Egypt III: The Fate of Ramses



Firavunun hayatı tehlikede.Eğer tanrılara adadığı taş sütun zamanında tamamlanmazsa kendisi ölecek ve toprakları da parçalanacak.ve bir lanet çökmüş durumda.İşçiler ölüyor,ve yapı ilerleyemiyor.Firavunun dostu olarak onun ve insanlığın son umudu sizsiniz.Hadi bakalım iş başa düştü.Bu gizemli ve 5000 yıl öncesinin macerasına başlayın.Dosya 1.7 Gb

The Pharaoh`s life is in danger. If his obelisk to the gods can not be completed in time he will die and his lands will perish. But a curse has befallen the monument`s construction. Workers are dying and the project has ground to a halt. Now time is running out. As the Pharaoh`s envoy, you are the people`s last hope for survival. Empowered with magical knowledge, you must use your wits to seek out clues, defeat arcane puzzles and contend with dark magic. Unravel the curse, before it`s too late.File is 1.7 Gb






İndirmek için tıklayınız Part 1-Click to download Part 1
İndirmek için tıklayınız Part 1-Click to download Part 2
İndirmek için tıklayınız Part 1-Click to download Part 3
İndirmek için tıklayınız Part 1-Click to download Part 4
İndirmek için tıklayınız Part 1-Click to download Part 5
İndirmek için tıklayınız Part 1-Click to download Part 6
İndirmek için tıklayınız Part 1-Click to download Part 7
İndirmek için tıklayınız Part 1-Click to download Part 8
İndirmek için tıklayınız Part 1-Click to download Part 9
İndirmek için tıklayınız Part 1-Click to download Part 10
İndirmek için tıklayınız Part 1-Click to download Part 11

Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 269 yorum

1 Nisan 2009 01:24

hehheheh ben bu oyunu oynamaya başlayınca beni unutun.oyun moyun yüklenmez siteye ben bunu bitirene kadar:D

1 Nisan 2009 01:49

canın sağolsun sis:)
ama oyun büyükmüş ben oynayamayacağım:(

1 Nisan 2009 01:59

babanne d sürücüsüne yüklerseniz oynayabilirsiniz.
sizin pc bu oyunu kaldırır doğru yüklenirse.
hem daha durun.sırada 4.3 GB olan sherlock oyunu var:)

1 Nisan 2009 02:23

wawwwwwwwwwww süpersin sis bundan sonra sana süpergirl diyelim bence vallahi bu alemde seni tek geçerim kimseyi tanımam bulurum dedın yüklerim dedin yaptın bu söze ne denir süpersin süperrrrrrrrrr ama lütfen kare kare yaz ne yaptın oyun çok uzun ama ing sorular var tabi :=)

1 Nisan 2009 14:49

bravo iste bole oyunlar lazim bana eline saglik coktandir ugramiyodum guzel bisey gelmis

1 Nisan 2009 16:19

heheheh sen arada takip et ferhat.
sürprizler devam edecek:D

1 Nisan 2009 17:30

sağol sis başladım indirmeye bakalım ne kadar sürecek =)

1 Nisan 2009 23:44

bu oyun oyna oyna bitmez heralde :D

2 Nisan 2009 00:04

ben başladım bilem ama sadece bir item buldum kapadım hadi ark sizlerde yükleyin beraber aynı anda oynayalım sizi bekliyorum

2 Nisan 2009 00:43

oyuna başladıgımız mekanda kel bir mısırlıyla konuştum bana birni yada bir eşya bul dedi galiba ing pek iyi degıl adamla konuştuktan sonra sagdaki kapıdan bahçeye çıktım ordaki adamlarlada konuştum yıne bahçede çıktıgım kapının sağında bulunan kapıdan girdim yerde bir taş parçası buldum burda dolaşırken bir kapı buldum sanırım buldugum taşın bir parçası eksık tamamlanınca o kapıya takılcak yine burdan kolidorda gezerken ılk başladagım ekrana dönmüş oldum kel mısırlıyla tekrar konuştum bende ona tşk ettim burda kaldım :=)

oyuna kapamadan önce save etmeyı unutmayın ayrıca mausenin sag tuşuna basınca kontrol yeri açılıyor bir çok öge var ama nerde nasıl kullancaz henuz bilmiyorum ....

sis şekerim nerdesin ing konuşuyorlar anlamıyorum :=)sensiz ramses çiçeksiz bahara benzer lütfen başla vede yaz bakım adam ne diyor bize ....hehe

2 Nisan 2009 17:32

arkadaşlar,biraz oynamayı denedim.zor bir oyun. yapabşldşklerimi anlatayım. şimdi firavun büyük taş bir dikit yaptırmaya karar veriyor. fakat inşaat sırasında şüpheli bir takım kazalar olmaya başlayınca araştırması için genç bir büyücü kızı gönderiyor. kız önce tapınaktaki kel adamla konuşuyor. ona mimar pajeri soruyor. o da firavun tarafından gönderildiğini ispat etmesini istiyor. o aşamada sağ klikle açılan inventory deki firavunun mührünü göstermek gerekiyor. yoksa adam sizi kovalıyor. mührü gösterince pajerin tapınağını tarif etti. kapısında güzel,decorated bir kiriş olan bir tapınaktaymış. benzer konuşmaları dışarda çalışan adamla da yaptık. o da aynı yeri tarif etti. yalnız o tapınağın sağda olduğunu söyledi.

2 Nisan 2009 17:36

dolaşıp dururken yerden bir kartuş parçası aldım. inv.deki büyüteçle inceleyince ne olduğunu söylüyor. Ayrıca giremediğim bir kapı, yanında birşeyler yapmam gereken bir meşale ve onun yanındaki duvarda da açamadığım gizli bir kapı var.
bu arada gidebileceğiniz yönü cursorın ucundaki yuvarlağın yanıp sönmesinden anlıyorsunuz,birşey yapmanız gereken yerin üstüne tıklayınca da çarklar dönüyor.inv.deki nesneleri denedim ben. bu parça useless(kullanışsız) diyor.

2 Nisan 2009 18:34

bulduğumuz kartuş eksik parçası tamamlandıktan sonra kapının yanındaki duvara yerleşecek.

2 Nisan 2009 20:33

daphane benım ıng pek ıyı degıl ama tahmınlerım demek dogruymuş senin anlatımı okuyunca hak verdim ama ben hala o yarım taşı bulamıyorum :=) lütfen bulunca aşama aşama oyun yorum sayfsından kaldıgın yerden yazkı aynı anda kaybolmadan devam edelim :=)

2 Nisan 2009 20:52

tamam shera , hadi bakalım el birliğiyle yola devam:D

2 Nisan 2009 21:34

valla ben çok baktım 2.taşı yani kartuşu göremedım tüm umudum sensın senı beklıyom sen yaz bende öyle devam edecem oyun çok kapsamlı keşke aswd tuşlarınla oynansaydı :=)

2 Nisan 2009 21:38

dışarda iki avlu var sanıyordum. içiçe 3 veya 4 avlu varmış. avludan avluya geçtim. sonra çok kapılar olan bir avluya geldi. kapılardan birine yaklaşılıyor. orası Paser adlı mimarın evi imiş. içerde paser yatıyor. inşaatta bir kaza geçirdiğini, obeliski dikecek başka mimar olmadığını anlattı.obelisk belli bir tarihe kadar dikilemezse firavun ölecekmiş.oradaki bütün sorulara tıkladım. özeti bu. sonra evde iç odaya geçtim. orada üzerinde şekiller olan bir heykel var. yana kayabiliyormuş. fakat ben ne yaptıysam kaydıramadım. aramaya devam ediyorum.

