Echo: Secret of the Lost Cavern



Arok,prehistorik çağdan bir ilkel adamla Echo'da onunla birlikte seyahat ediyorsunuz.Seyahatiniz sizi gizemli bir dağa ve onun derinliklerinde götürecek.Arok sihirli mağara resimlerini ararken karşısına çıkan bulmacaları çözmesine ve ölümcül tuzaklardan kurtulmasına yardımcı olun.Bu oyun Fransa Lascaux'da keşfedilen bilinen en eski prehistorik çağ mağarası örnek alınarak hazırlanmış.Dosya 1 GB

Walk the path of Arok, a prehistoric tribesman in search of his destiny in Echo: Secret of the Lost Cavern. His journey will take him into the heart of an enchanted mountain and through a cavernous maze. Armed with his wits, and the help of a mysterious spirit guide, Arok seeks out magic cave paintings to help him solve cunning puzzles and face deadly traps. Modeled after the real-world cave network of Lascaux in France, this Adventure game is sure to challenge and inspire.File is 1 GB


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1

Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2


Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3


Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4


Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5


Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6


Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7


Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8


Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 138 yorum

16 Nisan 2009 23:31

ahanda aldınız mı başınıza belayı. valla çok zor oyun. Ben indirmiştim. baş kısımlarını oynadım mağrada yolumu bulamadım napsam bulamadım. vede bana geldiler lönk diye bütün oyunu sildim. vede oyundan intikamı mı almak içinde oyun tavsiyesine yazdım. nasılsa siz bu oyunu gebertirsiniz. dikşın, dikşın.
heyecanla oyunun ölüm haberini bekliyo olcam.

16 Nisan 2009 23:34

http://www.gamezebo.com/games/echo-secret-lost-cavern/tips-tricks/echo-secret-lost-cavern-tips
ahanda size tips tirickinin linki. tercümesini google translet tten kendiniz yapın. benden bu kadar.

17 Nisan 2009 00:44

sisssssssss çok tşk ederim oynumu yüklemişsin cnmmmmmmmm mucksss :=)

bozo :=(((((( o link ne cnm oyunun çözümü mü o zaman çözüme bakıcaksın oynamanın ne anlamı var ?

17 Nisan 2009 09:06

bak bakalım çözüme oynıyabilicen mi? Ben baktımda noldu. What fayda. bekliyom sitenin kahramanlarını. Silmiştim yeniden indiriyorum.

17 Nisan 2009 12:17

Öldürelim bozo da çok büyük boyutlu yaaa:((Çok part lı :((Nefistir kesin bu oyunda ama indirememki ben bunu...İçim gidiyo bu oyunnlara ama 1 GB yaa:(Yinede tşk ler siss :)

17 Nisan 2009 15:37

bozo rarlardan bitsin bu akşam tahminimce sorun olmassa başlıcam ayrıca şunu ifade etmek isterim ki uzun oyun oynun uzunlugundan ve karışık oluşundan değil üç boyutlu ve efektleri yüksek oldugu içindir . o yüzden ramses deki gibi tahmin 200 yorum sonrası sona ulaşıcaz diyerek düşenmekteyim haydeeeeeeeeeeeee ark yükleyin bakalım akşam başlıcaz bozoyla ama bak peşin peşin deyim ben bu oynu bitirdim 2 hafta sonra yükler shera biz takıldık yardım derseniz yardım etmem çünkü oynaıdıgm oyunları siliyorum yarım olunca yeniden yukleyıp oynuyorum takdir edersinizki 1 gb olan bir oynu silince tekrar yükleyemem o yuzden hepberaber başlayalım beraber biterilim .....sevgiler shera1

17 Nisan 2009 16:51

başlıyorum bakalım

17 Nisan 2009 17:44

skaaaaaaaaaa benım rarlar hepsı daha ınmedı akşam gelınce devam edcem ınsın bende başlıyorum kıssssssss baştan yazmayı unutma ne yaptın:D:D:D:D:

17 Nisan 2009 17:44

buz parçası kağıt parçası gibi birşey ve ot aldım

17 Nisan 2009 17:48

kağıt parçası dediğim şeylern baya aldım ama kullanamıyorum inventory kısmını bulamadım

17 Nisan 2009 17:50

inventory sağ tuşa tıklayınca açılıyor ateş yanacak olan yere ot parçalrını ve kağıt parçası zannettiğim ama aslında odun parçası olan şeyi koydum ve elimdeki çubukla ateşi yaktım

17 Nisan 2009 17:55

sol duvardaki renkli kareleri tıklayınca adam bana özel mührünü verdi

17 Nisan 2009 18:11

ip aldım ve yerden renkli boya tozları topluyorm

17 Nisan 2009 20:20

dolanırken odun buldum ve boyaz tozu buldum tekrar odunç parçalarrını ateşe attım ateş dahada alevlendi

17 Nisan 2009 21:46

buz parçasını ateşin yanına koydum su oldu boya tozlarını da renkli taşın üzeine dööküp üzerine su kodum ve duvardaki şekli inventoride taşın üzerindeki şekle beznetmeye çalıştım

17 Nisan 2009 22:10

boyaları duvardaki karelere

kahverengi sarıı kırmızı
kahverengi sarı kahverengi
sarı boş sarı

olacak şekilde yaptım oldu

17 Nisan 2009 22:13

karşıda inek resmi olan adama gittim resimler hareketlendi arkadaki adama sopayı verdim öndeki adamında sopası var ortadaki adama sopa bulacağım heralde :S

17 Nisan 2009 22:29

nhapsam diye dolanırken ateşte branches i yaktım ve ayının yanına gittim kapının önüde koyunca ateşi ayı kaçtı önümdeki itemleri aldım

17 Nisan 2009 22:34

ska senın sordugun sıyah boya ya ben fıl resmı olan yerden aşagısında sıyah toz aldım ama omu?

