CSI - New York



Meşhur ve de müptelası olduğum bir dizinin oyunu.Dedektifler Mac Taylor ve Stella Bonasera ile birlikte adli tıp bilimini kullanarak cinayetleri çözüyoruz.Suç mahallerini ziyaret edip şüphelileri sorgulayıp kanıtları inceliyoruz.Dosya 177 MB.Biraz önce indirdim ve kurdum.Exe ikonu yani set up ile kuracaksınız rarı açtıktan sonra

Detectives Mac Taylor and Stella Bonasera, from the hit TV show CSI: New York, need your help to crack some of the most bizarre cases ever! Piece together clues and bring criminals to justice using forensic science. To uncover the truth in this Hidden Object Adventure game, you must visit crime scenes, interrogate suspects, and collect and analyze physical evidence. Work with some of New York’s top CSI agents and solve mysterious crimes!File is 177 MB

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

Strategy Guide
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 51 yorum

6 Nisan 2009 18:44

nasıl yani her zamanki gibi kurmuyormuyuz ?

6 Nisan 2009 18:58

set up exe var shera.nasıl satın alınan oyunlarda olur.o şekilde.yani oyun kurulu olarak gelmeyecek.sen set up exe den kuracaksın

6 Nisan 2009 21:11

tmm anladım şimdi :=)) tşk siscim mucks

6 Nisan 2009 21:25

nesneleri topladım ama iki dedektifin konuşmalarını geöemedim nasıl geçtiniz arkadaşlar oynayan var mı ???

6 Nisan 2009 22:46

var :=)))) ben
1.bölüm cinayeti ;yerdeki kurbana ait eşyalrı topluyorz sonra kurbanın yüz el ve göğüsünün fotograflarını çekiyoruz yerde ayrıca kan var onuda pamukla çevresınden komple çizip örnek alıyoruz bütün eşyalar toplanınca dedektifle doktor arasında konuşma geçiyor burda kanıtları göstermek gerekiyor
( benım ıng çok ıyı olmadıgı için 1 saatlık ugraşından sonra tahmın ve puzzle çözme teknıgmle anladım ne yapılcak ama nasıl yaptım hala şoktayım :=)))şimdi burda resmı açıtıgınızda adamın elını tıklıcaksınız yüzük açıldıgında bınanın kırık yerı tıklancak ama sanırm gene yuzukle tıkladım emın degılım birde kan var onu da aktif yapmak lazım ben yaptım ama konuşmların arasında neyi tıkladım hatırlamıyorum kanı açtıgınızda kanla de denebılırsınız ıng varsa zaten size bu kısım kolay gelcektir....devamı gelcek....

6 Nisan 2009 23:14

sonra pc olan bir ofise geldım yine eşya topluyoruz son eşya cd onu almak için sizdeki fişi pc takıyorsunuz karşımıza sayı puzzle çıkıyor amaç arkadaki basketcilerın 15 nosu gıbı tum sayıları sonu toplam 15 olmalışayet ben ugraşmak istemıyorum dersenız
8-3-4
1-5-9
6-7-2 yapabılırınız

ve :=(((((( güvenlik ve doktor konuşmaya başlıyor aralarında konuşunca güvenlige cd gösterınde cd okeylenıyor yuzuk ve kanı adamın resmıne tutunca onlarda okeyelnıyor ama resmı okeylemek nasıl onu bulamadım :SSSSS

6 Nisan 2009 23:29

adamın resmınde yuzunu tıklayınca oldu sonra pc ekranı açıldı cd tıkladım yanlış hatırlmıyorsam boş bir yüz çıktı seçeneklerden yuz sakal saç göz kaş burun dogru olanı tutup resme bırakınca puzzle tamamlanmış oluyor docktor tşk şükür geçtik ama ay hep böyle konuşmlar olcaksa bana şimdiden fenalık geldı :=((((((((

