Azada 2: Ancient Magic



Kütüpnaneye girmeye korkan genç Titus tüm cesaretini ve üstün bulmaca çözme yeteneğine güvenerek sihirli güçleri etkisiz hale getirmeye karar vermiştir.Size acil durumlarda ona yardım etmeniz için verdiği madalyonu kullandığı anda siz de onun yanında yer alacaksınız.20 den fazla masal kitabının büyülü dünyasında Kral Arthur,Rpunzel Buffalo Bill gibi karakterlerle tanışacaksınız.Dosya 112.1 MB

Too afraid to enter the library, young Titus calls upon your courage and superior puzzle-solving skills to disarm the magical menace. Luckily, Titus has given you a magic medallion to call upon him when in need. Enter the lives of storybook characters in more than 20 magic puzzle books. Meet famous legends like King Arthur, Rapunzel, Henry Jekyll, Buffalo Bill, and many more. Can you unveil the dark hidden secret in Azada: Ancient Magic.File size 112.1 MB.
System Requirements:
OS: Windows XP/Vista
CPU: 800 Mhz
RAM: 512 MB
DirectX: 7.0
Hard Drive: 133 MB

İndirmek için tıklayınız...Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 117 yorum

25 Mart 2009 12:02

aman efendim:)
pc yi açıp siteye girdim,çok mutlu odum.
arka arkaya 2 tane yeni oyun:)
çok teşekkürler sishyphos:)

25 Mart 2009 13:06

ilk bölümde kızı kuleden kurtarıyoruz.
önce sağa gidip bahçedeki labirenti tamamlıyoruz.ortasındaki tahta pervazı alıyoruz.
sonra sağa gidip eve giriyoruz.şömineye odun koyuyoruz.yatağın yanındaki tabakataki kekin altından anahtar alıyoruz.sağa gidip açılan kitapta mumu alıyoruz.dönüp şömineyi yakıyoruz.
sağda pencereye gidip pervazın bir parçasını takıyoruz.kitaplıktaki raf anahtar istiyor.kitaplığın önündeki hayvana evdeki yatağın yanındaki tabaktaki keki alıp veriyoruz.hayvan gidince anahtarla üst kapağı açıp resim alıyoruz.
soldaki evin sol tarafında merdiveni alıp şatonun alt tarafına yerleştiriyoruz.
pervazın diğer parçasını aldığım yeri unuttum iyi mi:)))
pervazın diğer parçasınıda pencereye takınca tıklayıp açıyoruz.merdiven alıyoruz.
merdiveni şatonun üst kısmına tıklıyoruz.kıza tıklayınca kız kurtuluyor.aşağı inince kıza resmi tıklıyoruz.bölüm bitiyor.

eksik yorumlarla ne kadar yardımcı oldum bilemem.şimdi oynadığım oyunu unuttum:DDDDDD

25 Mart 2009 14:28

oynádigim en iyi oyunlardan herkese tavsiye ederim

26 Mart 2009 00:12

sigortadan sonraki bölümü nasıl geçtiniz?
oynayan biri anlatabilir mi acaba?

26 Mart 2009 00:38

aman allahım buldum:)
aşağıda kitaplıkta sol taraftaki kitabı tıklıyoruz.yeni kitap açılıp alta geçiyor.
açık kitaba ntıklayınca yeni bölüm:)
ben üst katta yazılan ingilizce yazılara hi bakmadım.ondan ne yapacağımı bulamadım.
aşağıdaki kitaba tıklamam gerektiği yazıyordu.
yani bu kadar olur hayret:)

26 Mart 2009 01:00

kanapeli ve duvarda tablo olan yerdeyim.burdaki 9 eksik nesneyi bulup yerlerine yerleştiriyoruz.tabloya tıklayınca eksik olan itemler ve nereye yerleştirebileceğimizi görüyoruz.
sağa gidip sırayla nesneleri bulup alıyoruz:)
odaya geri dönüp yerlerine yerleştiriyoruz:)

26 Mart 2009 01:08

ADA
ben pc olan odadan aşağıda bir kitaba tıklayıp adaya geldi.sanırım farklı bölümlere geçiş yapılabiliyor.ordan şişe,kürek ucu,olta,mendil aldım.(şişe olta ile).he bir de dal parçası kılıç.kılıçla bir ekranda otlar kesilip dal parçası alınıyor.kürek önce mendil sonra dal parçası ile birleşiyor.onunla yılanın ordan kristal alınıyor.kristal ilk ekrandaki araca takılıyor ve bir puzzle.(ip tüm dairelerden geçip ışıklandıracak)
*maymunun old.ekran sanırım soldan taş.taş ile şişeyi kırıp kart.kartı aracın yanındaki adama verince bölüm sonu.

26 Mart 2009 01:28

bende şimdi adadayım ve rmanda parçalar buluyorum:)

26 Mart 2009 01:42

adayı geçtimm

yukarda pc başında puzzle yaptım:)
aşağı indim:)
THe secret garden yazılı kitaba tıkladım.
yatakta yatan biri var:)

demin sürem bitti.
oynadığım bölümü tekrar oynadım:)

26 Mart 2009 01:52

çocuk yardım istiyor.
sağ taraflardan elbise,bahçe makası,kürek,su kabı,ve 2 nesne daha aldım.
bahçe duvarındaki sarmaşıkları bahçe makasıyla kestim kapı açıldı.

