Dream Chronicles® 3: The Chosen Child


Serinin 3.oyunu.
Dosya bÜyüklüğü 45,7 MB





İndirmek için tıklayın-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 224 yorum

14 Nisan 2009 19:36

ben iki gundur oynuyorum
super diyebilirim zaman nasil geciyor anlayamadim ve cok zor deyil
tesekkurler ege

14 Nisan 2009 19:36

arkadaşlar oyunu ekledim ancak şunu belirteyim:oyun SİS in bana vermiş olduğu bir adresten.ancak virüs taramasından geçmedi.kendi pc me indirdim önce denemek için.bir sorun yok gibi görünüyor.bilginize sunayım seçim sizin:)

14 Nisan 2009 19:37

rica ederim pamuksel.iyi eğlenceler.işlerim bitince ben de başlamayı düşünüyorum hemen:D

14 Nisan 2009 19:43

şu an oynuyan var mı

14 Nisan 2009 20:07

egecim çok teşekkürler:)
yükleyeyimde diziden sonra başlayacağım:)

14 Nisan 2009 20:18

bahçedeki korkuluğun kafasını halledemedim. formüllerden birini bahçedeki yeşil kabaklara döküp kızarmasını sağlıycaz sanırım grey rose. fakat ben bi türlü iksirleri yapamıyorum. tek bi maddeyi atıyorum kazana soldaki kepçeyle alıyorum ama onu tanklara koyamıyorum. imdakkkkk

14 Nisan 2009 20:31

sisssssssssss
süpersin vallahi çok sevindim hemen yükleyip başlıorum :=)))))))mucks

14 Nisan 2009 20:35

çok özür dilerim ege oyunu görür görmez sis yükledi sandım şimdi yorumlara bakınca ay çok utandım yorumları okumdan yazı daldım pardon cnm ege çok tşk ederim yüklediğin için :=))

14 Nisan 2009 20:40

hadi shera başla artık yav bahçede kaldım

14 Nisan 2009 20:46

bozo başalyamıyorum :=((((((((((((
bir pencere çıkıyor oyunu kurdum ,
you need to install flas palyer versiyon 8 or higher to play this game yazıyor ?

14 Nisan 2009 21:32

bozo açamıyorum oynu sen nasıl açtın ?????????

14 Nisan 2009 21:36

sheracım aklıma bile gelmez öncelikle rahat ol.
ancak ingilizcem yeterli olmadığı için açıklamasını yazamadım.sanırım bir program yüklemeniz gerek oynayabilmek için.flash palyer 8 sürümünü indirmeni istiyor yazdığından anladığım kadarıyla.

14 Nisan 2009 21:50

evet flashplayer8 i yüklüyoruz.ve oyun d diskine yüklenince açılmıyor.C diskinde açılıyor.

14 Nisan 2009 21:58

ya allah allah bende 10 yuklu zaten ayrıca 8 dedıgınız nerde sitelere bakmaktan helak oldum :=(((((((((((((((((((((((

14 Nisan 2009 22:14

shera bende hepsi yüklü bi soeun yaşamadım. kusura bakma şimdi gördüm.

14 Nisan 2009 22:15

shera eğer sende 10 varsa 8'e gerek yok.hiç arama boş yere. bende de 10 var.oyun gayet rahat açıldı

14 Nisan 2009 22:17

shera nasıl yardımcı olacağımı bilsem inan elimden geleni yapardım.pc bilgim maalesef sınırlı.ben de bir sorun yok.bende de dediğin gibi flash player 10 yüklü.ve oyunu D ye yükledim.sorunsuz oynuyorum şu anda.istersen bir kez daha sil baştan indir.

14 Nisan 2009 22:20

tmm öyle yapım yenıden ındırım 8 yokkı hiç bir yerde :=(((((((((((((((((((

14 Nisan 2009 22:47

ilk odada 2 su şişesi aldım.sağdaki yerdeki topa tıklayınca çevresinde taeş yandı.su şişelerini ateşin üstüne tıkladım yangın söndü.
sağdaki odaya geçtim.yerdeki açık duran yere tıkladım.kapandı.ortaya halı geldi.halıa tıkladım.solda açık duran kapıdan içeri geçti.kapı kapandı.ve sol tarafta duvarda üstte duran anahtarı aldım.
pencere önündeki yerde duran minderi tıkladım.mücevher ve kapı kolu aldım.
kapı kolunu ve anahtarı soldaki kapanan kapıya tıkladım.açıldı.

14 Nisan 2009 22:51

soldaki dikiş odasında solda yerden ve pencerenin köşesinden anahtar aldım.dikiş makinesinin üstnden makara aldım.
askılarda asılı olan 2 bez parçası aldım.
küçük metal anahtarla dikiş makinesinin kapı tarafındaki çekmecesini açtım.
dikiş makinesine ait küçük bir nesne aldım.
ilk odya döndüm.yerdeki sandığı açtım.1 bez parçası aldım.
3 bez parçam oldu.
ilk odada sağda yatağın yanındaki duvara dayalı dikiş makinesine ait bir parça daha aldım.çevirme kolu sanırım.

14 Nisan 2009 22:51

bozo,tam olarak nerede takıldın?

14 Nisan 2009 22:58

ortadaki raftaki pembe şişenin yanından bir anahtar aldım.dikiş makinesinin olduğu odaya gittim.küçük makine parçasını makinenin üst koluna taktım..
aldığım diğer yuvarlak parçayı makinenin iç kısmına taktım.
makarayıda yerine taktım.
bezide iğnenin altına tıkladım.

14 Nisan 2009 23:05

kaldığım yerden öncekileri babanne yazıyo. ben formüllü yerdeyim. mutfakta kitaba bakıyoruz. crush lafı geçen işlemler var. çok uğraştım ama sonunda downtürk ten birisinin yardımıyla çözdüm.
pembe gülü alıp soldaki tasda eziyoruz sağ tanka koyyoruz. sun flowerı gene ezip orta tanka, levander i de ezip sol tanka koyup üstlerine kovayla su ekleyip 3 tane şişe alıyoruz.

14 Nisan 2009 23:09

ben kitabı tercüme edeyim isterseniz herkes için

14 Nisan 2009 23:10

şimdi kitapta yeni sayfa açıldı. sırasıyla üç formül var. 1. formüle tıklayıp soldaki karışık yerleştirilmiş harfleri diziyopruz. not almayı unuttum ama aklımda kaldığına göre;
LİQUİD,ORANGE,GLASS,POTİON şeklinde yerleştiriyoruz harfleri.harler bitince diyorki en son limongrass ez. ama daha formülü uygulamadım tüm harfleri bitirince uyguluycam

14 Nisan 2009 23:10

selam bnde geldim yüklensin başlıyorum:)))

14 Nisan 2009 23:11

2. formülün dağınık harfleri;PLANT,CRUSH,PETALS,ESSENCE. harfler yerine yerleşinece formülü yapcaz en son da rain water eklenecek. bu nasıl olucak bilmem bakıcaz.

14 Nisan 2009 23:13

kitap der ki:
önce hazırlıkyapılacak.bunun için ateşi yakın. daha sonra sağda ateşin üstündeki raflardaki bütün kavanozlardan bitkileri alın.hepsinin adı yazıyor alırken.
1-öncered rose pedals havanda ezilecek ve sağdaki tanka konulacak
2-sunflower pedals havanda ezilip orta tanka konulacak
3-lavender ezilip sol tanka konulacak
4- hepsine su eklenecek
ocak da yanıyorsa üç tanktaki karışımlar 3 ayrı renk esans oluyor. ve kitabın sağ sayfasındaki anlamsız sözcükler anlamlı hale geliyor.

