The Legend of Crystal Valley



Bozo'nun tavsiyesi üzerine indirdiğim bir oyun.Bildiğimiz hidden object oyunlarından çok macera tarzı bir point click oyunu.3 rar dosyası indirip aynı klasöre yükleyin ve son 3cü rarı extract dediğinizde diğerleri de açılacak oraya.Dosya büyük,480 MB

Eve babasından gizemli bir mektup alır ve Fransa'daki aile evlerine babasını bulmak üzere gider.Oraya ulaştığında babasının kaybolduğunu öğrenir ve onu bulmak üzere Crystal vadisini araştırmaya başlar.

When Eve receives a mysterious and disturbing letter from her long-estranged father, who for years has lived an increasingly secluded life, she travels to the family estate in France in order to find him. After arriving, she discovers that her father has disappeared.
Now, in order to find him, Eve must explore Crystal Valley, an alternate fantasy world inhabited by strange creatures, and piece together the clues that reveal her family's true identity.


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to Download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
part 3 indirmek için tıklayınız-Click to Download Part 3


System Requirements-minimum sistem gerekirliği:
Windows 9x and higher
800 MHz processor (1.33 GHz recommended)
256 MB RAM (512 MB RAM)
DirectX 9-compatible video card with 128 MB RAM (256 recommended)
16-bit sound card



Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 78 yorum

Adsız
15 Mart 2009 21:13

niye bu memlekette bu oyuna kimse yorum yazmamış bakiyim. Tembeller. Kaç gündür tek başıma sökmeye uğraşıyorum oyunu. Yazması çok uzun ve karışık. Ama oyunun ortalarındayım isteyen buraya soru yazarsa bildiğim yerse cvp veririm.
Daha sonra çözümü aklımda kaldığınca yazıcam. Vakit bulamıyorum.

bozo
15 Mart 2009 21:13

ben bozo nası olduysa adsız yazmışım.

16 Mart 2009 20:51

ilk bolumdéki heykelcikler nasil yerlesecek bilen biri varmi??

16 Mart 2009 21:57

selam Ferhat

şu linkteki resme bakabilirsin

http://img149.imageshack.us/img149/1989/adszdzj.jpg

bozo
16 Mart 2009 23:05

http://www.gamezebo.com/games/legend-crystal-valley/tips-tricks/legend-crystal- v
Bu yerde resimli çözümü var. sis uğraşma resimli falan.

17 Mart 2009 11:40

cok saolun ikinizde

16 Nisan 2009 15:35

ya ben körüm galiba sis vallahı millet yorum bıle yazmış ama ben sitede oyunu hiç görmedım :S allah allah gözümden mi kaçdı acaba :=)

22 Nisan 2009 08:51

sonunda açmayı başardım. sabah biraz başladım da. yalnız benim laptopu çok kasıyor.bir de ev pc de denerim belki. yine de çok güzel göründüğünü söyleyebilirim.Eve babasından aldığı bir mektup üzerine babasının çiftliğine gitti. Şimdi orayı araştırıyoruz. şimdilik odaları dolaşıyor ve ne bulursam alıyorum. akşam belki hep birlikte oynarız

22 Nisan 2009 14:47

slmmmmmmmmm başladım oyuna ilk ekranda bahçeden kova aldım aynı yerden kovayı tulumbadan su doldurdum yine yanımdaki kapıdan içeri girdim burdaki tek odadan tekrar içeri girdim çalışma masasından kibrit ve heykel aldım sola döndüm duvardaki resmi tıklarken adamın madalyonuna basınca tablo yana kaydı bir belge aldım dışarı çıktım bahçedeki diğer kapının solundan lamba aldım bir kapı daha var ama içeri karanlık sanırım ışıgı yakıp girmek lazım ama kibritle lambayı yakamıyorum :=((((

22 Nisan 2009 15:01

of ya ne kadar karışık şükür buldum lambayı yakmayı :)
şimdi demin eve girdik dedimya tek oda meğer bir odada daha varmış oradan da büfe gibi yerden bıçak şişe ve heykel aldım tekrar bahçeye çıktım şişeyle lambayı itemlerden tıklayınca birleşti sonrada kibrit derken lambayı yakmış olduk buradadan kapalı karanlık yere girdim sağda yerden el feneri aldım ha bir item daha almıştım ama unuttum du bakim de yazım biraz sonra :=)

22 Nisan 2009 15:07

buldum solda büfeden heykel almışım yine aynı mekanları ararken karşımdaki yardım pencersını kapadım ve vitrinden büfeye yaklaştım buradan 3 heykel daha aldım heykelleri niye aldık derken baya dolaştıktan sonra yorumlara baktım ki :D:D:D:D sağolsun ark resim vermişler heykeller aldığımız büfeye dizilcekmiş şimdi dizmeye gidiyorum :=)

