Detective Agency



James,genç ve yetenekli bir dedektif.Ona çalınmış bir haritanın bulunmasında yardımcı olacağız.Dosya 28 MB

Help James, a young talented private detective, find a stolen treasure map! It is up to you to solve the case in this Hidden Object game. Find clues and unravel tricky puzzles as you track down this ancient relic, and find the legendary treasure. Immerse yourself in this classic detective story, and follow each plot twist carefully through this winding tale with James and his Detective Agency.File is 28 MB



İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

5 Nisan 2009 02:07

teşekkürler sishyphos:)
yükledim .başlıyorum:)

5 Nisan 2009 02:20

babannnem yahu alabama smit oyun başı nasıl ben oynu yukledım ama açar açmaz hoşgeldın shera dedı acaba ben oynadım kı dowlandı fılan kaldıgı yerden mı devam edıyor ?böyle şişelerle açıldı sanırım tanıdk gibi oyun

5 Nisan 2009 02:30

sen oynamışsın demek o oyunu sheracım.süreli oynamışsın yarım kalmış demek:)

5 Nisan 2009 02:33

ilk başlangıçta kütüphanedeyiz.
renkli şişelerin olduğu bölüm epey sonra sheracım:)

5 Nisan 2009 02:39

oyunu açtım ama simsiyah sayfa çıktı.ses geliyor ama görüntü yok:(((

5 Nisan 2009 02:48

kapatıp tekrar açtım oyunu.bu kez açıldı.sorun yok:)

5 Nisan 2009 03:05

bize verilen nesneleri bulmaya çalışıyoruz.
fonda caz müziği harika:)
bu arada her bölümde küçük büyüteçleri toplamayı unutmayalım.hint hakkı veriyor onlar:)

5 Nisan 2009 12:12

düğmeleri nasıl yaptın babaanneblacım))))

5 Nisan 2009 12:14

yazdıktan sonra oldu sağa sola ya da çarpraz aynı düğmeler yanyana olmayacakmış )))

5 Nisan 2009 12:37

selam forever:)
zaten yazınca nedense hemen çözülüyor:)))

5 Nisan 2009 13:23

bende kuruyorum bakalım ramses den sonra el atacağım

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template