14 Nisan 2009 23:14

3. formülün harfleri; BİTTER,STRONG,HEATED,LAVENDER olarak harfler dizilince junipper berriesi ezip kaynatıyoruz.
şimdi sırayla formülleri yapıcam. sanırım bu formüllerden biri dışardaki kabakların yeşil olanların kızarmasını sağlıycak korkuluğun kafasını takmış olucaz.

14 Nisan 2009 23:14

aldığım son anahtarıda dikiş makinesinin diğer çekmecesine tıkladım .açıldı.1 bez parçası daha aldım.2.odadan yerden makinenin kayışınıda alıp makineye taktım.
bezleri makineye koyup sırayla birleştirdim.dikiş bitti dikilen bezi aldım.
2.odada daha önce kapanan kapağın olduğu zemine bezi yaydım.sonra kapak açıldı.bahçeye çıkıyorum nihayet.
ama oyun takılıyor ya:((((

14 Nisan 2009 23:15

sağ sayfada en alttaki formül hafızayı tazelemek içinmiş. kocasının dediğine göre bize o lazım

14 Nisan 2009 23:16

dapne sözleri yazdım ya şimdide sen o sözlerin yerleştiği formülleri yazarmısın tekrar olmasın.

14 Nisan 2009 23:19

hafızatazeleme için:
1-bardağa gray rose konur
2-ezilmiş orange peel ve lavender liquid essance (sol tankta hazırladığımız) eklenir
3-ısıtılmış lemon grass eklenir
4-ezilmiş bitter aloe eklenir
5-ezilmiş ve ısıtılmış juniper berries eklenir

14 Nisan 2009 23:20

selam şebocu hoşgeldin:)
ben oyuna ara verdim.oyun tutukluk yaptı.(((

14 Nisan 2009 23:22

dafne izninle formülünü dawn türk e kopyalıycam
o nedenle 3 formülüde tercüme edermisin

14 Nisan 2009 23:27

tamam ama ben formülü uyguladım fakat buharlaştığını söylüyor, stabil değilmiş efendim.tercüme ettik de uygulama başarısız. üstelik bitkilerim de kayboldu. bu arada, tabii ki kopyalayabilirsin:)

14 Nisan 2009 23:30

sağol canım 3. yü kopyaladım. 1. 2 mümkün mü yoksa onları kullanmıycaz mı

14 Nisan 2009 23:31

bitkiler tekrar alın mıyo mu

14 Nisan 2009 23:40

dur yazıyorum

14 Nisan 2009 23:40

daphne bardağa koyyoruz dedin ya. o bardak masadaki glass mı? ben ekledim oraya formülü ama elime bişi geçmedi hepsi uçtu.

14 Nisan 2009 23:43

ilk formül hızlı olgunlaştırma iksiri
bu formül meyvaları çabuk olgunlaştırır.
1-bardağın en altına orange peel konulur
2-içine sunflower liq.essence eklenir(orta tank)
3-dikkatlice rose liq.essence eklenir
4-en son ezilmiş lemongrass eklenir

14 Nisan 2009 23:44

aynen ,benim de öyle oldu. diyor ki stabil olamıyormuş. formüllri yazayım tekrar deneyeceğim,tekrar aldım bitkileri

14 Nisan 2009 23:46

ortadaki formül,bir bitkiyi ani olarak tam boyutuna büyütmek için
1-bir miktar sunflower petal kazanda ısıtılıp ortadaki bardağa konulur
2-biraz juniper berries ezilir ve iksire eklenir
3-biraz lavender liq.ess.(sol tank) eklenir
4-en son 1 damla yağmur suyu eklenir

14 Nisan 2009 23:55

ortadaki formülün ikinci maddesi ezilmiş ve ısıtılmış olarak değişecek, özür dilerim

14 Nisan 2009 23:56

bozo,formülleri birinciden başlayarak sırayla yapınca oluyor. ben önce üçüncüyü yapmaya çalıştığım için olmamış.

14 Nisan 2009 23:56

BU ARADA ALT+TAB ile oyundan çıkılıyo ekran küçülmüyo.
birinci formülden başlayınca oldu daphne birinciyi aldım. şimdi 2. deyim.

14 Nisan 2009 23:58

selam bn bahçeden çıkamıyorum nasıl çıktınız

14 Nisan 2009 23:59

yağmur damlası için evin girişine geri dönüp şemsiyeye tıklayın.

14 Nisan 2009 23:59

hangi bahçe? ağaç evin bahçesi mi?

15 Nisan 2009 00:01

tmm hallettim sormam gerekiyormuş...

kapıyı kovayla yıkayıp kabağı takmak gerekiyormuş:)))

15 Nisan 2009 00:06

üçüncü formül olmuyor.formülde taze kesilmiş grey rose diyor.yani raftaki olmayacak gibi. sanırım bahçede grey rose bulup kesmemiz gerek

15 Nisan 2009 00:11

galiba korkuluk kafasını takıcaz. hani çukur açtık ya bahçede işte oraya tohumu ekicez. karga gelipğ kapamıycak galiba o yeni çıkan bitkiyi ekliycez 3. formüle

15 Nisan 2009 00:15

evet, kürekle kazıp içerden aldığım grey rose tohumlarını ektim

15 Nisan 2009 00:18

daphne 2. formülü yapamadım . 1. maddesinde bi yanlışlık mı var acaba?

15 Nisan 2009 00:18

ben eski bahçeye döndüm dal topluyorum boyuna ağacın gövdesine yerleşiyorlar.sanırım oralara geri dönmemiz gerek.

15 Nisan 2009 00:22

elimizdeki torn dress yazan giysiyi makinede diktim korkuluğa takmaya gidiyorum.

15 Nisan 2009 00:23

İkinci formülün düzeltilmiş hali

1-bir miktar sunflower petal kazanda ısıtılıp ortadaki bardağa konulur
2-biraz juniper berries ezilir ve ısıtılır,sonra iksire eklenir
3-biraz lavender liq.ess.(sol tank) eklenir
4-en son 1 damla yağmur suyu eklenir

15 Nisan 2009 00:24

tamam ya ben 2. formülde juniperi ayrı ayrı alıp önce ezip sona tekrar alıp ısıttım dı ondan olmamış. bikere alınıp ezilp aynısı ısıtılacakmış.

15 Nisan 2009 00:24

ege ben eve geri dönemedim, kapıdan nasıl geçtin sen?

15 Nisan 2009 00:24

bozo;2.formül için daphne düzeltme yapmış ona dikkat edince yapabilidim ben de.2.madde hem ezilecek hem ısıtılacakmış.bi dene istersen.

15 Nisan 2009 00:25

daphne mutfaktan sağa dönüp mavi ışıklı kapıya girince sağdaki kolu çekip yine karşı kapıdan giriyoruz.

15 Nisan 2009 00:27

korkuluğu giydirip arkasından şapka aldım.(hat yazıyordu doğru sanırım)ama takamadım?

15 Nisan 2009 00:28

bahçeye ekilen tohumları kargadan korumak için korkuluk onarılacak. yerdeki yeşil kabaklardan birine ilk formülü döktüm,kızardı ve onu aldık. yerde bulunan bir sopa korkuluk direğine konuldu. üstüne kabak ve şapka. fakat giysi yırtık,dikilmesi için eve geri dönmeliyiz ve ben geri dönemiyorum çünkü kapı için gerekli renk kombinasyonunu bir türlü tutturamadım

15 Nisan 2009 00:31

evet daphne sağol,kabak önce konunca şapka yerleşti.korkuluk tamam gibi.

