Book of Legends



Daha önceden oynadığım bir oyunun sitede olmadığını fark ettim,ki olmalı çünkü çok keyifli bir oyundu.Zoe ve Charleston ikilisini Excaliburun peşinde ve Efsaneler kitabının gizemlerini araştırırken yalnız bırakmayalım.Dosya 82.9 MB

If the Book of Legends should ever fall into the wrong hands, the consequences could be devastating. Follow Zoe and Charleston Black as they follow the clues found in the long forgotten Book of Legends. Clues that lead them on a hunt for one of the world’s most mysterious legends of all, Excalibur! Is it real? And can they find it before their enemies do? Find out as you unravel a mystery that could change the balance of power forever.File size 82.9 MB



İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

5 Mart 2009 00:23

bende bu oyunu daha önce oynamıştım:)
güzel bir oyun:)

Adsız
28 Eylül 2009 23:41

babaanne selam national müze de kaldım anahtarları topladım maskeyi açamıyorum yardım edermisin?

29 Eylül 2009 00:04

adsız anahtarlarla ilgili resim linki.

http://i281.photobucket.com/albums/kk224/gamezebo/Book%20of%20Legends/bol_23-1.jpg

29 Eylül 2009 00:04

selam bu arada:)
bu da çözüm linki:)

http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/book-legends/tips-tricks&ei=OyPBSqbNN5WMsAbY85E4&sa=X&oi=translate&resnum=3&ct=result&prev=/search%3Fq%3DBook%2Bof%2BLegends%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

su
6 Ekim 2010 13:27

balık hafıza olmanın faydaları....zaman geçirmek için yeniden yüklüyorum

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template