2 Nisan 2009 22:00

paserin evinde arkadaki odadan( kayan heykelin olduğu oda) bir meşale aldım. ateşe yaklaşılıyor fakat yakmak istediğimde "yakmaya gerek yok,yeterince ışık var" dedi. evden çıktım. kartuşun parçasını orada bulurum diye çok ümitlenmiştim. bulamadım. fakat şu paser çok dertli adam. bir türlü ateşi düşmüyormuş garibin:)

2 Nisan 2009 22:14

tekrar tapınağa girdim,kel ustabaşıyla tekrar konuştum. ona bir yarım kartuş bulduğumu söyleyince o da bulduğu parçayı bana verdi. kazayla ilgili ona da sorular sordum. sonra içerdeki kapının yanına gittim. oradaki ateşten meşaleyi yaktım. şimdi meşale ile secret pasage olan yere yaklaşılıyor fakat nasıl açılacak bilemiyorum. bir de kartuş halen inv.de iki parça olarak duruyor. birleştiremedim. birleşmeden de kapının kenarındaki boşluğa yerleşmiyor

2 Nisan 2009 22:25

daphane bende şimdi buldum paserın evını evın heryerını dolaştım ama yazmak için geldımkı sende bulmuşsun ama ben meşale filan almadım :S soruları anlamdıgım için rastgele tıkladım bir daha açım bari oynu kapamıştım :=)

2 Nisan 2009 22:49

2.parçayı aldım meşaleyide yaktım ama çıkarken kızın meşalesi söndü bir şey söyledı bende kapıya tekrar döndüm yaktım yada anlamadım iteme basınca tekrar yanık mı oldu ne :=))))))

2 Nisan 2009 22:54

ever shera , kapının olduğu bölümden çıkınca meşale sönüyor.içerde tekrar yanıyor. ben de sevinmiştim ışığımız var kuytuları araştırırız diye. çok sıkıldım, bişey yapamadan dolanıp duruyorum

3 Nisan 2009 01:28

başladım ve yazmadığınızı düşündüğüm bir şey var.pares mi ne hasta abi.onla konuşurken 3 set konuşma oluyor.ilk seti bitirince yeni cümle ekleniyor.onu da bitirince bir cümle daha

belki önemlidir

3 Nisan 2009 01:28

ya bi de bu oyunu full ekran değil de yarım ekran oynama yolunu bilen yazsın

3 Nisan 2009 01:59

önemli not: şimdi oyunda meşale aldık dedık belkı meşaleyı benım gibi farklı arayan olur o yuzden yerını yazıyorum

ilk ekrandan oyuna başlayınca karşımızdaki kapıdan bahçeye çıkıyoruz bahçede iki adamın oldugu ekranda soldaki kapıdan girince kapılar var ortadki kapı mimar paserın evı burdan eve girince evın en sondaki odasına giriyoruz sağda duvarda heykel var heykel sağımızda iken solda yanan meşalenın ayak ucuna dogru egılınca taşın üstünde bir sopa göruyoruz ve onu tıklayınca alıyoruz işde bu sopa ilerdeki lahit yani taş mezarları bulgumuz ekrandan kapı var onu yanındaki yanan meşaleye tutunca yanacak ....

3 Nisan 2009 02:49

bu arada aklıma bir şey geldi mimarın odasındaki heykel kaycak demişsinizya ben yapamadım acaba o heykel kayınca mimarın odasında açılmayan bir kapı yada yermı açılcak acaba lütfen heykelı kayıdran yazsın nasıl yapmış :=)

3 Nisan 2009 08:20

evet,günaydın ramsesciler. akşam bilgisayarın üstünde uyuklayınca aranızdan ayrılmak zorunda kaldım. önce yapmamız gerekiyor gibi görünenlerle ilgili bir liste yapalım.
1-elimizde olan 2 kartuş parçasını birleştirmenin bir yolunu bulmalıyız. Birleşip kapının yanına yerleşince sanırım "secret passage"ı açabileceğiz.
2-meşaleyi o odanın dışında da yakmanın bir yolunu da bulmalıyız. Böylece karanlık köşeleri araştırabiliriz.
3-Paser'in arka odasındaki heykeli de kaydırabilmeliyiz.
4-Daha önce bulmadığım birşey buldum. Paser'in evinde ilk ,girişteki odadaki ateşlere de yaklaşınca çarklar çıkıyor. Fakat herşey için useless diyor.
Bu arada SİSciğim, paserle ben save yapmayı unuttuğum için 2 kez aynı konuşmaları yapmak zorunda kaldım. Adamın başına inşaattan bir taş düşmüş.Fakat şu an düşüremedikleri bir ateşi var ve doktorlar iyileştiremiyor adamı. Ben de muayene ettim, çok öksürüyor. Bence onu iyileştirmenin bir yolunu da bulmak gerek. Kartuşları ona da gösterdim. O da birleştiremedi.
*Bu arada ek not, içerdeki usta başı ile ikinci konuşmadan bir bilgi:Paser'in başına taş düşmesine neden olan işçi de sonra düşerek ölmüş. Önemli mi bilmem.

3 Nisan 2009 15:05

daphne buldum :=)
bütün herkesle konuştum ve herkese taşı gösterdım sonunda bahçedeki yerde çamur olan adamların ayakta olanınıa taşı gösterince konuştuk ve taşım yok oldu diger taşıda gösterdım ve konuştuk taşı birleştirip bana geri verdi sonra lahitlerın ordaki kapıya gittim taşı taktım şimdi dolaşıyorum sanırım bir yer açıldı solda ama ne yapıcam arıyorum bulunca yazcam ....

3 Nisan 2009 15:20

ayyyyyyy bahçedeki herşeyi tıkladım safmıyım ne :=))))))) sonradan aklıma sopa orda yakınca dışarda niye sönuyor acaba bir yeremı tıklamak lazım diye lahite geri döndüm hanı taşı takınca solda bir yer açılmıştıya o gizli geçitmiş meşaleyi yakıp tıklayınca açıldı bir yere indim hemen indigim yerde bir taş daha buldum ama arkamdan geldigim yol kilitlendi :S oda kapalı kaldım :SSSS

3 Nisan 2009 15:42

oh be buldum demekkı oyunu sabah oynayınca insan daha verimli oluyor eh birde oda oyunları o kadar çok oynadımki heryeri tıkla tıkla bak işe yaradı şimdi hehe gördüğüm her taşı tıkladım sonunda meşale arkamda iken karşı duvardaki en dipdeki taşların ortada olan üçgene benzeyen kalktı altından sanırım onlar küçük taş yada boncuk onları aldım burada kısa bir film seyreddım sonra meşalenin sagında duvarda bir resim vardı tıklayınca ıng bir şey dıyordu elımdeki itemlerle tek tek tıkladım yanlış hatırlamıyorsam yuzukle (ramsesın muhuru )tıklayınca puzzle aktif oldu önce menude bana yapacagım lahıt taşını gösterdı anlmadım ama parçalrı yaptım yaptım olmadı sanırım yandaki şekıller dedım nıhayet deneme yanılmayla buldum bayrak şekılıne benzeyen solda ve yukarda olcak aşagıda şeker çubuğuna benzeyenler olcak birde kale suruna benzeyeen en üstte olcak umarım anlatabilmişimdir puzzle yapınca kilitlenen kapıyı açmış oldum şimdi yukarı çıktım yine ne yapacagımı bulmam lazım :S:SSS
yahu ark ıng konuşuyorlar bir el atın bakim heryeri tıkla tıkla bir hoş oldum zaten ne yapacagımı bılmeden bulmak zor oluyor bu arada aynı yerlerde dolaşmaktan piramitin piri oldum :=)))))))

3 Nisan 2009 16:08

konuş konuş helak oldum ha bide anlasam yarım ıng ne diyorlar neyseki sabırım bana hep dogru yolu gösterıyor önce bütün herkesle konuştum sonuç alamadım heryerı tıkladım taşı taktıgımız kapıda ing bir şey dıyordu anlamdım elimdeki itemlerle herkesle yenıden konuştum mimara geldıgımde taş yada boncuk işde o bulduklarımız gösterıınce konuşma uzadı bende tüm seçenekleri tek tek tıkladım tşk ettım yıne diğer seçenekleri sırayla denedım hangısı bılmıyorum ama mimar birinin sonunda taşlarımı aldı testiye benzer bir şey verdı testiyi herkese gösterdım sonra kapıyı gittim tüm itemlerle tıkladım o testi açıcak gibi bir şey sanırım önceki taşı yok etti bende elimdeki taşı oraya taktım vede kaldım tıkandım galiba ....mola kafam dolaşmaktan helak oldu