22 Nisan 2009 15:12

heykelleri dizince kadın sola döndü bir kırık yerden içeri baktı sanırım bayıldı şimdi bir tüneldeyim başımıza burda ne gelcek hadi hayırlısı birde solumda kilitli bir şey var ama tam göremedım içindeki yaratık mı hayvan mı eşyamı :S

22 Nisan 2009 15:22

tünelde devam eddim sağa girdim yaratık var gene aynısımı bilemıyorum ama itemlerler tıklarken saç tokasına benzeyen item kafesin kapağını açtı uçan bir hayvanı serbest bırakmış olduk umarım dogru bir şeydir burada herşeyı her yerı tıklayıp sonuç alamayınca geri döndüm diğer yol olan soldan döndüm burada kilitli kaldım imdatttttttt derken sagda yerde kol gördüm ama ne yaptımsa kolu kaldırmadım tek çare elimdki itemler derken bıçakla kolun oldugu duvara vurdum sonra kolu kaldırdım acaba bıçaktanmı açabıldım yoksa kadını dogru yere getırdıgım için mi kolu kaldırdım orası anlamış degılım ama kol kalkınca önumdekı tekerlekli araba karşı duvarım kırdı yaratık ve ben süper ikili dışarı çıktık şimdi karşımızda kocaman atlı bir heykel var :=)

22 Nisan 2009 15:29

karşıma çıkan koca heykelden saga döndum burada 2 kişi var ne yalan söyleyım aramızda geçen konuşmalardan sadece yardım istediğimizi anladım diğerleri ne dedi :S orası bence muamma bıyıklı ve yandaki gençle konuştuktan sonra fıçıdan bir balık aldım burdan geri heykele döndüm soldaki yola girdim yerden bir item aldım ( bu arada itemlerden bakmadım aldıgım ne :D )ormana girdik ama hadi hayırlısı kaybolmam inşlaah:DD:D:

22 Nisan 2009 15:36

derken bir kabileye düştüm :S burada uzaylı kılıklı bir adam ve solda yatan adamla konuştum ilerledim solda bir demici var onunla konuştum demircinin oldugu yerden bir item daha aldım akşam devam ederim :=)

22 Nisan 2009 20:48

demriciin yanından geri döndüm bu kez saga gittim solda duran adamın yanından zill aldım konuşurken adam zilden bahsediyordu bu arada ben daha önceden farkında olmadan hangı arda aldıysam bır zil daha almışım 2 zilim vardı konuşma bitince zillerim yok oldum sanırım adam aldı sonra olumdaki kadınla konuştum içeri girdim içerde iki adam var ve önlerinde 2 tane item var almam lazım mercek çıkıyor ama alamıyorum :=((((elimi uzatınca adamlar bana bakıyor müsade edmiyor ya neden bu oyunda puzzle yok derken bir de baktımki oturan adamnın karşısındaki gramafona yaklaşınca düğmeler çıktı ses çıkıyor dokunca ama ne yapmak gerek anlamadımmmmmmmm imdattttttttttt tıkandım yahu oynayan yok mu ühühühüühühüh :=((((

22 Nisan 2009 20:57

S.O.S bu bir imdat cagrısıdır bozo öykü ege daphane skarabe sis süperbabanne :=( ühühühühü

22 Nisan 2009 21:02

sesimi duyan yok en iyisi kabileyi ve köyü çıkıp yenıden araştırmak belki bir gözden kaçırdığım bir eşya yada şu muammalı gramofona çözüm olcak bir ip uçu bulurum :=(((

22 Nisan 2009 21:18

ayyyyyyyyyy deli oldum herkesle tekrar konuştum her yere baktım bu müzik kutusunu yapamıyorum :=(((((((((((( ya oynayan yokmu bi yazsın ne eksık

23 Nisan 2009 00:32

Madenden geçtikten sonra heykelden sola gittim ve ben de köye geldi. Girişteki adamın arabasının tekerleği kırılmış. Onu onarırsam bana bir zil vereceğini söyledi. Devam ettim. Köyde heykelin sağında iki kişi var. Biri barmen kadın, bana bir saç tokası verdi. Diğeri sarhoş bir adam. Müzik kutusu tamircisi imiş,fakat zillerini kaybettiği için tamir edemiyormuş.içeri girdim. İçerde barmenin önünde bir anahtar var . vermek için müzik kutusunu onarmamı istedi. Masada oturan müşterinin önünde sihirli bir toz var. O da vermiyor. Dışarı çıkıp sola gittim. Demirciyle konuştum. 1 coin karşılığı tekerleği tamir etti. Bu arada nereden bulduğumu bilmediğim 2 coinim vardı. Tekerleği girişteki adama verdim, o da bana bir zil verdi. Zili sarhoş tamirciye verince müzik kutusunu açmak için gereken sıralamayı verdi. İlk seferde anlayamazsanız tekrar etmesini isteyebiliyorsunuz. İçerde o notaları çalınca müzik kutusu açıldı ve bozuk mekanizmayı aldım. Tekrar demirciye gittim. 1 coin ve bakır bir tel verirsem tamir edebileceğini söyledi. Tokayı verdim. Kutu tamir edildi. Gidip yerine taktım. Geri çekilince müzik çaldı ve barmen bana anahtarı verdi. Fakat müşteri hala sihirli tozu vermiyor. Ben biraz dolaşıp anahtarı kullanayım ve tozu almanın yolunu arayayım

