Treasure Seekers: Visions of Gold



Nelly ve Tommy kardeşlere aslında bir korsan olan büyükannelerinin saklı hazinesini bulmakta yardım ediyoruz.Okyanus diplerinden tuhaf laboratuarlara kadar değişik mekanlarda giden bir macera.Dosya büyüklüğü 87.3 MB

Join Nelly and Tommy in their quest to retrieve their pirate grandmother`s hidden treasure! Test your skills with challenging puzzles that will take you from strange laboratories to the dangerous depths of the ocean. Play at your own pace with no timers or penalties, just hours of brain-tickling Hidden Object fun. File size is 87.3 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

13 Mart 2009 20:58

aaa ben bunu oynamışımmm.bitmiş oyun olarak başladı bende.
neyse sizler oynayın,keyifli oyundu.

21 Mart 2009 13:58

bu oyunda puzzlar da zorlanırsanız skip puzzle seçeneğiniz var.ama emin olun o hazır hale gelene kadar en zor puzzle bile çözülüyor:DDD
yazdığıma bakmayın daha bitmedi,bir sonu var mı şüphe duymaya başladım:)

21 Mart 2009 14:24

meğer oynadığım ekran son ekranmış:D
bitti:)

25 Şubat 2011 17:14

Merhaba, ben ikinci kisida dumani durdurmam icin bowl icinden su almam gerekiyor kadeh ile orada takildim. kisir donguye girdi hintlerde hicbirsey yapamiyorum. strategy guide i da okudum fakat bowl u sectirmiyor bir turlu. fikri olan var mi ? sizin icin eski bir oyun umarim unutmamissinizdir.

25 Şubat 2011 17:56

yeliz
çook eski bir oyun.ben hatırlamıyorum.ne yazıkki buna yazılmış bigfish veya başka yerde de resimli çözüm yok.

22 Şubat 2012 12:57

bu linkimizde iptal olmuş maalesef :(

22 Şubat 2012 16:37

LİNKLER YENİLENDİ

22 Şubat 2012 21:44

teşekkürler sis

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template