Dream Chronicles 2: The Eternal Maze



Faye maceraya geri döndü.kaybolan kocasının ardından ve uyku ile büyülenmiş kızını kurtarmak için Rüyaların peri Kraliçesi Lilith ile olan savaşına devam ediyor.Dosya 34 MB

Faye is back and puzzling her way through even more enchanted realms in this mesmerizing, much-anticipated sequel to Dream Chronicles! Locked away within the Ancients' Place by Lilith, Fairy Queen of Dreams, Faye needs your help to navigate through intricate puzzles and magical landscapes. Help piece together the origin of the fairies, hunt for clues and dream jewels and travel back and forth between the realms of humans and immortals in this alluring sequel!File is 34 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 93 yorum

22 Mart 2009 16:02

çok teşekkürler sishyphos:)))
hemen yüklemeye başlıyorum:)

22 Mart 2009 16:07

dahası da geliyor babanne:D

22 Mart 2009 16:21

yükledim ve şöyle bir göz attım.iyi gibi.mushroom bitsin sırada

22 Mart 2009 16:23

yalnız birincisini merak ettim ve epey arandım.keşke olsaydı da önce ondan başlayabilseydim

22 Mart 2009 16:33

valla süpersin sishyphos:)
güzel bir oyuna benziyor teşekkürler:)
olsun onu da bulunca oynarız:)

22 Mart 2009 16:35

ya babaanne lütfen biraz mola ver yetişemicem sana uyku tutmuyor geceleri:)))

22 Mart 2009 18:45

egecim eşim geldi oynayamam dedim ya.onada formül buldum.pc yi oturma odasına taşıdım:)))
artık oynayamam diye sorunda kalmadı:DDDDD
ne yapayım alışkanlık kötü bir şey çözüm üretince halloluyor:)))

22 Mart 2009 19:08

ben 1 saatlik denemesini oynamıştım. çok güzel oyundur. teşekkürler

22 Mart 2009 21:39

20.bölümde müzik odasındayım:)
2 nota kağıdını arıyorum.bulamadım:)
arkadaşlar çok güzel bir oyun:)))

22 Mart 2009 22:21

geçtim o bölümü tavanda ışıklı cam yerdeymiş:)

23 Mart 2009 00:23

babaanne oyun süper aynı fikirdeyim bende 14. bölümde şömineyi yaktım kaldım öyle bişey yapamıyorum yardımcı olursan sevinirim...

23 Mart 2009 01:06

şimdi bitirdim ama bende bittim:)
son bölümde labirent bayağı zor.en sonunda adama iksiri içirdim:)
süper bir oyundu:)
teşekkürler sishyphos:)))

23 Mart 2009 01:08

şömineyi yaktıktan sonra gidip üst kattan bir şişe alıp geleceksin öykü.sonra o iksiri lab.daki vessel denen şeye koyacaksın. sarı olunca da boş şişeye alacaksın. odada bir mum var onu şömineden yakıp vesselin yanındaki düzeneğin altını tutuştur. ancak önce sarı iksiri düzeneğe dök. altı yanınca iksir yeşil olacak. onu da bitki-periye ver

23 Mart 2009 01:08

zaten o bitki sorulara doğru cevabı verirsen seni yönlendiriyor

23 Mart 2009 01:09

http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/dream-chronicles-2-eternal-maze/tips-tricks/dream-chronicles-2-eternal-maze-tips-amp-tricks&ei=Jm7GSczcN4XC-AahmpntBg&sa=X&oi=translate&resnum=7&ct=result&prev=/search%3Fq%3Ddream%2Bchronicles(TM)2%2Bwalktrough%26hl%3Dtr



öykücüm yeni gördüm yorumunu kusura bakma:(
öyle kaptırdımki oyuna kendimi hiç sorma:)
yukardaki linke tıklarsan çözümde sana yardımcı olur umarım:)