26 Mart 2009 01:57

su kabını sağda tulumbaya takıp su doldurduk.2 nesnenin biri havuçmuş:)

bozo
26 Mart 2009 02:03

ben şimdi başlıycam size mümkün değil yetişemem.

26 Mart 2009 02:37

şöminenin sağ alt tarafındaki perdenin kısmına tıklayınca odanın perdesi açıldı.dışarım çıktım.sağdaki binadaki camdaki kuşa tıkladım.puzzle hakkı aldım.
kürekle bahçedeki çiçeklerin ortasındaki boş yere tıkladım.anahtar aldım.anahtarla sremaşığın altından çıkan kapıyı açtım.
en sağdaki yere gitim.koyu mavi renkti renk açılmış şimdi.kürekle ortadaki havuza tıkladım gene renk değişti.
karşı dvardaki kuşa tıkladım havuçla.puzzle için hak aldım.
sağdaki toprağa tıkladım puzzle hakkı ve dal parçası aldım.
seedle isimli nesne ile tıkladım puzzle hakkı aldım.
su kabıyla tıklayınca puzzle oyunu çıktı.oyunu tamamladım.bahçe çiçek açtı:)
içerde yatan çocuğun yanına gittim elbiseyi çocuğa tıkladım.giyindi ve yataktan kalktı.

26 Mart 2009 02:50

en sağdaki bahçeye gittim.sağdaki agacın dalına tıkladımpuzzle hakkı kazandım.kuş çıktı.ve solda elma ağacı oldu.
kırmızı elmayı aldım.içerde çocuğaverdim.çocuk kayboldu.
şöminenin üğstündeki kırmızı örtüye tıkladım.örtü gitti ve altından tablo çıktı.
tabloya tıkladım puzzle hakı verdi.ve resim aldım.
en sağdaki bahçeye gittim.çocuk ordaydı.resmi çocuğa tıkladım.
bölüm sonu:)

26 Mart 2009 03:06

neyse ben çıkıyorum ark sizleri yordum anlaşılan olmucak iyi geceler babannem bozo saglık olsun bende yukleyınce açar bitene kadar oynarım artık ne yapım :=)

26 Mart 2009 03:08

iyi geceler canım:)
yarın görüşmek üzere:)
sanırım sabah sana sishyphos açıklama yapar.pc bilgisi bizden daha iyi çünkü.

bozo
26 Mart 2009 03:18

yav siz herseferinde yorum gönderirken isim mi yazıyosunuz nası olucak bu sinir geldi içime.

26 Mart 2009 03:19

şimdi the timeline kitabını açtım.
karşıdn savaş tableti gibi birşey aldım.
sağa gittim karşıda parlayan şeye tıkladım puzzle hakı aldım.tekrar sağa gittim.ordada puzzle hakkı aldım.puzzle oyunu açıldı.
oyunu skip yaptım.aldığım hakları kullanarak.
kulenin parmaklıkl kapısı açıldı.şişe aldım.puzzle hakkı aldım açılan kapıdaki yerde oturan adama tıklayınca.sağa geçtim.orda sağdan kürek aldım.kürekle hemen orda ortada yerdeki çıkıntıyı kazdım.
yaaaaaaaaaa sürem bitti.tekrar başlıyorum:)

26 Mart 2009 03:20

yok bozo yorumlama biçiminde google hesabından girersen her seferinde isim yazmana gerek yok ki.
masaüstüne oyun yüklemek sakıncalı demişti geçen gece sis.

bozo
26 Mart 2009 03:24

boşver sakıcalı olmaz onun pc si çok dolu da ondan. iyice oyun kurmayı öğrenene kadar masa üstü ideal. sona bi dosya açar oyunları hep oraya koyar.

26 Mart 2009 03:25

şimdi googleyi deniyorum ama şifremi kabul etmiyo allah allah ya

26 Mart 2009 03:26

aaa büyük harfteymişim ya neyse oldu sağol babanne

26 Mart 2009 03:27

oho ben adaya yeni geldim yetişemiycem size

26 Mart 2009 03:28

açılan kule kapısının üstündeki boşluğa ilk ekrandan aldığım savaşlı birşey yazan tableti koydum.ilk ekrana döndüm yerdeki çıkıntıyı kazdım kürekle puzzle hakkı aldım.
en sağdaki yerde karşıdan head of horus yazılı meske gibi birşey aldım.2.ekrandaki firavunun başıymış yerine taktım.

26 Mart 2009 03:30

rica ederim bozo:)
zaten arkadaşlarla hep farklı kitaplara tıklamışız bozo.girdiğimiz kitabın çözümünü yazıyoruz.farklı kitaplara tıklanıp istediğin kitapla oyuna devam edilebiliyor:)

26 Mart 2009 03:37

benim kitaplar sırayla gidiyo. arada sırada kitap açılmıyo o zamanda yukarda ps olan bi yer var. orda bişiler yapılıyo sona kitaplar açılıyo.