6 Nisan 2009 23:40

sonra adli tıp labarauvarına gidiyoruz ve adli tıp doktoruyla konuşuyoruz konuşma bitince konuşma penceresını kapatıyoruz arkadaki cinayet kurbanına otopsi yapıyoruz yani onu tıklıyoruz sonra önce buyuteç vücudundaki üç yarayı buluyoruz sonra lazer ışıgıyal son izi bulunca doktorlar konuş yukardaki cesedin röntgen filmlerini tıklayıp ölmeden öncekı ve sonraki filmler arasındaki omirilikte 10 farkı sonra el röntegnındeki 12 farkı bulup doktorlar konuşup konuşma ekranı kapatıyoruz

6 Nisan 2009 23:51

offf teşekkürler shera ben de 1 saat uğraşıp kapatmıştım şimdi geçtim :))

6 Nisan 2009 23:54

şimdi bir labaratuvardayız burdaki solda olan pc tıklıyoruz bir görevli geliyor ekrana onunla konuşup konuşma ekranın kapatıyoruz bir puzzle çıkıyor puzzle amacı buldum soldaki bir nesneyle sagdaki bir yazını uyması lazım mış anladıgım kadarıyla tek tek deneyınce soldaki kırmızı üçgen gbi olanla en sag üstten bir alttaki yazı biribirne denk gelıyor ama bunları aynı kandakı gibi üçgen başlayıp çizgi yapıp o yazıya ulaştırmak ama diğer yazılara ve nesnelere yaptınız çizgi degmeden olcak degerse kırmız ışık yanıyor olmuyor ...
şimdi sağ alttaki pc basdım şırıngılar ve kutular olan puzzle çıktı henuz yapamadım ugraşıyorum

7 Nisan 2009 00:17

eh sevindim o zaman forever hadi yetiş banada beraber oynaylım :=)

şimdi iğneler olan puzzle göbegım çatladı ama çözdüm

ilk önce aldıgınız iğneyi sampla yazan büyük yuvarlak tıklıyoruz yanı batırmış oluyoruz sonra 4 küçük yuvarlak tan bırıne tıklıyoruz delık açılıyor şayet o tıkladıgınız yuvarlak dogru yer ise bu işlemden sonra küçük yuvarlaga mauseyle basınca yerınden oynuyorsa işlem tmm 4 küçük yuvarlagı dogru şekılde yapılınca dogru iğneyle tabı sonra o küçük yuvarlakları buyuk sample yazan yuvarlagın delıklerı tam uzerıne gelecek şekılde tıklıyoruz dogru olanda puzzle bitiyor....bu kez yinde sağdaki pc tıklıyorzu şimdi yeni puzzle...

7 Nisan 2009 00:26

shera ben dedektifle olan konuşmayı yapamadım sinir oldum :(

7 Nisan 2009 00:26

önemli not : konuşma kısımlarında konuşma sonunda kapama tuşu çıkıyorsa konuşma bitmiş oluyor konuşmayaı kapatın...
ve bir önceki puzzle de her iğne bir tek yuvarlagı deler deneme bakıcaksınız

şimdi çıkan puzzle da neşte ve bıçaklar var aynı iğne de yaptıgımız gibi bıçaklardada aynı işlemı yapıyoruz puzzle bitiyor konuşma ve kısa animasyon fılmden sonra şimdi bir başka mekandayız ....

7 Nisan 2009 00:31

Ben de yaptım onları shera şimdi adamı kesecez herhalde ))))

7 Nisan 2009 00:32

Şİmdi tattoo resimlerini birleştirdim 1 tanesi açıkta kaldı onu buldum.

7 Nisan 2009 00:34

hehe daha dur çok konuşmlar var :=))))))
mekanda eşyaları topladıktan sonra soldaki panoda puzzle yapıyoruz puzzledeki amaç 20.çift dövem resmının yani briribini aynı olanları tıklayıp yok ediyoruz sonra tek bir kagıt kalıyor oda ölen adama yapılan resım bunuda tamamlayınca bir kız gelıyor oda dövmecı şimdi onunla konuşcaz :=((((((( işde oynun bu çözmelı konuşma kısmını sevmiyrom :SSS

7 Nisan 2009 00:44

nese yaptım ilk önce dövemyı kısa tutunca okeylenıyor sonra konuşmaya devam kanı dövemeye süreklenınce okaylenıyor yıne kızda resmı açıp yuz kısmna yakın tıkladım o zaman okeylendı yıne konuşmaya devam sonra yuzlugu açınca kırık yerı tıkladım oda tmm ve konuşmaya devam o mekandan çıktım

