Magic Encyclopedia: First Story



Büyücülük akademisini yani bitirmiş olan Catherine aldığı acil bir mesajla tuhaf bir ormanda korkunç bir ejderhaya karşı olan macerasına başlar.Dosya 73.2 MB

Catherine had just finished taking her exams at the Academy for Magic when she received an urgent message born on the wings of a paper bird. Curious, she opened the note and was instantly transported to a strange jungle, where she began her whirlwind adventure to stop the awakening of a terrible dragon. As Catherine's guiding hand, you'll travel around the world, collecting various objects and then using them to solve cunning puzzles. Featuring hand-painted scenery, addictive mini-games and a spellbinding story, Magic Encyclopedia offers a seek-and-find adventure you'll never forget!File size 73.2 MB



İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 32 yorum

5 Mart 2009 01:15

teşekkürler sishyphos:)
yüklemeye başladım bile:)
ama net sorunlu bende bu gece.inşallah yüklerken sorun olmaz:)

5 Mart 2009 01:50

ilk bölümde sağ üstteki ağaç dallarını bıçakla kesiyoruz.
çekiçle sağdaki küpü kırıyoruz.
aldığımız son ağaç dalı parçası tamamlanınca da sağdaki yerde ağzını açıp kapatan heykele tıklıyoruz.

aldığımız son yeşil parçayla tamamladığımızı duvar parçasını sağdaki ortasına tablet koyduğumuz yerin üstüne koyuyoruz.
ışık yansıyor.tablette gireceğimiz şekiller sıralanıyor.
ve bölüm sonu:)

5 Mart 2009 02:04

bu arada renkli kristalleri toplamayı unutmuyoruz.sağdaki mücevher kutusuna gidiyor zaten alınınca:)

5 Mart 2009 02:07

2.bölümde itemlerin parçalarını topluyoruz.
elimizdeki yarım kapak şeklindeki itemi sağda duvara daalı olan diğer yarım parçasına tıklıyoruz.şekli tamamlayıp tıklıyoruz.
ekrana karışık resim geliyor.
o resmi de dışatan içe çevirerek tamamlıyoruz.
en dış çerçevesine göre ayarlıyoruz.
resim tamamlanınca bize diğer itemin eksik parçasını veriyor.

5 Mart 2009 02:08

elimizdeki beyaz top başı gibi olan çubuğu tamtama tıklıyoruz.

burda kaldım.sağda yerdeki heykel başının dişi parlıyor.ama elimdeki itemleri kullanamıyorum.

5 Mart 2009 02:08

arkadaşlar güzel bir oyun tavsiye ederim:)
beni yalnız bırakmayın lütfen.
yorum yazarsanız birbirimize yardımcı oluruz:)

5 Mart 2009 02:15

evet şimdi buldum.
sağ üstte sarı altın liralar var ekranda.
onlara basınca diğer yere geçiliyor.
aldığımız itemleri oraya yerleştirebiliyoruz.
ordanda yeni itemler alıyoruz.
siz yazmıyorsunuz madem.
bende kendi kendime oynayayım.
önemli yerleri not almaya çalışayım.
zor oluyor yazıp tam ekran oynamak:)

5 Mart 2009 02:38

şapka gibi olan şey ile üçgen tablet sarı paraya tıklanınca sağdaki diğer tarafa geçince yerine takılıyor.
muz,kolye,sarı paralar ortadaki açık yere konuyor.
üstten heykel çıkıp yarım kalan tableti variyor.
soldaki ilk ekrana geçiyoruz.
mızrakla sağ üstteki duvarı kırıyoruz.
soldaki 3.heykel tamamlanıyor ordan alnan parçayla.
heykeli yerine takıyoruz.kapak açılıyor altında.
sonra yerde yarım başlı heykele diş takıyoruz.
ağzından kağıt parçası çıkıyor.
tıklayınca bölüm sonu:)

5 Mart 2009 02:42

yeni yerde kürek başını ortadaki toprak yerde sopasıyla birleştirip toprağı kazıyoruz.
item parçası alıyoruz.
anahtarla sağdaki asma kilidi açıyoruz.
vanayı sağda duvarda kare yere tıklıyoruz.
ekrana gelen borulu şekli yapıyoruz.boruların hepsini kullanıyoruz.bazılarına kör tıpa konuyor su sızmaması için .dikkat:)
borular tamamlanınca su akıyor.
güller açıyor.
sağ alt köşedeki güllerden en soldakini bahçe makası ile kesiyoruz.sağdaki gölge adama veriyoruz.
kapı açılıyor.