3 Nisan 2009 19:10

kartuşun parçalarını mimarın evine giderken balçkla uğraşan adama verioruz adama önce firavuun mührümüzü göseriyoruz dm bizimle konuşuyor sonrada ona bi kaç soru soruyoruz kaza hakkında ve snra kartuşları veriyoruz bizim için yapıştırıyor

3 Nisan 2009 20:41

ska yazdım ben onu cnm benım yorumları okurmusun ben biraz ilerlettim oynu

3 Nisan 2009 20:46

herkesle konuşa konuşa mimara geldim gene bir taş verdi bana dönüp dolanıyorum şimdi piramittte her yeri tıkladım şimdi bahçedeyim bitsin ordan da mimarı evini tıklıcam o taşla

3 Nisan 2009 20:59

önüme gelen her yeri tıkladım mimarın evinde son odada taşın üstünde kahverengı küçük bir heykel var o taşla tıkayınca yana kaydı bir belge gibi bir şey aldım aslında o kahverengı taşın kahverengı bır şeyın parçası olacagını baştan akıl etseydım 20 dk heryerı tıklamazdım ama şimdi dökümanla herkesı tıklıyorum konuşunca döküman diyor lar ama ne diyorlar anlamıyorum offfffffffff :S

3 Nisan 2009 21:00

ska nerdesin çabuk yetiş kıs dökümanı ne yapcaz bu adamlar bir şey diyor ama anlamıyorum sadece bahçede adam digerlerınden farklı bır şey dedı

3 Nisan 2009 21:14

hay allamya dökümanla tıklıyordum bende hiç itemsiz tek konuşunca o bahçedeki oturan adam beni bir kayıga bindirdi şimdi bir kaç eve olan bir yere geldim her yeri tıkladım şimdi nasıl tarif etsem yerden ne oldguunu bilmedigim bir item aldım solumda galiba eşek varken sonra döndüm bir adam var kapının önünde bir şeyler sorud bende cvpladım döküman dedı ( tek orasını anladım )bende geri dönüp birde dökümanla adamı tıkladım gene başka bir şey dedi anlamadım ne dedi ordan devam eddim yerde yuvarlak siyah toplar var basınca cark dönuyoru bır tanesı tıklanınca aldım bırde taşda çark dönuyor orasını çözemedım

3 Nisan 2009 21:30

kel adamla konuştum ve elimdeki kartuşları ona göstermemi söyledi gösterince yapıştırıp geri verdi sonra kartuşu lahitteki yere taktığım da solda bi yer açıldı meşalemi yakıp oraya indim yerdeki çatlak tan taş parçaları aldım ve amon ra nın ölümünü izledim indiğim mahzenden bir lahit parçası daha aldım sonra kapıdaki şifreli yere yüzüğü koyup puzzle ı tamamlayıp oradan çıktım mimara gittim aldıklarımı mimara gösterip konuşunca bana sürahimsi bişi vrdi burada kaldım

3 Nisan 2009 21:33

http://img8.imageshack.us/my.php?image=resimxhy.jpg puzzlle ın resmi shera bende ilerledim bayağı da net yoktu yazamadım yetişiyorum sana belgeyi bulmaya çalışacağım

3 Nisan 2009 22:00

arkadaşlar, o bulduğumuz taşlar lanetli imiş ama biz onları tapınakltan çıkararak laneti bozmuşuz. verilen testideki arındırma sıvısı ile kapıdaki kime ait olduğu bilinmeyen kartuşu imha ettik. şimdi o gizli geçidi mühürlemek için adı amun bişey olan tanrıya ait kartuşu bulup o boş yere koymamız gerek .

3 Nisan 2009 22:11

siyah topu taşa vuruca kırıldı sonra tıkladım kırıln parçayı yne aldım evin önündeki adama gittim bütün itemleri tek tek deneyip konuştum sonra ne olduysa konuşma uzadı adam beni veine davet etti 10 yıl içinde bir şey olcakmış galiba öyle anladım tuya diye bir şey dedi evin içine gidridm bütün odaları dolaştım odanın sonunda bir kadın çıktı bana kim oldugumu sordu bu arada daha souryor ama sadece anladıklarımı yazıyorum bende ona maya yım dedım sanırım onun adıda tuya sonra mimardan bahsettiler o mimarı bu kızın babası galiba yine itemlerde deneyip konuştum sonunda bana beyaz dalganan bir nesne verdi şimdi evde çıktım dolaşıyorum ...

3 Nisan 2009 23:22

ben neler yaptığımı yazayım.gizli geçitteki duvar bulmacasının çözümü şöyle
sağ akta 5 kere yıklayın
sol üst göz 1 kere
sol alt 4 kere sağ alt 1 kere.kapı açılıyor

3 Nisan 2009 23:35

paserden aldığım sıvıyı tapınakta kartuşu taktığım yere döküp onu gizli geçitte bulduğumla değiştirdim geçit kapandı dedi
tekrar pasere gittim benden documents istiyor ve bana üçgen br şey verdi.siyah taşmış o
arka odada kayan heykelde siyah taşı kullanınca açıldı ordan bir belge aldım.
dışarda tek başına duran adamla konuştum aswana paser'in yardımcısı ouni'yi bulmaya gidiyorum

Bölüm 2 ye geçtim

3 Nisan 2009 23:53

eşekli bölümde oni ile kouştum oni bana eşim tuya ile tanış dedi tuya bana transfer edilebilen sümükmendili verdi mendili oni ye verdim zırt pırt hapşuruyor diye sonrada eşeğe tıkladım eşeğe bişi olunca oni bana waouww sen çok büyük büyücüsün dedi şimdi tekrar tuya nın yanına gidebilirsin dedi gidiyorum bakalım

3 Nisan 2009 23:53

tuyanın yanına gittiğimde bana yılan verdi ben ne yapacağım bunu dedim örneğin beni hipnotize etmek istersen bunu kullan ve şu kelimeleri söyle dedi :D

3 Nisan 2009 23:59

dolanırken kuru eşek pisliği aldım yerden

4 Nisan 2009 00:11

yerden eşek pisliği aldım.evin önünde duran adam ouni imiş.paserden aldığım belgeyi ona verdim.tools yani aletler yeterince sert değil işi yapamıyoruz diyor bana.ouni'nin arkasında yerde gözüken siyah kürelerden birini alıp yanda duran taşta kırdım.
tekrar ouni ile konuştum bir papirüs arıyoruz evine girip aramama izin verdi
karısı yuya ile konuştum iyileştiriciymiş.çpaseri iyileştirebilirim diyor ve bana sihirli bir mendil verdi
bu arada evde ilk odada sehpada bitter aple diye bir şey var ama alınamıyor
ikinci oda da da uzun lambanın yanında ochre diye bir şey var
dışarı çıkıp ouniyi sihirli mendille tedavi etmeye çalıştım ama olmadı
tekrar tuyaya döndüm bana hayvanlar tedavi işinde iyi birer yardımcıdır dedi.
eşek var ouni'nin solunda tıklayınca çarklar beliriyor ama bi şey yapamadım daha

4 Nisan 2009 00:18

hah oldu.adamı tedavi edebilmek için mendili adama bi kere tıklıyoruz.mendil kırmızı iken eşeğe tıklıyoruz.

tuyadan yılanlı büyüyü aldım

kadını bize göre solunda beyaz kürecikler gum=sakız imiş

bir sol daha yapınca yerde jar=kavanoz var

o ağaç gibi şeyin arkasındaki küçük kapıyı açtım ve yerdeki sepetten bir kobra çıkıp ısırdı beni.şimdi kendimi iyileştirmem gerekiyormuş

4 Nisan 2009 00:27

zamanlı bu.kısıtlı sürede kendimize ilaç yapmamız gerek sanırım
şimdiye kadar bulduğum malzemeler.bitter apple ilk odada,ochre 2ci odada,gum sakız ,tuyanın yanındaydı,orada bıçak da varmış ölmeden alabildim,bir de kavanoz var ama alamıyorum hala

neysem bi daha deneyelim

4 Nisan 2009 00:30

ya benıde yılan ısırdı ha bende yanlış mı yaptım dıye o bölumu başa aldım :SSSSSSSSS offfff ısırmasımı gerekıyordu