7 Nisan 2009 00:50

shera bana bi yardım et yaaaaaaaaaa :(

7 Nisan 2009 00:52

anammmmmmm bacım ne oldu kıs skammmmmmmmm söyle bakım

7 Nisan 2009 00:55

şimdi bir labaratuvara geldım ilk aşagıdakı pc ye tıkladım puzzle çıktı burda amaç soldaki ve sagdaki dogru olan kelımelerı bulup bırınden başlayıp dıgerıne çizgi yapmak daha önce bu puzzle yapmıştık aynısı yani sonra puzzle bitince sağ yukardaki pc ye tıklıyoruz puzzle çıkıyor burda amaç yeşil olan yere adamı düşürmek binanın yanındakı yeşil çubukla sol üttekı çubukları ayarlıyorsunuz sonra soldaki düğme basınca adam figürü düşüyor ama ç yeşil noktaya düşürmek en üst ve en dip yeşil çizgilri ayarlamızı tavsiye ederım

7 Nisan 2009 01:09

şimdi rahmetli adamın odasınyazı tum eşyalarını topluyoruz solda bır puzzle çıkıyor burda amaç dogru çarkları takıp tum çarkların dönmesını sağlamak yapamdım diyorsanız önce 3 küçük çark yanan dizili noktalardan ilk çarkanın yanından takın sonra buyuk çaek sonra 2 küçük çarkı altlı üste gelıcek şekılde takın sonra buyuk çark ve en son küçük çark sonra bir defter gelıyor ekrana bununda sayfasından kartı seçiyoruz burda konuşmlar bıtınce yapacak bir şey olmadıgından burdan çıkıyoruz ve asansör olan bir mekana gelıyoruz

7 Nisan 2009 01:12

kısmet olursa pc ye yükleyeceğim inşallah:(((
sinir oldum ya:(((

7 Nisan 2009 01:39

:=))))))) babannem cnmmm benım zaten bu oyun bu gece bitmez biterde ben çok kalmıcam gidecem birazdan yarına oynarız seninle.....

asansör olan kısımdaydık burdaki eşyalarıda topluyoruz sonra kolidorun sonundaki cama tıklıyoruz levyeyel sanırım cam olan kısmı yakınlaşınca ekran kan lekesını bulup pamukla daha öncede yapmıştık çevreleyip alıyoruz sonra bır gerı yapıp yıne aynı pencereye yaklaşıyoruz nu kezde camın solundan parmak izi buluyoruz zaten bu kısımda fırça ve band size kullanım için gelecek önce fırçayla süpürüp izi bulunca band yapıştırp izi kopyalıyoruz ve kısa bir animasyaon gelıyor ekrana burada katil zanlısınız cinayet kurbanın nasıl penerden attıgınıda izlemiş oluyoruz :=))))

7 Nisan 2009 01:45

sonra kısa bir konuşma yapıyoruz bırda nesne onaylamıcak konuşma sonunda konşma pencersıne kapatıp araştırma labaratuvarına gidiyoruz burda labarantlo konuştuktan sonra pcde aldıgımız parmak izini çıkan pc izleri tek tek deneyıp ( sagdaki izleri sürükleyerek alıp soldaki ize götürün )3 tane izi yerleştirnce burdanda çıkmış oluyoruz

7 Nisan 2009 01:54

şimdide sanırım bir ofisdeyız burada eşyalrı topluyorz ve bir puzzle çıkıyor amaç yukardan aşagıya sadece her diziliş 3 kendını ifade etmelı yada denk benzer olmalı mesela ilk sıra el ayak yüz mesela pazboll şapkası pazboll eldivenı pazboll ayakkabsı diğer 2 yde sizin yapınız :=))

ve gene nesne çözmelı konuşma ağlamak istiyorum :=((((

Ark iyi geceler çok yoruldum çıkıyorum ben diğer oyunuma devam edicem yarın bunun kaldıgım yerden yazan olmassa yazarım .....

