Dracula Origin



Bram Stoker adlı yazarın romanından esinlenilen Dracula: Origin, romanla birebir olmamakla birlikte içerik olarak benzerlikler taşıdığı söyleniyor. Frogwares tarafından yeniden biçimlenen hikaye, ortalama üstü sayabileceğimiz bir macera oyununa zemin hazırlıyor. Yapımda kontrol ettiğimiz karakter Profesör Van Helsing, çok geçmeden Draculanın Transilvanyadaki kalesinde arkadaşı Jonathan Harker'ın tutsak olduğunu öğrenir. Bununla birlikte Profesör Van Helsingin endişelendiği başka bir kişi daha vardır; Jonathan Harker'ın karısı Mina. Öyle görülmektedir ki Dracula, Minayı bir miktar saplantı haline getirmiştir. Zira Mina, Draculanın uzun süredir ölü olan sevdiği kadın Irinaya oldukça fazla benzemektedir. Minanın ortadan kaybolması ile harekete geçen Van Helsing, arkadaşının karısını kurtarmayı görev edinir. Avrupa ve Orta Doğuda geçen yapım, Van Helsingin Draculayı durdurmak ve Minayı kurtarabilmesi için Londra, Avusturya, Mısır ve tabi ki Transilvanyanın içinde bulunduğu uzun bir yolculuk beklemektedir. 2 GB

Play as the vampire slayer Professor Van Helsing, hot on the trail of the diabolical Count in this thrilling Large File Adventure! The ruthless Dracula is searching for an ancient, eldritch ritual to return damned souls to the earth. As the eminent Professor Van Helsing it`s up to you to stop him before his evil machinations are realized! Sharpen your stakes and dive into the terrifying depths of Dracula Origin today!2 GB




Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part31 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Part 9 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 9
Oyun da ekran kartının son sürümde olması gerekiyor.Eğer sorun yaşarsanız alttaki linkten patch indiriniz
Nvidia Graphic drivers patchi indirmek için tıklayınız
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 155 yorum

23 Nisan 2009 23:33

sisssssssssssssssssssssssss inanmıyorum bu neeeeeeeeeee sen harika bir kadınsın ne deyim du içimden geldi sana akrilik şiir yazcam tamammen origin tamam shera kardeşinden sana gelsin

Son günleriydi kelebeğimin kırık kanatlarında
İlkbaharlar kış olmuş çaresiz çırpınışlarında
Sonsuza kadar değildi belki hayat onun çağında
Hasretle sarılmışken hayata....
Yağmurlu bir günde tanıdı seni kırık kalbi
Parmaklarına konan bu yaralı küçük kelebek
Hayat buldu senin sıcak dokunuşunla yaralarına
Oysaki ne insanlar gördü ne mevsimler özledi
Seni görünce anladaki onun kırık kanatları sendin .....kaldır başını bak artık uçan bir kelebeğin var :=)))yanlız senin için

shera :=)

23 Nisan 2009 23:38

shera:)))))))))))

24 Nisan 2009 00:56

ben başladım 4. bölümdeyim. space tuşuna basarak çıkan imleçlere göre hareket etme kolaylığınız var. oynıyan olursa bende geldiğim kısımları burda yazabilirim. Bakalım kimler oynıycak? Ben videolu çözümünü buldum ordan yararlandım. Malum ingilizcem çok az olduğundan yardım almadan çözmek zor oldu.
çözüm linkini oyun tavsiyeye yazmıştım. dileyen ordan bakabilir. sağolasın sisciğim.

Adsız
24 Nisan 2009 21:24

bozo Dream Chronicles 2 - The Eternal Maze bunu oynadınmı oynadıysan elektrik panosunu nasıl geçeciğimi yaz bide sen daphne ile bu oyunun birincisini çözdün yardım et kardeşim bekliyorum

sishyphos
24 Nisan 2009 21:50

adsız
aşağıdaki linki kopyalayıp adres çubuğuna yapıştır ve enter de.sorduğun oyunun bu sitedeki sayfasına gideceksin.oradaki yorumlar yardımcı olabilir

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/03/dream-chronicles-2-eternal-maze.html

ve rica edeceğim.oyunların kendi sayfalarına yazalım.bu oyunu oynayan arkadaşların kafası karışmasın.arama kısmında oyunun adı ile aratıp oyun sayfalarını bulabilirsiniz

28 Nisan 2009 22:00

bir aksilik olmassa şimdi başlıyorum :=)haydeeeeeeee hadi bismillah diyelim :=)):DDD

28 Nisan 2009 23:23

2. levelde aşağıya inince küreğe lambayı koyup mahzene baktıktan sonra yandaki heykelde çıkan puzzle ın çözümü saat yönünde başlayarak yani bize göre soldan kupa gözyaşı kupa gözyaşı diye gidiyor ancak sağdan son ikisi cupa olucak sonra sol üsteki butona basıyoruz

28 Nisan 2009 23:26

den yukarı çıkıyoruz ve adamı sola keni soluna döndürüp ilerliyoruz orada yere kapanmış bi kuşş heykeli var tıklayınca hidrolik mekanizma diyor yine bi puzzle çıktı :S

28 Nisan 2009 23:27

5-20-100-200-500-1000 olacak şekilde mekanizmayı ayarlayıp butona basıyoruz

28 Nisan 2009 23:32

sonrada ilerliyoruz geldiğimiz kapıyı geçince bi heykel ve bi hidrolik puzzle daha

