Samantha Swift and the Hidden Roses of Athena


Arkeolog Samantha Swift, hayatı boyunca büyük arkeolojik buluşlarının sadece birinde sendeledi. Sam'in Atena'nın Gülleri'nin gizem ve kalıntılarını bir araya getirmek için yaptığı araştırma engelsiz değildi. Bu gizli nesne macerasında Sam, kurnaz hazine avcısı Ravena Stryker yenmek için eskin gözünü kullanarak ipuçlarını ortaya çıkaracak...Dosya 110 MB

On a quest to recover the Scepter of Zeus for The Museum of Lost Secrets, archeologist and adventurer Samantha Stone stumbles upon one of the greatest archeological finds of all time! Unfortunately, she also runs into greedy treasure hunter Ravena Stryker.
As Sam, you will use your keen sense of observation to uncover treasures around the globe and unravel the mystery of the Roses of Athena in this hidden objects adventure game. Together with associates Dr. Norwynn Butler and Adam Woodson, you must be cautious to guard the shield from falling into the wrong hands Ravena and her benefactor are always watching you!File size is 110 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 27 yorum

9 Mart 2009 06:36

şimdi bu oyunu yüklüyorum:)
biraz dinleneyim sonra oynamaya başlarım:)
henüz uyumadım sabah oldu:)

9 Mart 2009 23:44

arkadaşlar mükemmel bir oyun.oynamayanlara tavsiye ederim:)

çözümde zorlanırsanız size yardımcı olacak resimli ve yazılı çözüm olan linki veriyorum.kolay gelsin:)


http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.gamezebo.com/files/screenshots/17500/screen1.jpg&imgrefurl=http://www.gamezebo.com/games/samantha-swift-and-hidden-roses-athena/tips-tricks&usg=__rn3t87XRnt0qOA64gUtzeB-UFfM=&h=480&w=640&sz=78&hl=tr&start=13&tbnid=7_zi5yWLe35S7M:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Dsamantha%2Bswift%2Bwalktrough%26gbv%3D2%26hl%3Dtr

10 Mart 2009 06:26

oyunu bırakamıyorum.
ama sabah oldu biraz uyumak lazım:)))

10 Mart 2009 17:49

oyunu biraz önce bitirdim.
güzel bir oyundu.sürükleyici:)
teşekkürler sishyphos:)

13 Mart 2009 20:17

gerçekten güzel oyun.bitmek üzere henüz bitmedi ama unutmadan yorumumu yazayım:D
hasta hasta oynuyorum düşünün artık.ısrarla tavsiye edilir:)

13 Mart 2009 20:20

hastalık anacım bu oyunlar hastalık:DDDD

25 Mart 2009 01:57

ya ark ben bu oynu indirmek istiyorum ama indir diyince çıkan sayfadan hiç bir şey anlamadım gülmeyin ama gerçekten :=)

25 Mart 2009 09:43

önce bu linki bir inceleyin:

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/01/rpidshareden-nasl-dosya-indirebilirim.html

sonra da bunu:
http://hiddenobject.blogspot.com/2009/03/oyun-indirme-ve-kurma-klavuzu.html

Adsız
13 Mayıs 2009 01:16

çöl gibi biryerdeyim. elimde tırmık var
ve harita var. haritaya bakarak birşeyler yapmam lazım ama beceremedim.

sanırım son güldeydim

sevilhan

13 Mayıs 2009 01:31

sevilhan hatırlıyorum az çok orayı.çizgiler çekeceksin tırmıkla aynısını yapmaya çalışacaksın.sanırım çizgileri doğru yerden geçirmen gerek.gereksiz yere de çizme tıpkı haritadaki gibi olsun.ancak bu kadarını hatırlıyorum ayrıntılar aklımda değil.kusura bakma:(

Adsız
15 Mayıs 2009 14:51

bir odanın içindeyim duvardaki zili ve yerdeki trampeti almam lazım fakat alınyor mauseyle tıklanmıyor hiç bi işarette yok bir sürü elimde araç var ama hiç biri bir yere uymuyor nasıl yapmam lazım?

