Hidden Expedition: Amazon


Meksika'da bir yer. Yağmur ormanlarına hoşgeldiniz. Burası Amazon'un derinliklerine doğru seyahatinize başlayacağınız yer. Birçok gizli nesnenin saklanmış olduğu sahnelerle maceranıza başlayın.

Big Fish Games Studios takes you on an Adventure into the stunning world of the Amazon with the Hidden Expedition team in search of a missing professor. A tattered map referencing the legendary Beetle Temple is your only clue as you begin your adventure deep into the Amazon Rainforest. Explore cities, temples, and ruins while unlocking the secrets of an ancient yet advanced civilization. This adventure is the largest yet for the Hidden Expedition team, and the discovery of the Beetle Temple is just the beginning.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 26 yorum

11 Mart 2009 23:55

oyun linki süresiz download linki ile değişmiştir.Merci ege

11 Mart 2009 23:57

sishyphos teşekkürler:)))

12 Mart 2009 01:48

ama sis linke tıklıyorum sadece tanıtım demosu yükleniyor.
sorunmu var linkte desem yok değil.
bakarsan sevinirim:)

12 Mart 2009 15:44

linkte sorun oolmuş babanne.ben downloadu başlatmayı bile beceremedim biraz önce.linkleri değiştirdim.ama iki bölüm halinde olan link bulabildim

12 Mart 2009 19:00

sağol sishyphos:)
yüklemeye başlıyorum hemen:)

13 Mart 2009 00:07

babannem ordamısın oyun güzelse bnde yükleyim :)))

13 Mart 2009 01:46

şebocum fena değil oyun:)
vakit geçirmek için yani:)

15 Mart 2009 22:28

http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/hidden-expedition-amazon/forum/walkthrough-hidden-expedition-amazon-now-posted&ei=NmS9SceTKMG9-Abx2rC4BA&sa=X&oi=translate&resnum=2&ct=result&prev=/search%3Fq%3DHidden%2BExpedition:%2BAmazon%2Bwalktrought%26hl%3Dtr


oyunun resimli ve yazılı türkçe çözümü:)
yarım kalmıştı oyun devam ediyorum:)

zevkli bir oyun:)

16 Mart 2009 14:18

şimdi bitirdim oyunu.şebocum mutlaka oynamalısın.
ilk başlarda vakit geçirmek için oyna demiştim.ama öyle değilmiş süper bir oyun:)))

Adsız
10 Nisan 2009 19:50

herkese selam ben burda yeniyim ve burda olmak cok guzel burasi gibi site gormedim yorumlari okudum bana bir buyuk aile sicakligi verdi belki banada aranizda yer vardir
selamlar pamuksel

not profil secin diyor ben anlamadim ne manaya geldigini

10 Nisan 2009 19:55

adsız aramıza hoşgeldin:)
yorumlama biçimi yazısının sağ kısmındaki kutucukta google hesabından nik alırsan yorumlara adsız olarak girmezsin:)

10 Nisan 2009 20:04

selam pamuksel.sanırım senle mailleşiyoruz arada:))isim almanın en kolay yolu şöyle.altta profil seçine tıklayıp google hesabı seçeneğini seç.açılan pencerede google mail adresin ve şifrenle giriş yap.profil sayfası açacak sana .orada gerekli gördüğün bilgileri doldurup profilini kaydet.sonraki her mesajında da google hesabı seçersen yazmak daha kolay olur

10 Nisan 2009 20:12

superbabaanne tesekkurler
hosbulduk yardininiz icinde
sag olun

10 Nisan 2009 20:16

selam sishyphos
evet sizinle maillesiyoruz
sizede tesekkurler bana simdiye kadar cok yardim ettiniz ben sizi biraz ugrastirdim kusura bakmayin

10 Nisan 2009 20:53

amozon oyununda lokomatif deki ampullerin tamamini yakmakta zorlaniyorum hep 1-2 tanesi sonuk kaliyor bu bolumu gecen varsa yardim edebilirmi
simdiden tesekkurler

10 Nisan 2009 21:20

pamuksel selam:)
yukarda oyunun resimli ve türkçe çözüm linkini vermiştim.
o linki kopyalayıp adres çubuğuna yapıştırırsan link açılınca belki o bölümü geçmene yardımcı olacak görüntü bulabilirsin.
kolay gelsin:)

11 Nisan 2009 00:22

superbabaanne verdigin bilgiye sagol simdi denicem

8 Mayıs 2009 00:01

SLm bende yenimiyim, ama üye olamadım ve indirdiğim oyunları açamıyorum nerde hata yapıyorum

8 Mayıs 2009 00:42

selam rainwomen hoş geldin.aşağıdaki satırlara tıklayıp linkleri okumayı denermisin .belki yardımı olur.

oyun kurmabir de buna bak
oyun yükleme

8 Mayıs 2009 11:14

oyunu yükledim ama ingilizce bir ekran geliyor ve açılmıyor malesef flux family secrets yükledim yeşil rengi o falan hep varilk kurduğumda açılmıştı ama şimdi aynı dosyayı bugün açamıyorum

8 Mayıs 2009 11:30

slm rain,
ya eğer bir hata penceresi çıkıyorsa önüne o hatanın ne olduğunu yazmalısın veya ekran görüntüsü yapıp nete yükleyip buraya linkini yazmalısın ki yardımcı olabileyim

8 Mayıs 2009 12:01

ekran görüntüsü falan yapamam nasıl yapıldığını bilmiyorum yalnız benim pcde difrizz var ondan böle acaba kaldırıcm ama nasıl kalkacağınıda bilmiyorumki

8 Mayıs 2009 12:12

Game startup error!

İnitializeProject function could not be found.
This could indicate a bad or corrupt common directory for your game.

The game will now shutdown because it cannot properly function....
böle yazıyo pencerede

8 Mayıs 2009 12:21

oyun bozuk kurulmuş demek bu.iki sebebi olabilir.ya rar indirirken herhangi bir kesinti olmuştur ve rar bozuk inmiştir.ya da oyunu kurarken bir sorun olmuştur.öncelikle kurduğun oyunu silip yeniden rardan kurmayı dene.eğer yine aynı sorun olursa rarı tekrar yüklemeyi dene.ve oyunu buraya çıkart kısmından sonra exe ikonuna basup çalıştırıyoruz ya daha doğrusu 2ci bir kurulum yapıyor.o kurulum sırasıbdaki dizine dikkat edin.tercihen rarı koyduğunuz klasörün içine kurun oyunu
kolay gelsin

16 Mayıs 2009 13:22

slm amazonu indirdim ama sürekli aynı yer geliyor ilk bölüm 2 parti olarak indirdim ama düzelmiyor

16 Mayıs 2009 18:15

slm rain.
geçen gün sana mini chatte yazmıştım ama görmedin sanırım.sen bozukluk var deyince oyunu tekrar indirdim ve exesinden kurulumunu yaptım.bence oyunda sorun yok.sen bir yerde hata yapıyor olabilirsin veya senin pc den kaynaklanan bir sorun olabilir

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template