15 Nisan 2009 00:33

daphne renk önemli değil.yeni mekana gelmek için sol kolu çekiyorduk.geri dönmek için sadece sağ kolu çekip gelen kapıya gir.

15 Nisan 2009 00:34

karıştırdım daphne,eski bahçeye dönmek için sağ kolu çekip karşına gelen kapıya gir.:)

15 Nisan 2009 00:35

kapı kombinasyonu şu an değimiycek daphne. sen o kolları çekerek ağaç ev gibi şekil çıkınca ordan giricen zaten şu anda iki kapı var. biri eve gidiyo. biri kabaklı bahçeye.
ben 3 formülüde yaptım 3. formülden sona yerden strange diye bi cisim aldım . galiba şimdi 2. kombinasyonu yapıcaz ama nası olucak bi fikrim yok

15 Nisan 2009 00:38

grey roseyi bahçeye ektim.üzerine yeşil esansı döktüm.tazesini aldım sanırım.

15 Nisan 2009 00:38

yanlış kolu çekiyormuşum. sağda yeni beliren kolu çekince eve geri döndüm. ilk önce kötü bir büyü basamaklarımı dağıttı. onları toplayıp yerine takarak eve girdim,elbiseyi diktim. korkuluğa giydirip tohumları ektim ve üstüne ikinci iksiri döktüm. bitki büyüdü hemen. toplayıp formülü yaptım.içince kocayı hatırladım

15 Nisan 2009 00:43

o aldığımız strange symbol ile biraz önce geçtiğimiz nexus kapısının yanındaki gizli bir merdiveni açacakmışız

15 Nisan 2009 00:57

nexus kapısı hangisi ya. kaldım böle elimde srtange sembolle

15 Nisan 2009 01:01

yanında levyelerin olduğu kapı bozo. oraya geri dön,levyeyi çekmeden o sembolle arka tarafa yere tıkla bir merdiven açılacak

15 Nisan 2009 01:03

aşağı inince önümüze gelen alet bir fırınmış. onu kullanarak çeşitli yerlere ulaşmamızı sağlayan mücevherler yapabilirmişiz.fakat önce fırını yakmalıyız ve mücevher yapmak için altın parçaları bulmalıyız. üzerinde gezegenler olan bir kapıdan geçtim.içerdeyim şimdi. mekanizmayı onarıp pencereyi açtım.

15 Nisan 2009 01:03

of ya buldum. tam çektiğimiz kolların ekrana yakın kısmına tıklayın allta merdiven açıldı.

15 Nisan 2009 01:04

daphne aynı anda yazıyoruz he he.

15 Nisan 2009 01:09

FIRINA BAKTIM Bİ ODUN BULDUM YERDE. SOLA GİTTİM GEZEGENLER VAR KAPDA. TÜM GEZEGENLERİ ÜSTE DÜMDÜZ DİZDİM EVİRE ÇEVİRE. DOĞRU YERE GELİNCE IŞŞIKLARI YANIP SÖNÜYO ZATEN.

15 Nisan 2009 01:14

içerde yerdeki herşeyi topladım. küçük bir anahtarla karşı raftaki sandık açıldı. içinden bir kitap çıktı. hadi bakalım. diyor ki:

Sizinle Cennet arasında yalnızca 3 adım var.
1-8 gezegeni doğru raflarına(veya yerlerine) yerleştirin
2-Viewfinder denen cismi(ki bu manzara bulucu olarak çevrilebilir) teleskoba yerleştirin
3-Gündüzü geceye çevirin ve gökyüzünde aradığınızı bulun
Bu adımları tamamlayınca yıldızlar size yol gösterecek.

Yan sayfada yine index var ve harfler karışık. İlk adımı tamamlayınca düzelir herhalde

15 Nisan 2009 01:16

teleskoplu oda burası yerden gear ve handle buldum. gearı solda sarı metal gibi bişi var ona taktım sonra gearı da teleskopun ucunun çıktığı camın tam alt sağ köşesine taktım ortalık aydınlandı sağda merdivenler var orayı gösterdi bakalım napıcaz

15 Nisan 2009 01:22

bi yığın ıvır zıvır gezegenler büyüteç lens kitap buldum kitap sola masaya kondu daphne nin dediği kelime düzenlemeleri falan var kitapta.

15 Nisan 2009 01:34

tekrar dışarı çıkıp gezegen ve odun topladık. odunları fırına koyduk,gezegenleri içerde raflara dizdikçe merdivenin basamakları açıldı. teleskobun parçalarını da taktım. şimdi bakabiliyorum fakat gündüzü nasıl geceye çevireceğimi bulamadım

15 Nisan 2009 01:43

lensin birini takamadım.bi tanesini hemen ince ucuna yakın yerde bi boşluk vardı oraya taktım ama 2. lensi takamıyorum

15 Nisan 2009 01:46

bozo ben de çok uğraştım sonra kitaba döndüm. yandaki cümleler düzelmişti. 4 başlık var. İlki GÜNDÜZÜ GECEYE ÇEVİRMEK : açtım,gezegenlerin listesi ve bir şekil var hiçbirşey anlamadım.

15 Nisan 2009 01:49

yani sen demi takamadın 2.lensi. taktıysan yerini bi tarif et

15 Nisan 2009 01:51

İkinci başlık
TELESKOPLAR,YILDIZLAR VE SİHİR :(bu biraz daha anlaşılır)
Bu teleskop yıldızları aramak ve onları dream jewel kalıplarına çevirmek için kullanılır. Yeni kalıp yapmak için
1-Gece olduğundan emin olun
2-Teleskoba bir lens takın
3-Viewfinderdan bakın
4-Gökyüzünü lensdeki şekle uyan bir takımyıldız bulana kadar arayın
5-Bulunca bir mücevher kalıbı alacaksınız. Bunu dışardaki fırınsı alette kullanarak dream jewel yapabilirsiniz.Bulduğunuz her lens yeni ve farklı bir kalıp yapmanıza yardım eder

15 Nisan 2009 01:52

her seferinde bir lens takılacak.ve bence daha başka lensler de olabilir

15 Nisan 2009 01:58

ben hiç bir parçasını takamadım.merdivene çıkmak gerekiyor mu takmak için çıkamadım merdivene.sanırım bir gezegen eksiğim var?

15 Nisan 2009 02:03

ege evet, gezegenler 8 tane olacak. gezegenleri merdivene çıkmadan yerleştiriyorsun fakat teleskobu tamamlamak için çıkıyorsun.

15 Nisan 2009 02:06

8 gezegeni takmadanmerdiven çalışmıyo. 8 gezegenden sonra o sivri parçayı en ince ucuna takıyosun. ve bir lens takıyosun. benim elimde şu an 1 lens ve 4 altın parçası var. kitaptaki kelimeler ise. telescope, srars,dream,bottom, wood,gateway,nexus. bitane bulamadım 4. nün 1. kelimesi çok uzun olan.

15 Nisan 2009 02:08

evet daphne yedi imiş bende sonuncuyu anca buldum.