4 Nisan 2009 00:46

oldu yaptım.
şimdi gerekenler ve yerleri

o yılanın olduğu yere girdiğimiz kapının hemen solundan terebinth
tuyanın oturduğu yerden bıçak ve gum
tuyanın oturduğu yerden sola gidince yerde jar var.onı inventorydeki siyah küre ile kırıp bir parçası
ilk odadan meyve tabağından bitter apple vardı ona bıçakla tıklayıp tohumlarını
ve ikinci odada yüksek meşalenin yanındaki sehpa gibi şeyden ochre

tekrar tuyanın odasına gelip orda duran tabağa (adı moltar) tıklayıp bu aldıklarımızı içine koyuyoruz.
eşek pisliğini de ekliyoruz.tabağın yanında duran havan sopasını alıp onla eziyoruz.ilacı içiyor ve kurtuluyor hanım kızımız

yılanın olduğu sepetten dolarhyde papirüsünü alıp dışarda ouni ile konuşuyoruz.bana ölü bir yılan veriyor ve memphise ptah (tanrı mı rahipmi anlamadım)onla konuşmaya gitmemi söylüyor

bölüm bitti.3cü bölüm memphis şimdi

4 Nisan 2009 00:47

ay shera yazık olmuş.ısırması gerekiyor.başa al

4 Nisan 2009 00:55

ya bende ilk ısırılınca tuyanın odasına döndüm 1.ateşli ocagın arkasından sepette ne oldugunu bılmedıım bir şey aldım
2.tuyanın oturdugu yerden beyaz nohut gibi şeyler aldım birde bıçak ve sanırım o tokmak aldım
3.bu odadaki testiyi taşla kırdım parçasını aldım
4.evin ilk odasındaki meyve tabagındaki armutu kestım çekirdeklerini aldım

offffff sürekli heryer kızarıyor her bır şey bulunca oyunu o turda başa alıyorum ::S

4 Nisan 2009 01:06

nöbetçiyle konuştum adamın bildiği tek laf No one passes here demek.içeri bırakmıyor .adını öğrenip hipnotize etmeyi planlıyorum
karşı kapıdan havuzun oraya girdim
küçük taş bir kapı var havuzun adam olmayan tarfında o kapının dibinden ip aldım
bu sepetlerle uğraşan abi de çok kaba.eliyle kışt yapıyor habire.bi de ciddi tersledi beni
yerdeki sepetlerden solda olanda bir şey var ama alamıyorum

dolanırken bir yerde çakıl taşı-pebbles buldum

çakıl taşlarını adamla konuşma pozisyonundayken havuza fırlattım kafasını çevirince sepettekini aldım adı ostracon,ama nedir diye sormayın fikrim yok
tekrar adamla konuşup ona ostraconu verdim bana nöbetçinin ismini söyledi.Pamose

4 Nisan 2009 01:10

shera yazdım ya hepsinin yerlerini.yoırumlara bak şeker

şimdi tekrar nöbetçiye gittim hala nuh şeklinde abi
o yılan büyüsü seçili iken adama tıklayınca transa girdi ve bana have you a pass dedi.ben de o siyak küre seçiliyken tıkladım içeri buyur etti

save ettim biraz mola alıyorum

oynayanlar da yetişir bu arada

4 Nisan 2009 01:10

oh be yaptım sonunda süreli olunca baya panik oldum 5.madde de yerde duran sehpamı kutumu neyse onun üstündeki sarı şeymiş aaaa tıkla tıkla helak oldum şimdi sisin deyimiyle 3.bölüme geçtim ama bu adama ne desem hayır diyo :S bende adamın tam karşısındaki bahçeye girdim sola yerden taşlar aldım sonra sağa döndüm burdada taş var ama çark dönuyor bırşey yapmak gerek .......

4 Nisan 2009 01:22

siscim bitanem sayfayı açık bırakıyorum ya yenıle yapmadıgım için sadece kendım yazarsam yenı yorumları göuyorum şimdi aklıma geldi şuan ip aramaktayım yerını yazmışsın bakıyorum
ama senin yazıdıgn yorumda unuttun mu acaba yoksa ben farklımı buldum taşı yukarda havuzun oldugu yerde kargaya attım kırmızı bir şey düştü onu aldım

4 Nisan 2009 01:33

siscim bende siyah küre olmadı bende kagıda basdım içeri soktu benı sonra içerde bir adam var baya uzun konuştuk ne diyor anlmadım haaaaaaa elımdeki itemlerı unuttum dur deneyım tek tek gelıyom

4 Nisan 2009 01:42

itemler dedımde aklıma geldı nöbetçiye girerken kagıdı göstermiştim bu adamla konuşurken kagıdım seçiliydi şimdi yok olmuş duvardaki dolapları açmaya çalıştım olmadı ben de bir daha konuştum uzunca bilmemkı nıye adamın yanındaki dolap açıldı ama içi boş ? büyüteç çıkıyor ama elimdeki itemler olmuyor ayyyyyyyy bır oynayan yokmu bacım hele bir yazın

4 Nisan 2009 01:46

ben de sizi izliyordum. yılanlı büyüyle nöbetçiyi hipnotize ettik ve siyah taşı göstererek içeri girdik. içerde rahiple konuştuk. gizli geçitte bulduğumuz lanetli taşları gösterdik. o da bize tapınakta bir kötülük olduğunu onu ortadan kaldırırsak bize yardım edeceğini söyledi. hemen rahibin yanındaki tahta pencereyi açtık içinde kırık bir taş var. önce gözle baktık,altında akrep var.sonra bıçakla taşı kaldırıp ölü akrebi aldık ve rahibe verdik. o da sevindi ve bize girişte taş lahitin üstünde duran anahtarı alabileceğimizi söyledi. Ptah'ın sandığının anahtarı imiş. sandığı kilitli tutan altı disk varmış copper,juniper,ivory,ebony,silver ve gold diskler. şimdiiii nerede bu sandık?

4 Nisan 2009 01:50

daphane sandık o akrep aldıgım dedığın yerde sanırım çunku orda dolabın aşagısında sandık var dur bende dolaba bakıyordum dedıklerını yapım gelıyom

4 Nisan 2009 01:55

biz aynı zamanda chatteyiz shera

4 Nisan 2009 02:05

yahu anahtarı sonunda kadar taktım olmadı hepsını beyaz yaptım gene olmadı sanırım yeşil olcak baktım sen yaptın mı dıye gene gidiyorum sandıığı ayarlamaya :SSSSS

4 Nisan 2009 02:14

sandık hemen akrebi aldığımız dolabın aşağsında duran.anahtarla açıldı da.nasıl çözülecek henüz bir fikrim yok

4 Nisan 2009 02:25

yaptım sandıgı ama göbegım çatladı tavsiyem en sona kadar anahtarı takıp sondaki yeşil yaparak başa dönun benım gibi başdan başlarsnız sonuncu yeşil omuyor sonra sandık açıldı şişe aldım yanımdaki adamı tıkladım parfüm gibi bir şey dedı bende aldıgım şişeyle tekrar tıkladım biraz konuştuk gene müzik değişti ama ben artık yarın oynucam çok yoruldum sabahtan beri bu oyunla ugraşıyorum hoşkalın kolay gelsın ark :=)

4 Nisan 2009 02:25

sandıktaki altı ışık da yeşil olacak. ben deneme yanılma ile buldum ve parfümü aldım. rahibe verdim .kokladı,eksikmiş ve törende kullanılmazmış. acele fragrance bulmam gerek. nerden?

