Nancy Drew® Dossier: Lights, Camera, Curses!



Firavun isimli filmin setinde sürekli olan ve film çekimini aksatan kazalar ve gizemli olayları araştırmak üzere Nancy Drew sete davet edilir.Birileri gerçekten film çekimini sabote mi etmektedir yoksa orjinal filmden gelen bir lanet mi sözkonusudur?Dosya iki bölüm ve 333 MB

You, as Nancy Drew, have been invited on to the set of the remake of the classic movie ‘Pharaoh!’ to get to the bottom of press leaks and accidents that have the production schedule in jeopardy. Is someone trying to sabotage the movie or is it a curse from the original film?File is 333 MB

indirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

24 Mart 2009 00:28

yüklüyorum oyunu:)
teşekkürler sishyphos:)

24 Mart 2009 15:31

cok saolasin basit oyunlardan bikmistim

24 Mart 2009 17:26

rica ederim Ferhat.ben de yarın başlayacağım buna umarım

24 Mart 2009 19:11

oyun cok guzel ben yariladim sayilirim ellerine saglik sishyphos

24 Mart 2009 20:04

oylayınız o zaman efendim oylayınız:)))
yıldızları geri koydum.ama ben İE ile göremiyorum.zahmet olmazsa mozilla kullanarak oylayınız:D

şaka bi yana oylamak sitedeki iyi oyunları başkalarının görmesine ve onlara eşdeğer oyunların linklerinin verilmesine yarayacak.açıkçası ben de çoğu oyunu ay bu ne bee deyip yarıda bıraktım.

oylayınız efenim oylayınız:D

24 Mart 2009 22:37

yildiz mildiz goremiyorum ben nedendir??

24 Mart 2009 22:40

ahh işte internet explorer ile gözükmüyor o yıldızlar.çözemedim daha sorunu. ama mozilla ile bakarsanız sayfaya her postun yani yazının altında oylama yıldızları var

24 Mart 2009 22:46

vallahi ben mozilla veya firefox kullanmiyorum ben 5 yildiz verdim :)

25 Mart 2009 09:01

merhaba;ben bu yunu yükledim fakat pcye açamıyorumher 2 sinide yardım lütfen

25 Mart 2009 09:49

slm fato hoş geldin.

iki ayrı rar dosyası indireceksin.bilgisayarında istediğin bir dizin içinde yeni bir klasör aç ve herhangi bir isim ver oyun gibi ya da nancy gibi.rar dosyalarını o klasörün içine taşı.ve 2ci dosyaya buraya çıkart de.ilkini de otomatik olarak çıkartacaktır oraya.sonra açılan oyun exe ikonuna çift tıkla.sana nereye kurayım diye sorabilir veya ayarlarına bağlı olarak sormadan kendisi bir dizin seçebilir.tavsiyem rarları koyduğun klasöre oyunu kurman.dizini seçip extract tuşuna basacaksın ve oyun tümüyle kurulacak.işlem tamamlanınca da close tuşuna basacaksın.yeni bir klasör belirmiş olacak olduğun klasör içinde .onu çift tıkla açınca oyun exe ikonunu göreceksin
iyi eğlenceler

26 Mart 2009 13:24

NANCY OYUNUNU KURARKEN DLL DOSYASI BULUNAMADI UYARISI ALANLAR İÇİN ERROR GİDERİCİ BİR DOSYA EKLEDİM.LÜTFEN O DOSYAYI ANLATILAN ŞEKİLDE KURUN

29 Mart 2009 23:17

1ci bölüm:ilk ekran:garaç kapısındaki posteri duck tape ile yapıştır
ışığa,sağdaki altın ele,
lambayı çıkardın
yerdeki pense. tamir ettin
lamba ve altın el yerine taktın

2ci ekran:
yağ spreyi ve köpek heykeli
köpekten anahtar çıkıyor soldaki kırmızı kutu
kutudan tornavida(hişşş oda oyuncuları tornavida dedimmmmmmmm:DDDD)
tornavida ve kapının solundaki interkom.o sırada postere bak diyor kayıp kedi varmış
sonra interkoma bakıyoruz yaklaşıyor.
büyük kırmızı düğme ve a butonu ile konuşuyoruz

ilk ekrana döndük:
jeneratörü çalıştırmamız gerekiyormuş.
ducktape ile yerdeki hortumu yapıştır
soldaki zinciri sol üste tak
sağdaki vidayı alete tak
sağda yerde vana anahtarıyla üst kapağı aç
soldaki bidondan benzin doldur
soldaki kapı düğmelerine el ile tıkla
makinenin düğmesine el ile tıkla

konuşma sıralaması:
- generator
- creepy accidents?
- wanted poster of a black cat.

Pawn shopa gidiyoruz sokak:

yerdeki fıstıkları çöp kutusuna at
kutuda bir kağıt var onu oku.
sonra kutudaki pile fenerle tıkla.fener çalışıyor artık
çöp kutusunun saolundan saç tokası al onunla kapıyı aç.
basit bir tetris bulmacası.sonra bir sandık çıkıyor
dışardayız.
çöp kutusu yanında tornavida varmış.onunla yerdeki mazgalı aç gramafon plağı aldık ne alakaysa
uğraşmaya gerek yokmuş.el ile sandıkğı açıp ankhı aldık.
şimdi çeşme ekranı

29 Mart 2009 23:37

çeşmeye bak para aldık sanırım
para ve ordaki makineye tıkladık.bir robota güç verdik
sağda bahçe makası onun az yanında otlar var otları kesince elektrik kutusu çıktı
makasla kapıdaki otları da kesip saç tokasıyla açtık ve yine puzzle
puzzle yapınca kapı açıldı içerde pense var
penseyle kabloya sonra el ile elektrik kutusuna
parayla token makinesine kedi kurtuldu
ekran sola kayınca göz ile kediye kapı açıldı bölüm bitti.
yeni bölümde içerdeyiz herhalde

30 Mart 2009 00:12

amaç galiba kediyi içeri almak

havalandırma kapağına baktık kedi içeri zıpladı ve kapakta anahtar var
yerdeki kağıt çöpe
çöpe bak sakız var
sakızı kahve kupasına yapıştır
sakızlı kupa kaleme
kalem havalandırmaya ve anahtar alındı
anahtarla alt dosya dolabını açtık göz ile içine bakınca metal diyor
palto cebinde ducktape var onla yerdeki kabloya,kablo gitti
gitmemiş.vantilatöre el ile tıklayınca onu çalıştırdık sanırım
çalışan vantilatörle tavandaki kağıt düşürüldü.
göz ile bakınca kağıda 'unlock my heart' by charleena purcell yazıyor
o isimde kitap var sol rafta.onla çekmecedeki metale tıklayınca gizli bölme ve sarı anahtar
anahtar sola geçti
anahtar ile masanın tam ortası parlıyor ona tıklayınca bir not çıktı
telefon çaldı bir kazadan bahsediliyor ve puzzle çıktı.eşleştirme oyunu.

şimdi yeni bölüm ve konuşmalar yine.doğru sıra:
- a man with a deep voice.
- Get back to the sound stage.
- old detective statue.
- the detective´s eyes glowed.
- a puddle of water became electrified.
- scaffolding
yeni bölümdeyiz

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template