17 Nisan 2009 22:37

mağaradan ileriye gidemiyomuşum şimdilik bende kemik parçasını diğer 3 kemiğin yanına koymarım diye taşın oraya gittim ve koydum

17 Nisan 2009 22:46

shera oynmuş ben gri yapmaya çalışıyordum sonra baktım her yeri araştırdım ve eldeki imkanları kullanayım derken oluverdi :D mağarada bu kemiklere bişi yapılacak ama çözemedim

17 Nisan 2009 23:02

ya ben çözdum oradakı puzzleyı ordakı 3 taşla kırcan kemıgı uçlarını yanının en altını ta delık açıcaksın sonra ipi takıcaksın sonra yaptıgın şeyı ordan alıcaksın ama yanlış yere vurunca kemık hakkın yok oluyor yanı 4 yanlış hakkın var sonra gittim baktım aslan gene gelmiş yıne ateşle korkutum dışarı çıktım aslanı öldüremdım sonra ılerı gittim bir magara daha var ama orada ne yapcaz onu anlayamdım :S

17 Nisan 2009 23:13

zekaya bak magaraya gelıyom her yer karanlık ne yapcagımı bılmedıgım için kendı mağarama geri dönüyorum ateş alıp diğer mağarayı aydınlatmak anca aklıma geliyor :=)))))))))))))aydınlatınca 3 tane yerden sopa aldım burada kapılar var ama hangisine girsem başlangıç yerine geri dönüyorum birde mağarada şekilli bir taş buldum ama neki acep :P
skaaaaaaaa sende son durum ne

17 Nisan 2009 23:16

shera o kemikleri yapamıyorm orada kaldımmmm

17 Nisan 2009 23:31

skaaaaaa benımde başım döndu magarada dönmekten :=)))) yawww insan bir harita yapar demi sanırım o taşlarda yön vardı gidiş ama çözemdim

17 Nisan 2009 23:34

ska yanlış hatırlamıyorsaam emın degılım önce buldugumuz tarak şeklındekı kemıgı 2 beyaz 1 normal taş olan yere koy sonra oradakı normal taşı elıne al ve üç çıkıntı varya uçlar onları kır sonra sagdaki beyaz taşı eline al ve kırıdıgmız kemigin sağ altında tıkla delinsin sonra soldaki taşı al kemigi tam ortasına dogru kır en sonda ipi elıne al delık açtıgın yere tak tmmlanınca o itemi al

17 Nisan 2009 23:37

ben şu kapılar ugraşmaya gidiyom kaybolursam 155 ara skaaaaaaa :D:D:D:

17 Nisan 2009 23:47

shera ya tıkladığım zaman adam konuşuyo şu an hatırlamıyorum what si the world be able to lu bişi dio bana

17 Nisan 2009 23:47

nasıl yani kemiği yapamadın mı?

17 Nisan 2009 23:50

taşla kemıgı kırcaksın zaten dogruysa kemık kırılıyor :S

17 Nisan 2009 23:58

nerde diyor onu sana skaaaa?

18 Nisan 2009 00:11

kıs bir yere geldim dolaşırken burada el işaretlerı var ama nasıl geldin deme hatırlamıyorum gir çık gir çık derken buldum tarif edemicem :S

buraya gelirsen puzzle kolay sagdaki va alttakı işaretlerı tıklayınca eller dönüyor ve ışık yanıyor yakıtıgın ışıklı eller en sona gelirse yukarı çıkıyorsun bir mağara daha var burada yerden kahve bir item aldım birde saman var ama alınıyor tıklyınca gerı yerınde kalıyor

18 Nisan 2009 00:15

shera msn e falan gel yahu yapamadım ben orayı kıramıyorum habire adam aynı şeyi diyor

18 Nisan 2009 00:17

samanı göl gibi yere bakınca aşagıya attım bende atladım samanın üstüne ayı bana saldırdı ve beni yedi:=(((((((((( skaaaaaaaaaaa nerdesin ayı her seferinde beni parçalıyorrrrrrrrrr

18 Nisan 2009 00:53

şükür buldum samandan bir daha alıp aynı yere atınca iniyoruz ayı uyanmıyor demin demekkı sesden uyanıp yakalıyormuş :=))))))))) birde inince sagımdan item aldım geri yukarı çıktım karşı taşa taktım sanırım buradada puzzle var

18 Nisan 2009 01:43

bu arada ska yardı ederken notlarımdan labırentı yerın dogru sıralamsını çıkardım


kahverengi-koyukahve-içi boş kare-kahverengı-koyukahve-kahverengı-koyukahve-kahverengı-kırmızı

not : kapıdan girince bazı kapılar magara gıbi uzun o yuzden renk yoksa tek kapıysa arkanıza dönmeden devam edın yanı ara boşluklu yerlerıde kapı sanmayın gircegınız renk sırlaması kapılar zaten vardıgınızda 4 kapı şeklınde çıkıyor

18 Nisan 2009 02:12

kapı olayı biraz zor o yuzden resımlı anlatım yapım dedim
http://img238.yukle.tc/image.php?id=1771echo_shera.JPG
sorun olursa
burdanda bakabilırsınız
http://img238.yukle.tc/images/1771echo_shera.JPG

18 Nisan 2009 02:29

hüff ya meşaleyi değişemiyorum :(

18 Nisan 2009 03:44

ska item kutunu açınca meşaleyi tutup diğerine tutcaksın eger böyle olmuyorsa son kayıt ettıgım yerın bir öncesınden başla belkı oyun takılmıştır .

18 Nisan 2009 08:07

bravo kızlar mağra belasını atlatmışsınız. Ben işte orda sukoyvermiştim. Genede geçemedim ama eşim bi azimli, bi azimli çıktı. Ben sizin çözmenizi beklerken mağrayı geçti. ışıklı elleri geçti. ayıyıda öldürdü.Işıklı elleri halledersiniz biliyomda ayı gebertmeyi yazıyım.
gerçi kendim yapmadım ama onun tarifine göre şöle;
ayının üstündeki girintili yere 1. taşı atın.
ayı arkasına bakıcak.2. taşı hemen tekrar tıpatıp aynı noktaya atın. ayı arkasına doğru gidecek. eger tam aynı yere atmassanız sizi gene yiyo.
ayı geriye gidince hemen 3. taşı sarkan kayaya atın. kaya yere düşecek. 4. taşı iseayı yatarken yukarısında bulunan kalabalık kayalara atın. kayalar yere yığılıp ayının geri gelmesini engelliyecek.

18 Nisan 2009 14:23

boynuzlu kısmıda yazıyım naçizane...
boynuzu üç tane taş olan yere koyun. Üstteki ortdaki taş ile boynuzun 3 çıkıntısını kesin. sağdaki taş ile boynuzun 2 ucuna tıklayıp delk açın. soldaki taş ile de ortanın biraz sağına gibi delik açın. itemlerden küçük ipi seçip en son açtığımız deliğe tıklayın.

18 Nisan 2009 14:40

İlerleyip gerçekte ayının olduğu yere geldiğinizde zaman ayının yok olduğunu daha doğrusu tepesine taşların düşmüş olduğunu göreceksiniz. Kayanın üzerine deri parçasını ve ipi yerleştirin. Kayanın üzerindeki taşla deri parçasında iki delik açın. Daha sonra aşağıya inip ayının kapana kısıldığı yerden ipi ve 3 taş parçasını alın. İpi kayanın üzerindeki taş parçasında kullandığımızda Arok bir sapan yapacak. Aşağıya indiğimiz yere yaklaşın ve yukarıdaki sarkıt, dikit ya da her neyse onların üzerinde sapanı kullanın. Taşlar bittiğinde aşağıdan tekrar taş alıp bütün sarkıt ve dikitleri düşürün.