26 Mart 2009 03:38

bende sırayı takip ediyorum şimdilik:)

26 Mart 2009 03:50

ilk ekranda açtığım çukura elimdeki şişeyi koyup üstünü kürekle tıklayıp toprakla kapattım.
en sağdaki yere gittim toprağı kürekle tıkladım içinden diğer taraf koyduğum şişeyi kirli olarak aldım.
firavunun altındaki parlayan yere kirli şişeyle tıkladım.4 tane göz olan resim belirdi.
elimde kürek ve kirli şişe kaldı.kürekle firavunun başına tıklanıyor ama sonuçlandıramadım...
başka kitaba geçtim.
bu saatte vampir bölümündeyim:DDD

26 Mart 2009 04:01

sürem bitti:)
ben 6.kitabı oynuyorum.
artık yarın devam ederim.
iyi geceler bozo:)

26 Mart 2009 04:18

iyi geceler bende şişe ve kürekle kaldım.

26 Mart 2009 04:20

o gözler kodmuş. şişeyle firavunun gözlerine altta resimdeki gözler gibi sol sağ sol sağ tıkladım.

26 Mart 2009 04:23

sona aşağıya doğru yatık heykelin yanından kart aldım ilk sayfadaki adama tıkladım bölüm bitti.

26 Mart 2009 04:33

vampir li bölüm
ilk ekrandan crovbar yani levye aldım.buhar çıkan terin sağından lid ve sol alt tarafdan rag aldım.

26 Mart 2009 04:36

soldaki dolapta pazıl var onu yapınca sarmısak garlik aldım. pazılda resimleri doğru yere koyunca ışıkları oynak bi şekilde yanmaya başlıyo. o zaman doğru yerde demektir.

26 Mart 2009 04:56

lid ve rag ı birleştirdim. vampirin olduğu yerde şöminenin üstünde solda saat var ona tılayınca gece gündüz değişimi oldu. lid ve rağı birleştirip kaynayan kazana tıkladım kazan artık kaynamıyo.kazanın üst kısmından bi bıçak aldım.
elimde sarmısak levye bıçakla kaldım bişi yapamıyorum.

26 Mart 2009 11:05

vampirli yerde ilk ekranda soldaki sayfadaki şatonun üst camındaki tahtalara levye ile tıkladım. puzzle hakkı kazandım.ve en sağdaki vampir olan odaya gittim.gündüz olmuştu.sarımsakla vampire tıkladım.vampir sola pencere önüne geçti.tekrar sarımsakla vampire tıklayınca vampir yok oldu.
masa üstündeki kitaba tıkladım.yakınlaşınca bıçakla ipi kestim ve içinden resim aldım.
sonra masa üstündeki anahtarı aldım.
anahtarla ilk ekrandaki adamın yanındaki kapıya tıkladım.puzzle hakkı aldım.kapı açıldı ve resimle adama tıklayınca da bölüm sonu:)

26 Mart 2009 11:16

üst kattaki makineye döndüm.4 fotoğraf çıktı tıklayınca.skiple o kısmı geçtim.
tekrar aşağıya kitapların yanına geldim.
şimdi the treasure yazan kitaba tıkladım.o bölümdeyim.
kita açılınca sağa geçtim.kitabın sol tarafında tıkladığımsandığın üstünden korsan bayrağı aldım ve sağ taraftaki bayrak yerine tıkladım bayrağı yerine koydum.
solda korsanın elinden anahtarı aldım.sağa geçip masa üstündeki sandığı açtım.içinden altın aldımsanırım.
sonra altını ilk ekrandaki papağana verdim.papağan fıçını üstünden gitti.fıçıdan powder aldım.powderide fıçının sağındaki topun oraya tıkladım.puzzle hakkı aldım.

26 Mart 2009 11:28

masadaki sandığın bize göre sağından 2 kibrit aldım.muma tıkladım kibritleri yandılar.
burda kaldım.
oynayan yok mu?

26 Mart 2009 11:58

top makinesinin hemen arka sağında yerden tp alıp yerine yerleştiriyoruz.ve kibirtle ateşliyoruz.karşı mağara girişindeki kayalara tıklıyoruz.mağaranın girişi açılıyor.
sonra en sğadaki yere geçiyoruz.orda ortada yerde bulunan lambayı diğer yanan kibritle yakıyoruz.lambanın yanındaki kitabı açıp içinden harita ve resim alıyoruz.
sol tarafa geçiyoruz.korsanın işaret ettiği elinin ucuna harita kağıdıyla tıklıyoruz.yerde kırmızı işaretli yer beliriyor.
sağdaki lambalı yere gidiyoruz.sağda yerde kürek var onu alıyoruz.
işaretli yeri kazıyoruz.içinden sandık çıkıyor.ve puzzle oyunu.puzzle oyununu skiple geçtim.resmi korsana tıkladım.bölüm sonu:)

26 Mart 2009 11:59

şimdi the headles horseman yazılı kitaba tıkladım:)

26 Mart 2009 12:07

ilk ekrandan sağa geçtim.karşıdaki tapınağın girişinin sağ duvarına tıkladım.puzzle hakkı aldım.ve işaretli bir yer çıktı.aynı ekranda soldaki 2 mezar taşına tıkladım.puzzle hakkı aldım.onlarda da işaretler çıktı.heykelin yanındaki mezar taşınada tıklıyoruz.tapınağın kapısına tıkladım.puzzle hakkı aldım ve zincirle kilitli yer göründü.
sola ilk ekrana gittim.sağdaki mezar taşına dayalı levyeyi aldım.levye ,ile tapınağın girişindeki zinziri tıkladım.tapınak açıldı.