28 Nisan 2009 23:41

hayvanlardan bazılarına tıklıyoruz solda örümcek kurt aşağıda yılan kurbağa ve atın ayaklarının altındaki iki kurta tıklıyoruz

29 Nisan 2009 00:04

şimdide zincire vurulmuş kız heykeline tıklıyoruz yine ppuzzle off offff

29 Nisan 2009 00:07

sol alttaki şişlo adam hemen onun üstündeki eteğini sıvamış kadın sağ çaprazındaki üste şişko kadın onun altındaki yere eğilmiş kadın en sağ alttaki zayıf adama tıklaıp kafalarını kesiyoruz

29 Nisan 2009 00:18

aşağı indim mozolinium açılmıştı içerisi soğuk olduğundan kitabı aldım çıktım alt kattan da çıktım dolanıyorum şimdilik

29 Nisan 2009 00:20

yukarıya çıkınca adamı sağa döndürüyoruz var ilerideki yeşilli mezarı kalemle kaldırıyoruz

29 Nisan 2009 00:21

haydaa mezarı açınca gizli bi geçit var o geçitte kapı ve kapıda yine kahrolasıca puzzlar dan offfffffff

29 Nisan 2009 00:24

buradaki kapıyı açmak için üsteki düğmeyi ve en alttakini sola çetim kapı açıldı

29 Nisan 2009 00:28

içeriye girdiğimde boşluk tuşunu kullanarak üzerinde el çıkan itemleri toplayıp evin üst katına çıktım

29 Nisan 2009 00:33

üstte salak bi adam var ama tıkladığımızda bişi olmuyor
sabnırım burası ile işim bitti

29 Nisan 2009 00:37

manor dan çıkıyorum artık dolanırken etrafta kiliti şifreyle açtığımız kkapının karşısındaki beton çanakta el çıktı sıralya itemleri denedim siyah file oldu ve içinde yarasalar var :S

29 Nisan 2009 00:39

sonrada sinekli filemizi kavanozun içine koyup manorun üst katındaki emekleyen adama verip afiyet olsun diyoruz puhahhaha

29 Nisan 2009 00:46

adam sinekleri yiyince diğer odaya geçilebilio

29 Nisan 2009 00:53

kapıyı açınca karşıdaki odaya daldım direk duvarda yine puzzlleeee :(((((

29 Nisan 2009 00:56

bu puzzle ı çözemem sanırım bugün yıldım çünkü artık yatıyorum yarın bakarım

29 Nisan 2009 20:31

bende yukarda aşağıda ne bulduysam topladım bunlaın içinde penseye benzeyenle şamdanı tıklayınca düştü ama arkasındaki yer duvra yani sanıım oda puzzle ama ne yapılcak anlmadım sanki orasını açıp içeri gircez yada nesne alcaz ama itemlerde uyan bulamadım itemler demişken kaşık ve band gibi olan itemlerı bırbıren yapıştı kurcalrken sonra ipe tutuum kaşıkla band bırleşince ipde birleşti bakalım nerede kullanca z:=))) bu arada girdigimiz sinkeli adamı geçince tabı ılk oda dakı puzzle ne yapılcagını araştırıken buldugum kagıt olan itemı tutunca alt tuşlarını a kagıt delındı en üst katta aynı puzzle vardı onada kagıt tuutum oda delındı neyse araştırıken kagıtları üst kattakı delınenı alt katta alt kattakı delınen kagıdı üst kattaki puzzle tutunca sanırım şifre seensense yı bulduk sonra ılk puzzle ındım kurcalarken en süt çizgiye bir dersek sagdan sola yanı saat yönunde ama 12 gelen kısmı 1 dersek 4-3-1-4-1-4-1-3-1-5-4-3 ayarlayınca anahtar aldım şayet verdıgım kod yanlış çıkarsa ılk yuvarlaktakını çok oynamıştım ordan yanılmış olabılrıım ilk 4 başka olarak denersınız neyse elımde anhtar dolanıyorum 2 kapalı kapı var ama nahtra açmadı :(((((

30 Nisan 2009 00:50

hişşşş
olmuyor ama öbür sitede meeboda çözmek.buraya da özet geçin ki insanlar yararlansın

30 Nisan 2009 08:41

Benim gibi zor anlayanlara yol göstermesi amacıyla ilk haritada neler yapılması gberektiğini yazmak istedim. Ben iki gündür haritayı açıp açıp kapatıyorum ve bir türlü odadan çıkamıyordum. Öncelikle odadan 6 tane döküman toplayacaksınız. Bunların 4 tanesi gazete.1 tane 6 eylül, 3 tane de 8 eylül tarihli gazete olacak. bunlardaki haberlere göre cesedin bulunduğu yer ve katilin kaçarken görüldüğü yönleri not aldım. önce bunları yazayım size :
1-Saint George's church-Victoria station
2-Southwark Bridge-Tate Art Gallery
3-Totenham Court ile Euston Road'un birleştiği nokta-Saint George Cathedral
4-New Kent Road Station-National Gallery

Bütün gazeteleri bulunca haritadaki kırmızı kalemle bu noktaları birleştiren 4 çizgi çizin. Hepsinin birleştiği nokta Godalming Manor. Bu deftere not olarak geçiyor, kapı açılıyor ve kız içeri giriyor. Oh ya, bunu çözdüm ya artık gerisini oynayabilirim. Yoksa oyun çöpe gidiyordu:)