Hepsi düştükten sonra taşları aldığımız yere gidin ve suya doğru ilerleyin. Köprünün üzerinde ilerleyip boynuzu ve tahta parçasını alın. Ateşin yanına geri dönün. Boynuzu ateşte kullanın ve boynuzu aldığınız yere geri dönün. Boynuzu ateş yakılan yerde kullanıp ortalığı aydınlatın.

18 Nisan 2009 14:41

Yine ilginç bir bulmaca ile karşı karşıyayız. Duvardaki sağdan sola hoplayıp zıplayan geyik resimlerini incelerseniz toplam 14 tane geyik olduğunu göreceksiniz. Bizim önümüzde de tam 14 gaz lambası var. Amacımız bütün lambaları yakarak geyiklerin ilerlemesini sağlamak böylece bizde buradan kurtulacağız.

Lambaları sol alttan sağa 1–7 ve üst soldan sağa 8–14 olarak numaralandırırsak, sırasıyla 7, 12, 3, 8’i yaktığınıza bulmaca çözülecek. Yok yok çözülmeyecek. Geyikleri hareket ettirdik ama bu yeterli değil. Sağdan sola sadece bir geyiğin geçmesini sağlamalıyız. Sonrasında ortadaki çöp adamı bu geyiğe bindirerek buradan kurtulacağız.

18 Nisan 2009 14:42

Oldukça uğraştırıcı bir bulmaca. Öncelikle bütün geyiklerin rengini tek bir renk yapmalısınız. Burası kolay. İlk geyiğin rengine karar verin. Herhangi bir geyiğin rengini değiştirmek istediğinizde kendisinin, gerisindeki geyiğin ve ilerisindeki geyiğin rengi değişmekte. İlk geyiğe karar verdikten sonra iki ileridekini değiştirerek ilk geyik ve ikinci geyiğin rengini aynı yapabilirsiniz. Bu şekilde ilerleyerek bütün geyiklerin rengini tek renk olacak şekilde ayarlayın

18 Nisan 2009 14:43

Sonrasında ortadaki çöp adamında rengini geyiklerle aynı renge getirin ve geyiğin boynunu tutacak şekilde pozisyonunu ayarlayın. Bütün bunları ayarladıktan sonra birde geyiklerin üzerlerindeki okları tıklayarak geyiklerin pozisyonlarını ayarlamak gerekiyor. Sağdaki üst üste duran iki oku tıkladığımızda ise animasyon başlıyor. Renkleri doğru ayarladığınızı varsayarsak eğer animasyon bir yerde duruyorsa o geyiğin pozisyonu yanlıştır. Aşağıdaki resme bakarak pozisyonları bu şekilde ayarlayabilirsiniz.

18 Nisan 2009 14:44

Daha sonra nehre doğru ilerleyin. Suyun iyice yanına yaklaşılan ve kayaların arasında balıkların yüzerek geçtiği küçük bir aralık olan ekrana gelin. Bu ekranda suyun kenarında göreceğiniz dört kayayı bu aralıkta kullanarak suyu tıkayın. Bu balıkları yavaşlatacaktır. Sonrasında mızrağı kullanarak taşların önüne gelip yavaşlayan bir balığı avlayın. Daha sonra ateş yakılan yere geri dönün. Bir misafirimiz var. Oyunun başından beri gördüğümüz tek insanoğlu. İnsanın sarılası geliyor ama tipe bakınca bir kez daha düşünmek lazım tabii ki. Toar ile konuşun ve bütün kabilelerin toplanacağını öğrenin.

Balığımızı paylaşmak istediğimizde Toar bize bir şeyler verecek ve bunlarla çay yapabileceğimizi söyleyecek. Şimdi ateş yakma zamanı. Odun ve ot parçaları ile Toar’ın bize verdiği ne olduğunu anlayamadığım “marcasite” yi ateş yakacağımız alanda kullanın. “Knapp flint”i “Marcasite” üzerinde kullandığımızda ateş yanacak. Yerdeki üç taşı ateşe koyun. Suyun yanına geri dönün ve Toar’ın verdiği kaba su doldurun. Daha sonra Toar’ın yanına geri dönün ve bu kabı Toar’ın önüne koyun. Yerdeki odun parçasıyla taşları ateşin üzerinden alıp yere düşürün. Taşları almaya çalıştığımızda elimiz yanacak ve imdadımıza Toar yetişecek. Bize verdiği spatula ile taşları alıp kaba atın. Kaynayan suya daha önce topladığımız bitkiyi attığımızda çayımız hazır olacak.

Toar çayını içerken bizde balığımızı pişireceğiz. Öncelikle yerdeki sopayı hemen yanındaki kaya ile kullanıp kayayı ateşe itin. Isınan kayayı aynı sopa ile ateşten alın ve üzerinde balığı kullanın. Sonra balığı alın ve Toar’a verin.

18 Nisan 2009 14:46

Toar ile konuşun bize “Blade Knapping” öğretecek.
Toarın kayanın üzerinde serdiği parçaları inceleyin. Soldaki parça ile hemen altındaki kayaya üç kez vurarak parçalayın. Sağdaki parça ile hemen altındaki kayaya 3 kez vurarak parçalayın. Soldaki parça ile ortadaki kayaya iki kez vurarak parçalayın. Ortadaki parçayı alıp Toar’a verin. Bize bir bıçak yapacak. Toar ile tekrar konuşup bulduğunuz taşlar hakkında konuşun. Bize bir taşta o verecek ve bu taşların müzik yapmakta kullanıldığını öğreneceğiz.

Sonrasında geri dönün ve üzerinde şekiller olan kayanın altındaki taşı alın. Sol tarafta duvara yakın ilerlerseniz kayalıkların üzerinde şekiller göreceksiniz. Oraya doğru ilerleyip duvardaki şekilleri tıkladığınızda aldığımız 5 müzik taşı belirecek. Amacımız bu taşlara doğru sırada tıklayarak duvardaki şekillerin rengini kırmızıya çevirmek. Oldukça basit. Taşları soldan sağa 1-5 olarak numaralandırırsak, sırasıyla 4, 2, 5 ve 1’e vurmalısınız. Bu taşlara vururken çekiç olarak kullandığınız taşın sadece ucunu değil tamamını vuracağınız taşın üzerine getirin(Daha doğrusu taşın ucunu değil, farenin imlecini kullanın). Yoksa benim gibi fark etmeden yanlış taşlara vurup dakikalarca uğraşırsınız.