15 Nisan 2009 02:10

Ben kitaptaki kalan çevirileri de yazıp yatmalıyım artık. Yoksa yarın kızım okula gidemeyecek

DREAM JEWEL NASIL YAPILIR:
Dışardaki aleti kullanmak için
1-Ocağa 4 tane odun koyun
2-Ateşi güneş ışınlarını yoğunlaştırarak yakın ( bu iş için sanırım elimizdeki büyüteci kullanacağız)
3-Aletin alt kısmına yaptığınız kalıplardan birini koyun
4-Ateşin üstüne bir altın parçası koyun
5-Sonra yeni oluşan dream jewel'ı aletin alt kısmından alın

NEXUS VE KAPILAR
Nexusun pekçok sırrı vardır.Onu bilgece kullanırsanız sizi istediğiniz heryere götürür.
1-Her kapıya ulaşmak için kolları çekin
2-Elinizden geldiği kadar çok dream jewel toplayın veya yapın.Her kapının üstünde gösterilen renk kombinasyonlarını çözmek için bunlara ihtiyacınız olacak
3-Dream jewellarıkapının üstündeki renk kombinasyonu oluşana kadar sürekli döndürün. Kapı bir kez açıldı mı hep açık kalır

15 Nisan 2009 02:11

son kelime combination

15 Nisan 2009 02:15

tamam daphne sağol.

15 Nisan 2009 02:18

kitabın ilk sayfasında sırayla merkür, venüs,eart,mars, jüpiter ve satürüne tıklayın. sona sayfanın ortasındaki güneşin yarısına gece olan yarısına tıklayın gece oluyo.

15 Nisan 2009 02:23

öff sağol bozo.onunla uğraşıyorum.saturn ve jüpiteri ters girmişim:)
sol alta doğru bakınca teleskopla takımyıldızı buldum.bir kalıp aldım.6 parça altınım var ama eksik mi ki koyamadım ateşe.

15 Nisan 2009 02:25

benim hala 4 altınım var birinci lensle sol altta yıldızı buldum bi kova aldım. 2 lensle ortada bi takım yıldız buldum bi kova daha aldım

15 Nisan 2009 02:26

şimdi 2.lensi taktım ve tekrar gece yapıp tam ortalarda lensteki takım yıldızı buldum2.kalıbı aldım.hala koyamıyorum ateşe.

15 Nisan 2009 02:30

sağol bozo,sen olmasan ben hayatta çözemezdim gece işini. 2 lensim vardı, iki kalıp aldım. altı altınım var. dördüncü odunu sonunda buldum makinanın üstünde duruyormuş.

15 Nisan 2009 02:34

kalıp yani kova yı ateşin sol yanına su gibi olan yere koyyosunuz. sona altını ateşli demirin üstüne koyyorsunuz. altın eriyo akıyo. 2 tane öle mücevvher kalıbı yaptım kol çektiğimiz kapıya gittim yenileri taktım kırmızı yeşil turuncu kombinasyonu yaptım yeni yerdeyim.şıngır

15 Nisan 2009 02:34

kalıplar makinanın yanındaki büyük deliğe konuyor. altınlar da ocağın üst tarafına konunca eriyor ve kendiliğnden kitaba gidiyor. benim gibi çukurun içinde aramayın diye söylüyorum. elimde 4 altın daha var. demek ki 4 lens daha bulmak gerek. artık yarın ararım. hepinize iyi geceler diliyorum.

15 Nisan 2009 02:35

benim 4 altınım var siz fazladan 2 tane altını nerden buldunuz yav.

15 Nisan 2009 02:38

dememe kalmadı o gittiğim yeni yerden 4 altın 2 de lens buldum yaşasın zengin oldum.

15 Nisan 2009 02:51

hımm kaplar ocağın solunda yerde bir delik var oraya yerleşiyor.nuggeti koydum kaba aktı.2.kabı da koydum.aynı şeyleri yaptım.4 nuggetim daha var ama kabım yok.

15 Nisan 2009 02:53

ege yazdım beni okusana . o yeni mücevherlerle başka yere gidicen ordan lens başka altınlar alıcan. bende çıkıyom iyigeceler.

15 Nisan 2009 02:54

yaptığım iki kap altından sonra ocağın önünden dream jewel aldım.ama daha kap lazım şimdi sanırım o kapılara gidip yeni bir kapı açma zamanı.

15 Nisan 2009 03:10

bu saatte bu kadar yorumu takip etmekte biraz zorlanmış olabilirim bozo:(
artık ne yaptığımı bilmiyorum.demek ki çıkma zamanı...

15 Nisan 2009 09:29

köprü gibi olan yerden aldığım lsnlerle yeni kalıplar döktüm. o kalıplarla ilgili renk bileşimini yaptyım. sağ alt kırmızı sol alt yeşil üst eflatun renginde oluşturdum. şimdiFayes house diye bi yerdeyim. bol bol altın topluyorum. yerdeki karolar dağıldı onları topluyorum. Ha birde o renk kombinaasyonlarını yaparken aynı mücevherleri sola veya sağa koymak durumu değitiriyor. aynı sanmayın

15 Nisan 2009 09:40

yerdeki karoları buldum yerleştirdim bi pazıl çıktı. üst katta sol çocuk odasından yatağın ayak ucundan anahtar alıp soldaki sandığı açtım. macik carpet aldım.

15 Nisan 2009 09:41

merhaba oyun eminimki güzeldir fakat başında takılınca ileriyi göremiyorum evden bahçeye çıktım 8 taş toplamam gerekiyor mavi pembe ve kırmızı mavi pembe ve kırmızı taş topladım ama son taşı bulamıyorum

15 Nisan 2009 09:45

buldummmmm arayınca bulunuyomuş demekki gözlerim ağrıyor artık sabahın bu saatinde başlayıp gece yatana kadar oynuyorum gözlerim infilak etmek üzere

15 Nisan 2009 10:00

pazılı yaptım. öle düzgün bi şekil beklemeyin. pazıldan sonra macik carpeti sol çocuk odasında yere yaydım. sandığın solundan bi top aldım. top halının üstüne konuyo ama doğru şekil ne bilmiyorum. galiba uçan halı yapılacak.

15 Nisan 2009 10:04

sağ odadan wooden doll ve doll aldım. orta odadan aşağıya indiğimiz yer sağda komidinin üstünden mask ve aşağıdan wooden soldier ile bi top daha aldım.

15 Nisan 2009 10:11

o orta oddaki komidinden bi wooden dool, tepedeki ışıklı yerin sağında hot air baloon aldım bi oyuncak daha lazım bulamıyorum bunlar halıya yerleşiyo ma bide sıralama nasıl olacak bellideğil

15 Nisan 2009 10:24

bozo, günaydın. ben de senin peşindeyim hemen. yine bir çeviri yapayım. lyranın odasında kitaplıkta bir kağıt var. fidget unutma ihtimaline karşın oyuncakları nasıl dizeceğini yazmış.
-Yüz,yüzün üst tarafına gelecek.daha sonra saat yönünde devam edin.
-havayla dolu bir oyuncak ekleyin ve arkasından iki saçsız adamı koyun
-bir top,bir top daha ilki küçük olmalı
-sonra kısadan uzuna üç bebek daha
Ben yerleştirdim ve anahtar aldım. Yüz şeklindeki oyuncak sol üste konuyor. Zaten yer doğru ise altta it is right place yazıyor. değilse de it isn't right place diyor

15 Nisan 2009 10:34

amuleti merdiven altından aldım vetekrar o deniz kıyısındaki yere döndüm. bu arada benim gibi dolanıp durmayın diye bir hatırlatma yapayım. hani kapılarla ilgil kitapta çevirmiştik ya, açılan kapı açık kalır diye, dolayısıyla deniz kıyısına dönerken sakın benim gibi taşlarla ,kollarla yeniden boğuşmayın. sağ levyeyi çekin, önünüzde açılıyor eski kapılar:)

15 Nisan 2009 10:41

amuleti sağdaki stone pillar denilen taşa koyunca önümüze bir gondol çıkıyor. ona binip bir kapının önüne geldik. kapıya koymak için çevrede damla şekilli birşey bulduk. kapıda bir şekil var. girebilmek için o şeklin hareketini taklit ettik ve içerdeyiz. gözümüz aydın.bir önceki oyundaki labirentin bir benzerindeyiz

15 Nisan 2009 10:47

kırmızı top ekranda bize yakın küçük yuvarlağa,
yanına sola doğru oturan saçsız adam, sağa oturan adam, balon, yüz, büyük doll, küçük doll, solcier şeklinde dizin. anahtar alıyosunuz. zaten doğru dizilmede sesler değişiyo.