30 Nisan 2009 09:38

İkinci Bölüm:
Godalming Manordayız. Kapıyı açan adam bizi içeri sokmadı. Giriş yolu bulmak için yandaki mezarlığa girdik. Sola gidince yerde mezar kazan bir adamla konuşuyoruz. Adamın aletleri kutuda kilitli kalmış. Patron şifreyi söylemiş fakat bu unutmuş. Ona yardım edeceğiz. Önce önünde yerde duran küçük tırmığımsı aleti alıyoruz. Adamın şifreyle ilgili tek hatırladığı J.B.Lemon ve karısının yaşları ile ilgili bir şey olduğu. Mezar kuzey merdivenlerinin yanındaymış. Girişten geçerek gidiliyormuş. Geri dönüp mezarı aramaya başladım. Girişten sağa gidince biraz ilerde mozoleyi bulduk. Tarihler silikti. Mezarcının önünden aldığımız aletle kazıyınca okunur hale geldi. Deftere not aldık. Patron şifreyle ilgili olarak bir de 6 ve 9 ları döndürmesini söylemiş. Yaşlar 69 ve 68. tabii ki 6968 olmadı. Ters çevirince 9698 oldu. Kapı açıldı. İçerden bir fener, bir demir çubuk ve kürek aldık. Çıkınca tekrar mezarcı ile konuştuk. Küreğe ihtiyacı kalmamış. İşli bitmek üzereymiş. Eve girmek için yaşlı bekçinin bir tünelden bahsettiğini söyledi. Tünelle ilgili bir kitap bekçinin mezarında saklıymış. Bekçinin mezarı kapısında iki rahibin beklediği paslı parmaklıkları olan bir mozoledeymiş.
Geri gidip dolaştım. J.B.Lemon’ın mozolesinin yanındaki merdivenlerden inince bekşinin mezarı var. Parmaklıkları iron bar ile kanırttım. İçerdeki yazıyı okumam gerekiyor. Önce feneri kibritle yaktım. Kısa geldi. Küreğin üstüne koydum. İçeri uzattım. Bir ipucu var. Biraz ilerdeki melekli puzzle ile ilgili. Onun Çözümünü skarabe yazmış. Teşekkür ederek alıntı yapalım hemen :
skarabe 28 Nisan 2009 Salı 23:23
2. levelde aşağıya inince küreğe lambayı koyup mahzene baktıktan sonra yandaki heykelde çıkan puzzle ın çözümü saat yönünde başlayarak yani bize göre soldan kupa gözyaşı kupa gözyaşı diye gidiyor ancak sağdan son ikisi cupa olucak sonra sol üsteki butona basıyoruz

30 Nisan 2009 15:23

buradan çıkınca hemen sağa dönüp ilerdeki mezarı kaldırıyoruz gizli bir geçit açılıyor içeriye girmek için ne yapmamız gerektiğini yazdım yukarıdaki yorumlarda şu an 4. leveldeyim başlangıştaki odada duvarda bir puzlle var ve üst kattaki odaların birindede aynı şey var space bar a tıklayarak alabileceğimiz itemleri alıyoruz ilk puzzle a bir kağıt tutuyoruz kağıt deliniyor bazı harkler görünüyor delik kısmından 2 . puzzle a da aynı şeyi yaptıktan sonra tekrar ilk puzzle a geliyoruz ve oradaki düğmeleri saat gibi düşünürsek 4-3-12-4-12-4-123-12-6-4-3 şeklindde yapıyoruz esasında 1.ve 2. puzzle daki çıkan NEESEEN gibi harflere bakarrak buluyoruz bunşlar sırasıyla düğmelerin yönlerini oluşturuyor yani SE,N,E,SE,N,SE,N,E,N,S,SE,E bu yönlere göre düğmeleri çeviriyoruz düğmeleri halledince kasa açılıyor ve anahtar alıyoruz dha onda merdivenlerden çıkarkenki şamdana gidiyoz şamdanı pense ile kırıp itemlerden tahta kaşık bant ve ip le bi alet yapıp şamdanın arkasında çıkan kapının deliklerine sokuyoruz sırayla deliklere aletimizi sokunca ölçülerini defterimize not alıp aşağıya geçiçe girdiğimiz yere gelip oradaki masada anahtar yapıyoruz kitaptaki sıraya göre 1ocm 12cm 8cm 5cm olacak şekilde ince tahtaları kesip takıyoruz sıralyyla en son o kalın tahtadan da anahtara sap yapıyoruz takıyoruz sonrasında her parçayı sabitlemek için törpü-çivi-çekiç ve anahtar tamam anahtarı alıp şamdanlı duvarı açıyoruz içerideki kapıyıda anahtarla açtıktan sonra vitribndeki defteri alıyouz ve elmaslı puzzla başlıyoruz puzzle da elmasların sırası yarasının sol kanadının altından başlayarak beyaz siyah kırmızı mavi yeşil yerleştirip yarasaya basınca 1 tane işaret yanıyor yıldızın kanadında sonra o işaret yanan kanadın sağında ve solundaki boş kanatlara tıklayıp yer değiştirip yarasaya basıyoruz şimdi 3 tane yanan kanadımız 2 tane yan yana boş kanadımız vvar bu boş kanatların da 2 sini er deüğişip yarasaya tıkladığımızda yıldızın btüm kanatlarındaki semboller yanmış oluyor sıra dıştaki yarım daireleri yer değiştirmede buradada aynı mantıkla tüm yazıları ortaya çıkarıyoruz sonra buradan çıkıp geriye dönmek istediğimizde şamdanlı kapıdan çıkınca ilk bölümdeki haritalı odada buluyoruz kendimizi haçımızı alıp odadan giriyoruz ve draculayı kovuyoruz sonrada dışarı çıkıp haritada tıklamadığım yer kalmadı ama buldum sağ altta köşedeki şehirlerden birine tıklıyoruz ve bir müslüman ülkesindeyiz herkez arapça konuşuyor ama biz anlamıyoruz buradan sarımsak teraz falan toplayabileceğim itemleri adıktan sonra bir adamla konuştum ingilizce biilior müzenin yerini soruyoruz ona söylüyor ve gidiyoruz müzedeki adamla konuşup ona yardım edebileceğimizi söylüyoruz ve müzede toplayabileceklerimizi tpluyoruz ama ne yapacağız bunları anlaadm müzedende çıkılmıyor neyse belki ezan okunursa namazkılmak bahanesiyle kaçarım burdan :P