Daha sonra sol tarafa ilerleyin ve duvardaki işaretleri inceleyin. Burada daha önce gidemediğimiz yeni bir yol açıldı artık. İlerlemeye devam edin ve yukarı çıkın. İlerleyin ve ilk mağaradaki Tika ile konuşun. Tika, bizden bazı cisimleri kullanarak ona hikâyemizi anlatmamızı isteyecek. Bu alana girdiğiniz yerin hemen yanında uçurumun kenarından kemik parçasını alın ve Tika’nın mağarasına geri dönün. Soldan balık ve geyik figürlerini alın. Sağ taraftaki rafın üzerinden de kadın, aslan figürlerini ve kemik parçasını alın. Tika’nın sağındaki üzerinde el resmi olan taşı alın. Tika’nın mağarasından çıkıp hemen solundaki mağaraya girin. Girişte soldan “animal fat”i alın. Mağaranın ortasındaki yassı kayanın yanına gelin. Solundaki ipi, sağındaki delikli çubuğu alın. Bu mağaradan da çıkıp en sola ilerleyin, yerden “bladder”ı ve sağda asılı olan deri parçasını alın.

18 Nisan 2009 14:51

Tika’nın mağarasına geri dönün. Mağaranın sol tarafını inceleyin. Duvarda 11 adet şekil göreceksiniz. Her bir şekli tıkladığınızda Arok, başından geçen bir olayı anlatacak. Bu 11 olayı doğru sıraya sokmalıyız.
resim yapıştıramıyorum sıralama anlatabildiğim kadarıyla şöle;
nokta,nokta olan resim,yan ok,sağayatık yarım yuvarlak içindeki noktalı resim,tarak gibi olan,ağzı yukarı bakan otlar,ağzı aşşağı bakan otlar,yanyana çizgililer,tek sapın altında kök gibi olan, 2 tane ters V olan, E harfi gibi olan,yukardan aşağı parelel çizgili resimler.

18 Nisan 2009 14:54

şimdi bu resimlerin altına elimizdeki itemleri yerleştiricez.sırayla
stag antlers
bone engraved with lion
klems renkli taşı
spearthrover,
rock hand painting
stick hole engraved with bear
engraved of stag
korpoon
engraving of fish
knife
figure woman

18 Nisan 2009 14:55

Daha sonra gidip Tika ile konuşun. Tika bize tamamlanması gereken bir resim olduğunu söylüyor ve yardımımızı istiyor. Pek niyetli olmasak da kabul ediyoruz oyunumuz gereği.

Mağaradan çıkıp sola doğru ilerleyin. İki büyük geyik boynuzunu kaldırdığınızda ortaya çıkan perdeden içeri girin. Sağ taraftaki yassı kayayı inceleyin. Kayanın solundan siyah boyayı, reçineyi ve deri parçasını alın. “Animal Fat”i kayanın sol ve sağ altında kullanın. Daha sonra kayayı itin. İşte birleştirilmesi gereken resim. Bir taşı aldığınızda zaten istediğiniz yere koyamıyorsunuz. Ancak konulması gereken yere getirdiğiniz zaman imleç değişiyor ve oraya koyabiliyorsunuz.

18 Nisan 2009 14:56

Resmi tamamladıktan sonra mağaradan çıkıp ortadaki mağaraya gelin. Ateşin yanındaki kapta reçineyi kullanarak eritin ve tekrar resmin yanına dönün. Reçineyi her iki resimde de kullanın. Tika’nın yanına gidin ve ortası boş olan resimle ilgili konuşun. Resmin yanına geri dönün. Resmi alıp duvarda gezdirin. Aşağıdaki resimde görülen yere getirdiğinizde Arok, “İşte budur” diyecek.

18 Nisan 2009 14:57

Tekrar Tika’nın yanına gidin. Bu arada ortadaki mağaradaki yalaktan su aktığını göreceksiniz. Bir anda seçilmiş kişi olduğumuzu öğrendik. Tika ile tekrar konuşun. Daha sonra yandaki mağarada akan suda deri parçasını kullanın. Daha sonra bu deri parçası ile resmi yapacağımız duvarı temizleyin(üç kez). Yassı kayanın yanındaki rafta bulunan siyah boya üzerinde yine deri parçasını kullanın. Daha sonra boyadığınız deri parçasını duvarda üç yerde kullanın.

Tika’nın yanına gidip Tika ile konuşun. Sonrasında mağaraların olduğu bölümü terk edip aşağıya inin ve nehri takip edin. Salkım salkım kocaman bir ağaç göreceksiniz. Bu ağacın yanındaki bitkiyi alın(reed) ve Tika’ya götürün. Tika bizden kendisine bir “waterskin” yapmamızı isteyecek.

18 Nisan 2009 14:59

şimdilik bukadar devamı sona.

18 Nisan 2009 15:02

bozo bende baya ilerledim yazmak için geldim ama maşşalah sende baya ilerlemişsin sana yetişim bende :=)

18 Nisan 2009 15:08

Ortadaki mağaraya gelin ve yassı kayanın üzerine deriyi koyun. Derinin üzerine “Vertebra”yı koyun ve kayanın üzerindeki iğne iplik ile deriyi dikin. İşte size waterskin. Meğersem bildiğimiz mataraymış. pardon vertableden önce bladder mi ne onu komuştum.

18 Nisan 2009 15:13

Resim yaptığımız mağaraya gidin. Tika gelecek ve bize blowpipe verecek. Daha önce parçaları birleştirerek yaptığımız tabletlerden soldakini inceleyin. 13 tane nokta göreceksiniz. Tableti çevirip eski halini de görün. Duvara gidip bu noktaları duvardaki noktaların soluna ve sağına ekleyin. Tika bize bir bıçak verecek. Bu bıçakla, duvardaki noktaların solundaki çizginin üzerini ve solunu tıklayıp oraya bir kare çizin ve işte bu ızdırap bulmaca bitti.

Bu noktada Tika ile yıkılmış bir köprünün yanına geliyoruz. Waterskin’i suda kullanın. Bir köprü yapıp karşıya geçmemiz gerekiyor. Balık yediğiniz yere yani Toar’ın yanına gelip Toar ile konuşun. Bize bir balta verecek.

18 Nisan 2009 15:24

baltayı aldık. tekrar kadının yanına döneceğiz ama ben kadını kaybettim. benim gibi salak salak aramayın kadın nehrin en sonunda hani yukarlarda çamaşı asılmış gibi bi yer var derileri asmışlar hemen onun dibinde kadın. şimdi kadının yanındaki ağacı baltayla 3 kerede kesiyoruz ağaçtan köprü oldu.

18 Nisan 2009 15:25

neydi o tika mı tina mı neyse işte onla konuşuyoruz körüden geçtikten sona bişiler istiyo bizden anlamadım bakalım.

