Emerald City Confidential v1.0.0.126


Emerald City of Oz'da petra olarak yani dünyanın en şaşırtıcı dedektifi olarak Oz Büyücüsü kahramanlarıyla birlikte gizemleri çözmeye uğraşıyorsunuz.Ama bu daha önce görmediğiniz bir Oz şehri.Macera türü bu oyunda 5 ayrı bölümde çeşitli bulmacaları çözeceksiniz.Dosya 79.4 MB


Work with the world's most cunning detective in the shadowy underbelly of the Emerald City of Oz! As Petra, you'll be lured deep into mysteries involving new foes and familiar faces; Scarecrow, Lion, Dorothy and Toto included. This is Oz as you've never seen it before! Solve your detective's quest and unravel a conspiracy of magic and intrigue! Follow a case through five chapters full of puzzles, witnesses, suspects, and allies.File is 79.4 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

28 Mart 2009 19:02

Shera son version değil ne yazıkki.Son versionunun dosyasında virüz çıktı.temiz olan link bu.umarım oynadığınla aynıdır

28 Mart 2009 19:59

tşk ederim siscim yükleyim bakıcam sanırım aynı görünüyor yukardaki resimde zaten yüklesemde bir yerde takıldım oyunda ark beklıyorum oynayan çıkarsa beraber oynucam :=)

31 Mart 2009 23:39

sheracım yüklüyorum oyunu.sorun çıkmazsa başlayacağım:)

1 Nisan 2009 01:12

net geldi.tekrar yüklemeye başladım.

1 Nisan 2009 01:41

nihayet yükleyebildim:)
ilk bölümde yerdeki levyeyi aldım.kapıyı açtım.mücevher aldım yeşil.sonra kapının yanında saksıdaki çiçek büyüdü ve kadını bayıllttı.
şimdide köprüde asılı duruyor.yardım istediği halde gelen hayvan yardımcı olmadı.kadın yere düşerken köprüden uçan bir geyik kurtarıyor.bir yeşil mücevher daha:)
şimdide ofisteyim.

1 Nisan 2009 01:48

masanın üstündeki sarı anahtarı aldım.ve soldaki dolabın orta kapağını anahtarla açtım.kitap aldım.
sonra kapı çaldı.kapıyı açtım.bir kadın geldi.konuşmalar sonunda sarışın kadın erkek fotoğrafı verdi.ve esmer kadın kapıyı açınca da odadan çıktı.aralarında yaptıkları konuşmalara rastgele tıklıyorum.pek anlamıyorum çünkü:)

1 Nisan 2009 01:55

kapıyı açığp sokağa çıktım.karşıdakigump stand yazan yeretıkladım.yeni açılan sayfada da sağ üstteeki yeşil yere(NORTH HATE) tıkladım.şimdi demir parmaklıklı kapısı ve önünde güvenlik görevlisi olan yerdeyim.

2 Nisan 2009 12:42

ya pardon ama ben bu oyunların hiç birini yükleyemiyorum siz bu rapidshareye limtsiz üye mi oldunuz bende hep hata veriyor

2 Nisan 2009 13:04

ezgi,rapidden dosya yükleyebilmek için üye olmana gerek yok. free bölümden 200 mb.'a kadar yükleyebiliyorsun. 200 mb.ın üstünü yüklemek için bir 15 dakika beklemen gerekiyor. 15 dakika sonra tekrar 200 mb hakkın oluşuyor.:)

Sishyphos
2 Nisan 2009 13:15

@Ezgi

aşağıdaki linki okursan detaylı bilgi var nasıl dosya yükleyeceğin ile ilgili

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/01/rpidshareden-nasl-dosya-indirebilirim.html

Adsız
28 Ağustos 2009 13:13

The file could not be found. Please check the download link. bu hatayı veriyor RapidShare..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template