23 Mart 2009 01:09

ben müzik odasında nota kağıtlarını koymak için beşinci nota ayağını bulamadım

23 Mart 2009 01:14

üst katta gramofonun olduğu yerde sol üstteki mavi şişeyi alıyoruz.
elimizdeki sarı şişeyi deney tüpünün altına koymuştuk zaten.mavi şeşedeki sıvıyı deney tüpünün solundaki 4 lü cam fanuslara döküyoruz.mumla deney tüpünün altını yakıyoruz.
her renk değiştirdiğinde elimizdeki şişeyi 4 lü cam fanustaki sıvıyla dolduruyoruz.en sonunda yeşil sıvı elde ediyoruz.saksıdaki periye veriyoruz.

23 Mart 2009 01:17

daphne selam.müzik odasındaki sandelyelerin üstüne bak istersen .bende çok aramıştım son parçayı.ya da arka taraflarına bakıver:)

23 Mart 2009 01:20

tıklamadığım yer kalmamıştı siz deyince oldu teşekkürler d@fne ve babaanne yardımlar için...

23 Mart 2009 01:20

daphne istersen verdiğim türkçe çözümlü linke bakıver.ben oyunun sonunda aramayı akıl ettim walktroughtu.eğer son bölümde çözüm için labirentin krokisi olmasa daha bitiremezdim oyunu:)

23 Mart 2009 01:22

rica ederim öykücüm:)
çok zord kalırsan çözümlü linkten yardım alabilirsin.
tabi zevki çözüme bakmadan oynamak ama dediğim gibi ben en sonunda mecbur kalıp baktım labirentin planına:)))))

23 Mart 2009 01:26

sağol babaanne takılınca bakarım...

23 Mart 2009 01:30

arkadaşlar takılan olursa gene açıklamaya çalışırım elimden geldiğince:)
sizlere kolay gelsin.oynamayanlara özellikle tavsiye ediyorum çok güzel bir hidden:)
haydi iyi geceler:)
nerdeyse hiç kalkmadan oynadım.son bölüm beni epeyce yordu:)))
yarın görüşmek üzere bye:)))

23 Mart 2009 04:08

müzik odasında masadaki küreyi soldaki masanın üstüne koyup açtığımız kitapta müzik aletlerini doğru sıralamayla tekrar kitapta sıralıyoruz.
her iki masa üstündeki 3 kitabıda okuyoruz.tabi küre masya konulunca kitaplar açılıp okunabiliyor.

23 Mart 2009 04:14

müzik odasından sonraki bölümde satranç taşları olan bölümde,taşlar dizildikten sonra yanan ışıklara göre tıklama yapıyoruz.hata yaparsak karşı taraf oyunu alıyor.baştan başlıyoruz.

önemli olan yanan ışıkları doğru takip etmek:)

26 Mart 2009 20:22

*çok güzeldi çook:)
en son labirentte üç anahtar bulup anahtarlarla üç kutu açıyoruz.labirentin sonundaki kapıya takmaya uğraşırsanız benim gibi epey takılırsınız:)
başa dönüp üç baş görünen yere taşları yerleştirin.(doğru olunca mavi ışık olacak)ordan taş bir anahtar alınacak.o labirentin sonundaki kapıya takılıp iksir,iksir de tünelden tekrar odaya gelip adama tıklanınca oyun sonu...

26 Mart 2009 23:23

arkadaşlar herkese merhaba laboratuarın olduğu bölümde takıldım kaldım şömineyide yakamadım gramofonun olduğu odadan şişeyide alamadım lütfen yardım edin

26 Mart 2009 23:37

gülsüm selam.
bölüm numarasını yazabilirmisin mümkünse?