18 Nisan 2009 15:27

shera sabahtan beri anam ağladı. evde herkes beni terketti gitti. bi yer buldum kopya çekicek ay ona rağmen çok çabaladım. hadi köprüyü geçtin mi tika ne istiyo bizden.

18 Nisan 2009 15:55

köprüyü geçtik. tikayla konuştık. ilerledik bi mağra buldum geyik boynuzları falan var. mağranın sağından junniper twing, solundan junipper berier( ene bu tanıdık geldi drem croniclıs dan hatıra gelmiş ta buralara),spearmit aldım. ta ilerde ağaçların arasında bi ateş yanıyo. ordayım. başka bi boynuzlu mekan burası. mağra var, içerden ip, blog pickment aldım. mağradaki herüfle konuştum.
herüfün solundan tuft of hair aldım. mağranın girişinde görmemişim piece of bark aldım.bide little stick.
mağranın solunda kayaların arasından su akıyo su damlası alınıyo. nereye koycam bulamadım. mağranın oralarda havan gibi bişi var. havanın sağına bark ı koydum. içine pigmenti koydum.

18 Nisan 2009 16:07

aaa 2 tane pigment var biri black zor bulunuyo biride orche pigment. şimdi black olanı havanın yanındaki tahtaya koydum. sarı olanı havana koydum ezdim. sol taşa ise sırayla littlr stick hair ve ipi koydum fırça oldu. şimdi sağdaki taşadaki siyah pigmente su damlasını koydum ezdimmi hatırlamıyom sarıya da su koydum galiba. sarıyı aldım siyahın yanına koydum fırçayla tıkladım. palet olarak aldı. dimek herif paler
t istemiş benden.

18 Nisan 2009 16:08

shera what are you doinng gıı napıyon, nerdesin???

18 Nisan 2009 16:14

herüfle tekrar konuştum paleti verdim eksik dedi. tekrar sarı pigment aldım. ateşe koydum spatulayla aldım. havana koydum ezdim paleti tekrar taşa koydum yeni ezdiğim kırmızı onuda diğer renklerin yanına koydum su damlattım okey. tekrar herüfe gidiyoz.

18 Nisan 2009 16:21

herüf gene beğenmedi. tekrar paleti kayanın üstüne koydum içine blowgun ve önceden kalan bi deri parçası vardı onuda koydum. şimdi tekrar konuştum beğendi şimdi klemi görebilcekmişim.ç napıcaksam. ay bende klme görcek hal mi kaldı yav.

18 Nisan 2009 16:36

klem i herüfün yanındaki yerden girdim buldum. konuştum. duvardaki resimlerden falan bahsediyo. çıktım herüfle konuştum oda bişi istedi daha önce iylik karşılığı vermiş heralde. ama anlamadım. mağradan çıktım tika orda konuştum bu arada konuşurken ve sonra önünde duran kaba juniper berries i ekledim. diğer otuda ekledim. sağol dedi. uzun otu istemedi başka bi juniper istedi bakalım nolucak. oda klemin duvarındaki resimlerden bahsetti anlamadım.

18 Nisan 2009 16:39

junniper bush istiyo tika benden

18 Nisan 2009 17:04

solda ağacın dibine gittim. taşlar var. onları biliyoruz. en küçük üste gelecek şekilde ağacın altına diziyoruz. ağaçtan bull roareve pinokones aldım. ama eksik bişi var ağaçtan insemde başka yere gidemiyorum. ara ara bulamadım kafayı yiycem. ağaçtan bişi daha alıp galiba kurtları kovucaz
penden paso dinlenicem.

18 Nisan 2009 21:03

elimde meşalelerle kaldım şimdi anlamadığım 1 meşale ile kaç mağara gidebileceğimiz yani meşaleleri tek tek yakıcaz sanırım biraz ilerleyince meşale sönüyor.sıralama vermisin shera tam son 3 renk mağara kala meşale sönüyor henüz burayı bile geçemedim(kaldıki bozonun oraya geleyim)başa dönüp meşale toplamaktan helak oldum ya....

18 Nisan 2009 21:36

bozo güzel güzel yazmışsında cnm mızragın bütün parçalartı tmm ama nerde birleştircem aklıma kaya bulmak geldi diğerinde yaptıgımız gibi ama öyle yer bulamadım :S seni bekliyorum yazarsan nerde birleştirdin bende devam edicem :=)

18 Nisan 2009 21:39

öykücüm meşalenın sönmesınde kapı sıralaması yok senin oyun daki hızınla orantılı yanii meşalenin bir sönmes süresi var yazdıgım renk sırlamasını analdıydsn kapılardan geç ama geçerken arada yanan meşalene bak sönmeden elindeki diğer meşaleni yak zaten 3 meşale son kapıya kadar rahatça yetiyor

18 Nisan 2009 23:09

sağol shera biraz hızlı olmak gerekiyormuş 9 renkli giriş olduğuna göre her 3 girişte bir yeni meşale yaktım oldu sonunda.şimdide ayıyla uğraşıyorum bozo'nun dediği gibi yapmaya çalışıyorum ama sanırım aynı noktayı bulamıyorum çünkü ayı herseferinde öldürüyor.(birkez daha anladımki ilk insanların işi cidden çok zor muş):)

18 Nisan 2009 23:55

ökücüm ayılı yerde ayının arkasındakı kovuga 2 kez taş atmalısın o zaman ayı geriye gidiyor yani yanlış hamle yapıyorsun sonra yukardan sarkan yerı düşürcen en sonda sol yukardaki taşları düşürcen :=)

18 Nisan 2009 23:55

pardon ökücüm yazmışım öykücüm :=)

19 Nisan 2009 00:05

shera ilk taşı atıyorum ayı arkaya bakıyor aynı yere bir kez daha atıyorum bukezde ölüyorum ya kaçıncı deneyişim belli sabit bir noktasımı var acaba ben o girintiye atıyorum taşı nerde yanlış yapıyorum ayı bir türlü geri gitmiyor...