30 Nisan 2009 15:27

yanlız oyunda levelin başında eezan okunması çok hoş tu

30 Nisan 2009 15:35

buldummm müzede dolanırken duvarda yanyana 3 mumya buldum ortadakine itemlerden baston gibi olanı ve püsküllü firavun asasını verdim mumy açldı

30 Nisan 2009 15:37

içinden piramit aldım

30 Nisan 2009 15:45

sonra müzeden çıktım dedim şu develerin oradaki adamla bi ikikelam alayım adamın oradan tırmık alındı adamlada konnuştum

30 Nisan 2009 15:48

develerin orada el çıkıyordu tırmıkla oradan saman aldım

30 Nisan 2009 15:56

daha önce kilitli olan açamadığım kapının orya gittim orada beyazlı bi adam belirdi o adama aldığım samanı verdim bana iksir yaptı ondan osnra o iksiri develerin ordaki adama verdim başka bir yere geçtim içeri girdim mağaradan ama çıkış kapandı olmazzz :(

30 Nisan 2009 16:01

dolanırken dikenli kısmıa tahta koyup kaarşıya geçtim ve feneri aldım ilerledim sola döndüm üzerinde güneş şekli olan kapı var ona sarımsak koyduk ne alakaysa

30 Nisan 2009 19:35

o kapıyla uğraşmaktan vazgeçtim anladım bişi olmayacak diğer taradfa gittim oradan alacaklarımı aldım geri tahtadan yaptığım köprüye döndüm ,itemlerde ipleri birşleştirip tahtadan aşağı salım ama göremezmişim çok karanlıkmış fenere toprak küp telki yağı döküp yaktım ve artık aşağıdayım buradan da alacaklrımı alıp tahta parçası ve kazma parçasını birleştirip duvardan kendime çıkabileceğim delik açtım hehehe kim demiş burada hapis kalacağımı giriş istediği kadar kapansın

30 Nisan 2009 19:36

şimdi o bölüm bitmiş tekrar müzeli yerdeyiz dolanıp dururke müzede bıçaklı saldırıya uğradım

30 Nisan 2009 19:40

saldırıdan sonra bıçağı aldım ve masanın üstünden camparçası aldım

30 Nisan 2009 19:44

sonrada director le bıçak hakkında konuşma yaptım dolanıyorum item arıyorum müzede sanırım bişiler yapıcam yine :S

30 Nisan 2009 20:21

hah burada takıldım işte birden seri bi şekilde ilerliyorum zınk diyede takılıyorum aniden sıkılıyorum

30 Nisan 2009 20:48

soonunda çözdüm olayı nüze director ü ile kağıdı seçip konuşuyoruz bize kolye veriyor :D

30 Nisan 2009 20:56

sonrada o kolyeyi bıçakla tıkladım elmas oldu o elması cama tıkladm dikdörtgen bi şekil oluştu öylece kaldım dolanıyorm

30 Nisan 2009 20:59

müzenin direktörüde artık benle konuşmuyo çıkabilirsem müzeden çıkacğım

30 Nisan 2009 21:01

hahaha müzeden çıkınca bölüm bitti dışarıda ezan sesi kulaklarımı okşuyor yine ne güzel

30 Nisan 2009 21:08

bıçağımı muhammedin kuzenine bıçağı gösterdim ve türklerin evini aradğımı söledim arıyorum bakalım

30 Nisan 2009 21:13

daha önce giremediğim ilgimi çekmeyen şu ev türklerin evi imiş ama kapıyı açmak için yine puzzle hüffffffffffff

30 Nisan 2009 21:16

yandaki şekli aynen yapıcaz bu puzzle da 4 e benzeyeni ama yapamıyorum hüff

30 Nisan 2009 22:07

şekli yapıp kapıyı açtım nihayet ama içeriye girer girmez bismillah parşömen parçaları aldım yine puzzle hep puzzle

30 Nisan 2009 22:08

yarım saatlik uğraşlarım sonucunda bu puzzle da tamam :D

30 Nisan 2009 22:12

evde vazoun içinde bii kobra var ama şekli çok komik herkezin görmesi gerek puhahaha

30 Nisan 2009 22:15

kaynayan suyun içine dha önce atmaya çalışıp atamadığım otları bukez attım kobra bi sağa bi sola yaylana yaylana bayıldı arkasındaki kapıyı açmak istiyorum ama kilitli ne yapsamnm acaba :S