26 Mart 2009 12:26

duvardaki işaretler,mezar taşlarındaki işaretleri açıyoruz.
duvardaki işarete göre mezar taşlarındaki işaretlere sırayla tıklıyoruz.sonra tapınağın girişinde solda kürek beliriyor.onu alıyoruz.
solda ortadaki mezar taşına tıklayıp resim alıyoruz.
ilk ekrana dönüp hayvanın solundaki mezar taşına kürekle tıklayıp ay(hilal) sembolü alıyoruz.en sğa gidip orda yerdeki lahite hilal şeklini takıyoruz.oyun çıkıyor.
oyunda mauseyi basılı tutup alanda büyük aylar yapıyoruz.alanı daraltmak amaç.% 0 olunca alan.oyun bitiyor.
lahitin kapağı açılıyor ve puzzle hakkı ve içinden kurukafa alıyoruz.
kurukafayı ilk ekrandaki hayvana tıklıyoruz.resmide tıklayınca bölüm bitiyor:)

26 Mart 2009 12:50

BOZO selam şeker.
masaüstüne oyun kurmanın sakıncası şudur.bu oyunlar install uninstall seçeneği olmayan oyunlar.yani görünmez ve gizli dosyaları manuel olarak masaüstünden kaldırma imkanı vermiyor sana.ayrıca işletim sistemin içine de oyun çalışabilmesi için dosya parçaları yerleşiyor.
daha net açıklarsam.uninstall ile bir oyunu kaldırırken o oyun senin görmediğin tüm dosyaları ile birlikte kalkar.ama manuel olarak silerken sen o dosyaları kaldıramazsın.başlat-ara yapıp silmiş olduğun bir oyun ismini aratırsan göreceksin kalmış olan dosya parçalarını.bir de bilgisayarın 2 GB gücünde bile olsa senim masaüstün o güçte değildir.bazı oyunları açamama sorunun olabilir.
tavsiyem oyun için ayrı bir klasör yaratıp oyunun rarını da rar açılımını da oyun kurulumunu da o klasöre yapmanız.oyun bitince de toptan klasörü sil demeniz.en sağlıklı güvenli yolu bu bence

26 Mart 2009 14:07

the descent adlı kitaba tıkladım.
ilk ekranda solda yerdeki kitapların ordan kibrit kutusu aldım.sağda yerdeki kitapların ordan ayna aldım.
karşıda kitaplığın sağda rafından balık oltası,latin ansiklopedisi ve runes book aldım.kitaplıktaki (avizenin hemen altına gelen yerdeki raf)rafına tıkladım.oyun çıktı.eşleme yapıyoruz.oyun sonunda cryptex yazılı bir nesne aldım.
masa sütünde soldaki kitaplara tıkladım puzzle hakkı aldım.ve masa önündeki koltuğun üstünde kağıt var.masa üstündeki sağda kürenin solundan büyüteç aldım.büyüteçla koltuk üstündeki kağıda tıkladım.üstünde işaretler var.
sağdaki yere elimizdeki nesnelerden 4 tanesini yerleştiriyoruz.sırayla üstten alta;
-runes book
-crryptex
-ayna
-latin ansiklopedisi .
yazı çıkıyor.ve kağıdı alıyoruz.
aldığımız kağıdı masada oturan yaşlı adama veriyoruz.
sağa geçiyoruz.çadırın önünden kazma,ip.fıçı alıyoruz.
ordan sağa geçiyoruz.yeni ekranda soldaki duvara kazma ile tıklıyoru.yere düşen tahtaya iple tıklıyoruz.

26 Mart 2009 14:15

sal oluşuyor.
çadırın olduğu yerde sağda kayaya kazma ile tıklıyoruz.puzzle hakkı alıyoruz.tekrar tıkladığımızda solucan alıyoruz 2 tane.olta ile birletirip sağa salın oraya geçiyoruz.ve sağdaki gölün içindeki taşın oraya olta ile tıklayınca balık tutuyoruz.
sağa geçip dinozora balığı veriyoruz.
sonra elimideki fıçıyı mağara girişine yerletirip kibritle tıklıyoruz.mağara girişi patlıyor.denize açılıyor.
hemen sağ taraftaki sayfadaki yaşlı adamın sağındaki yere tıklıyoruz.kamera var.resim alıyoruz.ve resmi yaşlı adama veriyoruz.
bölüm sonu:)

26 Mart 2009 14:18

the dive isimli kitaba tıkladım yeni yerdeyim:)

26 Mart 2009 14:38

hgunes oyunun resimli ve türkçe çözüm linkini yolluyorum.umarım yardımcı olur::)
orda takıldığın çiçek bahçesinin resimli çözümü var.
kolay gelsin:)

26 Mart 2009 16:24

bu bölümde sağa gittim.açılan yerde alttaki resimde sola tıkladım.dry coal ve tamirci anahtarı aldım.
tamirci anahtarıyla alttaki resmin sol üstüne tıkladım.kapak açıldı.
solda yerden resim aldım.
üstteki resimde ortadaki makineye tıkladım.düzenek açıldı.ve makinenin içi açılınca içinden wet coal aldım.dry coalı koydum.
en sağa gittim.orda sağda alttaki bölümde midyeler var açılıp kapanan.sırayla açılıyor.tıklayıp içlerindeki incileri aldım.
ve sürem bitti bu bölüme yeniden başlıyorum:)