Adsız
15 Mayıs 2009 18:22

adsız eklemişim sorumu pardon :) ya lütfen bana yardım edin kafayı yemek üzereyim yukarıda yazdığım gibi bir odanın içindeyim bir trampet ve zil almam gerekiyor ama tıklanmıyor fakat bişiler yapmam gerektiğinde o mavi işaret odanın hiç bir yerinde çıkmıyor nasıl yapabilirim lütfen bilen varsa yazsın ismim Aylin bu arada teşekkürler şimdiden:))bu arada oyun samantha

15 Mayıs 2009 19:12

sevilhan selam:)
yukarda oyunun resimli ve türkçe çözüm linkini vermiştim.
onu açarsan sanırım yardımcı olur:)
kolay gelsin:)

15 Mayıs 2009 20:06

Aylin slm.bana tam olarak hanbi bölüm numarasıyla yaz sana resimli çözüm hazırlayayım.ama çok oldu oynayalı aklımda kalmadı bölümler.5ci bölüm bilmemne odası gibi açıklayıcı yaz lütfen

Adsız
18 Mayıs 2009 16:57

Merhabalar Aylin ben linke baktım fakat eror veriyor o yüzden çözemedm oyunu papane.
sishyphos şimdi oyunu açıp bakıyoru hemen hangi odada ve hangi bölümde olduğumu teşekkürler:)

Adsız
18 Mayıs 2009 17:28

Tekrar selam sishyphos şimdi aktım resimli açıklamaya ama sana önce hangi bölümde ve odada olduğumu yazayım ''CHAPTER 6 LHASA,TİBET oda ise 4.ODA YANİ INSIDE TEMPLE'' Burdaki tüm objeleri topladım fakat almam gereken 2 obje daha var oda zil ve trampet fakat onları tıklıyorum kesinlikle alınmıyor elimdeki araçları resimdeki açıklamaya göre yerleştirmeye çalıştım oda olmuyor gerçkten tıkandım hiç bişi yapamıyorum hinte bastığımda ise trampei veya zili almamı söylüyor fakat aktif değil napabilirim?teşekkürler..

18 Mayıs 2009 18:04

resime bakmak için tıklayın.

neden aktif olmadığını anlamadım.belki de oyun takılmıştır.
takıldıysa yapılabilecek bir şey yok

18 Mayıs 2009 20:42

si'in verdiği resmin altındaki türkçe açıklama şöyle;

Chimes-T op merkezi.
Dragon Anahtar taşın bu kadar sol tarafında bulunan bir blok Açık.
Kaplan tuşu-Sol üst
Garuda Anahtar büyük heykelinin sağında.
Aslan Anahtar sahne Üst orta. Davul-büyük heykelinin sağında.
Bell, sağ tarafta ikinci katmanı altında.
Ses yalıtımı Stick-sahne En sol tarafında. Dünya evine temel üzerinde aletleri koy.
Size aletleri ile oymalar eşlediğinizden emin olunuz.
Sonra aletler onlar kadar hafif olan doğru yerde bulunur.
Aşağıdaki sırada bulunan sunak temelini üzerindeki araçlar için ses yalıtımı sopa tıklayın kullanın, davul ve çan chimes.
Bu kapı üzerindeki semboller iyi ışık olacak göreceksiniz.
Bir kez doğru düzeni EXIT açılır kapı girildi.

bilgisayarın çevrimi olduğu için cümleler anlaşılır mı bilmem.

18 Mayıs 2009 20:47

Chimes-T op merkezi.

Dragon Key On a block of stone that is on the far left side.
Dragon Anahtar taşın bu kadar sol tarafında bulunan bir blok Açık.

Tiger key -Top left
Kaplan tuşu-Sol üst

Garuda Key -On the right side of the large statue.
Garuda Anahtar büyük heykelinin sağında.

Lion Key- Top center of the scene.
Aslan Anahtar sahne Üst orta.

Drum- On the right side of the large statue. Davul-büyük heykelinin sağında.

Bell -Below the second tier, right side.
Bell, sağ tarafta ikinci katmanı altında.

Padded Stick- Top left side of the scene.
Ses yalıtımı Stick-sahne En sol tarafında.

Put the instruments on the altar's base.
Dünya evine temel üzerinde aletleri koy.

Make sure that you match the carvings with the instruments.
Size aletleri ile oymalar eşlediğinizden emin olunuz.

Once the instruments are in the right place they will light up.
Sonra aletler onlar kadar hafif olan doğru yerde bulunur.

Use your padded stick and click on the instruments on the base of the altar in the following order, drums, chimes and then bells. Aşağıdaki sırada bulunan sunak temelini üzerindeki araçlar için ses yalıtımı sopa tıklayın kullanın, davul ve çan chimes.

You will notice that the symbols on the door will light up as well.
Bu kapı üzerindeki semboller iyi ışık olacak göreceksiniz.