4 Nisan 2009 02:26

ŞİMDİ YENİ BAŞLAYANLARA Bİ UYARI.OYUN TAM EKRAN OYNANIYOR YA.VE YORUM YAZMAK VS İÇİN WİNDOWSA DÖNMEK İSTİYORUZ.SAKIN WİNDOWSA DÖN TÜŞÜ KULLANMAYIN PC KİTLENİYOR.ALT-TAB TUŞLARINA BİRLİKLTE BASIN

4 Nisan 2009 02:27

sis dönen anahtarların 1 tek 2 tek 1-3 4-5 dönuyor son anahtarı yaparak başa dönersen 123 ayarlamak daha kolay

4 Nisan 2009 02:28

frange neki daphane söyle en azından fikir deyim

4 Nisan 2009 02:29

sandığı açma yolu
soldan sağa halkalar 6-5-4...1 diye sıralansın
üsttki daire saat yönü,alttaki daire saat yünü tersine çeviriyor
-mili bir ileri itin saat yönü tersi çevirin
-2ye takın herhangi bi yöne 2 kere çevirin
-6 ya takın düğmesi yeşil olana kadar çevirin
-5e takın saat yönünde 1 kere çevirin
-1 e takın saat yönünde 1 kere
27e takın saat yönü tersi 1 kere çevirin
-5 e takın yeşil olana kadar
-4e takın yeşil olana kadar
-3e takın yeşil olana kadar
-2ye takın yeşil olana kadar
-1e takın yeşil olana kadar

iksir şişesi rahip beğenmedi fragrant rush istiyor

4 Nisan 2009 02:30

yahu fragrant ne ?

4 Nisan 2009 02:38

dışarda havuzun başındaki adama sordum . onda fragrent rush varmış vermek için havuza attığı birşeyi istiyor. adamın hemen yanında durunca arkasındaki lilyde birşey parlıyor,fakat elimdeki hiçbirşeyle alamadım. bahçedeki sopaların da hiçbiri alınmıyor

4 Nisan 2009 02:40

du anlatcam
sen kuşa taş atıp kırmıız bi parça almıştın.
eğer taşını zyoksa benim gibi yine havuzun sağ tarafından alınıyor.kuşun tam karşısına geçip taş atıp copper denen şeyi alın yerden.o iple otomatik olarak birleşcek.adam da havuzdaki nilüfrelere düşen bi aletini istiyor.adamla konuşma pozisyonunda suya atın o ipli şeyi.bıçak gibi bi şey alıyoruz.adama verince bize veriyor fragrance.

fragrance esans demek

4 Nisan 2009 02:41

dur bende kırmızı bir item var bakım alabılıryomuyum

4 Nisan 2009 02:43

adam bana bi de nilüfer tohumları verdi.
fragrance denen şeyi rahibe verdim bi tören yapmaya başladı.ama o sırada yanlışlıkla klik yapınca sahneyi tam seyredemedim.
sanırım bölüm atladım.şimdi yerleri ateşli mağara gibi bi yerdeyim

4 Nisan 2009 02:46

geldim ipi havuza attım kadın yaprak üstünde bir şey aldı onuda adama verdım bana ıkı ayrı item verıdi frag dedıgınız o mu?

4 Nisan 2009 02:48

biri fragrance işte onların shere.sapsız olanı galiba

4 Nisan 2009 02:48

hehe sis bulmuş :=:)))) oynamayım diyom ama siz yazınca devam ediyorum ama bu kez gerçekten çıktım iyi geceler ark artık sabah bakarım

4 Nisan 2009 02:50

ben de mağaraya geldim,fakat burada her taşın altına bakmak gerek. hiç başlayamayacağım. iyi geceler.yarın devam ederim

4 Nisan 2009 02:55

aynen ben de bırakıyorum.ama son yaptığımı yazayım.anvil yani örs olarak kullanılan bir taş var.o taştan sola dönünce ordaki mağara kapısının az sağında yerden pense aldım(evet evet pense.bi an oda oyunundamıyım dedim:P)
sonra mağaratya girdim sakhmetin bir anahtarı eksikmiş.ama başka bir şey yapamadım.yarın akşama artık

iyi geceler

4 Nisan 2009 15:00

bende buldum bir alet demek penseymiş ama ben onunla her yeri tıkladım sonra magaranın içindeki heykelın altında küçük bir heykelcik var onu üst kısmını dokunca döndu sonra oradan çıktım geldigim yere döndüm uzaktaki cüce yakınlaşmıştı onunla konuştum şimdilik mağaraya dolaşıuyorum

4 Nisan 2009 15:10

ya bu kapılardan hangısınde çıksam aynı yere dönuyorum sonra gittim heykelı bir daha her yerını tıkladım o küçük heykel tıklanınca gene döndu bu kez kapıdan çıkınca yerde bir item buldum tekrar magara döndum heykele dokundum gene dondu bu kez kapıdan çıkınca yine bir item buldum birde uzakta olan ip artık yanımdaydı ipe dokuncu kız bir şey dedı bende bütün itemlerımle tıkladım ip bıçakla basınca kıs bir parçasını kesti sanırım bu heykel her döndurdugumzude kapıların yönu değişiyor çünkü bir öncekinde lavlar vardı ipe uzaktın kız gitmiyordu şimdi ise ipin olduğu kapıdan çıktım ama bu item ve iple ne yapcağımı henüz bulamadım :SSSS

4 Nisan 2009 15:21

şimdi heykelı kaç kez çevirdim hatırlamıyorum ama hep heykelı cevırıp kapılardan geçtım cüce sol karşımda ıken sagımda bır kaya varken kız kapıdan geçince ing bir şey dedı bende dolaşırken lavlara yaklaştım dönen çark çıktı itemlerden uzun çubuk gibi olanı kullanınca gene bir şey dedı henuz anlamdım ne oldu dolaşıyorum burada bir şey yapmak lazım ama ne ?

4 Nisan 2009 15:31

hımm o çubugu attıgım lavın yanındaki kayada çark çıktı uzun çubugu üstüne koyunca çubuk sanırım lavda kızarmış yine itemlerde yuvarlak bir nesne vurunca şekıl aldı gene çark çıktı yıne magara buldugum tokmaga benzer şeyı de takınca bir alet oldu onuda aldım odalarda dolaşdım cücenin yanına gidince bana bir şey dedı bende itemeri denemdım bu kez son yaptıgım alet iple ilgili bir tek onu anladım bende ipi adamın yanındaki ipe tuttum baglandı sonra cüce bana gene bir şey dedi ama ne anlamadım offffff neyse çıkıyorum ben

4 Nisan 2009 17:16

Puzzleları yapmakta zorlanan olursa eğer (örneğin ben firavunun sandığını yapıp iksir şişeşini alamadım) alt + F7 yapın puzzlar kendiliğinden oluyor yaşaın kötülükkk hehe yoksa pc yi kıracaktım valla

4 Nisan 2009 17:37

mağaraya girdim bıçakla heykelin altındaki jar a tıkladım ve jar aktif oldu jarı bir kere çevirdim mağaradan çıktım cüce ile konuşup tekrar mağaraya gir,ip jarı çevirdiğimde ip uzayıp yukarıdan bir şey düştü onu aldım ipten tırmanmak için iyi değilmişim şimdilik dolanıyorum

4 Nisan 2009 17:42

aynı işlemleri tekrar yapınca buseferde sağ taraftan handle yani alet aldım

4 Nisan 2009 18:01

lava demiri sokut erittim ve yandaki taşta dövüp handle ile birleştirip bir alet taptım oyunun ana menüsündeki videolarda izlediğim kadarıyla kız o yuvarlak karbon parçasını lava atıyordu ama henüz yapamadım

4 Nisan 2009 18:05

yaptığım sistrum u cüceninkiyle değişmek istedim bana ipimi onarabilirmisin dedi

4 Nisan 2009 18:09

bıçakla sarkan ipi kestim ve cücenin ipine ekledim tabi bunları yaparken zırt pırt jarı çevirip ilgili yerlere geçiyoruz sonra cüce ipini onardığım için çok sevindi ve bana kendi sistrum unu verdi

4 Nisan 2009 18:15

sistrum u alınca mağara girdim ve demir dövdüğüm ekranın oraya çıkınca firavun çıkıp benimle uzun uzun konuştu