15 Nisan 2009 10:48

solcierin yanınada gri top unutmuşum yazmayı.

15 Nisan 2009 10:50

labirentte ilerledik ve bir odaya girdik. odada bir çay sofrası vardı fakat biz girince masadaki herşey kayboldu. sanırım onları bulup tekrar yerine yerleştirmemiz gerek.ben ilk girdiğimde odada neler olduğuna dikkat etmemişim. ikiyanda şifreli iki kapı var. önce soldakini açtım. yine labirentteyim . fakat dönüp dolaşıp hep aynı odaya çıkıyorum.

15 Nisan 2009 10:56

3.formül tam anlamıyla nedir acaba ben analaymadımda bide 1 ve 2. formullerden sonra elimde şişeler oldu onları napıcam?

elifff
15 Nisan 2009 11:00

ortada bır masa var oraya 3 tabak 3 kasık ve 3 bardak yerlestırmek gerekıyor.muzık odası var ordan bıraz ugrastıran bı yontemle kasık vs.alıorsunuz.bı de renklı parcalar var..bunları da mumlu bır odada samdana dızıyorsunuz mumlar erıyınce sıze bır tabak verıyor vee sonra tıkanıyorsunuzzz:)

eliff
15 Nisan 2009 11:02

bluegirl1905 ..şişelerden bır taNesi kabakların uzerıne dokuluyor kabaklar kızarıyor.korkulugun kafasını yapıyorsun.grey rose u alıp bahcedekı cukura gomuyor ve dıger ıksırı de onun uzerıne dokuyorsun gul buyuyor.dıger formulun baslangıcını da bu gulle yapıyorsun.

15 Nisan 2009 11:07

LABİRENTTE ÇAY ODASINDAYIM . sağdaki yerden şifreli kapıyı açıp ilerledim. ileri ileri sona devamlı sol yaptım sanırım .müzik odasındayım . odadan 4 board, 2 ball,2 instumant malet,cup,cup ve plate aldım.2 maleti soldaki strange instrumanta taktım.

15 Nisan 2009 11:11

bi plate 2 malete daha buldum topları boardları hepsini stange enstrümana yerleştirdim.

15 Nisan 2009 11:14

elif kaşşığı falan nası aldın anlatsana alet çaldı öle bekliyom. plateleri nereye koydun.

elifff
15 Nisan 2009 11:16

ya alet sana hangı muzıgı calacagını gosterıyo..aletın uzerınde kasık bardak falan var ya zaten ılkıne tıkla once calan muzıgı tekrar edıp aynısını calman gerekıyor..burası baya ugrastırıyo.muzık kulagın olması lazım:D okadar yanii

15 Nisan 2009 11:16

tamam alet çalışır vaziyette şimdi tıklayınca çaldiğı müzik partçasını aynen uygulayınca sırayla kaşık vs alınıyo.

elifff
15 Nisan 2009 11:17

caldıkca tek tek kasıgı bardagı verıyo sana zaten

15 Nisan 2009 11:23

çay odasından iki ayrı kapıyla iki ayrı labirente çıkılıyor. sağdakikapıdan müzik odasına gittik. orada renkli mumlar,müzik aletinin parçaları ve çay takımının parçalarını topladık. müzik aletini onardıktan sonra her bir küredeki cismi alabilmek için müzikteki notaları aynen çalmak gerekti. herşeyi toplayınca diğer labirente döndük. orada mumlu odadaki şamdana renkli mumları yerleştirdik. oradan da bir tabak verdi.çay odasına geri dönüp masaya yerleştirirken bir de baktık bir tabak eksik. bu arada tabakların üstünde üçgen kare daire resimleri var.masada doğru yere koymak gerekiyr. kaşıklar yana,fincanlar tabağın üstüne teapot da ortay

elifff
15 Nisan 2009 11:25

evet hatta o geometrık cısımler nesnelerı koydugun zaman renk degıstırıyor bır an ıcın..ıste burada takıldım arkadaslar oyun gıtmıyor bundan sonra ..

15 Nisan 2009 11:31

elif herşeyi doğru yerleştirince bir yağmur damlası veriyor. onu da ortadaki kapının üstüne koyup kapıyı açacağız

elifff
15 Nisan 2009 11:35

e son tabagı nerden buldun pekı d@phne gözunu sevıyım..2 gundur ugrasıyorum gecemedım.

15 Nisan 2009 11:39

son tabak için tekrar müzik odasına döndüm orada heryeri kurcaladım eşyaların birinin kenarından çıktı. sakın mumulu odaya boş yere gitme.

15 Nisan 2009 11:40

bu arada fincan ve kaşıklarda da şekil varmış. damlayı alabilmek için hepsi doğru yerinde olmalı

elifff
15 Nisan 2009 11:41

ya d@phne supersinnnn...koca tabagı nasıl gormemısım hala aklım ermıyo.buldum sonundaa.cok cok cok tesekkur ederimmmmmmmmmmm.

15 Nisan 2009 11:44

damlalı kapıdan yine bir labirente girdik. burada buhar püskürten şekiller ve vanaların olduğu bir koridora geliyoruz. buharı kesmemiz gerek. kırmızı vanalar sıcak olduğu için dokunamıyoruz. sıcak olmayan vanalardan başlayarak çeviriyoruz. her vana döndükçe bir diğerini açıyor ya da kapıyor. bazen de kilitlenip daha fazla dönmez oluyor. bize en yakın olandan başlayarak kapata kapata gidiyoruz.

15 Nisan 2009 11:49

labirentte epeyce dolaştıktan sonra sera gibi bir yere geldim.bir köprü ve ucunda içinde Lilith'in uyuduğu cam bir oda bir de nexus kapısı var. oda ses geçirmezmiş.lilith beni duymuyor ve hiç bir şey yapamıyorum.kaldım orada öylece

15 Nisan 2009 11:54

inanmıyorum ya yine iksir yapmamız gerekiyor. odadan çıkmayı denerken önce lilithi uyandıracak bir yol bul dediler. kapıyı kurcaladım.yere bir anahtar ve kağıt düştü.anahtar lilithin kapısını açtı.fakat çok derin uyuyor. kağıtta uyandırma iksirinin tarifi var. ben mutfağa geri dönüyorum. hakkınızı helal edin

15 Nisan 2009 12:01

UYANDIRMA İKSİRİ
Bu iksir perileri en derin uykudan bile uyandırır.
1-Bardağa biraz lavender liquid essence koyun
2-üstüne ezilmiş grey rose seeds
3-Kazanda biraz bitter aloe ısıt ve ekle
4-Ezilmiş juniper berries ekle
5-en son orange peel ekle.