7 Nisan 2009 02:08

Konuşma olayını çözdüm galiba :=)))
ilk önce dazlak adamın menusunden urban climbing tıklıyoruz konuşmaya devam aynı ekran gelınce going places tıklıoruz konuşmaya devam jealous tıklıyoruz konuşmaya devam out of signt tıklıyouz konuşmaya devam poster boy tıklıyoruz konuşmaya devam sonra dazlak adam çekı tıklıyouz aktif oluyor sonra konuşup yuzlugu tıklıyoruz ama yuzluk ekrana gelınce kırık yerını tıklıyoruz oda aktif oluyor konuşmaya devam sonra kurbanın resmını tıkloıyoruz açılan resımde kanlı elı tıklıyoruz oda aktıf oluyor son olarakda dövme olan resmı sürükyelyıp dazlak adamın suratına tutunca olay tmm yanı konuşmamızı kapatıp son yuzeysel konuşma yapıp oradan ayrılyoruz

7 Nisan 2009 15:45

konuşma olayınca yanlış yapınca yeşil olan soldkai yer azalıyor birde konuştugunuz adamın suratı asılıyor :=)))

7 Nisan 2009 16:20

şimdi bir bardayız buradaki nesnelerı topluyoruz ve karşıda bir puzzle var puzzle ki amaç tüm kertenkelerı bına da görunce tıklamak ama kertenkele kaç tane saymadyı unuttum hepsını bulunca puzzle bıtıyor ve ikizler gelıyor ekrana gene konuşma :=(((

buradaki konuşma başlayınca önce take a dice tıklıyuoruz konuşmaya devam aynı ekran gelınce lick of sense tıklıyoruz konuşmaya devam sonra linc backed konuşmaya devam sonra aynıalt yazılı ekran gelınce dövem resmını ikizlerin yuzunu sürükliyoruz okeylenıyor konuşmaya devam sonra yuzlugu ikizlerin yuzune sürüklüyoruz solda açılan yuzukte kırık yerı tıklıyoruz konuşmaya devam en sonda fotografı ikizlerin yuzune tıklıuyoruz açılan resımde rahmetlının yuzunu tıklıyoruz ve konuşmaya devam edip konuşma pencersı kapama işaretı gelınce kapatıp oradan ayrılıyoruz

7 Nisan 2009 16:36

şimdi otopsi yapılan labaratuvara dönduk burada ki labarant yada doktor işde onunla konuşup konuşma ekranın kapatıyoruz solda ki dev pc ekranı yada film asılma yeri işde onu tıklıyoruz puzzle gelıyor ekrana puzzle daki amaç bilgimiz puzzle gibi kemıklerı birleştiricez ama hepsı tek kemık olmucak bir uzun birde yuvarlak kemık oluyor bitirnce kadın doktor ekrana gelıyor konuşup konuşma ekranın kapatıyoruz arkadaki sağ yukarda olan pc tıklıyoruz burdada puzzle çıkıyor buradal amaç sagda ve solda resmı görununlerı toplayıp hangısı hangısını aynısıysa önlerındekı kutuya atmak mesela ( 5 elam 3 armut 2 vişne var armut resmı olanın yanındakı beyaz yere armutu sürükleyıp bırakıyrouz )hepsını toplyaınca en son hiç birine benzemeyen kalıyor puzzle bıtıyor şimdi konuşma yapıp alttakı pc tıklıyoruz bir puzzle daha buradkı puzzle daha öncede yapmıştık sagdaki ve soldaki uyumlu olanı bulmak amaç ve çizginiz asla diğer nesnelere degmemeli ( turuncu yazının üstündeki ile yazılardan en sag en üst uyumlu )labaratuvarda işimiz bitiyor ve burdan ayrılıyoruz

