Amazing Adventures Special Edition



İKİ AYRI OYUN BİRLİKTE
Amazing Adventures The Lost Tomb
Mısır'a hoş geldiniz.Antik bir harita keşfedilmiştir ve Mısır'ın kayıp mezarının yerini gösterdiğine inanılmaktadır.78 MB
Welcome to Egypt! A piece of an ancient map was discovered and is believed to reveal the location of the Lost Tomb of Egypt. Complete over 100 levels by finding hidden objects & circumventing unique puzzle traps.

Amazing Adventures Around the World
Antik bir taş tabletin parçaları dünya üzerinde bulunmuştur ve müze bu parçaların bulunup bilinen en değerli mücevherin getirilmesi için sizin yardımınıza ihtiyacı vardır.
Pieces of an ancient stone tablet have started turning up around the globe and the Museum needs your help to locate the Pieces and find the most expensive gem ever known...the "World Diamond".


İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

16 Nisan 2009 16:10

Teşekkürlerrrrrr sishyphos yüklüyorum hemen.:))

16 Nisan 2009 16:12

teşekkürler sis:)
forever kardeşim beni bekle:D

16 Nisan 2009 16:26

:=))))))))bensiz mi başlıcanız bakem ....:D:D:D tşkler sissssssssssssss ama bir şey dicem ben geçen sene amazing adventure tam yani full versiyon oynadım bitirdim bu omu yoksa başka mı ?

16 Nisan 2009 16:35

iki tane amazing var shera.iki ayrı oyun.birini oynamışsındır sen.öbürüne bak.oyunların isimleri koyu renkle yazanlar

16 Nisan 2009 16:36

Evet tşk ler siss:)Ama bende oynadım bunları çok önce sanırım aynısı..

16 Nisan 2009 16:41

sensiz başlarmıyız sheracım:)
oyun yüklendiğinde bize göre soldaki oyunu seçtim:)
uçağın yanındaki istenilen nesneleri topladım.
şimdi firavunun puzzle nı yapıyorum:)
oynayanlara kolay gelsin:)

16 Nisan 2009 16:58

ben zevkle oynuyorum:)
ne de olsa mısırda geçiyor:)

16 Nisan 2009 20:03

Sishyphos
tesekkurler bende su an yukluyorum

16 Nisan 2009 22:29

yükledim başladım açılan ekran da soldaki olan geçen sene oynadığım hemde 2 kez en baştan sona oynamıştım çok begendıgım için 1.sinde3888000 gibiydi sanırım puan 2.sinde 4000000küsürlü ama tam hatırlayamdım

önemli not : oyuna başladıgınızda 20 veya 21 of 21 gibiydi tam hatırlayamadım ama oyun sonunda firevunun mezeraını açmanız için gerekli şey kibritle ateşten sopayı yakıp yarım ayı döndürmek tam hatırlayamıyorum ama yanı yanan şey başdan sona ulaştırıyorduk sonra firavunun mezarını görüyoruz oyun bitiyor ...
şimdi diğerine bakıcam inş onuda oynamamışımdır :D:D:D:

17 Nisan 2009 00:37

yanlış yazmışım sagı solu :D:D:D:D:

efet sağdakine bakmaya gitmiştim sağdakini yani araund olanı oynamamışım başladım zevkle 9/4 deyım 1575250 gidiyom hadi hayırlısı :=)))

bu arada soldakini geçen yıl oynamıştım hatırladıgım kadarıyla baya uzundu bu ikisini sıfırdan başlyan ark haftaya görüşürüz herhalde :D:D:D::D

21 Nisan 2009 21:41

nihayet bitti :=) oynun sonunda kocamaaaannnnnn bir elmas aldım birde başarı belgesi heheh :D:DD::D

hidden bir tur puzzle bir tur ooo çok severim diyenlerre tam kaliteli bir oyun buyrun başlayın derim ....

24 Nisan 2009 15:13

bn dahabirincisindeyim ne bitmez oyunmuş sürekli bişeyler topluyor aynı puzzelları yapıyorum bu ne biçim oyun :((((

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template