15 Nisan 2009 12:04

ay çabık 3 tabak nerde yav bulamıyom gözüm şeşibeş oldu. müzik odasında tıklamadığım yer kalmadı tahmini yeri neresi

15 Nisan 2009 12:07

bozo odanın arkasına doğru bir mobilyanın kenarında. görünmüyor. arkalarda tüm kenarlara tıkla

15 Nisan 2009 12:16

ALLAM YA 2 TABAK MÜZİK ODASINDA TAMAM AMA 3 ORDA DEĞİL GALİBA MUMLU ODADA SANIRIM . AMAN YA NASI GİDİCEM TEKRAR ORAYA.

15 Nisan 2009 12:20

evet arkadaşlar beş tane mumu yerleştirince 3 tabak alınıyomuş. kih kih.

15 Nisan 2009 12:21

ben çıkıyom şimdi işim var. sona görüşürüz.

15 Nisan 2009 12:37

Lilithi uyandırdıktan sonra onunla konuşmak gerekiyor. Size konuşmanın sürmesi için gerekli doğru cevapları yazacağım. kaçıncı sıra olduğunu yazmanın bir yararı yok. çünkü yanlış tıklayınca sıra değişiyor.
Soru 1:You've finally made it
Cevap-1: So you were expecting me

S2: Of course I expected you......diye uzuyor
C2: İnstruments? the notes you send me

S3:Yes I send you the notes.........
C3:But why would you help me?

S4:Perhaps your fairy husband.............
C4:No, who is the dream Librarian?

S5:Have you heard the prophecy of choosen child?
C5:That sounds familiar.Can you remind me?
Burada bir açıklama yapıyor lilith. efsaneye göre yarı insan yarı peri olan bir çocuk perilerin kralının yerine geçecekmiş. kütüphaneci de bunun lyra olduğuna inanıyormuş. ama bitmiyor,devam ediyor konuşmalar.

S6:As absurd as it may seem Faye,.............
C6:Lyra_The Fairy Lord?It's too much............

S7:And so,if you want your daughter........
C7:Because I see you have..........

S8:There is one way to reunite your family......
C8:Just tell me what to do.I can handle it

S9:First you must go to the herbalist's house and make one more potion( önce tekrar herb.in evine gitmeli ve bir iksir daha yapmalısın)

C9:What is the potion for?

S10:I believe Lyra once had a very precious teddy bear.The potion will allow you retrieve the bear?(inanıyorum ki lyranın bir zamanlar değerli bir oyuncak ayısı vardır. Bu iksir onu tekrar ele geçirmeni sağlayacak)

C10:Yes I know the one you mean......

Şimdi iksiri yap ve Magic Tree ye götür.oraya nexusla ulaşabilirsin

S11:When you have the bear,return home and place it beneath the carved face near the Fidget's secret hiding place. (ayıyı alınca eve götür ve Fidgetın gizli yerinin yanındaki oyma yüzün altına yerleştir.

C11:I'll do it

konuşma bitti. bu arada 4 tane de teleskop lensi topladım ne olur ne olmaz diye

15 Nisan 2009 12:38

ben de çıkıyorum. akşama devam ederim artık

elifff
15 Nisan 2009 13:10

evet ıksırı yaptım oyuncak ayıyı alıp my home a gıttım yukarıya cıkmıyorsunuz..sandalyenın oldugu ılk odadakı sutunun altına koyuyorsunuz ve bıtıyor oyun..oyun cok guzeldi..cok ugrastırdı ama cok zevklıydı.d@phne cok ama cok tesekkur ederım..sen olmasaydın gecmek ımkansız gıbı bsydi..herkese tesekkurler..

15 Nisan 2009 13:19

vallahi süpersiniz ark maşalahh oyunu hem sona ulaştırmış hemde yorumlamışsınız şimdideden emeklerinize saglık ben gece geç saat te anca başlayabıldım ska yardım etti ama bu kezde benım pc de başka işim çıktı biraz oynayıp bırakcam akşam devam ederım tabi size yetişirsem ......................
burada hepiniz çok şekerseniz ama bozo bu yorumu okuyunca hem koptum hem sana hasta oldum o ne güzel bir benzetme öylee....:=))

bozo 15 Nisan 2009 Çarşamba 02:34

---> şıngır

15 Nisan 2009 15:05

Harika bir oyundu arkadaşlar yükleyene yardım edenlere sonsuz teşekkürler. Sonuna geldim şu minik ayıcığı nereye koyacağımı bulamadım bir türlü:(( sandalyenin orda hangi sütun ben göremiyorum:((

15 Nisan 2009 15:28

Lilithi Evde bir kadının kesilen yüzünün altına koyun diyordu ama oradaki resimlerin altını falan denedim olmadı.

15 Nisan 2009 19:31

Evet ,son iksir
KÖK BÜZÜŞTÜRME İKSİRİ
Bu iksiri inatçı ağaç köklerine dökün ve aniden büzüşsünler
1-Bir miktar ısıtılmış red rose petal bardağa konulur
2-Üzerine ısıtılmış lemongrass eklenir
3-İçine biraz red rose liquid essence dökülür
4-Biraz ezilmiş ve ısıtılmış orange peel eklenir
5-En son olarak bir miktar grey rose seeds eklenir

15 Nisan 2009 20:00

iksiri yaptık. magic tree için yeni dream jewellar yapmak gerekiyor. yeniden teleskoba gidip elimdeki lenslerle 4 tane yeni dream jewel yaptım. geri dönüp nexusta magic tree kapısını açtım.son renk kombinasyonu için elinizde 2 kırmızı bir sarı ve 2 mavi 1 sarıdan oluşan iki dream jewel olmalı. magic tree'de duvarda bir yere tıkladım. ayı orada iksiri döküp aldım,eve döndüm. evde hemen girer girmez merdivenin solundaki oyma kadın yüzlü sütunun altına bıraktım ve BİTTİ.....

15 Nisan 2009 20:09

d@phne dikiş odasının merdiveni mi ?? ben oradaki tahta oyma figürlere varana kadar hepsine tıkladım ayıcıkla ama hiçbir yere koyamadım :(((

15 Nisan 2009 20:14

forever fayansları yerleştirdiğimiz yere gelmen gerekli

15 Nisan 2009 20:18

Bir de benim elimde 55 tane altın kaldı ondan mı acaba ayıcığı bir yere yerleştiremiyorum eksik bir şey mi yaptım acaba :( Kapıların hepsini de açtım bu arada başka elimde kullanılmayan birşey kalmadı ?????? help meeeeeeeee please :((((((

15 Nisan 2009 20:20

şimdi bitirdim oyun cidden süperdi hiç sıkılmadım.umarım devamı gelir. öncelikle oyunu yükleyen ege'ye sonra iksir tarifleri ve asla yapamayacağım o uzun dialog için d@phne'ye vede çok aradığım tabak için (bende mumlar eksikti )bozo'ya yardımları için çok teşekkürler.(vanaları yaptıktan sonra benim gibi uzun uzun labirentte dolaşmak istemeyenlere tavsiyem deniz kızı değilde balık kabartmalarının olduğu yolları takip etmeleri)

15 Nisan 2009 20:21

Öykücüğüm hay allah senden razı olsun ben niye ağaç eve taktım ki:))) çoooooookkkkkkkkk teşekkürlerrrrrrrrrrr .ben de bitirdim şükürler olsun.

15 Nisan 2009 20:26

bitirmene sevindim forever...