19 Nisan 2009 01:05

öykücüm ayıya attıgın ilk taşı nereye atıyorsam aynı yer diye hatırlıyorum ama bakım senın için o levelı kayıt ettıysem

19 Nisan 2009 01:11

baktım ve yenıden oynadım ilk taşı atıyorsunya oyuga ayı arkasına bakıyor o bakarken hızlı davranıp gene aynı yere atıyorsun taşı ayı içeri gidiyor şayet yapamıyorsan attıgın noktaları tek tek dene oyugun iç noktasına dogru :=)

19 Nisan 2009 01:13

bende mızragı yapacagım taşı bulamadım bozo zahmet eder nerde taşı gördugunu yazarsa oynucam şimdilik oynu beklemeye aldım

19 Nisan 2009 02:30

shera unutmuşum mızrağı yazmayı hemde kopya çektiğim yeri kaybettim resimde yapıştıramıyorum. daha şimdi baktım oyuna sabah beri kafam kazan oldu.Bulmacayı çözdükten sonra mağaradan çıkın. Arok karnının aç olduğunu söylenecek. Sol tarafa ilerleyin ve kaya parçasını alın. Sağınızdaki patikadan ilerleyin ve çiçekleri alın. Suyun kenarından ilerleyin. Taşların arasındaki ok parçasını alın ve su kenarında ilerlemeye devam edin. Kaya parçasını ve yanında duran sopayı alın. İlerleyin ve yerden bir kaya parçası daha alın. Sağa doğru gidip tekrar yerden kaya parçasını ve kütükten bir parçayı alın. İlerleyin ve ateş yakılan alana gelin. Burada yassı bir kaya göreceksiniz. Üzerine uzun sopayı yerleştirin. Daha sonra ok parçasını ve ipi yerleştirip bir mızrak yapın. Kayaların yanından ilerleyin ve yerdeki ot parçalarını alın

19 Nisan 2009 02:35

kurtlarda kalmıştım ağaçtan eksik madde aldım sanıyodum meğer tammış o pinakoe seçiliyken kurtlara saldırıyoruz. o kadar uğraştım ki öldüler tekrar geldiler. naptım bilmiyorum. ama bitane çok bağıran vardı. onu vurdum ve birden çıkamadığım o alandan çıktım.

19 Nisan 2009 02:39

Hepsini vurduktan sonra Klem’in mağarasına geri dönün. Tika ile konuşun. İçeri girip Lahrik’e Bullroarer’ı verin. Lahrik’te bize bir boğa heykeli verecek. Mağaraya girin ve heykeli yerdeki ateşte kullanın. Hmmmmmm duavara ne çizeceğimizi sanıyorum öğrendik. Ancak boğa gölgesi çok yüksekte olduğu için ulaşamıyoruz. Lahrik ile konuşup yardım isteyin. Bizden yaşlı bir ağaç bulmamızı isteyecek.

Mağaradan çıkıp ilerleyin. Sağınızda yamuk yumuk bir ağaç göreceksiniz. Balta ile ağacın sağ tarafını kesin. Yere düşen parça üzerinde iki kez baltayı kullanın. Yerdeki ağaç parçasını alın.

19 Nisan 2009 03:36

mağrada ağaç parçasını aldım boğa resminin altına tıkladım. bi yığın tuhaf işlemlerle tarif edemiycem boğa resminin imleç çıkan yerlerini boyadım. sona müzik taşları çıktı. mümkün değil yapamıyorum ne şekilde basarsam basıyım mağranın derinliklerinden 2 müzik taşı daha bulmam lazım yok bulamıyorum. valla kaldım bırakıyorum.

19 Nisan 2009 10:44

http://img24.imageshack.us/my.php?image=28348933.jpg
daha önce yukarda yazmıştım geyikli bölümün resmi aşşağıda diye ama napsam buraya resim koyamadım. o nedenle resmin linkini verdim.saygılar efem.

neyzen
19 Nisan 2009 12:32

müzik taşlarının iki tanesi ileride klemin daha önce oturduğu yerde ama o bölümü bende geçemedim nolur geçen varsa yazsın

19 Nisan 2009 15:19

bozo sagol cnm ya dün seni çok bekledim sen gelmedin ama ska öykü beraber oynarken ska ateş yakacak yeri bulunca bende mızragı yapcagım yeri buldum balıgı aldım kapadım oynu bugunde işim var anca akşam oynarım tabi senin hızına yetişirsek :=)

19 Nisan 2009 19:06

:D ben açtım oyunu şimdi ama bi halt edemiyorum balığı taşa koydumm kızılderilinin önüne tabağı öylece kaldım :(

19 Nisan 2009 21:57

bozo ben tikanın ordaki şekilleri yazdığın şekilde yaptım ama altına koyacağımız dediği eşyaları koyacak yer bulamıyorum yardım edersen sevinirim...

19 Nisan 2009 22:08

öykü bende yaptım ama dogru oldumu anlamdımkı yok e filan demiş ama anlamdım ya eşylarıda koyamıyorum :SSSS

19 Nisan 2009 22:55

kadınlı magaradaki şekılde benım gibi takılan olursa sıralama şöyle olcak
http://img230.yukle.tc/image.php?id=9496adsiz.JPG
yada
http://img230.yukle.tc/images/9496adsiz.JPG

19 Nisan 2009 23:01

öykü eşyalar hemen altlarına konacak sıralama yanlış olursa koyamıyosun.eşyayı seç hemen alttaki toprak olan yere tıkla bazılarıda duvara dayanıyor. öle düzgün bi diziliş yok. imleç çıkan yerlere bırakabiliyosun.
ben de müzik taşlarında kaldım ilerliyemedim. artık biriniz geçerseniz bende devam ederim. iyice boşladım oyunu.

19 Nisan 2009 23:07

ska toarın çayını içirdiysen. şimdi bi konuş sona o ucu yanık odunla soldaki taşı ateşe it ısıt tekrar sopayla taşı çek balığı koy hemen alınıyo balık. şimdi gene toarla konuş balığı seç ve toara tıkla.

19 Nisan 2009 23:26

sağol bozo yaptım orayı şimdi tableti yerleştirmeye çalışıyorum ama pek becerebildiğim söylenemez...

19 Nisan 2009 23:56

tablette 2 tane sabit taş var onların etrafına taşları yerleştirmeye çalış

20 Nisan 2009 15:17

bozooooooooo akşamdan beri kurt arıyorum bu köyde kurt yok :S

20 Nisan 2009 15:24

bozo boyaları girişdeki ve içerdeki adama gösterdim tıkayla konuştum 2 adet item verdim perfect dedi gittim ağaç buldum çıktım 2 itemde ordan aldım tekrar tıkayla konuştum yawwwww nereye gelsem baksam kurt yok senin tarifine göre şimdi kurt görmeliyim hatta ağaca çıkıp 15 dk bıle bekledım kurt falan yok :S

20 Nisan 2009 15:39

beyaz kolye gibi bir şey verdim giişdeki adama hala kurtları bulamadım hayallamya eksık var ama ne :S

20 Nisan 2009 15:45

ha buldum resmi bakmak gerekmiş sonra agaç aldım gidiyom bakalım

20 Nisan 2009 16:00

imdat diyesim var burdaki müzik aletini çözemedim 2 tane daha buldum aletten ama nasıl olcakki sıralama ?