23 Nisan 2009 00:51

paraları bardaki sihirli tozu vermesi gereken müşteri veriyor. uzun uzun konuşmak gerek onunla

23 Nisan 2009 01:01

köyden çıkıp mağaranın çıkışındaki büyük heykele döndüm. ona yaklaşınca bir kilit var. anahtar onu açtı ve içinden yakut çıktı. geri dönüp köy meydanındaki heykeldeki eksik olan gözün yerine taktım onu. böylece lanet kalktı. barmen kadın beni çağırdı. laneti kaldırdığım için onların da köprüyü onaracaklarını söyledi ve köprü onarıldı. şimdi köprüden devam edeceğim

23 Nisan 2009 01:19

köprüyü geçince sihirli ormana giriliyor. önce sola gittim. orada bir devle konuştum. bana portallardan ve bu portalları geçerek çeşitli zamanlara gittiğinden sözetti. o bir portal tamircisi imiş. sanırım ilerde bir portal tamiri işimiz olacak.bana cadı Lepinya ile konuşmamı söyledi. fakat cadıya giden yol gizli imiş. geri dönüp sağa gittim. yol bir ağaç kütüğü ile tıkanmış. orada kaldım öylece

23 Nisan 2009 01:41

devle ikinci kez konuştum .aç olduğunu söyledi. ben de ona inventory deki balığı verdim. yedi. fakat yine de yolu açmadı

23 Nisan 2009 01:51

köye dönüp bir balık daha aldım . bu kez üzerine uyku tozu serptim. dev yedi ve uyudu. yol açıldı

23 Nisan 2009 01:56

dev uyuyunca boynundaki çantadan sihirli şişe aldım. üstünde beni iç yazıyor. çift tıklayınca onu içmiş oldum. geri döndüm. ortada daha önceden olmayan bir yol açıldı şimdi.orada cadı var .kulübenin önünde oturuyor

23 Nisan 2009 02:14

cadı bize yardım etmek için üç tane bitki istiyor. resimlerini verdi tanıyalım diye. ilk bitki geri dönünce gizli yolun başlangıcında mavi olan, ikinci için sağa,kütükle kapalı olan yola girilecek, orada pembemsi, üçüncü için ise cadının kulübesinin yanından ileri devam edince crypt entrance var.oradaki çalılar demirciden aldığımız eldivenle temizlenecek. cryptin içinde robota benzere bir iskelet var. ondan da metal bir parmak aldık. iş terminatöre doğru gidiyor. dışarı çıkınca kapının (ekranın)solunda 3. bitki var

23 Nisan 2009 02:22

cadıya bitkileri verince bana madalyon verdi. madalyonu hırsızlar başka birinden çalmış.sahibine ulaştırmamız gerekiyor. şimdi şehirde bir kütüphaneye gitmemizi söylüyor. orada bir ansiklopedi bulmalıymışız. şehire gitmemizi sağlayacak yolculuk için bize bir büyü lazımmış . o büyü bir kitapta imiş. fakat kitap lanetlenmiş.yalnızca temiz kalpli biri kitabı lanetten etkilenmeden alabilirmiş. kitap yolun ilerisinde lanetli cryptteymiş. cryptte eski ve gizemli bir ayna bulacakmışız. sihirli sözcükleri aynaya söylersek kitap bize verilecekmiş.sihirli sözcükler komi-sako-mako.

23 Nisan 2009 19:13

dün gece yatmadan son yaptıklarımı yazmıştım, ne olduysa gelmemiş. şu anda tam olarak hatırlamıyorum ama hatırladığım kadarı ile kısaca o bölüm şöyleydi: cryptte aynaya tıklayınca kitabı gördüm. kitabı almak isteyince sihirli sözcükleri sordu. tıklayıp kitabı aldım. sonra cadıya geri gidip kitabı verdim. o da bana küçülme büyüsü verdi. tekrar crypte döndüm. aynanın karşısında iken sola gidince sıkışmış yarım açılabilen bir kapı vardı. orada küçültme büyüsünü çalıştırıp küçüldüm ve kapının altından geçtim. karşıma bir kapı geldi . kapının üstündeki bilyaları oynattım ve daha önce cadının kazanında gördüğüm mavi kabarcıklar gibi sıraladım. kapı açıldı. şimdi yeni bir yerdeyim.