27 Mart 2009 00:25

sanırım 14. bölümdeyim oyun açılmıyor şu anda hata veriyor ne oldu anlayamadım

27 Mart 2009 00:31

tamam açıldı 14. bölümdeymişim arkadaşlar boş şişe mum birde birde yassı şişe gibi birşey aldım

27 Mart 2009 00:50

gülsüm ben daha oynayamadım bunu.oynamış arkadaşlar aslında sitede ama görmediler sanırım.
bir ingilizce çözüm yazacağım.ordan yardım alamazsan bekle emin ol birileri yardım eder

# Merrow: " I can't see you properly, Come closer"

# Click on the talking plant and answer some questions.

ROUND ONE

# Merrow: "Hello! I'm Merrow"

# Correct Answer: " You are the fairy I seek, yet you look like a plant

ROUND TWO

# Merrow: " Who are you?

# Correct Answer: " I'm Faye of Wish, proud wife of Fidget, who is the son of Aeval and Tangle.

ROUND THREE

# Merrow: " I'm honored to meet you, Faye. But first, I'm freezing! Please light the fire.

# Correct Answer: " I would, but first I'd need something with which to light the fire."

ROUND FOUR

# Merrow: " I can give you a match and tell you where to find some logs.

# Correct Answer: "Of course. Give me the match and I'll tell you where to find some logs."

# The Merrow says: "Here is the match you need. There are 4 wooden logs outside."

# Pick up the match that is below Merrow. Pick up the dream pieces that are in the area before you leave.

# Once you've picked up the jewels and you can view the whole room. pick up some jewels and items for inventory.

# There is a candle that is on the top left part, above Merrow's head, pick it up.

# There is a container on the lower right side marked "Something fireproof" pick it up as well.

# Get the bottle that is on the top right side of the screen. and there should also be about 5 Dream
# Pieces in that scene.

# Get out of that room and head back to the Courtyard to retrieve some logs.

# You should know be in the Courtyard again, you need to pick up four logs.

# There are 2 logs by the fountain, one is inside the fountain and the other is behind the left side of the fountain.

# The other two logs are each on the left and right side of the scene.

# Go back to the basement and place all 4 logs in the fireplace, then place the match in the fireplace as well.

# Once the fire is lit, take the candle by placing it in the fire so it can be lit.

# Go back to Merrow and he will ask you a few more questions.

ROUND FIVE

# Merrow: "That's much better, though I'm still a bit dizzy. I haven't been myself for a while.

Correct Answer: "Let me know what I can do for you, please."

ROUND SIX

# Merrow: "My water is rank and I'm dying for a fresh chlorophyll cocktail. Will you make one for me?

# Correct Answer: " Of course. Just tell me how"

ROUND SEVEN

# Merrow: "Pour the liquid from the "Liquid of Plant Life" into the flask. There is a bottle of it upstairs.

# Correct Answer: "I'll go get it right away"

# Go back to where the gramophone is and pick up the blue bottle that is on the top left side of the shelf, it is labeled "Liquid of Plant Life"

# Once you retrieve the bottle go back to the basement and click that bottle onto the large flask that is on the right side.

# It will fill with yellow liquid, take the empty bottle ( top right side on the shelf) and place it on the flask to transfer the liquid. The liquid will change while it's in the flask you have to press the bottle against it while it is yellow, otherwise it will not be correct.

# Place the metal container (burner base) and place it under the other flask that is close to the stairs.

# Take the yellow liquid and place it that same flask, and then place the candle under it to heat it.

# Once the liquid turns green take the empty bottle from inventory and place it on there.

# Go back to Merrow and place the bottle directly on his glass container

ROUND EIGHT

# Merrow: "That's much better. Now tell me again: why do you need my help?"

# Correct Answer: "Lilith, the Fairy Queen of Dreams, took my husband and daughter. I must find them.

ROUND NINE

# Merrow: "Lilith must have them in the Tower of Dreams. The path is not easy, but reaching the Tower will be almost impossible for a mortal. Are you sure you want to go there?