4 Nisan 2009 18:17

tekrar cüceyle konuşup empty mold aldım

4 Nisan 2009 18:18

empty mold u lav la doldurdum

4 Nisan 2009 18:26

sonra cüceyle konuştum ve lavı boş kalıptan çıkarıp örs e dökmemi söyledi

4 Nisan 2009 18:32

örse döktüğüm lav ı soğuyunca aldım cüce ye gösterdiğimde yanlızca patoh bilir dedi :S

4 Nisan 2009 18:37

e bende ptah a sordum anahtarı ulabilirmiyim dedim bana bişi dedi unutum haytın yollarını mı izlicektim ne neyse işte

4 Nisan 2009 18:40

tekrar jarı çevirmeye gelmiştim ki örs te yaptığım anahtarı jar ın önündeki heykele takıp anahtarı buldum

4 Nisan 2009 18:43

anahtarı aşağı itince heykelin önündeki jar okuldu oraya siyah küreyi koydum ve açılan yerden 4 adet siyah top aldım

4 Nisan 2009 18:54

aldığım o 4 tane topu duvaarlardaki resimlere teker teker koydum

4 Nisan 2009 19:12

topları yerlerine koyduktan sonra heykelin önünde dish diye bir çanak oluştu o çanağın içine inventory kısmımızda sağdakilerden vazoya byen şeyle tıkladım içi su doldu ve onu aldım

4 Nisan 2009 19:15

sonra oradaki heykel canlandı konuşmaya başladım he created the world dedim kalp atışlarını dinletio bana aynısını yapacakmışım

4 Nisan 2009 19:27

taşları koyduğum yerlerden sular damşlıyor şimdi v o sulara elimdeki tası sisturum u ve çiçeği koydum çiçeği koydum çiçek açılıp nilüfer yaprağı oldu doğru ritimi bulana kadar göbeğim çatladı habire yerşlerini değişştim durdum

4 Nisan 2009 19:37

sonra dışarıya çıktım ve sağ taraftaki itemlerimizden banner of the controlled wind i kullandım otadaki karenin sağındaki küre yukarı kalktı

4 Nisan 2009 19:44

bende sadece dolaşırken bir ruh mu heykel mı ne onunla konuştum şimdi buldum dıye yazcaktım ama ska aşmışsın baya oyunu dur sana yetişim bende

4 Nisan 2009 20:09

ska su damlası olan yerlerı ne koncak kıs kafam karıştı yapragı alldım bıde tas aldım heykelın önunden

4 Nisan 2009 20:31

arkadaşlar ben de geldim,fakat siz bayağı ilerlemişsiniz.hızla size yetişmeye çalışacağım

4 Nisan 2009 20:43

buldum su damlalrı akan yerlerı nesne koyunca müzik çalıyor ama her oluktaki su damlasını sayısı farklı tek tek deneyınce müzigi yaptım :=)) sonra bir magaraya galdim bayraga benzer itemle tıklayınca taşlar oynuyor her şeklın ifadesıe kendı taşını attım sonra tek tek tıkladım yuvarlak olan ordan gerı aldım magaradan çıktım o konuşan heykel mı ruh mu ne onunla konuştum ne diyor anlamadım ama hersecegıne her sefer basıyorum konuşmlaraın sorna bulundugum yerı tıklarken baktımkı lavda çark dönuyor son aldıgım küreyi atınca kıs tapınaga geri döndu adamla konuştum şimdi tapınakta geziyorum

4 Nisan 2009 20:49

shera
nasıl attın banada anlat ben orada kaldım

4 Nisan 2009 20:53

ya ben o kürelerde kaldım hepsini yerine yerleştiremiyorum sadece ortaki küre geri gidio ama orası onun yeri değil

4 Nisan 2009 20:56

kayıkçıyla konuşunca benı tuyanın oldugu yere götrüdü dışardaki adamla konuştum sonra içeri gidrim tuyayla konuştum şimdi dolanıyorum bir de tuyanın yanında bir şey vra almak isteynce alınmıyor

4 Nisan 2009 20:58

ska bak şimdi o taşları birini basıyorsunya mesela ilk top şeklınde olandan başlıyor onu tıkla o karşı kaya ya gidecek ondan sonra diğer tarafa geç diğer taşa büyü yap önce hepsı farklı yerlere karşıya geçıyor sonra ileri geri yapıp taşları yerleıne koyarsın

4 Nisan 2009 21:00

her taşın gideegı sutuna gidebiliyorsun sen hangı taraftan buyu yaparsan karşındaki taş tam karşı sütüna gidiyor umarım anlatabılmişimdir

4 Nisan 2009 21:02

tamam yerlerine koydum ama hiçbirşey olmadı bende kareyi koymak için 2 tane yer var ikisinede denedim :S

4 Nisan 2009 21:05

tamam koyduktan sonra küreye tıkladım şimdi ptah a dönebilirim dedi

4 Nisan 2009 21:07

bak şimdi senın oyuna başladıgın yerde tam karşı üçgen olcak solda yuvarlak sağda kare olcak senın başladıgın yerdekı sütünda hiç bir şey olmucak taşları dıgru yaptıysan yuvarlak olana git onu tut o zaman yuvarlagı alıyorsun sonra magara dön o heykelmı ruhmu ne onunla konuş o yuvarlak taşı lava at

4 Nisan 2009 21:10

ptah la konuştum bana arılar karşı korunmam için sanırım bir yapay arı verdi

4 Nisan 2009 21:11

tuyanın odasını tıklarken bır kagıt bırde çubuk almıştım (çubuk sandıgım kalemmiş )sonra orda kagıt olan bır yerde kagıdı koydum denerken kalemle basdım saırım ordaki yazıyı kopyaladım onuda aldım tekrar tuyayal konuştum kagıdımı aldı bana bir heykel verdi sonra tuyanın yanından alamadıgım şeyı tıklayınca aldım şimdi evde dolaşıyorum

4 Nisan 2009 21:13

yaptığım küreyi lava atıp mısıra ışınlandım rahip le konuşuyorum bana tanrıyla tanıştınmı falan dedi :D

4 Nisan 2009 21:16

geri döndüm ouni ile konuştum ve tapınağı kurtardığım ı söyledi bana bende çok mutlu olduğumu belirttim :D

4 Nisan 2009 21:17

ocagın oldugu odadan ot gibi bir şey bırde tuyanın solunda bir oda varmış daha yenı keşfettım ordanda bır halı aldım dolaşıyoum

4 Nisan 2009 21:20

tuyayla konuştum tuya benden akrebi göstermemi istedi gösterdim ve ne yapabileceğimi sordum anlattı :D

4 Nisan 2009 21:22

uçanhalı yapacaz heralde shear :D

4 Nisan 2009 21:24

he ben akrebı yazmayı unutmuşum demi

4 Nisan 2009 21:24

valla bu ocaga gelınce çark dönuyor ama ocakta ne yapcaz henuz fıkrım yok

4 Nisan 2009 21:25

tuyanın oturduğu odadan da pairus aldım tuyanın yanındaki pairusları da almaya çalıştım ama lınmıyor

4 Nisan 2009 21:25

yemeklik malzemede alamadık tencerede :=))))))))

4 Nisan 2009 21:32

ben ateş yakmak için odun aradım ama bualamdım her bi tarafa yaklaşılıp hiçbişi alınamamsı çok uyuz ediyor insanı :D

4 Nisan 2009 21:37

kalemi buldum tuya nın odasında ve onu kırmızı mürekkebe batırıp papirüs e bişiler yazdım

4 Nisan 2009 21:40

sonrada tuyaya yazı yazmadığım pairüs gibi olan şeyi verdim oda bana şimdi ateşi aklabilirsin dedi sonrada tuyanın yanındaki pairüslerin üstünden bir şey aldım

4 Nisan 2009 21:42

tuyanın verdiği şeyi ocağın üstüne koydum

4 Nisan 2009 21:45

arkasından da ocağın oradan daha önce almış olduğum çalı parçalarını ocağın içine yerleştirdim ocak yanmaya başladı içine tuyanın paürüslerinin üzerinden aldığım itemide atınca içinde patlıcan közlemek geçti aklımdan :P

4 Nisan 2009 21:48

ska kıs o benım buldugum şey ocaga konuyor hanı dedımya ocagın soldu galıba tarafında yerden aot aldım diye tuyanın solundan aldıgım nesnede çakmakmış tıklayınca ocak yandı
heykelımı ocaga koydun ?