30 Nisan 2009 22:18

anahtarıı küpün içindeymiş aldım kapıyı açtım içerdeki itemleri aldım solar disk bana sarımsak taktığım kapıyı hatırlattı tekrar orya mı gideceğim acaba onuda o kapıya takmak için :S

30 Nisan 2009 22:22

anladıığım kadarıyla bu solar diski başka bir yere götümiyormuşum müzeye gitmelim dedim ve müzedeki adam içeri girer girmez benl konuştu bana çanta verdi :D

30 Nisan 2009 22:33

ha tabi puzzle ıda gösterdim bu adama

30 Nisan 2009 22:34

masanın üstünden kitap aldım yine puzzle off ya

30 Nisan 2009 22:58

arkadaşlar mutfakta sinek yiyen adamın arkasında kaldım. ne yaparsam yapayım "ses çıkarmasam iyi ederim" diyor. o kapıyı nasıl geçtiniz?

30 Nisan 2009 23:01

wapeon--with--magical powers--within--seker--head

üst sıralama bu ortaya geçiyoruz

cursed--blood--hidden--under--north--altar

alttaki sıralama

before--enter--darkness--destroy--guard-- ve e son kalan

30 Nisan 2009 23:02

hala müzeden çıkamıyoruz yoğun denemelerim sonucunda o directöre siyah heykeli gösterdim

30 Nisan 2009 23:04

o beyaz salkallı adamın yanına gidiyorum şimdide onada göstererecen statuette yi :D

30 Nisan 2009 23:15

mustafa nın kuzeni ile konuşuyorum barbeküğü var el çıkıyo ama bi halt edemedim yaf :S

30 Nisan 2009 23:16

develerin yalağından cezveye su aldım ve barbeküye koydum

30 Nisan 2009 23:20

suyuısttığıma göre itemlerden bazılarını da içine tammam gerek ama içine atıp çay falan yapabileceğim bişi bulamadım tek tek denedim cam ı suya koydum su damlalrı oldu üstünde o damlalarada şişeyi tıkladım şişemm su dolu

30 Nisan 2009 23:21

mustafanın kuzeni ortalarda yok beyaz sakallı dedeye vercem heralde o şişeyi deneyeyim bakalım

30 Nisan 2009 23:24

dede bana şişede su verdi

30 Nisan 2009 23:25

ahaha demedimmi ben bu güneş diskini o sarımsakklı kapıya takıcam diye o bölüme geçtik ve kapıya taktım çıkan itemleri sonunda sarımsaklı kapım açıldı :D muradıma erdim yani

30 Nisan 2009 23:26

hüffffff ,içerde yine puzzle yine puzzle

30 Nisan 2009 23:30

burada amaç hepsini turuncu yapmakmıki :( hay allahım yokki benden başkada oynayan ühüüü

30 Nisan 2009 23:35

yaptım puzzle ı kolay puzlardan biriydi üstteki sırayı 1den 9 a kadar dersek ve allatileride 10 dan 18 şunalrı tıklıyoruz 1-6-9-14-16-18 bukadar kısa sürde çözdüğüme inanamıyorum puzzle ı yaf gelişme var bende artık kaptım bu işi

30 Nisan 2009 23:36

altı açıldı kan çıktı kanı elimdeki toprak bardağa aldım başka alacak bişiyim yok napim :D

30 Nisan 2009 23:42

çok yerde el çıkıyor bu bölümde ama bi halt olmuyor itemleri el çıkan yerlere tek tek deniyorum sağ da yerde yadan insan heykelinde balta gibi bişeyi tıklayıp ok olarak geri aldım

30 Nisan 2009 23:43

teraziyi oradki el çıkan masa gibi şeye kydum

30 Nisan 2009 23:47

lambayı el çıkan sütüna tuttum tutmaz olayım yine puzzle

30 Nisan 2009 23:52

puzzle da amaç şu piramitlerin gölgelerini üçgen çerçevelere sığdıırmak ama hala yapamadım o ayrı

1 Mayıs 2009 00:01

terazide sarı toz tartıyoruz bi kefesine ince teli diğer kefesşnede kalan iki itmi koydum ince demirin olduğu yere 3 kaşık sarı toz koydum ve tabağa aldım

1 Mayıs 2009 00:09

ortadaki suya tası ve kanla dolu bardağı koydum su kum oldu kumun üzrerine iki piramiti koydum bişiler daha yapıcam ama bulamadım :S

1 Mayıs 2009 00:11

hayda bu piramitlerin sıralaması varmış iimi :S

1 Mayıs 2009 00:16

piramitlerin sırası soldan sağa ufak normal ucu kırık bi geçit açılıyor fenerle girdim timsah var :S

1 Mayıs 2009 00:25

geriye çıktım sandalın ayaklarını baltayla kesttim sonra altına sütunu koyup ucu sarıçubukla timsajhın oraya kaktırdım ve karşıya geçtim

1 Mayıs 2009 00:36

dumanlı yeri geçmek için o siyah heykeli baltayla kesip kullanmak herekiyomuş meğer itemlerden de sivri tahta ve tahta tokmak birleşti :S

1 Mayıs 2009 00:39

tekrar müzeli bölümdeyiz müzeyi görmeye gidecektim ama ak sakallı dedemiz herodotus u görmeliymişim :D