5 Mart 2009 02:43

içerde bir oda ve toplabanacak item parçaları:)
masa üstünde yıldızları yapıyoruz.ekrana geldiğinde gösteriyor zaten nasıl yapılacağını solda:)
biraz oyalıyor ama.
yıldızlar yerine gelince sarı renk oluyor zaten:)

5 Mart 2009 02:43

valla bu hasta halimde oyunu bırakamıyorum.eyvah ki eyvah:)
yarın kalkamıyacağım:)

5 Mart 2009 03:00

3 ayrı şekil yapıyoruz yıldızlarla.item parçası veriyor.
dışardaki havuzdan kadehi dolduruyoruz.baykuşa içiriyoruz.
cadı sopasının üst kısmına açık mavi tabağı koyuyoruz.altın alıyoruz.
altınıda baykuşa veriyoruz.ne anlıyorsa:))))))))))))
baykuşun altından çekiç sopasını alıyoruz.
kitabın altındaki yere metal tableti koyuyoruz.kristal kürenin üst parçası olan sarı çivi gibi olan şeyi alıyoruz.
kristale tıklıyoruz.
çekicin son parçasını alıp aynaya tıklıyoruz.
bölüm sonu:)

5 Mart 2009 03:00

yeni bir bölüme geçtim.
afrikadayım:)

5 Mart 2009 04:04

ben yatayım artık:)
sabah oldu.ve çok fena her yanım ağrıyor.
afrikayı geçtim.amerikada kızılderili çadırlarının ordayım.

sabah devan ederim artık.
ağrılarım artmazsa:)
hoş artsada yarım kalacak hali yok dimi?
iyi sabahlar arkadaşlar:DDDDDDDDDDDDD

5 Mart 2009 18:14

gerçektende güzel bir oyundu.
bitirdim:)
teşekkürler sishyphos:)))

13 Mart 2009 20:20

babaanne imreniyorum sana.oynamadık hidden oyunu bırakmadın sitede:)
bunu indiricem şimdi zevkle yazdığına göre tavsiye de ediyorsundur:D

13 Mart 2009 21:57

evet egecim güzel bir oyun:)
ama haftasonu için eşim geldi 2 gün oyunlardan uzak kalmak zorundayım:(((
üzgünüm:(((
sis dinlenir hiç olmazsa:)sürekli yeni oyun deyip kafasının şişiriyordum:)))
sana kolay gelsin:)))
tabii pazartesinden sonra arayı kapatmak lazım değil mi:DDDDDDDDDDDDDDDDD

14 Mart 2009 00:31

gözünüz aydın babaanne:)benim çok oyunum var daha oynanacak.ben de senle arayı kapatayım bu arada:DDD

17 Mart 2009 01:27

gayet güzel tavsiye ederim oynayınız.hele ki hint almak için soru işaretlerini aramak hoştu:D

17 Mart 2009 01:48

puhahha hanımlar alemsiniz.
hangisini oynadık hatırlayalım diye mi yorum bırakıyorsunuz siz:DD

12 Nisan 2009 17:16

babaanne merhaba son bölüme geldim takıldım elimde tahta horoz altın tüy birde su dolu testi var puzzleları çözdüm ama başka hiçbirşey yapamıyorum eğer hatırlıyorsan yardımcı olabilirmisin yada oynayıp bitiren diğer arkadaşlar

12 Nisan 2009 17:58

off bitti sonunda :) çok keyifli bir oyundu

12 Nisan 2009 19:21

gülsüm çiğdem selam:)
son günlerde nette sorunlar yaşıyorum.sürekli gidip geliyor.o yüzden bana yazdığın mesajı görmedim.
bitirdiğine sevindim:)

7 Haziran 2009 18:18

Ya şu tahta horoz su testisi ve kuş tüyünün oldugu yeri nasıl geçicez

7 Haziran 2009 19:29

oyunun resimli ve ingilizce çözümü aşağıda linktedir.

buraya tıklayın

Adsız
25 Temmuz 2009 21:15

http://img41.imageshack.us/img41/8864/magicy.jpg

Oyun sonunda yılan kafalarını toplamaya uğraşmasak iyi olacaktı. Fobisi olanlar dikkat..

25 Temmuz 2009 21:18

İlk resim deneme heyecanımdan adımı yazmayı unutmuşum ;)

su
19 Ağustos 2009 12:30

ilkini oynayıp bunu es geçenlerr..buda çok zevkli :)

7 Mayıs 2012 00:26

linke bi el atsanız sevinirim :D

7 Mayıs 2012 18:38

LİNKLER YENİLENDİ

7 Mayıs 2012 21:49

Oy oy oy ben bu seriyi nasıl görmemişim, valla süpermiş yaa.... bi tanesini oynayıp bitirdim :D Sıra diğerlerinde , bunun linki ölmüştü, sağolasın valla sis, ellerin dert görmesin, gayet zevkle oynanan bi oyun, herkeslere tavsiye olunur bu seri efemmmm :)))

8 Mayıs 2012 21:44

meraklı bu serini 2 ayrı bölümü daha var başladıysan direk onlarıda oyna derim

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template