The Serpent of Isis





1900lü yılların başında efsanevi sanat eseri olan Serpent of Isis (Bereket tanrıçasının yılanı), Mısırda Kahire Müzesinin büyük açılışında çalındı. Başlangıçta dedeniz tarafından keşfedilen, bu eksik başyapıtı aramak için tüm yaşamınızı adadınız. Bir gün, sanat eserinin Mont Palu Ekspresinde yolculuk yapan birinde bulunabileceğini belirten gizemli bir mektup geldi. Treni yakalayıp antik gizemi çözün!Dosya 100 MB

In the early 1900`s the legendary artwork, the Serpent of Isis, was stolen at the grand opening of the Egypt Museum in Cairo. Originally discovered by your grandfather, you have been searching for the missing masterpiece your entire adult life. One day, a mysterious letter arrives indicating that the person who possesses the artwork can be found on board the Mont Palu Express. Catch the train and solve the ancient mystery!File size is 100 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download

Oyun çözümü için tıklayınız--Click to download strategy guide




Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 40 yorum

1 Mart 2009 23:51

yüklemeye başlıyorum.umarım bir aksilik çıkmaz:)

1 Mart 2009 23:52

teşekkürler oyun için sishyphos:)

2 Mart 2009 00:26

kolay gelsin ve iyi oyunlar.ben indirdim oyunu kurdum ama şöyle bir baktım sadece.daha sonra başlayacağım.bunda da oyunu extract ederken bi yerde uzun süre bekleyebilir %19 civarlarında ama sorun yok merak etmeyin

2 Mart 2009 00:29

yine çıkmam gerekiyor.bi 45 dk sonra falan dönerim sanırım eğer sorun olursa yazın lütfen bakarız

2 Mart 2009 00:32

sağol sishyphos:)
ben burdayım:)
inşallah bu oyunu oynayacağım.yoksa uyumak yok:)))

2 Mart 2009 11:07

3.bölümdeyim:)
güzel bir oyun arkadaşlar:)

2 Mart 2009 11:47

trende Vasiliy'in odasında duvardaki kasanın şifresi çözümü
8+12=20
39+17=46
5+8=13
36+20=56

bende oynuyorum babanne.keyifli gerçekten

2 Mart 2009 11:50

ayy ne vasiliyi.Viktor muş adamın adı:D

2 Mart 2009 11:56

3.bölümü 4 saniye kala geçtim.termometreyi aradım durdum gözümün önündeymiş ama görememişim:)
neyse 4.bölümdeyim:)

2 Mart 2009 11:57

selam sishyphos:)
sonraki bölümde de var onun gibi toplayıp bulacağın şifre.kolay gelsin:)))

2 Mart 2009 12:12

hüff 2ci bölümün garajında benim gibi dört dönüp aramayın bari.tornavida ve havalandırma kapağı.kırk saat arandım.

2 Mart 2009 13:29

biraz mola vereyim.arkadaşa gidiyorum.dönüşte devam edecem inşallah:)
cabinde kaldım.kapıyı açacam ama nasıl:)))
artık gelince uğraşırım.sizlere kolay gelsin:)

2 Mart 2009 15:53

şimdi trene 2ci biniş ve yine viktorun kompartımanı.en sağda banyo var benim gibi kırk saat arananlar için:D
8+8
36+8
39+23
2+4

2 Mart 2009 16:55

tekrar trene bindiğinizde 4cü ya da 5ci bölüm,bagaj odasında penseyle telleri kesmekte acele etmeyin benim gibi.karanlıkta kalınıyor.önce itemleri bulun en son kesin

2 Mart 2009 16:58

selam:)
o işi ben yaptım sishyphos:)
neyse el feneri ile buldum itemleri:)

2 Mart 2009 17:00

kaldıüım yerden devam ediyorum.süre yetmediği için 5.bölümü tekrar oynadım.
şimdi 7. bölümdeyim.
2 saat ara vermek iyi geldi.
birde itiraf edeyim 2 bölümde süre yetmediği için baştan başlayınca puzzlerı skip yapıp geçiyorum.
süre sorunu olmasa keşke:)