20 Nisan 2009 16:44

shera numara olarak dikkat etmedim ama adımları şöyle düşün önce hangi tuşun hangi ayağı hareket ettirdiğini bul ve önce bize göre sol ön ayak sol arka ayak sağ ön ayak ve sağ arka ayak bir adım ilerledi mağaraya doğru.bir sıralama daha gerekli sanırım şimdi bende onunla uğraşıyorum umarım anlatabilmişimdir canım...

20 Nisan 2009 16:46

kız eşşek kadar kurtları nası görmezsin.ağacın dibine pazıl taşları dizdinmi? yuvarlak yuvarlak taşlar var trip-trick ten ba işte. o ağacın ilerisinde yığılı kayyaların arkasında uluyan kurtlar var. kız yoksa sen elma kurdumu arıyosun. aaa üstüme iylik sağlık.
neyse nasılsa görürsün.
işte bende 0 müzik aletlerinde kaldım. güya onları çalınca karşı duvarda gerili derinin orda bi bulmaca daha yapıcaz ama napsam duvarda imleç çıkmıyo.bende sizi bekliyorum burayı geçmek için

20 Nisan 2009 16:47

amanin öykü yaptın mı yoksa. ha gayret

20 Nisan 2009 17:04

yaptım ama nasıl yaptım emin değilim boğa soldaki duvara geçti ayak sıralarını denerken sanırım 7.5.2.1.7. bunu deneyin ben sinirden bastım durdumda tam emin değilim umarım olur...

20 Nisan 2009 17:11

sol duvara geçmemiş sadece 2 adım ilerlemiş neyse şimdi daha önce yaptığımız geyik resmi çıktı karşıma bişeyler yapmak gerekli yaşlı adamla konuştum diğeride boya yapıyor ama vaktim yok 20dk sonra çıkmam gerekiyor biraz daha bakayım bişey bulursam yazarım olmazsa artık akşama görüşürüz

20 Nisan 2009 17:19

du bakalım deneyim

20 Nisan 2009 17:20

mağaradan çıktım dolaştım geldim 2.adım olmamış gibi yine karşıma çıktı yazdığım gibi 7.5.2.1.7 miş gerçekten tekrar ilerledi yaşlı adamın önceden resim yaptığı yere çıktım yine geyik karşımda onun la ne yapmak gerekli henüz bulamadım.bulan olursa yazsın ...

20 Nisan 2009 17:24

olmuyo malesef. öykü boğayı ilerletince müzik taşlarının kaybolmasımı lazım yoksa yerinde duruyo mu

20 Nisan 2009 17:29

iki adım var bozo ilk yazdığımda sıralamaya bakmadım ilk yazdığıma dikkat et ama ikinci 7.5.2.1.7. eminim ve taşlar itemde kalıyo resme bakınca orda belirmiyor yani...

20 Nisan 2009 17:32

şöyle anlatayım ilk adımda sol ön ayak sol arka ayak sağ ön ayak ve sağ arka ayak boğa biraz ilerliyor ve 2.adım için 3 boğa hareket ettirmemiz gerekiyor 2. adımda 7.5.2.1.7

20 Nisan 2009 17:34

5dk ya çıkmam gerekli akşama görüşürüz umarım olur...

neyzen
20 Nisan 2009 17:48

ilk adımda yani taşlar 5 tane iken sırasıyla 13251325e basıyoruz boğa biraz ilerledi yaşasın öykü teşekkürler

neyzen
20 Nisan 2009 17:51

sonra klemin daha önce resim yaptığı yerden iki taş aldım ve 75217521ebastım boğa karşıya geçti yuppi

20 Nisan 2009 18:04

allam inanmıyom çift mi yapılacakmış o sayılar daha denemedim. neyzen gel seni az sona öpücem

20 Nisan 2009 18:20

allaaam ya bi oyunu da bi gün sizle oynasam noolur.muhteşemsiniz.çatır çatır çözülüyor oyun valla:))
canım çekti ama:(

20 Nisan 2009 18:20

NEYZEN OLMADI DELİRCEM.DOĞRU YAZDIN DİMİ 2. ADIMIACABA EKSİKMİ Bİ DAHA KONTROL EDERMİSİN
BİRİNCİ TAMAM HAREKET ETTİ SANKİ BOĞA. GİTTİM 2 TANE DAHA MÜZİK STONE BULDUM. 75217521 YAPTIM AMA HİÇ BİŞİ OLMUYO KARŞI DUVARA GEÇMEK YADA ADIM ATMAK YOK. YARDIMINI BEKLİYORUM.

20 Nisan 2009 18:26

CANIN ÇEKER BURNUN SIZLAR AMA OLMUYO SİS OLMUYO. SEN OLMAYINCA İNGİLAZCA LAR OLMUYO. Bİ EL AT DESEM 3 GÜN SÜRER YETİŞMEN

neyzen
20 Nisan 2009 18:33

ilk başta taşlar 5 tane iken 132513 e bas boğa ilerliyor daha sonra iki taşı daha bulunca 75217ye basıyosun karşı duvara geçiyor mantık boğayı yürütmek üzerine ilk beş taşla yapamazsan ikinci olay olmuyor ona göre ilk ini çözmeden iki taşı bulma

20 Nisan 2009 18:40

neyzen ilk yazdığına göre adımlar 2 tane eksildi yav

20 Nisan 2009 19:41

birinci adım bende 6243
2 adım 5217
arkadaşlar mantık şu mevcut verdiğim rakamlardan size göre adıomlar çapraz olucak şekilde sıralıycaksınız
dikkat ederseniz herkes farklı bi dizilim yazmış. yani 4 tane ayak çapraz adım atacak. ayakları belirleyin ve doğru sıralamayı kendinize göre bulun

20 Nisan 2009 23:11

kapıdaki sürgülerde kaldım bikaçtanesini kaydırdım ama gerisi yok maalesef çözen yazsın lütfen....

neyzen
20 Nisan 2009 23:17

bitirdim çook güzel oyundu teşekkürler herkese

neyzen
20 Nisan 2009 23:20

ağaçların takılmamasına dikkat ederek döndürüp kaydırıyosun ortadaki süslü iki değneğin arasını boşaltıyosun

21 Nisan 2009 03:16

oyunun sonundaki kapının resmi ve çözümü hoş ben oralara gelemedim ama tercüme ettim sizin için
http://i281.photobucket.com/albums/kk224/gamezebo/Echo%20Secret%20of%20the%20Lost%20Cavern/Echo99.jpg