1 Mayıs 2009 00:41

papürüsten başka gösterecek bişeyim yoktu onu gösterdim konuştuk şimdi mustafayı aramalıymışım

1 Mayıs 2009 00:49

nustafayla konuşunca minaya yamektup yazdım okudum ve minaının yanına gittim bu kısmada yarın bakarım bugünlük bu kadar yeter

1 Mayıs 2009 14:22

heryeri araştırdıktan sonra bir kimya lbaratuarı buldum kızla konuştum kız şarkı söyledi falan sonra labratuvra gittim foormüllere kafa yoruyorum

1 Mayıs 2009 14:25

2-6-8-12-14-15-18 yapıyoruz ve sonrada bu sayıları şifre olarak giriyoruz

1 Mayıs 2009 14:36

kütüphanedeyiz kağıt çacacğı ile kelebekli dolabı açıp bir melek daha aldım

1 Mayıs 2009 14:38

haritadan da melek aldım

1 Mayıs 2009 14:40

melek kolleksiyoyonu yapıyorum haritanın yanındaki raflardada melek varmış

1 Mayıs 2009 15:10

merdiveni aşıp avizeden de mir melak aldım melekler perdenin arkasındaki tabağa yerşleşebilior ama tıkla tıkla koyamıyorum

1 Mayıs 2009 15:13

itemlerden kement gibi şeyle sivri çubuk birleşip formaldehitli şişeyi açtı içinden de cımbızla 1 heykel daha

1 Mayıs 2009 15:21

heykelleri yapınca (puzzle gibi iç iççe geçiyorlar) diğer oda burada asılmış insan cesetleri falan var ıyykkk

1 Mayıs 2009 15:22

şu fareleri kçırmak için ne yepıcaz abcaba denmediğim şey kalmadı

1 Mayıs 2009 15:23

aldığım ok masadaki kafalı yeri açıyor

1 Mayıs 2009 16:05

bu sat oldu puzzle ı anca çözdüm ileriye gittim ve üzerime kapşonlu bi pardüse giydim

1 Mayıs 2009 16:08

yerden aldığım odun ve bez parçası birleşip meşale oldu

1 Mayıs 2009 16:10

fıçıyı kağıt bıçağı ile yardım meşaleyi kibritle yaktım

1 Mayıs 2009 16:13

fareleri meşaleyle kaçırdıktan sonra yanıma benim gibi giyinmiş bi adam geldi :S

1 Mayıs 2009 16:18

yere dökülen sıvıyıda meşaleyle yaktıktan sonra o adam yandı kül oldu anahtar bıraktı o anahtarla kapıyı açıp içeriye girdim burada ayin yapıyorlar şeytana tapıyorlar :S

1 Mayıs 2009 16:22

oradaki el çıkan yere kupanın içine koyduğum holy water ı koydum ayin yapanlardan 1 ölü kalan ikisi onun kanını içiyorlar şimdi nimet bulmuş gibi iyyykk

1 Mayıs 2009 16:32

kafesteki adamı kurtarmak istedim ama yapamadım (brother alberto)kapıyı açtım çıktım mina nın olduğu bölüme geldim oradan da şato gibi bir yere geçtim

1 Mayıs 2009 16:42

şatoya girdim space bar a tıklaypıp yapmam gerekenlee baktım masanın üzerindeki beyazlığı aldığım kaşıkla aldım kapıda anahtar var alınmıyor

1 Mayıs 2009 17:07

kapıya tıklayınca atların sesini duydum masadaki adam çok hasta atağı gelmiş ona cesur olmasını ilaç temin edecğimi söyledim ve hiç bişeyii elleme izin vermeyen adamla konuştum atların oraya ilaç yapmaya gitti o gidince bende fırsat bu fırsat masasının üzerindeki kağıtları alıverdim ahırdan çıktığında kapının üstündeki hayfan büstü yere düştü ve kırılan parçasını aldım adam şimdi hasta adamla ilgileniyor arkası dönükken anahtarıda alim görmez dedim ama alamadım ahırı açmanın bi yolu yolmalı bakalım itemleri kombine etmeyi deniycem

1 Mayıs 2009 17:07

itemleri kombine edip anahtar yaptım yaf :D

1 Mayıs 2009 17:10

sahte anahtarla gerçeğini yer değiştim ama hala girilmiyo ahıra

1 Mayıs 2009 17:15

ahıra girmem için adamla konuşmam gerekiyormuş konuşunca tekrar masasına dönüyor ve ahırdayım ama elimde neredeyse hiç item yok el çıkan yerlerde bi halt edemedim

1 Mayıs 2009 17:17

kova aldım o kovayada bakraçtakki sıvıdan koydum şimdi at arabasının üstündeki fıçıyı halletmem gerekiyor

1 Mayıs 2009 17:19

kovaya birde kan kondu :S

1 Mayıs 2009 17:22

o kanlı sıvıyı da atlar içti

1 Mayıs 2009 20:36

etrafta toplayabileceğim ne varsa toplayıp fıçıdaki kanı yuvarlak çukura akıttım ve sonrada yaptığım düzeneği topladım at arabasnın arkasında başka bi bölüme geldim

1 Mayıs 2009 20:37

toplayabildiklerimi topladım sağına ve soluna kanca koyarak fareyi aldım

1 Mayıs 2009 20:47

kırmızılı kısmı ok la açıp içinden kavanoz aldım bir yer daha var el çıkan ama sanki tornavida gerek gibi :S