Once the correct order has been entered the door will open, EXIT.
Bir kez doğru düzeni EXIT açılır kapı girildi.



ingilizce çözüm ve türkçe çeviryle birlikte yolluyorum.ingilizcen varsa daha kolay anlaşılır belki.
kolay gelsin:)

18 Mayıs 2009 21:02

aylin;
defterime not etmişim dediğin bölümü.
olduğu gibi yazıyorum.umarım doğru bölümdür:)

18 Mayıs 2009 21:19

TİBET


ve fark bulma oyununu bitirip karlı bir dağa geçtik.
kazma ile karşı kapının önündeki taşları kırdım.
solda çadır önünde ocağın üstüne kabı koydum.şişedeki suyu boşalttım.çakmakla altını yakıp,kaynayan suyu karşıda buz tutan kapıya döktüm.içeri girdim.

süpürgeyle sağda kayanın üstündeki karları temizledim.heykel aldım.
kazma ile ortadaki buz kütlesini kırdım.şişedeki suyu döktüm kalıba.
anahtar oldu.kapıyı açtım.başka odadayım.

soldkai taht gibi taşın altındaki resimlerdeki itemleri oraya yerleştirdim.
üstteki sopayı aldım.
sopayla müzik aletlerine tıkladım.kapı açıldı.
içerde elimdeki tabletleri yerine yerleştirdim.
sırayla açılan 4 kapıya girdim.itemleri topladım.
soldaki odadaki keeye tahtaları koyup bıçakla tıklıyoruz.alev alıyor.
altından ateş medalı alıyoruz ve yanan kefeyide alıyoruz.
soldaki mavi kapıdan girdiğimizde taştan kaba karışımları döküyoruz.tabağıda tıklayınca altından su madalyonu ve kabı alıp çıkıyoruz.
yeşil yerde taşa yanan tahtalı kabı,üstüne mavi kabı koyup air medal alıyoruz.
en sağdaki mağarada panoyu tamamlayıp earth madalya alıyoruz.
dışardaki ortadaki yuvarlak yerlere 4 tane madalyonu yerleştiriyoruz sırayla.
karşıdaki taş duvar açılıyor.
üst boyama sıra ile,
kırmızı-kırmızı-sarı 1.sıra (üst),
sarı,kırmızı,mavi 2.sıra (orta),
SARI-SARI-SARI 3.sıra (alt).
gülü aldık.
BÖLÜM SONU...

Adsız
25 Mayıs 2009 18:34

papane çok mersi canım..çok güzel anlatmışsın ama sanırım benim oyun takıldı gibi müzik aletleri aktif değil tıklayıp araçlarıma alamıyorum..Aylin..

Adsız
29 Mayıs 2009 17:09

kımse varmı samuraylı olan yerde takıldım pda yazan aletı aldım fakat samuraya verdıgım aletler yıne tools bolumumde duruyor ıpucu bı yer gısterıyor fakat oraya hıcbırsey yapamıyorum. ayrıca o pda aracının yanında bı kagıt parcası var onada hıcbırsey yapamıorum:( help meeee

29 Mayıs 2009 19:24

adsız oyunun sonunda kalmışsın.sana resimli ve türkçe çözüm linki yolluyorum.umarım yardımcı olur.



THE Samurai Warrior TAMAMLAMA





Place all the items from inventory onto the Samurai Warrior, Please look at the screenshot for the placement of all the pieces.

Envanter gelen Samuray Savaşçı üzerine, Lütfen tüm parçaların bir yerleşim için ekran bakmak tüm öğeler yerleştirin.


Place the Ninja Star first, in the middle of his belt.
Onun kemer tam ortasında bulunan Ninja Yıldız ilk yerleştirin.
Place the bow on his shoulder. Onun omuz üzerine yay yerleştirin.


Put the Katana in his right hand. Onun sağ olarak Katana koy.
Put the spear in his left hand.
Onun sol elinde bir mızrak koy.


Place the helmet on his head.
Kafasını üzerinde kask yerleştirin.


Place thedragon buckle on his belt.
Onun kemeri yerleştiriniz thedragon toka.


Lastly place the quiver onhis right side.
Son bir titreme yerine sağ tarafında onhis.


Once you complete the Samurai Warrior its chest plate will open, click on the PDA.
Sonra da göğüs plakası PDA üzerine tıklayın Samuray Savaşçı açık olacaktır.


Click on the Samurai to end the level.
Samuray için tıklayın seviyesini bitirmek için.

29 Mayıs 2009 19:24

resimli ve türkçe çözüm linki;



http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/samantha-swift-and-hidden-roses-athena/forum/Walkthrough-Samantha-Swift-and-Hidden-Roses-Athena-Now-Posted-Please-check-gu&ei=2gcgSov7NJSGsAaDjtTSBg&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3DSamantha%2BSwift%2Band%2Bthe%2BHidden%2BRoses%2Bof%2BAthena%2Bwalktrough%26hl%3Dtr

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template