23 Nisan 2009 21:23

daphane ben kazanı ne yaptımsa göremedım ama kapı kurcarken nasıl oldu ne nerde hatırlamıyorum ama yptım içeri girdim herkesle konuştum yerden bir yeşil adamın birde devın orda item aldım sonra konuşurken dev elımdekı itemleri birleştirdi başka bir şey verdi gene döndum ılk başdaki adamla konuştum oda son aldıgım itemi aldı şimdi diğerleriinle tekrar konuşmaya gidiyorum tek anladıgım gramfondan bahseddiler ama ne :=))))

23 Nisan 2009 21:36

herkesle defalarca konuştuktan sonra aklıam item denemek geldi zekaya bak :DD:D:D daha önce gelmiyorda onca konuştuktan sonra :D:DD: neyse itemlerden madalyon olanı ilk adama gösterdınce sanırım madalyonlar birleşti tekrar konuşmalar devamdan sonra en son da ki kapıdaki adam la konuşmayı başa alınca beni sanırım ışınladı şimdide bir kasaba gibi yerdeyim burada herkesle konuştum ama ne yapıcam bulamadım tek anladıgım pazarcının birinde 12piece dedi oda 12 puzzle yada 12 santraç taşı hangısı bilemiyorum aramaya devam :=)

ya gerçekten çok karışık bir oyunmuş hala çözmüş değilim ya birde oyunda normal başladık ama ilerleyen yerleder tuhaf yaratıklar büyüler derken oyun boyutlar arası bir yolda gidiyor yani :=):)))))))))

23 Nisan 2009 21:45

derken düm düz gittim bir patika yolda bir kemancıyla kuştum aynı yolda devam eddim kırmızı kaza geçirmiş bir araba gödüm arabadan bir item aldım devam eddim aynı yolda yolun sonunda bir malikane vardı ama içeri giremdim Dikkat köpek var ! :DDD vr geri döndüm aynı yere başlınagıç yerinden bu kez sola gittim büyük bir bina var içeri girdim burası halk kütüphanesi ama sanırım biraz arabede çıkmış sanırım dolaplar yıkılmış içeri devam edınce baktımki müdüre hanım masada onunlada konuştum ....gidiyoruz bir alemete sonumuz hayır ola bari:D:D:D:D

23 Nisan 2009 21:55

sanırım o kadın bana top verdi tekrar dışarı çıktım akan suyun ordaki adamlar konuşunca topumu aldılar bana başka şey veridler tekrar konuşmaya devam eddim ama adamlardan aldıgım itemi müdüre hanıma verince bana masasından kitap verdi yani ben tıklayınca aldım sonra döndüm kütüphanede dolaşırken kocaman bir kurt ( yani soluncan kurdu)gördüm hani derler ya kitap kurdu buda kütüphane kurdu olsa gerek bu kadar büyük olunca :=))))) elimdeki kitabı ona verim dedim ama almadı :S neyse dolaşmayaa devam :=)

23 Nisan 2009 22:06

kütüphaneden çıktım hemen yanındaki sola girdim burada bir adam ve güzel bir kadınla konuştum ama sonuç negatif derken dolaşırken kemancının tam karşıdındaki dükkan ı buldum girdim burası çiçakçi adamla konuştum kitabı aldı gül ve bir item verdi diğer verdiig itemi pazarcı (kasapmış o ) aldı bana kemik verdi şimdi köpepeğin yanına gidiyorum :=)

23 Nisan 2009 22:15

köpeğe kemiği verdim ve içeri girdim hizmetçi kapıda beni bekliyor gittim konuştum beni içeri almadı :S orda soldan bir şişe aldım yerden kadına şişeyi verdim gene içeri almadı elimdeki gülü verdim gene içeri almadı hayret ya ne cins kadın :((((/( ısrarla itiyor beni kapıya gelmiş insan alınmazmı boynumu bükdüm kasabaya geri dönüyom ühüühühühü

23 Nisan 2009 22:31

kasabaya döndüm faytonlu adamla konuşunca beni köprülü bir yere götürdü orda 2 adam var konuştum şişemi aldılar ama burdan geri dönemiyorummmmm :=(((((((((((((((( daphaneeeeeeeeeeeeee burda kaldım oyun mu bozuk ben mi çıkamıyorum üühühühüh

24 Nisan 2009 00:21

shera ben devle konuşurken eksik olan 2 vida verdim ona. o da bana kırmızı bir taş verdi. şimdi şehre gidiyorum

24 Nisan 2009 00:36

şimdi o dışardaki çocuklar kütüphaneci kadının sandalyesinin tekerleğini almışlar. onlara toplarını geri verip tekerleği aldım, kütüphaneci kadına verdim. ondan büyük ansiklopediyi istedim. o da bana bir kitabı çiçekçi dükkanının oralardaki birine götürmemi o zaman bana 1 altın vereceğini söyledi. şimdi kitabı götürüyorum.