26 Mart 2009 17:01

ortadaki makineye tıklayınca düzenek çıkıyor.sonra düzenek açıkken soldaki makineye tıkladım oyun açıldı.rakamların hepsini yeşil yaptım.sağdaki düzeneğin ortasındaki kolu şağı indirdim.
sağa gittim.soldaki resim ve sağ üstteki resim aydınlanmış.soldaki resimdeki taş lahitin yanındaki diski aldım.sola gittim.diski gramofona taktım.rakamlar çıktı.bendeki rakamlar,
3,4,2,1

hemen arkada cam akvaryumda köpekbalığının ağzındakini aldım.en sağa gidip taşın altında açılan 3 lü yere taktım.üstte 4 şekil belirdi.diskteki çıkan rakamlara göre sırayla tıkladım.kapak açıldı.çıkan kırmızı taşlı yuvarlak şeyi elimdeki incilerden biriyle tıklayarak aldım.
en sola gidip adama önce kırmızı taşlı diski sonta resmi tıkladım bölüm sonu:)


2,4,1,3, rakamlarını verdi.

26 Mart 2009 17:04

yukarı makineye gittim.resimler çıkınca skiple geçip tekrar aşağı kitapların yanına döndüm.yeni bir kitaba tıkladım ve yeni bölüm:)

26 Mart 2009 17:04

the world of oz

26 Mart 2009 19:18

sis'ciğim sağol ikazına. bende dediğin gibi bi dosya açıp oyunların işlemlerini orda yapıyorum. akşam shera ya yardımcı olmak için en iyi yapabildiğim masaüstü olduğundan, bide onun pc si boş olduğundan iyice anlıyana kadar masaüstünü önermekte bi sakınca görmedim. ama galiba genede faydalı olamadım. İkazına teşekkür eder hasretle gözlerinden öperim. ay ne diyom ben ya sanki köyden mektup yazdım he he.

26 Mart 2009 19:26

hayret ya babanne bi sene baksam vampirli bölümde şatonun üst penceresine levyeyle tıklamayı bulamazdım. helal olsun. sayende vapri uçurdum.

26 Mart 2009 20:17

bu bölümde kürek.kova ve torba buldum.
tavuklu oyunda tavuğu en ortadaki bölüme getirip tavuğa elimizd"eki torbayla tıklıyoruz.tavuğu alıyoruz.mause ile ttavuğun önüne tıklayınca istediğimiz yöne yönlenrirebiliyoruz.önce zor oldu ama sonra deneyerek yaptım oyunu.
önemli olan tavuğun önüne tıklayıp sadece bizim istediğmiz yöne gitmesini sağlamak:)
tavuğu ocağın odluğu odadaki cadıya veriyoruz.cadı tavuğu ocağa koyuyor.ocağın altındaki körüğe tıklıyoruz.etraf aydınlanıyor.cadı gidiyor.solda perdenin altında asılı anahtarı alıyoruz.cadı geri geliyor.tekrar koavayı kuyudan doldurup ocağa döküyoruz.cadı gidiyor.masa üstündeki ekmeği alıyoruz.masa üstündeki kitaptan resim alıyoruz.masa üstündeki tauktan kemik alıyoruz.
eğer cadı odaya geri dönerse ocağa tekrar su döküp cadıyı kaçırıyoruz.cadı odadayken nesneler alınmıyor yoksa.
kemiği kafesteki çocuğa veriyoruz.sonra cadının odasında ocağa gene su döküyoruz.cadı çocuğun yanına geçiyor.soldaki fırına tıklıyoruz.kapısı açılıyor..ekmeği fırına koyuyoruz.
elimde kürek sandığım nesne ile fırındaki ekmeğe tıkladım.ekmeği kestim.cadı fırına ekmeğin yanına gitti.

anacımmmmmmmmmmmmmm:)
elimdeki kürek sandığım şeyle cadıya tıkladım.cadı fırına girdi.cani oldum yaw:DDDDDDDDDDDDD
sonra anahtarla kafesi açtım.çocuk dışarı çıktı.
yere düşen ekmeği aldım.
en sağa gidip göle tıkladım ekmek parçasıyla.kuğu geldi.üstünde çocuklar.resimle kuğudaki çocuklara tıkladım.ve
bölüm sonu:)

26 Mart 2009 20:20

bozo heryere tıklayıp herşeyi deniyorum:)
zamanda çok ondan.seninde zamanın çok olsa sakince arar sende bulursun.

ama bir bölümün çözümünü yazmadım.yorumsuz oynadım...

26 Mart 2009 20:29

oyun pc yi kasıyor.ben biraz çıkayım.sonra devam ederim.
oynayanlara kolay gelsin:)

26 Mart 2009 23:40

the detective
kamarada masanın çekmecesinden kalem,yerdeki kutudan parmak izi aldım.sağa mutfağa geçtim.tezgahtan buz kırıcı aldım.yerde zeminden ayak izi aldım.ve burda tıkandım:)))

26 Mart 2009 23:42

bozo nazar ettin dimi bana:DDDDDDDDDDDDDD
tıkandım burda :))))))))))))))

27 Mart 2009 00:41

teşekkürler öykü:)
mutfaktaki adama ayak iziyle tıkladım poposuna.sonra parmak iziyle eline tıkladım.izlerini aldım.
ilk ekranda dedektife parmak ve ayak izleri olan kağıtları tıkladım.arkadaki kapı açıldı.
mutfağa gittim yerdeki
kutudan ingiliz anahtarı aldım.

