Mystery Case Files: Madame Fate



Madame fate isimli medyuma kendi yok oluşundan kurtulmasına yardım ediyoruz.Henüz işlenmemiş bir suçu gören medyum bunun kendi ölümü olduğunu anlayınca kurtulmak için iyi bir dedektife baş vurur.Buyrun yardım edelim.

By Madame fate foresaw its own loss today in midnight. It requests your aid in the investigation of the yet not perfect murder - it is necessary to thoroughly study the possible location of each worker of carnival in this midnight. Motive can be in any of them, but only experienced detective will be able to determine true criminal. Help Madame to fate to open the secrets, hidden in its crystal sphere!


İndirmek için tıklayınız-Click to Download
VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 4 yorum

18 Mart 2009 18:34

teşekkürler sishyphos:)
yüklemeye başlıyorum:)

18 Mart 2009 23:27

itemler çok ufak gene.pek seçemiyorum:)))
oynamaya ara verdim:)

19 Mart 2009 16:30

yanlış yazmışım ondan yorumumu sildim:)
oyunu oynayamadım ve sildim:(
çok ufak nesneler göremedim:(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template