24 Nisan 2009 00:39

götür götürde faytonlu adam yaktı beni:D

24 Nisan 2009 00:40

çiçekçiye kitabı verınce sana gül ve bir tem veriyor bak yukarda yazdım yapılcakları ama faytonlu adamın götürdügü yerde rehın kaldım ühühüühhü

24 Nisan 2009 00:46

kasabı geçtikten sonra çiçekçiyi buldum. kitabı adama verdim. o da bana bir gül verdi. bir de mavi bir çiçekle ilgili konuştuk. sonra kütüphaneye geri döndüm. kadın bana altın verdi. bir de ansiklopediyi gösterdi. ansiklopedide babamın resmini gördüm.

24 Nisan 2009 01:03

ben de evi buldum hizmetç, beni eve almadı. geri döndüm şehre. tekrar herkesle konuştum. faytoncu beni fenere götürüyor şimdi.

24 Nisan 2009 01:06

adamların yanındaki alet bir tür transport cihazı imiş ve bozuk. onlardan onarmalarını istedim beceremediler. ben yoldaki kırmızı arabadan aldığım karbüratör ile onardım aleti.

24 Nisan 2009 01:10

o cihazla mikhail diye birinin yanına gittim. konuştuk. çiçekçinin bahsettiği mavi çiçekten konuştuk. adamdan feneri gezmek için izin istedim. gir ama ışığın sönmemesine dikkat et dedi. dokunmazsam sönmezmiş. dokunmayacağıma söz verdim. içerdeyim şimdi

24 Nisan 2009 01:20

içerde fenerin etrafındaki düğmelerle epeyce oynadım.renkler değişip durdu. en son ışık karardı. dışarı çıkıp mikaili çağırdım. kızıp içeri gitti. ben de mavi çiçeği alıp vagona binip kaçtım.

24 Nisan 2009 01:23

şehirde aldığım çiçeği çiçekçiye götürdüm. o da bana tohumlar verdi

24 Nisan 2009 14:28

ne yapacağımı bulamadan elimde tohumlarla dolaşıp duruyorum ve hiç bir şey yapamadım. en sonunda dayanamadım kopya çektim. elimizdeki tohumları evin arka bahçesine ekmemiz ve oluşan sarmaşıkla eve tırmanmamız gerekiyormuş. fakat evin penceresi açık olmadığı için tohumları ekemiyoruz. pencereyi hizmetçiye açtırabilmek için ona bir mektup getirmeliymişiz. kütüphanenin sol yanındaki sokakta balkondaki kadının altında yolda duran adama gülü verince o da bize mektup vermeliymiş. fakat adam gülü almıyor ve oyun ilerleyemiyor. şu adamı gülü alıp da mektubu vermeye nasıl ikna ederim? bilen var mı? imdat...

24 Nisan 2009 15:51

hizmetçi ile ilk konuştuğunda bir şişe rom alacaktın kutulardan .onu mu atladın acaba.o adam omero sanırım.ona gülü verince aynen mektubu vermeliydi.bir de Argovth ile konuştuğunu yazmamışsın.kasap.belki de odur.ona bi bitki veriliyor

24 Nisan 2009 17:30

yok romu aldım, .rom fenerin yanındaki adamlara veriliyor. shera yazdığı için yazmadım. kasapta da denedim gülü. inan gül vermediğim kimse kalmadı şehirde. herkes "ne yapalım biz bunu" diyor

26 Nisan 2009 20:57

sonunda fenerden itibaren oyunu yeniden oynadım. bu kez hizmetçi ile konuşurken daha önce olmayan bir cümle çıktı. benden oteroya gül vermemi istedi. şehre geri döndüm. oteroya gülü verdim. o da bana mektup verdi. mektubu hizmetçiye verince o da üst kattaki odanın penceresini açtı. tohumları arka bahçede yeşil ok çıkan yere ektim. bir ağaç çıktı. direk çalışma odasının içine giriyor. onunla odaya tırmandım. odada bir kasa var, birşey doldurmak gereken 4 tüp var üzerinde. sehpadan su dolu vazo alıp tüplere doldurdum. siz benim gibi çok aranmayın diye söylüyorum. Masada bir kağıt var. Ona göre ortadaki iki tüp dolu dıştaki iki tüp boş olacak. ben epeyce bir süre dördünü eşitlemeye çalıştım. Neyse o şekle göre yapınca kasa açıldı. Bir boru(horn-korna) bir de mektup aldım. Mektup kızın babasından Belediye başkanına yazılmış.Buna göre dışardaki kırmızı arabayı kızın babası kendi zamanından getirip başkana hediye etmiş, bir de Kont kötü imiş. herhalde konta gidilecek. Duvarda resimler var arabanın iki ayrı resmi bir de bir kadın resmi( başkanın karısı imiş) odada başka birşey yapılamıyor. Şehre geri döndüm . herkesle konuştum. Arabacı nereye gitmek istediğimi sordu . ben de beni kont'a götürmrsini söyledim. Şimdi yeni bir bölüme geçtim. Bir kulenin karşısındayım.