2 Mart 2009 17:33

ve 8.bölüm paris'teyim:)

2 Mart 2009 17:56

9.bölümde londra'dayım:)

2 Mart 2009 18:46

10.bölümdeyim:)
bu bölümde londra'da geçiyor:)
nette sorun var yorum yollayamıyorum:)

2 Mart 2009 20:06

sishyphos selam:)
10.bölümde takıldım.
elimde renkli kristaller var.ve masaya yerleştiremiyorum.
ingilizce a.çıklaması aynen şöyle;

That's a large stone table and in the center is a square shoped cavity.



10.bölümde o kısma gelirsen yardımını bekliyorum:)
görüşmek üzere:)

2 Mart 2009 20:48

arkadaşlar 10.bölümde sakın pişramiti bulmadan bölümlerden çıkmayın:)
sishyphosun dediğine göre piramit pembe otobüsün olduğu bölümdeymiş.
kırmızı kristali aldığımız yerde.
ben çıktım tabi bilmeden şimdi tekrar 10.bölümü oynayacağım.ama süre dolmadanda başa dönülmüyor.
bu bölümde 90 dk.aksi gibi.

teşekkürlewr sishyphos bana zaman ayırdığın için:)sen açıklamasan ben daha uğraşırdım epeyce.
neyse bölüm yeniden başlayınca yazmaya başlarım:)
görüşmek üzere:)

2 Mart 2009 22:20

olamaz böyle bir şey:)
bu seferde son kısımda kaldım.
item yerleri dolunca aldığım item hintlerin gösterildiği kağıtta kalıyor ve alınmıoyr.
demimde piramiti almışım itemlerin gösterildiği kağıtta olduğu için kullanamamıştım.
yokmu bunu çaresi?

2 Mart 2009 22:21

arkadaşlar oyunlara niye yorum yazmıyorsunuz?
hiç olmazsa bizden sonra oynayanlara yol göstermiş oluruz:)
önemli ipuçlarını yazarsak el birliğiyle oyun çözülmüş olur:)

3 Mart 2009 17:39

imdatttttttt bu oyun oyunumu save etmemişşşşşş:((((

off yok karakter .yeniden mi başlaycam yaa.(

neyse babanne bir walktru buldum.oraya bi bakın isterseniz

http://www.bigfishgames.com/blog/serpent-of-isis-game-walkthrough/

3 Mart 2009 17:59

selam sishyphos:)
ben en sondayım zaten çıkış kapısının önünde.
ama çıkış kapısının anahtarı invetory kağıdında.haliyle alınmıyorçitemler arasında yer kalmadığı için sanırım orda.
sonuna gel bakalım sende nasıl bitecek?

ben akşamdan beri verdiğin linkteki oyunu oynuyorum.halen bitiremedim.
az kaldı bitince buna tekrar bakacağım:)

d@phne
6 Mart 2009 21:44

üç gündür oynuyorum,sonunda bitti. Son bölümde piramidi ortaya koyduktan sonra sırayla renkli mücevherleri üstüne koyun . her mücevher bir şifre verecek.
yeşil= earth 71
cyan =air 218
kırmızı = fire 345
mavi = water 154
daha sonra yeraltına giden bir yol açılacak. oradaki kapının anahtarını almak için bir puzzle çözmek gerekiyor. kodlar orada işe yarayacak .her bir element için sayıları toplayarak verilen kodu bulacağız. alttaki üç düğmeden sağ ve soldaki cursorı hareket ettirmek için, ortadaki ise seçilen sayıyı sabitlemek için kullanılıyor. çözüm şöyle
earth 71=15+56
water 154=145+9
air 218 = 132+86
fire 345= 171+174
sonra kapı açılıyor, oyun to be continued diye bitiyor. devamını da isteriz ama biraz zaman geçsin. canım çıktı 3 gündür:)

dishi1903
8 Mart 2009 22:49

arkadaşlar tarihlere bakınca öyle sevindim ki en azından cevap alma umudum arttı.daha önce mortimer backett and the time paradoxu oynuyodum bi yerde tıkandım kaldım. oynayamıyorum.... bu oyunda arkadaşlar kalemle mektubu karaladım peki şimdi ne yapıcam ne olur bana yardım edin bu oyunuda yarım bırakmak istemiyorum...