# Correct Answer: " Yes, even if I die trying"

ROUND TEN

# Merrow: "In that case, I'll guide you. I, too, have business with Lilith.

# Correct Answer: "Then let's go!

ROUND ELEVEN

# Merrow: "It won't be an easy trip. You must follow my instructions precisely. I can communicate with plants, just as Aeval does. But you won't receive any more messages from her."

# Correct Answer: "I understand. Lets' leave immediately OR

# "Wait. Before we leave I must gather some Dream Pieces I saw here" If you choose this answer, look for the dream pieces and then answer the question again with the first answer provided.

LAKE OF DREAMS

CHAPTER 15 THE BOAT - 5 Dream Pieces

# Pick up the harpoon that is on the left side and it will count as 3 pieces.

# Pick up the piece of wood that is on the bottom left side.

# Pick up the piece of wood that is on the right side of the barrel that is on the left.

# Pick up the oarlock that is on the dock.

# Pick up the oars that are on the top right side and it will count as 2 pieces.

# Pick up the piece of wood that is on the top of the barrel that is under the net.

# Pick up the brush that is in between the 2 barrels that are on the right side of the scene.

# Take the harpoon and click onto the 3 barrels that are on the right side.

# Take the brush and dip it into the blue paint that is on the lower right corner.

# Take the pieces of wood and place them on the boat.

# Place the oarlock in the right side of the boat where it says "a board is needed"

# Click the blue brush onto the boat and then click on the boat again so it can go in the water.

# Place the oars on the boat once it's in the water and then click it again to move on to the next round.

27 Mart 2009 00:53

çok sağol ben biraz daha uğraşayım mutlaka birileri yazar

27 Mart 2009 00:54

gülsüm selam:)
takıldığın yeri yaz anca gördüm.hatırladığım kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.

27 Mart 2009 01:01

tamam bölümü bitirdim uğraşınca oluyormuş demek :)

27 Mart 2009 01:03

gülsüm hatırladığım kadarıyla:şömine için tahta parçası bulacaksın ve mumla yakacaksın.gramofon için alt kısmına yerleşecek diskler var.onları her yerde ara.tam olunca takıp bir cd ler bulacaksın.üç ayrı cd ayrı sesler çıkarıyor.onlara göre alttaki simgelere tıklanacak.şişe hemen alınmıyor zaten.bazı işleri yapınca alınıyor.şişelere de labratuarda sağdaki mekanizmalara tıklayıp önce sarı sonra yeşil sıvılar dolacak.
hatırlayabildiklerim bunlar.hatırladığım kadarıyla cevap veririm.

27 Mart 2009 01:03

gülsüm selam:)
ben çözüm linki vermiştim yukarda görmemişsin demek.gene yazayım linki.linke tıklarsan türkçe ve resimli oyunun çözümü var:)
kolay gelsin:)



http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/dream-chronicles-2-eternal-maze/tips-tricks/dream-chronicles-2-eternal-maze-tips-amp-tricks&ei=Jm7GSczcN4XC-AahmpntBg&sa=X&oi=translate&resnum=7&ct=result&prev=/search%3Fq%3Ddream%2Bchronicles(TM)2%2Bwalktrough%26hl%3Dtr

27 Mart 2009 01:04

sevindim.kusura bakma.geç gördük oyunlara daldık:)

27 Mart 2009 14:56

9cu bölüm,hani sağa sola ileriye gidilen bir labirent.
-4 kere sağ bir ileri ve kağıt parçası
-sol,ileri,sağ,ileri bir kağıt daha
-ileri sağ ileri son kağıt ve harita tamamlandı

27 Mart 2009 16:33

herkese merhaba babaannenin verdiği linkede baktım ama orgun olduğu 18. bölümü anlayamadım

27 Mart 2009 18:25

:) şükür oldu sonunda

28 Mart 2009 01:08

şimdi kule kapısında 16 veya 17 ci bölüm benim gibi sokakta kalanlar için.
önce trabzan başlarına tıklayın sağ ve sol duvarda taşların yerleşeceği oyujklar açılacak.sonra deneme yanılma ile taşlar yerleşiyor.doğru taş mavi oluyor

28 Mart 2009 18:23

27ci son bölüm.yerde adam uyuyan odaya girdiğimizde solda bir puzzle var.o mücevher bulmacalarından birinde verilmiş olan ip ucu ile çözülüyor

mücevherleri renge göre sıralıyoruz

According to the clock, starting at noon, the right order of colors is red, blue, yellow, green, purple, and black."