26 Nisan 2009 21:21

Büyük bir kapının önüne geldim. kapı kilitli . kasadan aldığım boruyu çalınca kapı açıldı. içerde 3 asansör var .1-2 ve 4. 3. asansör nerde? Önce 1. asansöre bindim. Kütüphane gibi bir yerdeyim. Masadki kitaplara yaklaştım. Bir şiir var. Elimden geldiğince tercüme edeceğim. Önemli olabilir.
SONSUZ GÜNEŞ ÖNCE UFUKTA
SONRA ÇÖLDE KIZIL GÖLGELER YAYIYOR
ZAVALLI VE ÇİRKİNCE

O(SHE) YORGUN VE KORKU İÇİNDE YÜRÜYOR
SONRA ASİL KALBİ KONUŞMAYA BAŞLIYOR
HER BİR YARATIĞIN İTAAT EDECEĞİ ŞEYLER SÖYLÜYOR.

BABANIN YANAKLARI ISLAK,
SICAK KANI SOĞURKEN
VE ETİ YANARKEN...

KIZI BUNDAN SONRA DÜNYAYI YÖNETECEK
UMUTSUZ BİR ???(sözcüğü okuyamıyorum tam ama omnipresent gibi) İLE
(DEĞİŞİKLİL BİR YILAN)

VAROLUŞA YENİ DOĞUMU
MAVİ GÖZLÜ KIZ YARATACAK

Çok saçma gibi ama bir anlamı vardır herhalde

26 Nisan 2009 21:24

daha sonra raflardan birine yaklaşılıyor. Orada bir kağıt var .onu alınca yeni bir büyü öğreniyoruz. telekinezis imiş bu cisimleri dokunmadan hareket ettirebiliyormuşuz. inventorynin yanında magic bölümünde duruyor. burda başka birşey yok. asansöre binip aşağı indim

26 Nisan 2009 21:38

ikinci asansörle büyük kapalı bir kapının önüne geldim. bir nöbetçi var ve "geçemezsin" diyor.
+. asansör de zindanlara çıkıyor ve yine kilitli. Kaldım burda derken 3. asansörü gördüm. yüksekte duruyormuş. telekinezis belki de onun için gereklidir. evet büyüyle birlikte asansöre tıklayınca aşağı geldi. bir koridora çıktım. orada vatram diye yeşil bir ejderha ve bir sürü yumurtası var. Ejderha ile konuştum. hayalet ejderha imiş. Daha önce kızın babası Isaac'a hizmet ederken sonradan Isaac onu öldürmüş.ruhu da bu kalede hapis kalmış. onu nasıl serbest bırakacağımı sordum. yolu yokmuş.ona kontu sordum. kontu bulacağımı söyledi. kont aniden çıkıp insanları şaşırtmayı severmiş.. vatram'a da kızı korkutmasını ve ona bir bilmece sormasını sonra da özel bir sihir vermesini söylemiş. yalnız bu ejderha kıza sihiri vermeden önce vereceği yumurtayı kardeşi vatrama götürmesini söylüyor. yumurtayı almaya çalışıyorum fakat alamıyorum

26 Nisan 2009 21:44

yumurtaların yanında bir direk var. ona yaklaşınca 4 tane kol var asnsörleri düşünerek önce 1,2,4 aşağı 3 yukarı yaptım .olmadı. tam tersini denedim.124yukarı 3 aşağı oldu. soldaki büyük yumurtanın kafesi açıldı. tıklayınca "çok büyük, nasıl taşırım" gibi şeyler söyledi. ben de küçültme büyüsünü denedim. yumurta küçüldü.