27 Mart 2009 00:43

babannem başlıyorum şimdi oyun çözümlerini yazmışsın ama ben hiçbakmadan oynucam bakalım nerde tıkancam tıkandım mı gelırım yanına :=))))) bol şanslar cümleten diyelim hadi bismillah

27 Mart 2009 01:00

en sağa gittim.masanın üstünde arkadaki borulu yere tıkladım mail kağıdı aldım rulo şeklinde.sonra masa üstündeki kulaklığın arkasındaki kağıda tıkladım.şifreli kağıt çıktı.
oraya;
PACKAGE ON ICE
RETRIEVE AT PORT
yazdım.kutucuklara mause ie tıklayıp harfleri klavyeden yazıyoruz.

27 Mart 2009 01:01

shera hoş geldin canım:)
alemsim sen yaw:)
sen başka oyun oynamıyormuydun muahahah:)

27 Mart 2009 01:12

masanın üstünde solda kağıda tıklıyruz.açılınca kalemle tıklıyoruz.kağıdı alıyoruz.soldan 2.odaya gidiyoruz.kağıtla elimizdeki rulo mail kağıdını birleştirip karşıdaki merdiven gibi şeyin üstüne tıklıyoruz.

27 Mart 2009 01:21

kutudan aldığımız ingiliz anahtarıyla en sağdaki odada sağda yukarda kutuy tıklıyoruz.2.odadaki eksik boruyu alıyoruz.
eksik boruyu yerine takıyoruz.kolu tıklıyoruz.sonra merdiven gibi yerdeki ruloyu.
mutfağa gidip solda masada duran buzu elimizdeki buz çekiciye kırıp içinden kolye alıyoruz.kolyeyi dedektife verip anahtar alıyoruz.anahtalada sağa odaya geçip sağdaki yeşil çekmecelerden altta parlayan çekmeceye tıklayıp resimli kart alıyoruz.
dedektife kartla tıklıyoruz.bölüm sonu:)

27 Mart 2009 01:24

TENEKE ADAM
bildiğimiz hikaye kolaydı:)
yağ,balta,iki adet tahta,mıknatıs aldık ekranlardan.yağ teneke adama tıklandı bir oyun çıktı çok keyifli:)
ayakkabı ve resmi kıza tıklayınca bölüm sonu.
oyunda teneke adamı tahtalar,mıknatıs ve balta(ağaçları keserek)kullanarak ayakkabı ve resme ulaştırıyoruz.

27 Mart 2009 01:28

the gold rush tayım şimdi de.
en sağdaki yere gidiyoruz.adamın elinde kazma var.onu yere bıraktığı anda hemen alıyoruz.yoksa eline geri alıyor.

27 Mart 2009 01:53

http://www.gamezebo.com/games/azada-ancient-magic/tips-tricks

27 Mart 2009 04:16

the gold rush tayım şimdi de.
en sağdaki yere gidiyoruz.adamın elinde kazma var.onu yere bıraktığı anda hemen alıyoruz.yoksa eline geri alıyor.2. sayfaya geliyoruz sonra orda boynuz var onu yanında kutu war ona tıkla sonra kazmayı alıp kır o dolabı içinden anahtarı al atnı odada parmaklıklar war anahtarı alıp oraya tıkla dinamitleri al sağ odaya geç orda kasa war dinamitleri oraya koy patlıyor ordan kartı ve anahtarı al aynı odada kilitli çekmece war kasadan aldığın anahtarla o çekmeceyi aç içinde bi mektup war onu al sonra o mektubu en sağdaki sayfaya gidip oradaki adama weriyoz o da bize altın werio sonra bi terazi çıkıyo terazide sağ bölmedekinin aynısını sol bölmeye yapacan (sol bölmeye basılı tutunca ağırlık büyüyor) ikisini eşitleyince sana bir altın daha werio daha sonra 1. sayfa gidip o adama altınları werioz sonra kartı werioz bölüm sonu

27 Mart 2009 04:38

ben the travelerdeyim orda 2. sayfaya geç orda masanın altında priz var ona tıkla sora bi daha prize tıkla sonra vantilatör(fan) duruyo fana tıkla bi şifre çıkıyo sora aynı odana zeka küpü war ona tıkla we bi oyun cıkıyo orda yanı rebkleri birbirene birlestir birleştirince o kutudan kart çıkıyo onu al sonra sağ odaya gir orda tahtada yanan yere tıkla ve bi oyun daha çıkıyo orda böle bissürü sayılar war ordan kutuların dındada sayılar war sağda ve altta kutuların içinden sayılar çıkararak kutuların dışndaki sayılara eşitlemeye calış hepsini yapınca kendisi kapanıyo sonra masanın üstünde bi kutu açılıyo onun içinde bi top war onu al ve aynı sayfada çekmeceler war en alttaki çekmeceye tıkla icinden bi boru çıkıyo onu da al sonra 1. sayfaya git orda bi araç war tıklayınca kilitli diyo aracın oralarda bi şifre yazma yeri war oraya tıkla ve fandaki şifreyi oraya yaz doğru yazınca aracın kapısı açılıyo ve o aldığımız boruyu aracın üstüne koyuyoruz we bi yer açılıyo oraya aldığımız topu koyuyoruz ve o açılan yer kapanıyo sonra orada bi adam war kartı onun üstüne koy veeeee bölüm saonu

