Nick Chase: A Detective Story



Nick Chase,iyi bir dedektif ama işsiz kalmış durumda.Şansına The Collector olarak bilinen gizemli bir adam ona iş teklifinde bulunuyor.Leonardo Di Vinci'nin gizemli günlükleri arkasındaki sırrı çözmek için dedektifçilik oynamaya başlayın.81.80 MB

Nick Chase, a hard-boiled Private Investigator, is in need of a job. Lucky for him, one arrives from a man known only as The Collector. Solve a variety of puzzles and find hidden clues to uncover the mystery behind the missing manuscript penned by Leonardo Di Vinci. Explore gorgeous hand drawn scenes with a gritty film noir style in this one of a kind Adventure game where everyone is a suspect!81.80 MB




Oynamak için tıklayınız-Click to Play
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

30 Mart 2009 00:37

oyun gerçekten çok eğlenceli ama biyerde fena takıldım başka oynayan varsa yardımcı olursa sevinirim.dedektidimizi ışıkların olduğu bi yerden çalılıklara saklanarak ilerlettim ve biyerden anahtarları topladı ordan çıkışta yine aynı yerde pense gibi bişey aldım gidip gökdelenden kablo gibi bişeyi kesmem için doğru yolu bulmam lazım ama birtürlü bulamıyorum yardım eden olursa sevinirim....

30 Mart 2009 00:53

öykücüm bende mesajını yeni gördüm yükledim başlıyorum

30 Mart 2009 01:05

sağol shera ben yine debelenmeye devam edeyim sen çabuk gelirsin oraya nasılsa =)

30 Mart 2009 01:29

shera buldum canımya ben ısrarla aynı yerden girmeye çalıştığım için boşuna debleniyormuşum meğer tam karşıya girecekmişim =))

30 Mart 2009 02:58

bitirdim güzel oyundu oynamayanlara tavsiye ederim...

30 Mart 2009 03:01

inanmıyorum sana öykü bravo valla ben dedıgın yere geldım tam penseyi alıyorum adamlar yakalıyor beni :=)))))))))))))) artık yarın oynarım canım öptüm seni

30 Mart 2009 11:02

bence o çalılı yerde uğraşmayın skip yapın geçin sona zaten oyun bitiyo

30 Mart 2009 23:56

bozo ama bende çalılı kısımda skip yoktu ugraştım ama sonunda buldum öykücüm allah seni ben tam karşı demişsin bende ekranın bize göre karşısında arıyorum :=))))))))))))))))meger adamın karşısıymış yani takılanlar için yazım tam sağ ortadaki çalılıktan giriş ekrana baktıgımızda;
oyun güzeldi bombaları çok patlattım ama sonra tek kablo oldugunu farkettım karşıya ulaşan kesince bitti :=)

3 Nisan 2009 01:23

puzzlerı çok zevkli,güzel oyundu.
oynamayanlar için;ışıkların dedektifi takip ettiği yerde,yeşil bitkilere girince saklanıyor dedektif,ancak bazılarına ışık hiç gelmezken bazılarında yakalanıyor.ışıkları takip edip çalılara tıklayarak yakalanmadan ilerliyorsunuz.(önce biraz izleyince ışıkların geçiş noktaları belli oluyor.

5 Nisan 2009 21:34

çalılıkları geçemeyip silmiştim oyunu.
kaldığım yerden başlarım umuduyla tekrar yükledim şimi ama ne yazık ki baştan başladım:(
neyse yeni oyun yokken bir daha oynayayım bari:)

6 Nisan 2009 11:36

bitirdim güzeldi:)

20 Ağustos 2009 20:08

Farklı bir görsellik... Sürükleyici ve keyifli. Tavsiye ederim.

su
25 Ağustos 2009 21:20

bende bunu yüklüyorum.bakalım nasılmış.

su
26 Ağustos 2009 01:00

arkadaşlar bu oyunun puzzle kısımları çok keyifli.kesinlikle tavsiye ediyorum.du bide puan veriim ben buna :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template