7 Nisan 2009 16:59

şimdi labaratuvarın giriş ofisindeyiz burda gerekli eşyaları toplayıp soldaki çıkan puzzlede kagıdı düz hale getırcez tutp yer degiştiryoruz dogru kelıme sag başda hospital services and cahrges-summer for dıye gitmeli sonra doktor ekrana gelıyor
önce recaord tılıyoruz konuşmaya devam hemay konuşmaya devam begons konuşmaya devam fotografı doktora sürükleyıp bırakıyoruz açılan resımde kurabının yuzunu tıklıoruz sonra bir öncekı puzzle yaptımız raporu sürükleyıp bırakıyoruz konuşmaya devam sonra doktorun lisansını sürükleyıp bırakıyoruz konuşmaya devam sonra röntgen filmi sürükleyıp bırakıyoruz konuşmaya devam sonra çekı sürükleyıp bırakıyoruz açılan çek resımınde çekı tıklıyoruz konuşmaya devam sonra hap şişesini sürükleyıp bırakıyoruz sonra kitabı sürükleyıp bırakıyoruz ( not defterıde olabılır benzetmem )en sonda kanlı bezı sürükleyıp bırakıyoruz konuşma bıtıyor konuşma ekranın kapatıyoruz burdan ayrılıyoruz

7 Nisan 2009 21:03

burdan ayrılıyoruz demiştim ama henuz ayrılmamışsız :=))) doktorla yenı bır konuşma ekranı çıkıyor burada wrong guy tıklıyouz konuşmaya devam owed me tıklıyouz konuşmaya devam busienss tıklıyoruz konuşmaya devam sonra yıne altı çizgili ol ekrana geldıgımız fotografı sürüklüyoruz doktorun yuzune açılan resımde yuzu tıklıyoruz okeylenıyor konuşmaya devam sonra ilaç şişesini sürükluyoruz doktora k.devam ilaç şişesi k. devam not defteri k. devam kanlı bez k. devam rapor k. devam dosya sürüklenince açılan yerden dosya adı k. devam sonra konuşma pencersını kapatıp buradan güvenlik olan bölüme geçiyoruz güvenlikle konuşup arkadaki pc tıklıyoruz bu kez şüphelının resmını yapıyoruz ( ip ucu verım barda gördügümüz adam olcak )resım bıtınce adamın resım altındakı pc yazıyı tıklıyoruz ve labaratuvara geçiyoruz buradada konuşmaları geçtıkten sonra puzzle çıkıyor bundan daha öncekı zamanda yapmıştık burdanda puzzle bıtınce hücre örnegi ve resım alıp çıkıyoruz

7 Nisan 2009 21:24

şimdi bir çalışma ofisindeyiz gerekli eşyaları topluyorz ve çıkan puzzlede gözlük şekılde tamm labaratuvara gelıyoruz asistanla konuşup sag yukardaki pc tıklıyoruz ve puzzle çıkıyor burada solda görunen kan örnegının aynısını yapıyoruz alttakı düğmeler saga ve sola çevırırek dogru oldugundan kan netleşiyor ve puzzle tmm telefon çalıyor tıklıyoruz ve konuşma bıtınce şüphelının oldugu yere gidiyoruz konuşma ekranın da losin my shirt tıklıyoruz k. devam seen himm tıklıyoruz k. devam şüphelıye onun gizli çekılmış resmını sürükleyıp yuzune tutuyoruz k . devam ( bana bak adam işde yakaldım senı buda itiraf et artık senın resmın delil var tabı demıyoruz burası benım hayal ürünü yorumum :=)))))))))))sonra kan örnegını sürüklüyoruz k.devam yapmış dolgumuz kırmızı puzzledekı resmı sürüklüyoruz k.devam not defterını sürüklüyoruz k.devam ve kısa bir animasyaon fılm seyredıyoruz ben ordakı ıng yazıları anlmadım ama filimden analadıgım kadarıyla adam kurbanı kasıtlı itmemiş kurban arkadasıymış ve kırımızı şey kendı uçma kanadı yapmış pencereının orda tartışırlarken adam yanlışlka aşağıya düşmüş ve ark korkarak olay yerınden uzaklaşmış ve böylelikle ilk cinayet soruşturmamız bitmiş oluyor :=)))

7 Nisan 2009 21:26

2.bölüm cinayeti ;animasyonu seyrediyoruz barda içen adam bir süre sonra kurban olarak yiyecek deposunda ölü bulunuyor ...

