Escape Rosecliff Island v1.0.0









Beklenmedik bir fırtına sizi gizemli ve ıssız bir adaya kazazede olarak düşürdü.Adadan kaçabilmek için mini bulmacaları çözüp gizli objeleri aramanız gerekiyor.'5 ayrı ekranda,5 ayrı çeşit mini bulmaca oyunu ile her bölümde adadan kaçmanızı sağlayacak çeşitli itemleri toplayacaksınız.Oyun 3 ayrı modda oynanabiliyor.Dosya büyüklüğü 42.6 MB

An unexpected storm has left you shipwrecked on a mysterious and remote private island. Seek & find cleverly hidden objects and solve puzzles to find a way off the island. Find over 2100 hidden objects in 25 intriguing and mysterious locations to find items that will help you escape!
Play 5 different types mini-game puzzles to collect inventory items from each location that will be needed to help you escape the remote Rosecliff Island. Play 3 different game modes: Escape the Island, Unlimited Seek & Find, and a Mystery Bonus Game.File size 42.6 MB



İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

5 Mart 2009 00:22

teşekkürler sishyphos:)
güzel bir oyundu:)

13 Mart 2009 13:50

Merhaba;
Sitenize yeni üye olmak istiyorum nasıl olabilirim.Aslında bugün giriş yaptım ama başka ne yapmak gerekir bilgilendirirseniz sevinirim.FATO

13 Mart 2009 14:45

selam FATO,hoş geldin.
blogger girişi yapmışsın zaten.onun dışında sayfada sol üstte abonelik kısmından mail adresinle kayıt yaparsan siteye eklenen oyunlar günlük olarak maille haber verilir sana.Başka da bir üyelik şekli yok valla.
İyi oyunlar.

13 Mart 2009 15:05

Sishyphos;
İlgine teşekkür ederim ilk defa bir siteye üye olduğum için bazı sıkıntılar yaşayacak gibiyim.Birde bilgisayarımda rar var ama zip dosyalarını hala açamıyorum biliyorum açıklama yapılmış ama sanırım bende bir sorun var.Tekrar ilgine teşekkür ederim.

13 Mart 2009 15:50

Fato,rarla ilgili ne olabilir sorun anlayamadım valla.istersen mevcut olanı silip tekrar winrar yüklemeyi dene.
dosyaları buraya link olarak koymadan önce mutlaka indirip oyunu kurup kotrol ediyorum.sorun sendeki programdan kaynaklanıyor olabilir bi olasılık.

14 Mart 2009 11:02

teşekkür ederim sorunu çözebildim.Fakat napoleons secret oyununun 3. bölüm blokları geçemedim yine yardım bekliyorum şimdiden teşekkür

14 Mart 2009 13:22

fato oyunun kendi sayfasında yazarsak sonradan oynayacaklar da yararlanabilir.şimdi oyunu oynayalı epy olduğu için tam hangi bölüm dedin hatırlamadım.üçüncü bölümde bir kitap rafı puzzle vardı onu mu dedin acaba?
neyse oyunun kendi sayfasına daha ayrıntılı yazarsa yardımcı olurum

16 Mart 2009 09:31

merhaba sishyphos;
sitemiz hafta sonu yenilenmiş galiba ben maalesef kendi sayfama giremiyorum ve daha çok oyun görüntüleyemiyorum blog oluşturmammı gerekiyor yardım edersen sevinirim bu arada oyunlar süper işin açığı uzun zamandır böyle bir site arıyorum teşekkürler

16 Mart 2009 15:53

fato slm
daha sitenin düzenlemesini yapmaktayım.oyununu bulmak için sağ üstteki arama kısmını kullanabilirsin veya en alta eklediğim kategoriler kısmını.Blog oluşturman gereken kısmı anlamadım

su
20 Temmuz 2009 00:21

daha çocuk oyunu gibi..sevmedim ve bitirmeden sildim valla..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template