The Clockwork Man



Viktorya döneminde Miranda Calomy'ye bilim alanında yardımcı oluyoruz.Yüzyılın değişimi sırasında buhar gücü teknolojisinin tüm alanlarda baskın olduğu bir dönemde bu macera sizi egzotik yerlere götürüp dünyanın en büyük icatlarına tanıklık etmenizi sağlayacak.Dosya 120 MB

Join Miranda Calomy on a journey through a world of wondrous science in the Victorian era.
At the turn of the century, in an alternate timeline where steam-powered technology has become dominant in almost all walks of life, this Hidden Object Adventure will take you to exotic locales, while you attempt to compile the parts to the world’s greatest invention!File size is 120 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

21 Mart 2009 14:00

teşekkürler sishyphos:)
yüklemeye başlıyorum:)

21 Mart 2009 14:20

başladım hadi bakalım:)
egecim sen daha eski oyunlardamısın?

21 Mart 2009 14:27

:D
sorma babaanne.önceden bakmazdım pek hiddenlara.senin sayende merak sardım haberin olsun:)takıntım ver geridekileri önce oynamak gibi.ama böyle giderse hiç güncel olanı yakalayamıcam.senle eş zamanlı oyun oynamak en büyük hedefim:DDD

22 Mart 2009 13:32

güzel bir oyundu:)
şimdi bitirdim:)
teşekkürler sishyphos:)

3 Nisan 2009 22:46

herkese merhaba oyunu bitiren arkadaşlar yardım edebilirmisiniz ? 3 bölümde taş kapı ve rakamlar var içinden çıkamadım bir türlü

3 Nisan 2009 23:01

:))) çok şükür yaptımmmm

3 Nisan 2009 23:43

gülsüm slm
ya kusura bakma ben oynamadığım için yardımcı olamadım.oynamış olanlar da sitede yok herhalde.
neyseki çözmüşsün

3 Nisan 2009 23:47

sishypos oyunu az önce bitirdim çok sağol

Adsız
9 Mayıs 2009 13:26

ŞU taş kapı da yardımcı olabilecek var mı acaba..takıldım kaldım...

9 Mayıs 2009 19:55

eğer 3cü bölümdeki taş kapıdan bahsediyorsnız alttaki linki başka bir tarayıcı sayfasına kopyala yapıştır yapın ve enter deyin.açılan youtube videosu o kapının çözümü

http://www.youtube.com/watch?v=SLQRalQkLdI

su
17 Ağustos 2009 11:51

bu oyuna çok rağbet olmamış ama güzel valla.3.bölümü geçemedim.sisin verdiği linkte youtube die açmadı.çıldırıciiimmm...

17 Ağustos 2009 12:07

soldan ot sağdan da keskin taş alıyorsun sanırım çakmak taşı.inv.deki keskin nesne ile ve otla birleştirip ateş yakıyorsun.sonra inv.deki kağıdı ısıtıyorsun. bir kod beliriyor
03-277-52-6-WEN
taşlara basma sırası.
üst orta
sağ üst köşe
sol üst köşenin bir sağı
sağ üstten 2ci
sağ alttan 2ci
sol üstten 3cü
sağ üst köşenin bir solu
sol üstten 4cü
şimdi tabletler kapıya yerleşebilir hale geliyor.ortadaki kolu çevirerek önce sola sonra sağa sonra üste o tablet taşları takıyorsun.
ve voilaa:DD

17 Ağustos 2009 13:00

herkeş çekilsinn..öpecemmm :)))))

su
17 Ağustos 2009 13:49

ya bu oyun kazıkmış.ciddi çözüm yazmak lazım.şimdide kalorifer dairesi gibi bi yerde takıldım.kömürleri koydum.şişeleri tanka boşalttım.boruları taktım.ve dingggg...kaldım yine.

su
17 Ağustos 2009 13:53

http://gamezebo.com/games/clockwork-man/tips-tricks
çözümlerle ilgili açıklama ve resimler burda arkadaşlar.sıkıştıkça bakın ama :D

su
17 Ağustos 2009 14:01

tüm o dediğim işlemlerden sonra küreği ocağın vanasına sürükleyin takılsın.sonra kürekle çevirince ocak yanıyor.sonrada kırmızı küçük kolu çevirin..oh beee...

su
17 Ağustos 2009 23:06

bu oyunu oynamayanlara tavsiye ederim arkadaşlar..gelelim zor bi bölüme....
önümüzde kocaman bir kapı,elimizde 3 taş parçası ve 03 -247-52-6 WEN yazan bölüm yani..
kapıda en tepedeki taşı sıfır kabul ediyoruz ve tıklıyoruz.sonra sağda 3.taş ve solda 2.taş.yani (-)işaretli sayılar sol taraf oluyor.hepsini yapınca kapının göbeğini w(batı)ya çevirip bir taş yerleştiriyoruz.sonra doğuya ve bir taş ve en son kuzey.o dağ gibin kapı hoooooppp aılıyor.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template