7 Nisan 2009 21:32

dedektifimiz olay yerine geliyor ve ilk önce konuşma yapıp kurbanın cebınden cüzdanı alarak başlıyoruz gerekli nesnelerı topluyorz sonra yerdekı tabaktan parmak izi sağdaki tavadan parmak izi bırde kurbanın altılgı deponun kulbundan 2 adet parmak izi alıyoruz ve kurbanı bulan kadınla konuşma yapıyoruz

7 Nisan 2009 21:44

konuşma kısmında see that body tıklıyoruz k. devam marcell tıklıyoruz k. devam last night k.devam sonra kızın yuzune cüzdanı sürüklüyoruz ve açılan cüzdanda kurbanın yuzunu tıklıyoruz k. devam konuşma ekranın kapatma yerınden kapatıryoz ve şimdi cinayetin işlendiği bardayız adamın masasından kadeh ve tabagı alıp parmak izleri alıyoruz devrilmil sandalyedenın yanından kutu alıyoruz puzzle çıkıyor resmı cevırp yaptıkça dogru olan sütünlar sarı yanacak ve puzzle tmm kutu açılıyor ve içinden zümrüt taşlı bir yüzük çıkıyor :=)sonra aynı mekanda gerekli eşyaları topluyoruz ve aşçı ekrana geliyor

7 Nisan 2009 22:01

konuşma kısmında right now tıklıyoruz k.devam last night tıklıyoruz k. devam intolerable tıklıyoruz k. devam mess tıklıyoruz k.devam cüzdanı aşçıya sürükleyıp bırakıyoruz açılan cüzdanda adamın resmını tıklıyoruz k.devam sonra buldugumuz mücavher kutusunu sürüklüyoruz açılan kutuda yazılmış kagıdı tıklıyoruz k. devam dökülmüş kadehı sürüklüyoruz k.devam adamın yemek tabagı sürüklüyoruz k.devam ikinci yemek tabagı k.devam 3 yemek tabagı k. devam şişe k.devam tava k. devam bıçak ve çatallar k. devam ( bu arada butun nesneler yazsam daha ıyı olurdu :=)... )ve son hamle kafam karıştı bulamadım :SSS

7 Nisan 2009 23:31

efet buraya kadar yazdım şimdide ska yazacak haydi kolay gele diyelim :=)))))))))))))))

7 Nisan 2009 23:42

nöbeti devraldım başlıyorum aşçı lı konuşmada right now --- last ight---pizza

7 Nisan 2009 23:45

right now --- itolereble---kadeh
rightnow--lsatnigt--kaşıklı tava

7 Nisan 2009 23:48

rigth now--mess---yumurta
last night-itolereble--çatal

8 Nisan 2009 00:01

itoloreble--bıçak
right now--tava

8 Nisan 2009 00:44

ska :=))))))))))))))))))))koptum ya ne oldu cnm yapamadın demi bak şimdi

o konuşma yerınde dedıklerımı yaptıktan sonra son hamlede kalmıştıkya son hamlede aşçıya mess tıklıyoruz konuşma devam edınce right now tıklıyoruz ve konuşma bıtıyor ...

8 Nisan 2009 01:02

şimdi kurbanı bulan kadın ( bu kadın karısı veya sevgılıside olabılrı )ekrana geliyor this tıklıyoruz k. devam andrew lordes tıklıyoruz k. devam mücevher kutusunu kadına sürekleyip açılan ekranda notu tıklıyoruz ve araştırma otopsi yapılan labaratuvara gidip doktorla görüşüp sol yukardaki pc tıklıyoruz ve puzzle çıkıyor burada 8 farkı buluyoruz puzzle kapaınca aynı ekrana tıklıyoruz yine 8 farkı bulup otopsi olan yerden araştırma labaratuvarına gidiyoruz sol attakı pc tıklıyuoruz hücre puzzle (daha önceden yaptıgmızdan )bitince telefon çalıyor doktorlar görüşüyoruz sağ altta pc açıyoruz sırayla kapı kulpunda parmak izi - tavada parmak izi -kadehde parmak izi -puzzleleri yapıp sağ en üsttekı pc yı tıklıyoruz konuşma yapıp ordan ayrılıyoruz