4 Nisan 2009 21:49

ay benımde aklıma şimdi patates geldi o ocagın altındaki közde pişşe vayyyyy açıktım galiba :=)))))))) dur bende şu heykeli ocaga atım

4 Nisan 2009 21:50

ateşin üzerinden koyduğum heykel gibi şeyi aldım ve tuyaya gittim tuyaya bana çok yardım ettiğini ona nasıl teşekkür edebileceğimi sordum falan

4 Nisan 2009 21:53

kapıda beni ouni bekliyordu acele etmem gerektiğini söyledi bişiler olmuş ama aklımda tutamadım haliyle asanah 6 da kalkınca sersem tavuk gibiyim :D

4 Nisan 2009 21:56

ouini bana obelisklerin köyün dışında olduğunu söyledi ve bende oorauya doğru gidiyorum

4 Nisan 2009 21:56

nasıl yetişcem ya ben size:DD

4 Nisan 2009 22:02

ateşe doğru gittim oaradan bitr su testisi aldım uniyle konuştum videosunda izlediğime göre (bu arada videolar oyunun ana menüsünden izlenebiliyor kaçırdığıız herşeyin videosu var sis sanırım bişi ayinini izlyememişti oda var ) bu oluklu yerden su geçiyor ve bir lahit oluşuyor orada su dan kız testiyle su döküyordu bakalım ben testiyi aldım sıra suya kavuşmakta :D

4 Nisan 2009 22:03

nasıl yani ska nerden video seyrediyoruz

4 Nisan 2009 22:05

halıyı ateşin üzerinde yaktım ve ateş söndü ateşin ortasında bir parça oldu ama onu almam için çubuk gerekmiş

4 Nisan 2009 22:06

şimdi bakdım oyun açılan listede dokuman diye bir yer var ama orda resımler var ha bırde bır yerde yılandan adam resmı gördum :=)

4 Nisan 2009 22:07

ska yorumları oku oyna sonra oynadıgını yaz aç kapa artema oldum :DDDDDDDDD

4 Nisan 2009 22:08

ateşin oradan 2 geri yaptım çomak oradaydı o çomakla ateşin içinde bıçak aldım

4 Nisan 2009 22:09

shera oyunun ana ekranında bonus a tıkla oradan da cinematics e tıkla izle :D

4 Nisan 2009 22:15

bıçağımı ouni ye gösterip senin böyle varmııııııı dedim olmamıııı dedi :D şaka bi yana bana suyu trasr edebileceğimi sçyledi yapacaz bakalım ouini ne derse o cici kız olup ouni yi dinlioruz :D

4 Nisan 2009 22:16

senn bıçak aldıgın yerın yanında testi aldım sonra döndum adamla konuştum adam ne dedı anlmadım ama geri dönmek için gittigim yer kumdu kayboldum sonra bulutların arasından mısırlı tanrılar beni köye ulaştırdı şimdi dolaşıyorum

4 Nisan 2009 22:18

tekrar geri köye döneken tanrılar benimle konuştu ve bende köylüye gidip beni acilen memphes e götürmesini söyledim

4 Nisan 2009 22:21

memphes e gelince kapıdaki o uyuzu hipnotize ettim have you a pass diyip duruyorken ona aldığım ıçağı gösterdim tamam geç dedi ama rahip orada yoktu :S

4 Nisan 2009 22:23

hımm benden hızlı çıktın ska bende kayıga bındım tapınaga döndum havuzun oldugu yerde bır küçük kız var onunla konuştum

4 Nisan 2009 22:23

o zaman havuzun orda bir şey yapmamız lazım

4 Nisan 2009 22:26

memphes te havuzun oraya gittim ve yerden mavi bir kap aldım sonrada havuzun kenarında oturan ve bizi herdaim kışalayan köylünün yanına gittim bu arada havuzun yanındaki yuvarlak derin kuyudan su dolduracağız ama nasıl bilmiyorum teestim vardı fakat yok olmuş

4 Nisan 2009 22:28

evet shera o bizi kışalayan adamın elindeki sepeti alıcaz ama henüz başaramadım esasında bu adamın dilinden tek sis anlıyo :D yetişşe bari bize

4 Nisan 2009 22:31

havuzun orada küçük kız yokki bende :S

4 Nisan 2009 22:33

bende havuzun ordakş adamın solundan sepet gibi bir şey aldım ilerledim kıs bir sopa buldu döndum adamla konuştum ama anlmadım sonra havzuun diğer tarafına geçtim beyaz taşlı kuyunun üstünde resım var çark çıkıyor kagıtı tuttum yapıştı sopayla vurdum resmı kopyalaı sanırım aldım şimdi küçük kızla adama gösterım bakım resmı konuşma degışcekmı

4 Nisan 2009 22:33

havuzun çevresinde gezinirken bir çubuk buldum belki işime yarar diye aldı maya sonra kuş yuva yapmış duvara içinde yumurta var sanırım onu alıp bizi kışalayan köylüye veereceğiz ama nasıl şu an için bir fikrim yok

4 Nisan 2009 22:34

ska küçük kız havuzun solunda kuyu varya onun hemen arkasına bak

4 Nisan 2009 22:39

ok shera havuzun yanındaki köylüye resmi göstedim bana yumurtaya ihtiyacoım var dedi ama ben o yumurtaları almayı başaramadımki :S

4 Nisan 2009 22:42

ben aldım yumurtayı o mavi sepet gibi şeyle tıklayınca aşagıyı gösterıyor yuvanın altındaki yere koydum sepetı yuvayı sopayla tıklayınca yumurta sepete düştü bende sepeti aadama verdim konuştuk no diyor

bir şey söyleyim mi ben bu havuzun ordaki adama gıcık oldum yaaaaaaaa :(((

4 Nisan 2009 22:47

buldum ska adama kalemı verınce resme bir şey yaptı bana geri verdi bende o yarım olan kuyunun oraya geri döndum resmı koydum yapıştı bır parlayan ışık çıktı basdım bana kadeh gibi bir şey verdi havuz sen bir yerde su alcaz demişdin nerde ?

4 Nisan 2009 22:55

ben videoda ateşli yerdeki kazılmış toprağa kızın su döktüğünü izledim ve buraya su almak için geldiğimizi düşündüm ama olmayabilirde :d

4 Nisan 2009 22:58

ska adamla kızla konuştum sonra kadeh seçiliyken küçük kızı tıkladım büyü yaptı bana kadehı verdı içtim sazlık olan bır yere geldim burda kafasında yılan olan bır kadınla konuştum sonra sazlık gezerken nilüfre çiçekleri olan yerde çark çıktı nesnelerden çiçek olanla tıkladım kocaman bir yaprak oldu nehirde şimdi sazlıkta dolaşıyorum sanırım kayboldum

4 Nisan 2009 22:59

aldığımız kaseyi küçük kıza verdiim kız içine bi su koydu rüya alemimde tabiat anayla konuşuyorum şu an

4 Nisan 2009 23:00

ilk fi,ravun osiris i,n karısıymış konuştuğum

4 Nisan 2009 23:03

alemim ya bende o yapraga ulaşmak için yol arıyordum halbuki karşıdaki yola basınca kız karşıya geçiyor bir sütün var burda üsütnde taşlar bir tanesı aldım o kadın benle gene konuştu diğer taşları alamıyorum

4 Nisan 2009 23:07

konuştum ama ortalarda dolanıyorum bi halt edemedim

4 Nisan 2009 23:13

nehire tıkladım tabiat ananın hemen önlerine maya buradan geçemem derin ve tehlikeli dedi bende oraya itemlerin arasındaki nilüfer yaprağını attım nilüfer oldu üzerine basıp geçtim

