Flux Family Secrets: The Ripple Effect



Sizinle irtibata geçen gizemli bir Flux ailesi sizi geçmişin sırlarını elinizde tutmaya yönlendiriyor.Hatshepsut'un mezarı,Benjamin Franklin'in çalışma odası gibi mekanlarda eğlenceli oyunlara hazır olun .Dosya 136 MB

A mysterious family has contacted you and holds the secrets of your past! Fix the errors in time in this exciting Hidden Object game and take your rightful place in the Flux family! Explore famous historical sites like Hatshepsut`s tomb, the Wright Brothers` workshop, Benjamin Franklin`s study and many more. Flux Family Secrets: The Ripple Effect has you realign the timeline by finding misplaced objects scattered through time and solving clever puzzles.File is 136 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 20 yorum

11 Nisan 2009 21:49

teşekkürler sis:)
yüklemeye başlıyorum:)

12 Nisan 2009 03:50

discovrey bölümündeyim bu bölüme kadar oynayıp puzzlerde takılan olursa hangı puzzle tarif etsin yardımcı olayım tüm puzzlaerı yaptım.....

oyun çok güzel azada mortimer tarzı sevenlere yükleyip hemen başlamalarını tavsiye ederim ...

not : oyun başladıgında ing bir yazı yes no diyor sanırım puzzle ve oyunun kolaylık aşamasıyla ilgili orda no diyiniz ....ben önce yes dedım sonra baktımkı tüm yapılcak şeylerı okla gösteıyor oyun anlamı yok ilk bölüm başında playerı sıldım sonra no dedım oyun normale döndu tecrube etmiş oldum ing çok ıyı olmadıgı ve benım gıbı olmayanlar varsa yazım dedim....iyi geceler

12 Nisan 2009 16:25

başlayabildim sonunda.gerçekten güzel bir oyun:)

12 Nisan 2009 16:54

inventure sanırım yanlış hatırlamıyorsam o bölümdeyim şimdilik çıkıyorum akşam devam.......


sissssssssss çok teşekkürederim büyük zevkle oynuyorum oyun çok hoş azada mortimer bırde geçenlerde oynamıştık adını unuttum aynı o oyuna benzıyor devamı beklıyorum bu tarz oyunların tam benlik :=))))

12 Nisan 2009 22:02

şimdi bitirdim yüklemeyen pişman olur ben pek beğendimde :=))))))))

13 Nisan 2009 10:55

Ben de şimdi bitirdim harika bir oyundu teşekkürler sis.Haklısın shera yüklemeyen pişman olur :)))))

13 Nisan 2009 14:26

süper bir oyundu.bende şimdi bitirdim.
herkese tavsiye ederim...
tekrar teşekkürler sis:)
bu tür oyunları zevkle oynuyoruz:)

13 Nisan 2009 20:22

bende indiriyorum çok teşekkürler

16 Nisan 2009 15:30

Bu tarz oyunları oynaıdığımız için devamlı hiç yorumda açıklama yapmadık ama hiç bu tarz oynamayan ark oyunu kurduklarında oyun mantıgını ve oynama şekılını anlamaları için 1.level 1.tur olarak resimli kısa bir anlatım hazırladım ......
link :

http://img238.yukle.tc/image.php?id=3977FLUX1.JPG

sorun olursa diyerek aynı resım url :

http://img238.yukle.tc/images/3977FLUX1.JPG

umarım size yardımcı olur takılırsanız bölüm içersinde yazınız ayrıca ilerki bölümlerde üçlü turlar olcak onlarda bir nesneyi tmmlarken leveller arasında gezınlemlısın çünkü oyun bit turda 3 level ve bırbıren baglı çözülür ....saygılar shera1

17 Nisan 2009 23:23

şimdi bitirdim çok güzel bir oyundu teşekkürler

18 Nisan 2009 23:15

bende yukledim oynuyorum amma ben uclu bolumu bitirdim simdi oniki resimli bir bolume geldim resimlerin ortasinda cesitli malzemeler var neyi nereye birturlu bulamadim

yardimci olursaniz sevinirim

tesekkurler selamlar

18 Nisan 2009 23:39

oyunun son bolumu imis bitirdim

supermis Sishyphos tesekkurler

21 Nisan 2009 12:42

bende şimdi yüklüyorum yorumlarınıza bakılırsa gerçekten ii bi oyuna benziyor oyunların tanıtımını ve yorumunu yapan herkese teşekkür ederim sizler olmasanız yüklemezdim.ii günler site halkı

11 Mayıs 2009 22:44

ben oyunun bir bölümünde takıldım adını hatırlayamıyorum aama firavun falan vardı parçaları bulunca ışınlar çıktı 4 bir yandan fakat ilk bölümünde bir yerdeki parcayı alamadım büyüteç gibi bişe çıktı onu yaklaştırınca yazı ingg. oluyor onu nasıl alıcaz ordan kaldım o bölümde

Adsız
7 Temmuz 2009 15:52

aralıklarla denedim ama link error veriyor.

9 Temmuz 2009 10:09

LİNK YENİLENDİ

marlasinger
13 Temmuz 2009 02:13

arkadaşlar dediklerinizi yapıyorum ama ilk bölümde henüz hiç bir item bulabilmiş değilim:(( nerde bu eşya parçaları yahu?

13 Temmuz 2009 02:19

marlasinger,
9cu yorumda bazı linkler var.o lnklerdeki resimlere bi bak istersen

Adsız
14 Mayıs 2010 10:36

arkadaşlar lütfen yardım edin.4. bölümde cristopher colomb ' un olduğu sayfada son kırmızı mührü alamıyorum.sayfanın sağ alt kısmındaki büyütece tıklayınca harita görüntüsü çıkıyor.tıklayınca kapanıyor ve o sarı mum gibi şey tıklanmıyor bi daha.hint e basıncada sarı muma yönlendiriyor.ama tıklanmıyor.oyundamı sorun var yoksa benmi eksik yapıyorum.lütfen bilen varsa yardım etsin

14 Mayıs 2010 11:23

adsız
oyun oynanalı çok uzun süre oldu.kimse hatırlamaz.aşağıdaki linkten resimli yardım alabilirsin.

resimli çözüm linki

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template