1 Mayıs 2009 20:51

tabağa kan aldım kovadan itemlerin arasından iple fare diğer iplede masanın üstünden aldığımız eğer birleşiyo tornavida ile açılmasını beklediğim yere fareli ip kondu bişi daha konacak ama şuan için herşey useless :(

1 Mayıs 2009 20:57

fareli ipi koyduğumuz yerin üzerinde el var orayada diğer ipi koyoyoruz ve tavanda el çıkan diğer yerede tıklayıp kapan kuruyoruz içerie giren topakl adamı yakalayıp kızın yerini soruyoruz ve gelecekte tekrar görüşmek üzere kapıyı şılak diye çarpıp nihayet buradan ayrılıyooruz

1 Mayıs 2009 22:23

ilerideki odada vampir kız la konuışup draculayı sordum orada bi halt edemedm çıktım diğer odada manyak bi puzzle var ama bi halt anlamadımm :(

1 Mayıs 2009 22:24

yukarıdaki renkler yeşil beyaz mavi mavi alttakilerde yeşil beyaz kahverengi beyaz olunca tabutlu oda açılıyor

1 Mayıs 2009 22:28

tabutlardan biri baltayla açıldı bitanesinin içindede arkadaşım var üzerinde çok el çıkıyor ama bişi yapamıyorum

1 Mayıs 2009 22:30

tabutların üzerinde içindeki kişilerin isimleri yazıyor ve birde sayı var

1 Mayıs 2009 22:33

tabuttaki adama bölümler evvel kombine ettiğim tahta balyoz ve tahta çiviyle tıkladım öldürdüm iyice kutsadım falan :D

1 Mayıs 2009 22:38

tabloların birine gözlükşe baktım habire tıklarken sanırım doğru yeri buldum

1 Mayıs 2009 22:49

hemen yanındaki tablodada gözlere tıklayıp geri çıkınca sandığın üstünden item aldım

1 Mayıs 2009 22:53

kadına gittim kadınla konuştum

1 Mayıs 2009 22:54

sonra geri dönüp deli adamın yanına gidişyoruz

1 Mayıs 2009 23:00

büyük kapının sağındaki zincirli yere baktım el çıkan yere tıkladım ve şifre istiyor gittim delii adama sordum

1 Mayıs 2009 23:20

ama dam da bilmiyo kimse bilmiyo nerde bu şifre ya sallama da yapamıyorum çünkü ipucu bulamamışım

2 Mayıs 2009 21:48

heheheheheeee taaaaa yummmyyy diyen deli adamla biraz konuştum sonra tabutlu odaya gittim ve iki tane iskelet var ya işte onların kapağına baktım bana belge verdiler ikisininde kapağına baktıktan sonra bir dracula belgesi veriuoyrlar ve bu belgede kılıcın şifresini çözmeye gitmem gerektiği yazıyor.Şifreyi ise o kağıtlardan çıkan şifreden toplayıp çıkarıp bi şeyler yapıyruz işte şifreyi bulmaya uğraşıyorum

2 Mayıs 2009 21:53

şifreyi sonunda buldum 80099 ve kapak açıldı.Kapağı açtım bismillah yine puzzle

2 Mayıs 2009 21:57

ortadaki puzzleyi çözdüm aylarbi,rbirine bakıcaklar yani c ve ters c olucak sonrasında endıştaki çarkı çeviriyouz 15-20 kere falan sonrasında pelörrrrrrrrrrr

2 Mayıs 2009 22:00

kapının önüne kanı niihayet koydum ve adam kalkanı alıp o güzelim vampir kızı yok etti yazık oldu güzel kızdı :D

2 Mayıs 2009 22:04

wampir kız bizi kovmadığına göre odasına giirebiliriz artık içerdeki tabutları kırdım içinden alacağım itemleri altım bu arada baltayla kırdım kemandan da mızrağı kullanarak yayınıı aldım

2 Mayıs 2009 22:09

el çıkan yerler var ilk başlarda ama bi halt edilmiyo demir şövalyenin solda olanının öönüne koyabildiğim itemleri koydum

2 Mayıs 2009 22:16

daha önce kombine ettiğim ip parçalarını şövalyenin sağ tarafında çıkan ele koydum.Vazoyu yere koydum dolabı ittim.

2 Mayıs 2009 22:18

kürkü yeşil kapının oraya koydum.yeşil dumanların olduğu yere işte.

2 Mayıs 2009 22:22

elime oku aldım içeri girdim minayı kurtardım ve oyun bittii ühüüü bittii ne oynıycam bem şimdi yaaa

3 Mayıs 2009 02:30

nihayet bitirdim :D:D:D:
tabı skanın yorumları okuyup oynamak kolay oldu ama skanın yorumlarda ne demek istidigini anlamak zor oldu tabi skayı canlı canlı yakalyıp sorunca çözmüş oldum :=))))) skaaaaaaaaa cnm ark tşk yorum sayfası hariçide şahsıma oyunları ıkı saat anlatmak zorunda kaldığın için cnmmmmmm benım tablo tablo yedın benı ellı kez yaptım dıyom ısrarla tablo dıyon :=)))))))))) nosdradamus kamburu kılıklı adama kavanozu vememişim tek eksik oymuş kızım kavanozu adama vermeden oyunu bitemeyız demı nıye yazmıyon adama kavanoz verdım dıye allahtan videosunu dedıgın adresde bir part öncesıne bakım acaba nerde yanlış var dedımde orda gördum kavanoz verılıyor :S allah senı ne dıyım sana hem yardım edıyon hem eksık diyonnnnn nese seviyom senı kıssssssssssss mucksssss nancy 5 görüşmek üzere diyelim :P