15 Nisan 2009 20:47

bende şimdi bitiridim bu oyun bana br kolay geldi bir kolay geldiki :=)))))))))))))))) okudum okudum oynadım vallahi o kadar düşünmeden nede kolay geldi hep çöz çöz e bazende çözsünler biz oynayalım demi puzzle çözme konusunda kendime güvenirim ama o sorulu cvp şıkkı benden bekleseydınız sanırım torunlarımız olunca anca cvp gelirdi :=)))))

15 Nisan 2009 20:49

tekrardan tşk ark emeklerinize okurken dikkat ettim de hiç arada bölüm atlamadan yazılmış işde bu ne denir...

kocamnnnnnnnnnnnn sevgiler saygılar :=)

15 Nisan 2009 20:51

160 yorumuda yazımda :P
düz olsun bu arada bu serinin 2. ve 3.sünü oynadık ama hafızamı zorluyorum 1. ne zaman oynadık yada oynadık mı ?

15 Nisan 2009 23:08

shera 1. bölüm palavra. oynamasanda olur. 2. bölüm şahaneydi. bundan da zevkli. zamanı 2 bölümü siz 3 ay önce falan oynamış olmanız lazım.
Daphne downtürkte senin anlatımların ile biçok kişi oyunu çözdü. herkes sana çok teşekkür ediyor. sen olmasan asla oyunu souçlandıramazdım. ellerine beynine sağlık.
NOT; beyin sigortan varmıy dı acaba. yoksa bence hemen yaptır. vede beynini korumaya al. tekrar tekrar sağolasın. ne mutlu daphne nin oyun arkadaşıyım diyene....

15 Nisan 2009 23:11

bozo ben senın sıteye de el attım :D çözdüm dafne sagolsun..cok tesekkur ederım..devam edıyorum..egelise;rica ederız..yardımlasmaya devam..zevkı boyle cıkıyor..

15 Nisan 2009 23:12

efsu_,
kopyal ve yapıstır bozonun verdıgı lınkı baska sayfaya enter de..

15 Nisan 2009 23:19

bozo. çok incesin ,teşekkürler. ben de oyunun her anından zevk aldım. keyfi böyle çıkıyormuş. başka güzel oyunlar bekliyoruz artık. Fakat önce bu gece uyumalıyım:)

16 Nisan 2009 03:30

arkadaşlar oyuna başlayıpta benim gibi mutfakta tanka çiçekleri tıklayamayanlara uFak bir ayrıntı hatırlatmak isterim:)
MUTFAKTA İKSİRLERİ HAZIRLAMADAN MUTFAKTAN BAHÇEYE AÇILAN KAPIYI ANAHTARLA AÇMAYIN!

elinizde 3 kova su,korkuluğun şapkası ve mutfak kapısının anahtarı olacak mutfakta yapılacakları yapmadan önce.

sheraya teşekkürler:)))

16 Nisan 2009 10:22

Uzun zamandır siteyide yorumlarınızıda takip ediyorum:))Ancak ilk kez yorum yapıyorum.Babaanne:))sis,shera1,bozo,da@phne özellikle bu oyun için emeklerine teşekkürler.Tabiki diğer daha ismini yazamadığım arkadaşlar hepiniz harikasınız:))Oyunu bende bitirdim diğer serilerinide zevkle oynamıştım.Ayrıca bozo nun şu şıngır muhabbetine hakkatten bende koptum:))

16 Nisan 2009 13:05

angel35 aramıza hoş geldin:)
umarım birlikte çok oyunlar oynarız:)

16 Nisan 2009 14:53

hoş geldin angel

16 Nisan 2009 16:21

d@phne 14 Nisan 2009 Salı 23:43

ilk formül hızlı olgunlaştırma iksiri
bu formül meyvaları çabuk olgunlaştırır.
1-bardağın en altına orange peel konulur
2-içine sunflower liq.essence eklenir(orta tank)
3-dikkatlice rose liq.essence eklenir
4-en son ezilmiş lemongrass eklenir

hilalcim.........
tam karşındaki sağda kavanozlar var oraya dogru gel orada orange pell yazanı bul tıkla al onu masanın üstündeki kavanoza koy sonra sonra sunflower essence yani senin ilk yaptıgın şişeler varya ( essence demek onlar )ordan sunflower esenceyıde kavanoza dök sonra rose essenceyı dök en sonda yıne sagda kavanozlardan lemongrass bul tıkla al soldaki tasa koy ezılsın al onuda kavanoza ekle tmmlansın zaten yanlış yaptıgında tum nesneler yok olur dgoru oldugunda her karşırımda rengı değişir ve çogalrı kavanozun .......

16 Nisan 2009 18:39

shera tşederim gectim şimdi 3 formulde kaldım bahceye ektigim gülü aldım ama bununla ilgili butun yorumları okudum bişi bulamadım 3 formul nasıl olacak

Adsız
16 Nisan 2009 21:22

selamlar
ben hala 3 tane karo arıyorum hepsi aynı yerde mi acaba

16 Nisan 2009 22:12

adsız karo derken yer döşemesimi ? eğer onlarsa bulundugun kat ve üst kata bakmalısın

16 Nisan 2009 22:17

hafızatazeleme için:
1-bardağa gray rose konur
2-ezilmiş orange peel ve lavender liquid essance (sol tankta hazırladığımız) eklenir
3-ısıtılmış lemon grass eklenir
4-ezilmiş bitter aloe eklenir
5-ezilmiş ve ısıtılmış juniper berries eklenir...


hilal 3. formul bu ısıtma işlemi kazanda olcak ama önce kazanı gerekli malzemeyı at sonra soldaki kepçeyle al ..

16 Nisan 2009 23:42

HİLAL 3. formül bu
d@phne 14 Nisan 2009 Salı 23:19

hafızatazeleme için:
1-bardağa gray rose konur
2-ezilmiş orange peel ve lavender liquid essance (sol tankta hazırladığımız) eklenir
3-ısıtılmış lemon grass eklenir
4-ezilmiş bitter aloe eklenir
5-ezilmiş ve ısıtılmış juniper berries eklenir
birinci şişeyi bahçedeki kabakları olgunlaştırmak için kullanıcan.
2. formülü ektiğin tohumun büyümesi için kullanıcan
3. formül bitince bekle başka bölüme geçiyosun.

17 Nisan 2009 00:41

angel35 tşk cnm sende hoşgeldin aramıza hadi hayırlı olsun konu komşu kım varsa unutursun artık oyunlardan heheh :D:D:D:D:

blueteg
17 Nisan 2009 01:26

arkadaşlar merhaba bende sayenizde çok zevkli bir oyun oynuyorum.fakat labirentte dolanıp duruyorum lütfen yardım.....

17 Nisan 2009 01:58

blue labırent derken nerde takıldın ? önce onu yaz

17 Nisan 2009 01:58

oyunda 3 labirent var !