öğle yani 12 yönünden başlayarak kırmızı,mavi,sarı,yeşil,mor,siyah

ve labirent sonra.
kolay gelsin:DD

28 Mart 2009 18:35

aşağıdaki linkte labirentin haritası ve nesnelerin yerleri var

buraya tıklayın

1 Nisan 2009 01:15

çok tşk ederim siscimmmmmmmmmm mucksssssssss geçtim şükür çiçekli bölümü valahı sen olmasan kırk yıl yapmazdım ing ıyı değil çat pat anca kelımelerı tekse anlıyorum :=)))

1 Nisan 2009 18:06

ya bu labirent ne kadar zormuş kaybola kaybola bir hal oldum önümde iki fıçı sonradan fıçıların önünde kapı kuşagından yolları buldum şükür bitti güzel oyunda ama lütfen o hanım bir daha kocasını kaybetmesin zaten zor bulduk :=))))))))))))emegi geçen herkese tşkler ...

1 Nisan 2009 20:32

puhahhaha shera koptum:))))
yakında kaybedecek ve biz 3cüsünü oynayacağız sanırım:D

1 Nisan 2009 21:32

aman tanrım sis söyle o hanıma kocasına sahip çıksın canım ikide bir kaybetmesin :=)))))))sonra biz onun kocasını bulcaz diye evdeki kocalar kaybolcak ilgisizlikten hehee........

1 Nisan 2009 21:33

sis 3 sü derken bu oynun 1.side mi var ?

1 Nisan 2009 22:38

evt var shera.ama linki yok eski olduğu için.çok aradım da merak ettiğim için

2 Nisan 2009 00:03

ya ben bir tane buldum sitede ama o mu acep yanlız o dowland degıl onlıne yazıyordu sanırım yanlış görmediysem sis ramses e başladın mı ?

8 Nisan 2009 14:38

hilalcim çiçekle konuşman lazım ondan sonra odunlar bahçeden alıyorsun öyle hatırlıyorum şömıneyı yakınca yukardaki kitaplıktan sol en süt rafın asagına dogru mavi şişe var

8 Nisan 2009 14:39

yanlış yazmışım:P kitaplıgın sol en üst rafın sağına dogru mavi şişe ama bak ççekle konuşunca sana kıbrıt vercek ondan sonra odunları bahçeden alacaksın öyle hatırlıyorum

Adsız
10 Nisan 2009 09:57

arkadaşlar bu oyunun türkçe anlatımı yokmu. yukarıdaki linke tıklayamıyorm.

10 Nisan 2009 12:03

adsız selam:)
yukarda verdiğim linki kopyala adres çubuğuna yapıştır açılır link.

Adsız
10 Nisan 2009 12:29

TEŞEKKÜRLER:))

13 Nisan 2009 11:56

dream chronicles müzik odasında takıldım

13 Nisan 2009 12:40

selam hilal.müzik sehpası parçalarını ve nota kağıtlarını bulman gerekiyor.alt katlara inip inip arayacaksın.hepsi tamamlanınca da bir alttaki iki büyük kitaptan sağda olana gidiyordun sanırım.ona tıklayınca müzik aletleri isimlenecek.yukarda doğru sandalyeye doğru müzik aletini isimlerine göre yerleştirmen lazım.
kolay gelsin

Adsız
13 Nisan 2009 17:46

ya ben bu labirentte hiç bir şey bulamıyorm...