4 Nisan 2009 23:14

ska kadının ordaki nehre çiçegı koy yaprak oluyor devce sonra karşıya geç orda bir sütün var üstünde taşlar var ama tek tek alınıyor yanı puzzle gibi düşün bir taşı alıp geçtigimde ikinci taşı alınca kadın hep konuşuyordu sonra sıralamayı buldum ilk önce en üstteki taşı karşıya geçip sütüna bırak sonra dön en alttaki taşı al onuda karşıya geçir sütüna bırak sonra ilk koydugun taşı gerı al karşıya geç burdaki ortadaki taşı al karşıdan getiridn taşı eski yerıne bırak aldıgın taşı karşıya geçir sonra gerı dön son taşı al tmmlanıca köprü çıkıyor

4 Nisan 2009 23:15

karşıya geçince tabiat ana bana kaosu kontrol et dedi ve asla nut a ggitmememi söyledi ayrıcada taş aldım oaradan

4 Nisan 2009 23:17

yani tüm taşları aldıgın sütündan karşıdaki sütüne geçirçen ama yanlış olrsa kadın taşalrını elınden alıp gerı yerıne koyuyor söyle sıralama olarak yazım sana mesela yukardan aşagıya 123 diyelim 1 al karşıya götür dön 3 al karşıay götür 3 bırakınca 1 geri al karşıya geç 2 al biri bırak 2 yede karşıay geçir sonra dön 1 al karşıya geçir köprü çıksın

4 Nisan 2009 23:19

şera dediğin gibi yaptım ve köprü açıldı bakalım çok sağol

4 Nisan 2009 23:23

şimdi köprüden geçtim videodan izlediğim kadaıyla kız o suyun içindeki testimsi şeye baarakjk karşıya geçiyordu ama henüz bişi yapamadım

4 Nisan 2009 23:26

ska köprüden geçemden önce solda bir yer var aldıgımız taşlara benzıyor oraya gittim taş aldım köprüyü geçtim kadınla konuştum bana turtle yanı kaplumbaga ilgili bir şey dedı hemen önumde solda kamplumbagayı buldum ama tıklayınca suya daldı yok oldu acaba senın dedıgın şey omu onunlamı karşıya geçcez

4 Nisan 2009 23:27

suda bişi var ya görünüo onun üstüne basıyodu kız

4 Nisan 2009 23:28

ben taşı almadan geçtim köprüden ve geride dönülmüyor dönemezmişim :S

4 Nisan 2009 23:33

ya bu kaplumbayı yakalıyamıyorum

4 Nisan 2009 23:34

ska oynu save yapmıyormusun oynarken köprü olan kısma dön taşları al ilerde belkı lazım olcak o zaman ne yapcan?

4 Nisan 2009 23:35

shera ya ben taıldım burada bi halt yapamıyorum :(

4 Nisan 2009 23:40

köprüden geriye geçemiyorum ki oyunuda saveledim işte geriye dönüp köprüden geçebilsem alacağım taşları taşım oladığından mı ne ilerleyemiyorum :(

4 Nisan 2009 23:41

ya sen oynu save yapmıyormusun oyundan çıkarken köprüyü geçemden öncekı bölüme dön bak ben kaplumbagayla karşıya geçtim sepet var o taşları içine koydum sen şimdi nerde takıldın ?

4 Nisan 2009 23:42

hyr ska köprü yaptıgımız bölümden önceki dön taşları karşıya geçirdigimiz bölüme dön yani köprü oluşmadan önceki yere

4 Nisan 2009 23:43

oyunu açtıgın sende load yokmu ordan en son save yaptıgın köprüü yerse ondan önceki bas ordan başla oyuna

4 Nisan 2009 23:49

shera köprüden öncesinin savesi yok işte olsa :(

4 Nisan 2009 23:51

ha bu arada kaplumbaga ya büyü yapmanız lazım ama kadının yanındaki yeerde yakalyınca oluyor sanırım ağ gibi olandı emın degılım elımdekiler hep denedım sonra kadın bir şey dıyor kaplumbaga solda ilerde artık kaçmıyor üstüne basıp karşıya geçiyoruz burdaki sepete taşları koyuyoruz sonra soldaki ucuna dokununca kız nehırden su alıp kanala döküyor su dev bir kapı gibi bir şey oluyor şimdi bu şeyin içindeyim aboooooooooww :P acayip bir yer nerdesin skaaaaaaaaa

4 Nisan 2009 23:53

bak şimdi sen yorum yapmak için oyundaan her çıktıgında save yapmıyormusun nıyekı ben her zaman save yapıyorum o zaman o bölümden önce en son nerde save yaptınsa oradan başlıcaksın cnm hadi bekliyorum seni

4 Nisan 2009 23:53

shera tamamdır hallettim oyundan çıkıp resume diyince baştan başladı oldu

4 Nisan 2009 23:54

allam ya yukarda oyun başında o kadar yazdımki ark oyundan çıkarken mutlak save yapın diye :=(((((((((

4 Nisan 2009 23:55

oh be o zaman hadi gel yazdım yapacaklarını oku

4 Nisan 2009 23:59

ok bakalım :)

5 Nisan 2009 00:03

shera kaplumbağa kaçıp duruyo neyle büyü yapıcaz ona

5 Nisan 2009 00:09

kaplumbayı kadının tam yanına kadar kaçır oraya gelınce ya sanırım ağ ile büyü yaptım hatırlamıyorum :=((( o kadar çok denedımkı bır tek kadın yanındayken ağla tıkladım belkıde kadına ag ile tıklamışdır ama ağ deyılse diğer buyulerı dene ama buyu yapcagın yer o yılanlı kadının tam yanında olcak kaplumbaga

5 Nisan 2009 00:09

dur bakım bir o bölüme

5 Nisan 2009 00:15

oynadım bir daha efet ağ seçili iken ama şöyle anlatım önce en sondaki yerde olucak kaplumbaga orda ağ seçili iken tıklayınca arka fonda gılık gılk diye ses gelcek o sesi duyman lazım sonra kaplumbaga kadının yanına gidiyor oraya gelınce kadın konşuyor ve sen gerıye dönuyorsun kaplumbaga seni beklıyor bu kez kaçmıyor karşıya geçiyorsun

5 Nisan 2009 00:18

kaplumbağa kısmını geçtim karşıdayım bu arada o köprünün başlaından alamadığım taşlardan buradad var bolcana birşeye ihtiyacım var oradaki düzeneği çekmek için ama onu buşlamadım düzenekteki kazana tıklayıncada bu çok parlak diyor

5 Nisan 2009 00:19

bu arada ben sudan acayıp yer var demiştim ya burda bır tuhaf sanırım yartık var onunla konuştum sonra önumde sütün vardı basdım çalışmadı sütünda arı şeklı var arı buyusunle tıklayınca puzzle aktif oldu basınca degışık şekıller çıkıyor tam karşıdaki yaratıgın aynı şeklını yaptım 1+6+4 basınca yaratık şeklı oluştu ama puzzle sen farklı olursa tuşları tek tek dene hangısı karşıdakine benzıor puzzle bitince devam ettım sanırım 2.puzzle karşı karşıyayım

5 Nisan 2009 00:19

ska köprü bölümden alamdıgın taşları almadın mı gene ?

5 Nisan 2009 00:21

o taşları sepete koy kıs yazdımya yukarda ne yapcan yorumları oku bir

5 Nisan 2009 00:22

kazana taşları koyup nehirden suyu çıkardım ve maya sudan bir yapı inşa eti bölüm atladım sanırı yine bi tanrıylan konuşuyorum bu arada videolaran izlediiğim kadarıyla oyunun sonlarına yaklaştık

5 Nisan 2009 00:26

ilk puzzle da neg a u yani negau yazıyoruz

5 Nisan 2009 00:28

shera o taşları gene almadım ama işe yaramayacklar zaten arık bu arada maya hep düşüo nasıl geçicez burayı :S

5 Nisan 2009 00:31

olayı çözdüm sen mayayı o taşların üzeinde yürüteceksin ama mause ile turuncu taşlatın olduğu yerde mayanın gitmesini istediğin yönü seç ama dikkat et boşluk kısmını seçme

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template