8 Nisan 2009 01:21

şimdi bir başka kadının yanındayız buradaki konuşmada private study tıklıyoruz k. devam last night tıklıyouz k. devam unfortunate tıklıyruz k. devam cüzdanı sürüklüyoruz k.devam sonra kutuyu sürüklüyoruz ve açılan kutuda not tıklyıp kurbanın evine gidiyoruz gerekli eşyaları tıklıyoruz ve karşıda bir kasa var gold fork yazınca kasa açıldı içinden kagıtları alıyoruz ve kadınnla konuşmaya geçiyruz her zamankı gibi sırayla kelımlerı tıklayıp aralarında konuşma yaptıktan sonra kadın bize bir cd veriyor ve sonda ona kasadan çıkan kagıtları gösterınce konuşma bıtıyor şimdi cinayetin işlendıgı yerdeyiz gerekli eşyaları topluyoruz çıkan puzzlede yırtılmış kagıdı birleştiriyoruz ve sebastian gelıyor ekrana koptum ya daha önce o kadar konuştugum adamların ismi dikkatimi çekmemişti

8 Nisan 2009 01:45

buradaki konuşmada yien sırayla bir kelıme bir konuşm yapıp kelımler bıtınce kasadan aldıgmız kagıtları sürüklüyoruz k.devam sonra banka hesabını sürükloyoruz ve açılan hesapda en sondaki 40000 tıklıyoruz k.devam sonra puzzle yaptımız telefon kayıtlarını sürüklüyoruz k.devam ve en son kanlı medılıde gösterınce konuşma bıtıyor ve aşçıyı sorgulamak için emnıyete dönuyoruz konuşmada yıne sırayla kelımelerı tek tek seçip sonunda telefon notu sürükleyıp k.devam kırık parçalı eşya sürükleyip k.devam banka hesabı sürükleyıp açılan yerde 40.bın tıklıyoruz k.devam kısa bir animasyon dan sonra kasadan çıkan kagıtları sürükloyoruz k. devam son olarak altın çatallı kutuya gösterınce konuşma bıtıyor ve çalışma ofisi olan yere gidiyoruz gerekli eşyalrı topluyoruz pc olan ekranda appetizer ( iştah açan yemek manasında olan bir kelımedır )enter desert yazıyoruz çıkan yerde pcde print diyoruz tabı printtır önceden açmayı unutmayın bende başda ne yanlış dıye bakıyorudm buldum sonra tabı bırde printer kagıt koncak ofisin içinde çok aradım ama sonra item listeme bakınca print kagıdıda bizde :=)))) onu printir sürükleyıp bırakıyoruz sonra pc işimiz bitince print kagıdı alıyoruz ve oradan ayrılıyoruz

8 Nisan 2009 01:48

şimdi sokaga geldik buradada gerekli eşyaları topluyoruz ve bir adam geliyor konuşma olcak ama ben artık çıkıyorum iyi geceler yarın devam ederim :=)

9 Nisan 2009 20:31

Son bölümdeki puzzle çok uğraştırdı beni oraya gelen arkadaşlar da benim gibi sinir olmasın diye bu mesajı yazıyorum. Her sözcüğün içinde 3 tane yanlış harf var.onların tıklayıp doğru kelimeyi buluyoruz. Buyrun arkadaşlar uğraşmak istemeyen olursa:)))

"miss rossmore
please cease and desis this terrible blog.
You are spreading lies about people, and if it continues you will force me to take drastic measures"
offf doğru kelimeleri bulmak için 2 saat uğraştım.

9 Nisan 2009 20:36

offffffff bir tane daha çıktı şimdi onunla uğraşıyorum skip de yok :(((

9 Nisan 2009 21:09

çok şükürrrrrrr bu da tamam

"you need to leave my site and my free speech alone. Otherwise I might speal the beans on your sevret lover, jack cooper. What would your wife think of that?"

9 Nisan 2009 22:12

bitirdim çok şükürrrrrrrr
teşekkürler oyun için

28 Nisan 2009 12:45

3. bölümde en baştaki resmi nereye koyucamı bulamadım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template