27 Mart 2009 04:57

şimdi the voyagedeyim 1. sayfadan balon war ordaki agirlıkları alıyoruz sonra çimlerin oralarda bi çan war en son sayfaya gelioz ordaçanı kapını üstündeki askıya koyuyoz ve tokmağa tıklıyoz adam kapıya gelince 2. sayfaya gelioz ordan camın önünde renkli boncuklar olan bi tahta war ona tıkla bi oyun gelio orda mermilerin bitmeden balonları yok etmelisin oyunu bitirince adam geri gelio we sana para werio son ra yine aynı şeyi yap sonuncu sayfaya gel kapıyı çal adam dışarı gelince 2. odaya gel şöminenin yanında bi masa war ordaki kol saatini al ve yine adam gelio sonra son sayfa gelip ordaki cocuğa paraları wer oda sana 2 tane gazete werio ve gidio sora kapıyı tekrar cal adam gelince 2. sayfaya geç gazetenin birini yak ve adam gelince 1. sayfaya geç orda balon war balonun ortasına tıkla we yanan gazeyle orayı yak sora saati adama wer adam balona binio ve kartı adama wer weeee bçlüm saonu

27 Mart 2009 12:17

merhabalar ben de geldim.strange case deyim.ilk sayfada sağ tarafta sarı bir şişe var.onu alıp solda pembe renkli sıvı şişesine döktüm sağ taraftaki sayfa netleşti.

27 Mart 2009 12:23

sağ taraftan crowbar aldım.sağdaki sandığa tıkladım crowbarla kırdım içinden bir iksir daha aldım.pembe şişeye sarı iksirden döktükçe sol ve sağ sayfalarda gezebliyorsunuz.

27 Mart 2009 12:27

sağ tarafta masadan kalem aldım onunla yatak odasındaki abajurun altındaki kağıtttan sırayla önce dinner ı işaretledim dinner formu aldım sonra laundry form u işaretledi laundry formu aldım. Kalemle yine ilk sayfadaki masanın solundaki kağıtık tıkladım isim adres tarih falan yazdı...

27 Mart 2009 12:34

Dinner ve laundry formlarını en sağdaki adama verdim.Yatan odasına döndüğümde yatağın üstünde yemek vardı içinden tuzluk aldım.Duvarda asılı ceket vardı ordan da anahtar aldım.Anahtarla sağdaki çekmeceyi açtım.kart aldım. Tuzu ve yeşil şişeyi ilk sayfada sol tarafta ki 3 lü düzeneğe döktüm.Ama bir madde daha lazım dökmek için.arıyorum...

27 Mart 2009 12:37

İl sol sayfadaki kağıttaki imzanın üstünden kalemle geöiyoruz yani imza taklidi:) aman aman adli tıpta çıkar taklit ettiğimiz tutuklanmayalım :D

27 Mart 2009 12:41

aldığımız mektubu resepsiyonda duran adama verdim bana çubuk gibi birşeyler verdi onu da işk sayfadaki 3 lü düzeneğe koyunca bir puzzle açıldı ona bakıyorum şimdi.

27 Mart 2009 13:25

offff puzzle ı çözemedim :((

27 Mart 2009 13:33

offfffffff çok şükür buldummm. mause ile elimizi kaldırmadan engeller yapıyoruz her renk kendi damlasıyla birleşiyor. ve bir iksir daha veriyor.onu da şişeye dökünce bitti :))

27 Mart 2009 20:34

Sanırım oyunun sonundayım Genie diye bi kitaptayım.yapılabilecekleri yaptım ama puzzle da takıldım kaldım.bir kaç saattir puzzle ı yapmaya çalışıyorum hep birtane yanmayan ışık kalıyor bana yardımcı olabilecek biri varmı?

27 Mart 2009 20:50

ben şimdi bitirdim çok şükür.Öykü haklıın beni de çok uğraştırdı ama tarif edilmez ki keşke yardımcı olabilsem dış kenarları da kulllandım ancak o kadar diyebilirim.3-4 kez sürem bitip yeniden oynamak zorunda kaldım. Kolay gelsin .çok güzel bir oyundu teşekkürler arkadaşlar.

27 Mart 2009 20:59

sağol forever ben biraz daha uğraşayım yinede teşekkürler...

28 Mart 2009 00:14

oynadım oynadım oyunun sonuna geldim takıldım :=))) ya bu yüzü yanan sargılı adam olan bölüm vardıya dını unuttum şimdi onda 5 nesne bul diyor tuz yumurta tüy ekmek ama sonuncusunu bulamıyorum orijanal iksir diyor ama gözden bir şey mi kaçırdım acaba ? tek iksir elimdeki itemler

28 Mart 2009 00:15

4/5 oldu iksirim ama sonucusu ne bulmadım neyse çıkıyorum ben biraz daha bakım :=)