13 Nisan 2009 18:30

adsız üstteki yorumlarda şu zaman etiketindeki yorumdaki linke tıkla bir harita var.
Sishyphos 28 Mart 2009 Cumartesi 18:35

13 Nisan 2009 20:57

bana yardım edermisin lütfen ya oyuna yeni başladım daha 5. bölümde 2 tane çark 2 tahta 1 kol için demir parçası buluyoz ya ben hepsini yerleştirdim ama o tahtaların ne işe yaradığını bulamadım bi türlü yardım edermisiniz boş taşıda koydum baskı için ama alamıyorum ordan tekrar

13 Nisan 2009 21:24

blugirl1905 tahtaları düzeneğin altına yerleştiriyorsun.kolu düzeneğe takıyorsun.metal kare parçayıda düzeneğin üstüne yerleştiriyorsun.kalıp çünkü o metal parça.alttaki tahta parçaya desen çıkıyor.sonra onları kapıya yerleştiriyorsun.

13 Nisan 2009 21:26

yukara resimlii ve türkçe çözüm linki vermiştim.onu kopyalayıp adres çubuğuna yapıştırıp açarsan takıldığın yerlerde yardımcı olur sanırım:)

14 Nisan 2009 10:15

teşekkür ederimmmm babaanne :) o bölümü geçtim inanki yapamayınca sinir oluyodum ama sen yetiştin imdadıma yardımların için tşk ederim

14 Nisan 2009 11:09

müzik odasından çıkamıyorum bi türlü yaa gramofonun altıgen parçlarının sonuncusunu bulamıyorum linke tıkladım ama çeviri olduğu için anlamadım yaa :(( yada bende bi kıtlık var :))

14 Nisan 2009 14:14

bluegirl1905 sanırım son parça alt katta iken merdiven sağda görünürken merdiven basamağında olmalı.2.basamağında falan.oralara tıklarsan görürsün:)

Adsız
5 Mayıs 2009 12:51

bölüm 8 de bir kapı var ..anahtarlarını taktım ama bir türlü açılmıyor..devamlı hata veriyor ..çevir çevir beynim döndüü...

Adsız
5 Mayıs 2009 12:53

açıldı sonundaa... :D

Adsız
18 Haziran 2009 10:52

Santranç lı odada mantık nedir hiçbirşey anlamadım yapan varsa yardım lütfe...

Adsız
18 Haziran 2009 14:50

santrançlı odada ki mantık,önce taşların parçalarını bulucaksın,ardından onları tamamlıyacaksın tamamlanıncca da sana verilen işaretleri sırayla yapıcaksın...yani santranç tahtasında sırayla yanan ışıklara tıklıycaksın

Adsız
5 Temmuz 2009 00:48

arkadaşlar ben 12 ve 13 bölümde takıldım

Adsız
21 Ağustos 2009 16:08

arkadaşlar ben 16.bölümde elimde taşlarla kalakaldım ne yapmam gerekiyo lütfen yardımcı olur musunuz......

21 Ağustos 2009 17:39

41 numaralı yorumda 16 ve 17 bölüm açıklanmış

Adsız
22 Ağustos 2009 14:27

teşekkür ederim...ama bu seferde müzik odasında kaldım bütün notaları buldum hepsi doğru yerlerinde ama bundan sonra ne yapacağımı bulamadım lütfennn birisi yardım etsinn....

22 Ağustos 2009 18:15

Linkteki oyun çözüm resimlerinin faydası olur sanırım. Bir bak istersen adsız...

http://gamezebo.com/games/dream-chronicles-2-eternal-maze/tips-tricks/dream-chronicles-2-eternal-maze-tips-amp-tricks

Adsız
23 Ağustos 2009 16:00

teşekkür ederim ;)

Adsız
25 Ağustos 2009 13:07

santranç taşlarının parçalarndan birini bulamıyorum kaç gündür yaa..

