUZ.HER BÖLÜMDE 3 TANE BALIK ŞEKLİNİ BULUNCA OYUN SONLARINDA PUZZLE YAPIYORUZ.
TEŞEKKÜRLER SİS:)

14 Nisan 2009 01:02

arkadaşlar chapel bölümüne gelen yokmu? takıldım ben.ordaki paneli yapamıyorum:(

14 Nisan 2009 01:56

babaanne şifreyi bulmak için sağ tarafta deneme yanılma sayıları bulacaksın sayı doru yerde ise x olarak çıkıyor ona dikkat et 4tane x yanyana ise şifre doğru demektir ama tablo dolduğunda değişiyor unutma baştan başlarsın ozaman doğru sayıları bulunca soldaki şifre yerine girip bölümü bitireceksin

14 Nisan 2009 02:41

bende kırmızı taşlarda kaldım o bölümü geçen varmı...

14 Nisan 2009 15:25

kısaymış oyun bitti :=)
öykücüm kırmızı taşları her türlü ayarladım olmadı sonra ıng yazıyı tercüme ettim şimdi hemen anlatim her sırasının sonu 15 olmalı toplam mesela ben

3 7 5 = 15
8 6 1 = 15
4 2 9 = 15
= = =
15 15 15

şekılınde yaptım ve bir kırımız kutu olup açıldı yanlız bir saati çeviriken diğeride dönuyor ben bu sayılardan 10 değişik sayı yaptım kagıtta bır tek bunu ayarlayabıldım sende farklı olabılır çünkü her saat dönerken farklı bir saatı oynatıyor yanı deneme şeklıyılede bulabılırsın sayılara dıkkat et aşagıya ve sola hep toplam 15 olmalı :=)

31 Ağustos 2009 14:27

LİNK DÜZELTİLDİ

su
12 Eylül 2009 20:37

oynadığımın işaretini bırakıyorum.bu oyun için notum:10 üzerinden 4 :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template