17 Nisan 2009 07:56

öncelikle oyunu yükleyen vede çözümü için emek veren herkese teşekkürler:)))arkadaşlar ben labirentte vanaları bi türlü kapatamadım:(( sondaki 2 vana olmuyor bir türlü biri kapatıyorum biri kalıyor:((( yardıncı olabilirseniz sevinirim:)))))

Adsız
17 Nisan 2009 08:43

Daphne ve elif ikinizede cok tesekkur ederim. oyunun baslangicindan itibaren diger tarafta elifin, burada da daphnenin yorumlari ve bozonun bu adresi vermesiyle takildigim pekcok yeri cozdum. Ilk ve son yorum oldu : ) Tekrar tesekkurler...
Aromil

17 Nisan 2009 09:45

arkadaşlar labirentteki vanaları yaptım iksiri yaptım kadınla konuştum.... ama ayıcık falan bulamadım ben:((( sabah sabah uyanamadım galiba göremiyorum:(( ayıcıgı nerden aldıgınızı söyliyebilirmisiniz:)))

17 Nisan 2009 10:31

h ve h,ayıcığı almak için tekrar nexusa dönmen gerek. magic tree denen yeni bir yere gideceksin. bu yerin daha önceki ağaç evle ilgisi yok,sakın yanılma. yalnız elinde şu ana kadar olan dream jewellar ile magic tree kapısını açacak renk kombinasyonunu oluşturamıyorsun. son alınan 4 lensi kullanarak yeni dream jewellar yapman gerekiyor. magic treeye gidince ekranın solunda bir yerde duvarda kapalı bir bölmede duruyor ayıcık.etrfı ağaç kökleri ile sarılı. son yaptığın kök büzüştürücü iksiri üzerine dökünce kökler eriyor ve ayıyı alabiliyorsun. kolay gelsin

arwen
17 Nisan 2009 11:51

shera1 tesekkurler
oyunu sonunda bitirdim
sevgiler

blueteg
17 Nisan 2009 13:15

sevgili shera 1 çay odasını hallettim,ordaki herşey bitti.şimdi labirentteyim galiba o serayı bulmam lazım ama döne döne başım döndü.bir nirengi noktası falan yokmu?(sola veya sağa dönme gibi

17 Nisan 2009 14:17

d@phne çok sagol buldum ayıcıgı ve oyun bitti:))) tabi sayenizde hepinize tekrar teşekkürler:))))

17 Nisan 2009 15:47

blue çay odasını halletım derken 2 labirent ulaştınmı müzik odası ve mum odası şayet herşeyı tmmladım ve çay takımlarınıda yerleştirdim diyorsan çay takımlarını yerleştirince sana damla verilcek o damlayla tam karşındaki kapıyı damlayı takıp 3. labirentte gireceksın burada vanalar vardı yanlış hatırlamıyorsam vanalarda amaç ilk bir vanayı çevirdikçe diğer karşı tarafında kapanması son vanada bir hile var hep en son vanaları kaşılıklı denemelisin aslıında kolay sadece dıkkat et son vanalardan bırı hiç kapanmaz sonda kı mantıgı yakarlarsan sana geçiş hakkı vercek ama sen bir animasyaona sanırım tammlayınca geçmek istegınde senı labırentte geri dönderecek o zaman uyuyan kadının oldugu yere dönüp son dört lensı alıp tekrar lenslerı aktıf hale gtırmek için kazan olan yere dönceksın burada işlemlleri yaptıklatan sonra kapıyı gelip lenslerı takıp son kapıyı açıcaksın yeni bir labirnt vardı sanırım ayıya gıden yolda ama ayıyı duavrdan ıksır döküp alıyorduk vallahı bu kısmı sanırımm hatırlayamdım senı yanlış yönlerdıkmek istemem sen benım yazdıklarımı bir yap sitersen sonra takılırsan yazarsın bende anlatıgım yerde yanlış varsa düzeltirim

17 Nisan 2009 15:59

blue şimdi hatıladım hanı uyuyan kadının yanına gelceksın dedımya burada kadını uyandırmak için iksir hazırlıcaksın

UYANDIRMA İKSİRİ
Bu iksir perileri en derin uykudan bile uyandırır.
1-Bardağa biraz lavender liquid essence koyun
2-üstüne ezilmiş grey rose seeds
3-Kazanda biraz bitter aloe ısıt ve ekle
4-Ezilmiş juniper berries ekle
5-en son orange peel ekle.
bu iksiri kaıdnın oldugu cama dökünce kadın uyancak ve konuşma başlıcak
yorumlarda daphane ark soru ve soruya dogru cvp yazdı onun yazıısını bul bır yere not et konuşmalar bıtınce mutfağa dön

son iksir
KÖK BÜZÜŞTÜRME İKSİRİ
Bu iksiri inatçı ağaç köklerine dökün ve aniden büzüşsünler
1-Bir miktar ısıtılmış red rose petal bardağa konulur
2-Üzerine ısıtılmış lemongrass eklenir
3-İçine biraz red rose liquid essence dökülür
4-Biraz ezilmiş ve ısıtılmış orange peel eklenir
5-En son olarak bir miktar grey rose seeds eklenir
bunu hazırla ve yukarda yazıgım gıbı lenslerı aktıf hale getir son kapıyı aç labırentte ayı bul son yaptıgımız ıksırıde ona dök al ve çocuk odasının oldugu bölüme geri dön aldıgın ayıyı merdivenın sol tarbzan başında bır kadın yüz heykelı var onun tam önüne koy oyun bitsin ....

blueteg
17 Nisan 2009 17:03

sevgili shera 1 emeğin ve ilgin için çok teşekkürler.bende bitirdim .sevgiyle kalın.

17 Nisan 2009 17:21

arkadaslar ucan halı bölümunu nasıl gectiniz oyuncakları yerlestiriyorum ama olmuyo yorumlara görede dizdim yok eksik bişimi var acaba

Adsız
17 Nisan 2009 17:26

arkadaşlar ben gezegenin birini bulamadım elimde 2 lens 5 altın parçası daha eritmedim bide başka bir şey lütfen 8.inci gezeni nerden bulacağım yardım edin

17 Nisan 2009 17:38

hilal uçan halımı :=)))))))) bak şimdi yukarda yorumda ark biri bir yazı yazmıştı
it is right place
oyuncakları yerleştirdiğinde yukarıda yazıdıgım yazı çıkıyorsa oyuncak dogru yerdedır buna dıkkat et oyuncakların tamam ise dogru yerleşim yapmamışsındır eksık olan bu

17 Nisan 2009 17:39

adsız 8 gezegende takıldınsa mutlak bahçede olandır bahçedeki giriş kapına ve kazanın oldugu ekrana bak göremiyorsan yavaş ekranı ıyıce tıkla

18 Nisan 2009 21:51

adsı ben de geç buldum gezegenin birini.ocaklı ekranda en sağlarda idi benim bulamadığım.

oyun çok güzeldi herkese teşekkürler...
Daphne düğüm noktalarını sen çözdün.sağol:)

Adsız
20 Nisan 2009 11:06

bende şimdi bitirdim oyunu gercekten güzel bi oyundu herkese cok teşekurler yardımlarından dolayı

Adsız
24 Nisan 2009 18:12

daphne sana çok teşekkür ederim çok güzel yorumlarla oyunu bititmemize yardım ettin emeğine ve aklına sağlık

Adsız
24 Mayıs 2009 00:05

s

31 Mayıs 2009 01:40

yaklaşık 6 saatte bitirdim...sizinde yardımlarınız bide yabancı bi sitedeki görsel anlatımlarla...artık beynim dönüyo:)

1 Haziran 2009 22:08

http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/dream-chronicles-chosen-child/tips-tricks/dream-chronicles-chosen-child-tips&ei=QSUkSpzKCsTAsgaHhJmuBg&sa=X&oi=translate&resnum=8&ct=result&prev=/search%3Fq%3DDream%2BChronicles%25C2%25AE%2B3:%2BThe%2BChosen%2BChild%2Bwalktrough%26hl%3Dtr



nada; yukardaki linki kopyala adres çubuğuna yapıştır.resimli ve türkçe çözüm linki.
takıldığın yerde umarım yardımcı olur:)

qwer
6 Haziran 2009 16:16

arkadaslar 3.formülde bahçeye tohum ekiyorum karga hepsini yiyor napmalıyım??

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template