13 Kasım 2009 15:39

12.bölümde takıldım elektrik şeması olmuyo olmuyo deliricem bilen varsa söylesin lütfen a dostlar

13 Kasım 2009 15:41

yeşil bir şema mantıklı mantıksız herşeyi denedim olmuyo elimde bir sarı anahtar birde plak var bu arada tabi onda gereksizdir nasıl yanar bu lambalar?

13 Kasım 2009 16:07

o bölümde alt katta ve üst katta olmak üzere iki yeşil şeme vardı.alttaki resimlere bakınız.

üst kat


Ialt kat

13 Kasım 2009 16:08

sarıyla daire içine alınmış olan parçayı çevireceksiniz

17 Kasım 2009 13:39

Merhaba bu seferde alt kattaki ahşap kapı açılmıyo;
Sanırım onuda açarsam,bu tur biticek.İki adet plak kaldı elimde ve gramafonun olduğu yerde mor renkli bir şişe var,parlayan tıklıyorum ama bişey olmuyo.

17 Kasım 2009 13:44

merhaba corcio:)
çözüm linki veriyorum

http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/dream-chronicles-2-eternal-maze/tips-tricks/dream-chronicles-2-eternal-maze-tips-amp-tricks&ei=Jm7GSczcN4XC-AahmpntBg&sa=X&oi=translate&resnum=7&ct=result&prev=/search%3Fq%3Ddream%2Bchronicles(TM)2%2Bwalktrough%26hl%3Dtr

17 Kasım 2009 13:45

Bölüm 13.teyim elektrik devre şemasıylamı alakalı acaba sorun?nasıl açıcam o kapıyı?teşekkürler şimdiden

17 Kasım 2009 13:47

Teşekkürler süper babanne ama bu linkleri nasıl açıcam?

17 Kasım 2009 14:13

corcio kaopyala yapıştır yaparsan adres çubuğuna çabilirsin linki.
istersen bu sayfanın sağ üst kısmındaki mini chatten verebilirim direk olarak linki.

17 Kasım 2009 14:19

sayfanın sağ üst kısmındaki mini chat kutusuna yazdım linki corcio.
link yasına tıklarsan direkt olarak çözüm linki açılır.kolay gelsin.
oraya bakarsan kolaylık olur sana:)

5 Aralık 2009 19:42

merhaba 18.bölümde takıldım piyanodaki tuşlar nasıl geçicem o bölümü?yardım lütfen

5 Aralık 2009 20:22

corcio sana resimli ve türkçe çözüm linki veriyorum.
verdiğim adresi mausenin sağıyla tıkla ve adresin hepsini kopyala,üstteki adres çubuğuna yapıştır.sayfa açılır.

http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/dream-chronicles-2-eternal-maze/tips-tricks/dream-chronicles-2-eternal-maze-tips-amp-tricks&ei=O6QaS_vGAcTD_gaMjtzcAw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAsQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3DDream%2BChronicles%2B2:%2BThe%2BEternal%2BMaze%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

5 Aralık 2009 20:23

verdiğim linki açamıyorsan saü üstte chat bölümüne gel corcio.ordan sana direk link vereyim:)

5 Aralık 2009 20:29

yanlış hatırlamıyorsam;zaten piyanoda önce tuşlara nasıl bazacağını gösteriyor,sonra o sıralamaya göre tuşlara basıyorduk.
not laıp tıklayabilirsin tuşlara sırayla...

11 Aralık 2009 16:20

olmadı süperbabanne seni çok seviyorum piyanodan çıkamadım zaten ders çalışıyorum bindebir açtığımda oyunda hep kaldığım yerdeyim
yani piyanoda

31 Aralık 2009 20:45

herkesin yeni yılı kutlu olsun MUTLU SENELER...son bölümdeki labirent nasıl geçiliyo?bilen söylesin lütfen

10 Temmuz 2013 15:23

LİNK YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template