26 Nisan 2009 22:05

Küçülen yumurtayı aldım. ejderha da bana blizzard diye bir büyü öğretti. blizzard kar fırtınası, tipi demek. asansörle aşağı indim. şimdi kontu aramak için yine diğer asansörleri deneyeceğim. önce askerin olduğu kapıya gittim. askerin üzerinde yeni büyümü denedim. asker dondu. Odaya girdim. kont içerde . konuşuyoruz. adını sordum. önemli mi bilmiyorum ama bizim dünyamızda adı Istvanmış. kızın amcası olduğunu söylüyor.yarım saate yakın süren uzun bir konuşma geçti aralarında. özetle,bunlar iki kardeş bu dünyayı güzel güzel yönetirken kızın babası başka bir dünyaya gittiği bir gezide kızın annesine aşık olmuş ve 30 yıl kadar buraya dönmemiş. sonra ne oldu bilinmez çok öfkeli olarak dönmüş ve aradaki portalları kapatmış, nöbetçileri değiştirmiş, ve kardeşinin ölümsüzlüğünü elinden alıp bu şatoya kapatmış. şimdi kont şatodan çıkarsa ölecekmiş. bundan kurtulabilmesi için ya Isaac ölmeliymiş ya da kızın ölümsüz kanına ihtiyacı varmış. bunları anlattıktan sonra kıza bir büyü yapıyor ve kız kendini zindanda buluyor.

26 Nisan 2009 22:17

Zindanın anahtarı yan duvarda bir rafta duruyor ve benim telekinezis büyüm var. onu kullanarak anahtarı aldım. kapıyı açıp sola gittim. donmuş bir adam var. yerden bir tahta parçası aldım. geri dönüp sağa gittim. sağdan da balta başı aldım. tahtayla birleştirdim. baltayla sol taraftaki donmuş adamın buzlarını kırdım. ağzı burnu olmayan bir adam çıktı ortaya. adı rales ty. o da başka bir dünyadanmış. beni kendi dünyasına götürecek. tek koşulu var. orada konuşmamalıymışım. ve yeni bölüme geçtim

26 Nisan 2009 22:35

karşımda bir portal var. çok büyük fakat giremiyorum. sağa ve sola gidilebiliyor. hadi bakalım. önce sola gidiyorum. kulübeler var. sol kulübeye girdim. içerde rales va diye biri var. konuşuyoruz. rales ka diye bir liderleri varmış. onunla konuşmam gerektiğini söylüyor. bana o yardım edecekmiş. fakat onun bana yardım etmesi için vadinin kurallarına göre önce ben onun için birşey yapmalıymışım. Anladığım kadarıyla bu salak rales ka başka dünyalardan gelenleri engelleyim derken yanlışlıkla bir kalkan yapmış ve kulübesine giremiyormuş şimdi.Benden bir item bulup kalkanı kontrol etmemi istiyor.rales va nın kulübesinden yeşil bir kristal, rales kanınkinden de pembe kristal aldım.

26 Nisan 2009 22:53

çıkınca sola gidip parlayan kulübeye gittim(glowing hut)oradan da crystal adaptörü aldım. daha önce aldığım iki kristal bununla birleşti.soldaki alete takıldı. alet parlamaya başladı. tuşlara sırayla basarken söndü. dışarı çıkıp diğer kulübeye geri döndüm. rales ka bu sefer benimle konuştu. fakat çok sıkıldım bu uzun konuşmalardan

26 Nisan 2009 23:04

konuşmaların sonunda istediğim yere gitmek için babamın madalyonunu kullanmamı söyledi. madalyona tıkladım ve bir mağaradayım. önca sola ve sol odaya girdim. buhar çıkaran bir makina var. vanaları çevirdim. kapandı.sular çekildi ve bir zırh çıktı. telekinezisle aldım. başka birşey yok.

26 Nisan 2009 23:14

sağ odada kasa var. blizzard ile kilidi dondurdum. miğfer.

26 Nisan 2009 23:25

sağ koridora geçtim.iki cüce var.ejderhadan bahsediyorlar. esaneye göre yalnızca yeraltı dünyasının alev zırhını giyen biri onu öldürebilirmiş. cücelerin oradan da kalkan aldım. üçü birleşti. mağaranın derinlerine girdim. birleşen zırhı giydim ve alevlerin içinden geçtim. ejderhaya ulaştım

26 Nisan 2009 23:53

ejderha yine uzun uzun konuştu. yumurtasını verdim. sevindi. babamı sordum. zigguratta bulabileceğimi söyledi.bana onun yerini alacağımı söyledi.kurala göre vadiyi iki kral yönetirmiş.peki kontun yerini kim alacak? Kehanete göre kont ve Isaac eski dünya yıkılıp bu dünyanın oluşması ile birlikte ortaya çıkmış. Şimdi de bu dünyanın yıkılması ve yeni bir dünyanın oluşması ben ve kim olduğu bilinmeyen diğer kralla olacakmış.
konuşma bitince ejderhanın yanından geçip arkasındaki kapıdan çıktım ve bataklığa girdim. Zigguratı arıyorum herhalde