8 Mart 2009 23:53

slm dishi
ya o mektup kısmında bir bozukluk var.ben 3 kere oynadım üçünde de ne kadar karaladıysam karalayayım bir şey değişmedi.ben de en sonunda skip puzzle ile geçtim.tavsiye ederim:D

dishi1903
8 Mart 2009 23:59

sishyphos öncelikle yardımın için teşekkür ederim.... karalama olayını çözdüm her yerini karalayınca ancak geçiyor yani en ufak bi yer bile kalsa bile bölüm atlamıyor ;) eğer başka takılan varsa yardımımız doknsun....

9 Mart 2009 00:24

hmm bende yeterince karalama sabrı yokmuş demek:))
neyse geçmişsin.takıldığın başka bölümler olursa sorabilirsin burda.epey bi kişi oynadık oyunu

dishi1903
9 Mart 2009 19:23

sishyphos ben yine takıldım trende bi odada çay demliyosun ya ben onu odaya ilk girdiğimde yaptım şimdi tekrar yapamıyorum odadaki bütün itemleri buldum sadece çay demlicem bide elimde bi kağıt var ne yapıcam ben şimdi? yeniden mi başlıcam....

9 Mart 2009 23:45

slm dishi geç gördüm kusura bakma.
o çay olayı şöyleydi.elindeki poşet çayı fincana koyuyordun ki o poşet çay da bir vagonda tornavidayla açılan çekmeceden alınıyordu.üstüne başka bir vagondan aldığın teapot olan çaydanlığa mutfak vagonunda önce su doldurup ardından suyu ocakta ısıtıp çay fincanına boşaltıyordun

elindeki kağıt belki çay poşetidir.

dishi1903
10 Mart 2009 14:41

sishphos öncelikle yardımların için teşekkür ederim... biraz daha başını şişiricem kusura bakma viyanadayım müzik dükkanına giremiyorum.... sürede azalıyo oraya nasıl giricem....

dishi1903
10 Mart 2009 15:14

buldum yaşasın..... lunaparktan krank die bişey alıp müzik kutusunu çalıştırmam lazım mış... :)

15 Mart 2009 17:55

ay ben buna yorum bırakmamışım.hemen yazayım.oynadım çok güzeldi.tavsiye edilir:)

16 Mart 2009 20:56

oyunda takılanlar için resimli ve türkçe çözümlü link:)



http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/serpent-isis/tips-tricks&ei=SqC-SZS3C5LU-QbF-JG0BA&sa=X&oi=translate&resnum=7&ct=result&prev=/search%3Fq%3DThe%2BSerpent%2Bof%2BIsis%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

su
15 Temmuz 2009 20:38

oyun çok zevkliydi ve süre sınırı olmadanda oynanabiliyor.oyuna başlarken ayarlamanız yeterli..

16 Ocak 2010 17:54

Bu oyunu yükleyip masaüstünde bırakmısım cokda iyi yapmısım virüs yok edememiş oyunsuz kaldım altın bulmus gibi sevindim cok güzel bir oyun 2.bölümdeyim tskler sis babannem sanada tesekkürlerrr

eeee
24 Şubat 2010 05:01

kafayı yemek üzereym 4.bölümdeym saatin içindeki kısmı geçemedm şehirleri sırasıyla yaptm ama bi türlü açılmadı ne yapmam gerekio...

6 Eylül 2010 18:18

LİNK YENİLENMİŞTİR

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template