Adsız
8 Haziran 2009 20:07

bu oyun yüklenmiyor

Adsız
8 Haziran 2009 20:13

yardım rica edicem

8 Haziran 2009 22:11

adsız
tüm partların linklerine tek tek baktım.hepsi yüklenebilir durumda.sorun senin pc den kaynaklanıyor olmasın?sitede en üstte başlık altnda rapidshereden dosya indirme kılavuzu var.onu bir oku lütfen

Adsız
9 Haziran 2009 12:36

teşekkürler :)

Adsız
24 Temmuz 2009 22:14

selam ben şu fareli bölümdeki masanın ordaki puuzzle yi çözemedim yardım lütfen hep sona 2 tane boş kalıyor off

Adsız
31 Temmuz 2009 23:34

ya kimse yardımcı olmuyor bana neden acaba. Birilerinin yardım etmesi için burADA TANINMIŞMI OLMK GEREKİYOR .. şu tablolarda takıldım 2 tane göz çıkıyor tıklıyorum ama sonrasında sandığın üstünden item aldım diyorsun ben bulamıyorum yardım lütfen

1 Ağustos 2009 13:23

adsız
selam.burda kimse kimseyi tanımaz kimse de tanınmış değil.oyunun tarihine bakarsan 2 mayısda oynanmıçeski ve bitmiş olduğu için oynayanlar bakmıyor yeni yorumlara.
eğer ingilizcen varsa tam çözüm için buraya tıkla
eğer youtube açabiliyorsan buraya tıkla ve gereken bölümün videosuna ulaşabilirsin.

18 Ağustos 2009 22:28

ben yine geç kalmışım neyse uzun sürecek indirmek ama olsun bekleyelim artık.teşekkürler sishyphos =)

Adsız
28 Mayıs 2010 01:21

oyunu indirdim açtım da ama new game dediğimde siyah ekran geliyor daha sonra da bişey çıkmıyor:( nette arattım ama bu tarz bi sorunla karşılaşan görmedim,bi fikri olan yardımcı olabilirse sevinirim.teşekkürler şimdiden

28 Mayıs 2010 02:17

adsız pc özellikleri uymamıştır kesin.siyah ekran diyorsa ekran kartın yeterli gelmiyordur büyük olasılıkla.

28 Mayıs 2010 02:18

Oyun da ekran kartının son sürümde olması gerekiyor.Eğer sorun yaşarsanız alttaki linkten patch indiriniz
Nvidia Graphic drivers patchi indirmek için tıklayınız
sis part linklerinin altına yazmış.istersen yukarda linki incele adsız.

Adsız
28 Mayıs 2010 03:12

benim ekran kartım nvidia deil ati:( ama ekran kartı yetersiz deildir ondan eminim,2 ay falan oldu daha laptopu alalı.yalnız bende windoes 7 yüklü,ondan olabilir mi acaba ? netten baktım windows 7 ayarları için ama pek bişey anlamadım:(

28 Mayıs 2010 03:33

adsız windows 7 bazı oyunları açmıyor.açması için sanırım proğram gerek.pc bilgim o kadar yok.sis gelince sorarsan yardımcı olur.

Adsız
28 Mayıs 2010 03:40

bu gece oynamak nasip olmucak demek ki:( teşekkür ederim yine de.

26 Şubat 2011 12:06

ben bu oyunu dün indirdim ama bendede oyun açılıyor new game tıkladığımda ekran siyah oluyor yukarda verdiğin linkten indireyim dedim ama Nvidia Graphic drivers patchi silinmişmi ne tıkladığımda yok gözüküyo yardımcı olursan sevinirim dün akşama kadar zamanımı aldı indirmek bu oyunu

26 Şubat 2011 13:38

kardeşim eyer sorunumu okuduysan bi yardımcı ol ekran kartımda ati: iy yani oyuna giriyor nasıl bir sorun var anlamadım...

26 Şubat 2011 16:56

Sishyphos kardeşim bıktın benden ama napıyım sensiz hiçbirşey olmuyor

27 Şubat 2011 20:33

@uğurkağan,
patch linki sağlam şimdi kontrol ettim.

bak sen bazı oyunlarda siytah ekran alıyorsun.siyah ekran demek büyük olasılıkla ekran kartı ya da pc donanımı sorunu anlamına gelir.tavsiyem ekran kartının tam modeline uygun olan sürücüyü google aramasıyla bulup ekran kartını güncellemen.burada benim verdiğim patch ati kartlar için değil.ama googledan bulabilirsin mutlaka.yine de siyah ekranda kalırsan bana teknik destek kısmına pc donanımının tüüm özelliklerini eksiksiz olarak bi yaz da bakalım.

28 Şubat 2011 14:31

Sishyphos kardeşim bu sefer patch linki çalıştı o gün silinmiş diyodu bugün indirdim kardeşim ve açtı oyunu çok sevindim kardeşim ya...

12 Haziran 2011 12:43

tüm dosyaları indirdim rar dan çıkardım . uygulama ya tıkladığımda uygulama hatası veriyor oyunu kuramıyorum . nerde hata yapıyorum yarıdmcı olursanız sevinirim :(

14 Haziran 2011 00:43

ekran kartinizi guncelleyin

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template