27 Nisan 2009 00:18

bataklıkta martinle konuştum. bir bitki ve balık aldım. evin arkasından boş kova gibi birşey aldım. içine evin önünde dev mantardan yapışkan sıvı doldurdum. bitkiyle birleştirdim. kayığı onardım. yerden ip aldım. martin bana kanca verdi. kayığa binip gittik. nehirde canavar var. kanca ip ve balığı birleştirip canavara verdim. şimdi rıhtıma çıktık

27 Nisan 2009 00:36

rıhtımda bir asansör var. ağırlık lazım diyor . yerdeki varilleri telekinezis ile asansörün yanına koydum. asansör yükseldi. ziggurata geldim. karşıma bir dev çıktı.yemek yerken dişine birşey kaçmış ve çıkaramıyormuş. küçülüp ağzına girdim. dişindeki kılçığı çıkardım. sonra da uzun uzun konuştuk. en son dayanamadı bana bir köprü açtı

27 Nisan 2009 00:41

köprü kırık. tek bir ip tutuyor. yine küçülttüm kendimi ve ipten karşıya geçtim. geniş bir oda ve bir sütun var. sütuna yaklaştım. üzerinde bir üçgen var.sarı,yeşil ve mavi ışıklar var. döndürünce ışıklar yanmaya başlıyor.bu bir puzzle galiba

27 Nisan 2009 00:46

ışıkları her yöne çevirdim. sonunda dördü sütunların etrafını çevreledi. sanırım yeşil renk üstte olacak pozisyona getirdim hepsini. ortaya geçtim ve aşağı indim.

27 Nisan 2009 00:49

koridorda yürüdüm ve ,yok artık . karşımda kahya Alfred var. Bana rehberlik edecekmiş.

27 Nisan 2009 01:04

solda bir odaya girdim .acaip bir makina var. yerden yırtık bir plan aldım. sağa gittim. masada kırık bir robot var.kırık kol,kırık bacak ve yine plan parçası aldım. yine çıktım. ileri gittim. başka bir kütüphanedeyim.buradan da plan parçası alındı. başka birşey yok.oradan bir pasaja giriliyor. büyük bir kapı var fakat açılmıyor henüz. geri döndüm. ilk girdiğim sol odaya girdim yine . makinayı çözmeye çalışayım

27 Nisan 2009 01:26

makina bozuk robot parçalrını tamir ediyormuş. ortadaki mor düğmeyi enter tuşu olarak düşünün. önce kolu koydum sarı düğme,enter.onarıldı. sonra bacak konuldu. yeşil düğme ve enter. o da onarıldı. diğer odaya gidip robotun parçalarını taktım. robotla konuştum.babamın anılarını taşıyormuş falan filan . anlattı durdu.bana anahtar verdi. onunla kütüphaneden geçilen kapıyı açtım.

27 Nisan 2009 22:01

sonunda oyunu bitirdim. tek oynayan ben olduğum için ayrıntı yazmıyorum. takılan olursa yardım ederim. güzel oyundu. yükleyene, tavsiye edene teşekkür ederim

28 Nisan 2009 01:04

nihayet bitti oyun teşekkürler....

d@phne çok açıklayıcı yazmışsın o yüzden ben birşey yazmadım :)))))

29 Nisan 2009 17:54

merhabaa ben küçülme büyüsünü yapamıyorum elimde 2 madalyon 1 fener bide kova var ama küçük kapının önüne geliyorum elimde sihir büyü şişesi yok

29 Nisan 2009 18:05

blue girl inventory'nin yanında bir de magic yazan bir sekme olacak. sihirler oraya gidiyor. daha sonra alacaklarını da orada bulacaksın. o skmeyi aç.sihire çift tıkla

29 Nisan 2009 18:16

allah razı olsun senden çoook kocaman teşekkür ederim sen ve açıklayıcı yorumların olmasa napardık biz yaaa valla emeğine saygı duyuyorum :)

29 Haziran 2009 13:59

arkadaşlar ben sihirli aynayı bulamadım. nerde tam olarak. yardımcı olursanız çoook mutlu olucam

Adsız
8 Eylül 2009 23:34

Arkadaşlar ben Shrink küçülme büyüsünü aynanın ordan sola dönünce yarım açık olan kapının orda kızın üzerine tıklıyorum ama kız bi türlü küçülmüyor. Nedendr

8 Aralık 2009 13:07

birinci bölümdeki kabilenin olduğu yerdeki 2. coin nerde acaba ben yeni başladımda orayı bulamadım demirci benden saç tokasını falan aldı ama elimde balık eldiven müzik kutusunun parçası madalyon fenerle klakaldım ne yapsam olmuyor lütfen acil yardım

8 Aralık 2009 13:22

buldum sonunda ya oh be

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template