Pos12 saat yönünde 1 kere sonra H saatyönünde 1 sonra 1 kere sağa kaydır
Post 1 saat yönünün tersine 1 kez A saat yönü 1 kez 1 kezde sola kaydır
Post 11 saat yönü 2 kere I yı 1 sğa kaydır
F saat yönünde 1 kez sonra 1 kez sola kaydır
G saat yönünün tersi 1 kez sonra 1 kez sola kaydır
7 saat yönüne 1 kez post8 saat yönü tersi 1 kez 9 saat yönü tersi 1 kez B saat yönü 1kez ve 2 kere sağa kaydır D saat yönü tersi 1 kez 1 kezde sağa kaydır
Post 3 saat yönü tersi 1 kez post 4 saat yönü tersi 2 kez C (siyah olan)saat yönü 1 kez ve 2 kezde sola kaydır son olarak E(beyaz olan) saat yönü 1 kez sonra 1 kezde sola kaydıır

21 Nisan 2009 04:07

bu saatte ancak bitirebildim oyunu.cidden süper bir oyundu oynamayanlara tavsiye ederim,çok keyif aldım oyundan.yardım isteyen olursa yarın açıklama yazarım şimdi uyku vaktidir:) emeği geçen herkese teşekkürler....

21 Nisan 2009 11:54

bende bitirdim emeği geçenlere teşekkürler.
kısaca boğayı yürüttükten sonra boğa resmine yapılacaklar şöyle
öncelikle karelerin içlerini tıklayıp kırmızıları siyah yapıyoruz 2 kare boştur. gerisini muhakkak tıklayın siyah yapın yoksa pazılı yapsanızda olmuyo.
sol alt ilk noktayı bir düşünün buna göre 1in üstü 5 oluyo şimdi aşağıdaki sıralamaya göre noktalara basın
1 kez; 78561
3 kez, 5
1 kez, 154
2 kez, 2
1 kez. 3121
2 kez. 4
1 kez. 34232
3 kez. 43
1kez. 4
şimdi boğayı hallettik. klemle kouşun
geyik resimleri boyanacak.
eğer eksik not almadıysam şöle;
kırmızı ile fırça kullanılacak
sol alt ve üst geyiğin ayağı, sol alt geyiğin boynuzu
siyah ile gene fırça sağ alt geyiğin bacak ve boynuzu çizilecek.
içleri boyamada yeşil pipet gibi olan cisim kullanılıyo
sarı ile sağ alt geyiğin gövdesi
siyah ile aynı geyiğin boynu boyanacak işlem doğruysa geyik hareket ediyo
sonra sarı ve kırmızı karıştırılıp turuncu yapılıp diğer 2 geyiğin gövdesi boyanır 2 geyikte hareket eder.

21 Nisan 2009 12:00

tekrar klemle konuşulur diğer önünde çubuklar olan mağraya gidilir. burayı yukarda skrabe yazmış resminide koymuş. bişi yazmıyorum.
bundan sona çubuklar hallledilince ordan oil lamp ve sorcerer head alınır. klme gidilir. gene konuşulur. sona oil ve o boybuz klemin önüne bırakılıp oilin üstüne animal fate onun üstüne de juniper twig konur. tam arkamızada bi çubuk var o ordaki ateşle yakılıp çok yavaş hareketle getirilerek oil yakılır. hızlı olusanız çubuk sönüyo

21 Nisan 2009 12:05

şimdi tikanın önündeki zımbırtıyı alın ve için . müzik taşları çıkacak o taşları seslerine bakarak eşleştirin. şöleki aynı sesi verenin üstüne serili yerdeki resim geçiyo.
müzik taşları eşleşince yankılanan sesler oluşuyo sırayla şöle çalalım.
76664 bekle
13243546 bekle
46664 doğru çalınca bi anda duvardaki hayvanların hepsi hareket ediyo. arok insanlığı kurtarıyo meğersem sadece aslanlar varmış insanlar et yiyemiyomuş arog tutsak hayvanları özgür bırakıyo ve insanlık kurtuluyo.
böylece oyun BUTLU olarak son buluyo.

21 Nisan 2009 15:32

güzel ve zevkli aynı zamanda zor bir oyundu ama her şeyden önemlisi bu oynu hep beraber oynamış olmamız ben de şimdi bitirdim emeklerinize katkılarınıza çok tşk ederim yeni oyunlar görüşmek dileğiyle derken Legend of Crystal valley oyunun yükledim hepinizi bekliyorum başlamak için heheh :D:D:DD: sevgilerle shera

neyzen
21 Nisan 2009 18:40

arkadaşlar oynamayanlar varsa bu echo tarzında return the mysterious island diyebir oyun var ben onuda yeni oynadım ve inanın harika bi oyun tavsiye ediyorum

21 Nisan 2009 18:49

neyzen selam.
sayfanın üstünde ana sayfa vs yanında oyun tavsiyesi diye bir bölüm var.oyunun ücretli olan halinin linkini oraya yazarsan eğer (yani bigfish falan gibi sitelerde olan download linkini) ilk fırsatta ilgilenirim

21 Nisan 2009 19:02

hahahha gerek kalmadı neyzen.zaten taa ne zaman ben bu oyunu atmışım bi kenara:D

ekleyim bari siteye

neyzen
21 Nisan 2009 19:42

teşekkürler

23 Nisan 2009 00:23

herkese teşekkürler...
çok güzel bir oyundu.

30 Nisan 2009 15:58

slm..ben tikanın magarasındaki şekilleri yapamadım..bozo sen yazmışsın yukarda ama olmadı..yani senin dediğin gibi yaptımda..sonra altına nesne felan yerleştiremedim..kesin şekilleri yanlış yapıyorum..3 gündür uğrasıyorum..ne olur yardımm..:((

30 Nisan 2009 16:19

esr@@ hangi şekiller onlar buraya resmini koyarsan yardımcı olabilirim

2 Mayıs 2009 22:25

skarabe yaptım..orayı yinede teşekkürler..ama bir sorunum var..kurtlu olan bölümde ben kurt falan göremedim..yukarda yazan herseyi yaptım..kolyeyi adama verdim..resme bakmaktan bahsetmişler hangi resme bakıcam..??valla kurt falan yok..napcam..yardımınıza ihtiyacım var..lütfenn....

Adsız
29 Temmuz 2009 02:11

arkadaşlar adama oku nasıl vercez birde taş la kırılan kemik olmadı lütfen yardım

Adsız
30 Temmuz 2009 00:28

allah aşkına kapılar nasıl geçilcek renk lere göre yaptım olmadı denedene olmadı yardım lütfen

30 Temmuz 2009 00:52

oyun için aşağıdaki linkten yardım alabilirsiniz.oynandı bitti epey önce sanırım gören olmuyor sorunuzu.

resimli çözüm linki

Adsız
30 Temmuz 2009 00:59

geçtim sonunda

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template