28 Mart 2009 02:52

öykücüm en son kitap yani kitaplar bitince açılan kitaptaki puzzle yaptım son hamleyi cevirmeden resım aldım resımde göreceksın son hamleyı işaret ettım inşlaah yaparsın cnm benım


http://resimyukle.net/showpic-13976/azada_son_b__246;l__252;m_puzzle.jpg

28 Mart 2009 03:27

bütün kitaplar bitince çıkan son kitapda kazanın oldugu yerden çekiç ve ingiliz anahtarı alıyoruz en son sayfadaki kapıda asılı olan bezi alıyoruz bezle kazanı tıklıyoruz bezi ucu yanınca iblisin yanına gidip tıklıyoruz o yanarken arkadan merdivenlerden kutu alıyoruz bir daha iblisi yakıyoruz merdivenin sağ yerde testinin içinden kagıt alıyoruz bir daha iblisi yakıyoruz merdivenin sag tarafında mobilyanın üstünde pusulayı alıyoruz sonra en son sayfaya gidip ingiliz anahtarıyla soldaki maikneyı tıklıyoruz çıkan puzzle yapıyoruz (yukarda link verdım /amaç tüm lambalar mavi yancak boruları birbirne baglayan maviden başlayıp )sonra ilk kapıyı açıp içine kutuyu koyuyoruz kutuyu çekiçle açıp içinden ikinci kagıdı alıyoruz sonra ikinci sayfadaki yere gelip kablulu yere pusula yerleştiriyoruz ve gördügümüz o küçük mavi topu masuyle ilerletiyoruz taki gizli kagıdı bulana kadar burası biraz oyalıyor pes etmeyin ve gittiğiniz yeri unutmayın gerçi ışık bırakıyor ama mesafe küçük oldugu için biraz zor burda gizli kagıdı alınca tüm kagıtlarımız yeşil oluyor onunda iblise tıklıyoruz oyun bitiyor :=) hepimize geçmiş olsun diyelim böyle güzel oyunlarda beraber oynamak ve buluşmak dileğiyle hoşçakalın...

not : oyunu bitince yazdım inşallah unuttugum kısmı yoktur takılan olursa yazsın cvp dönerim ...

28 Mart 2009 13:03

sağol shera seninle konuştuktan 1 saat kadar sonra nasıl olduysa puzzle yapmayı başara bildim yardımın için yinede teşekkürler canım.ama oyun genie kitabıyla son bulmadı bende,kitapların orda duvarda yardım ettiğimiz kişinin tablosunun arkasında şifreli kasa vardı şifre olarak MAGIC BOOK yazdım ve yeni bi kitap açıldı oda frankeştayn ın olduğu bir kitap onuda bitirince oyun tamamlandı.severek oynadığım bir oyundu henüz oynamayanlara tavsiye ederim ayrıca yardımlar için çok teşekkürler...

28 Mart 2009 15:37

öykücüm arka sol yukarda ki kasayı diyorsan eyer ben onu oyun başında gördüm ama ne yazcagımı bulamayınca es geçmiştim hemen o oynu açıyorum inşalllah bende açar o kitap oynarım :=)

28 Mart 2009 16:03

evet öykücüğüm dediği yeri önce görmüştüm ama ne yazcagımı bılmediim için es geçmiştim şimdi tüm kitaplar bıtınce son açılan kitaptan sonra kitaplara bakarken bir geri yapıyoruz ve solda yukarda bulunan adamımızın tablosunu tıklıyoruz açılan yere magıc book yazınca ordan bir kitap daha çıkıyor

burdaki bölümde ilk önce yarım olan adamı tıklıyoruz adamın bacagı kolu ve başı eksik 2.sayfada dogru kol bacak ve başı alıp resime tıklıyoruz adam tamamlanıyor sonra ikinci sayfada makinaya tıklıyoruz puzzle çıkıyor buradaki bazılda amaç solda ikili kırmızı taşı alt açık yere takmak ve mavi taşları birbirne birleştirmek ama bır hamlede hepsı aynı anda hareket ediyor ve kırmızı eger diğer kırmızı taşa dokunursa yapışıyor o yuzden ilk önce kırmızı siyah görünen taşlara takılınca sabıtlemek ve dogru hamleyeı bulmak aslından kolay mantık düşünürseniz yaparsınız puzzle bitince adamın resmini alıyoruz ve makineden topaça benzer bir şey alıyoruz onuda 2 .sayfadaki yine solda görünen catının en üstüne takıyoruz sonra 1 sayfaya dönüp pencereyi açıyoruz yine 2 .sayfadaki kırmızı kaployu alıp pencereye takıyoruz diğer ucunu uzaltıp yatan adamın önündki asılı fişe takıyoruz 2.sayfaya dönüp catıyı tıklayınca şimşek çakıyor frenkestayın canlanıyor ve oyun bitiyor

yanlız acaba başka kitap daha çıkar mı * :=))))

30 Mart 2009 15:32

hgnus sordugun bölüm cvb bu takıldıgın yer tam neresi farklıysa bölüm kitabının adını yaz oyunu yenıden yukelyıp senın için bakıcam ...

süperbabaanne 26 Mart 2009 Perşembe 16:24

bu bölümde sağa gittim.açılan yerde alttaki resimde sola tıkladım.dry coal ve tamirci anahtarı aldım.
tamirci anahtarıyla alttaki resmin sol üstüne tıkladım.kapak açıldı.
solda yerden resim aldım.
üstteki resimde ortadaki makineye tıkladım.düzenek açıldı.ve makinenin içi açılınca içinden wet coal aldım.dry coalı koydum.
en sağa gittim.orda sağda alttaki bölümde midyeler var açılıp kapanan.sırayla açılıyor.tıklayıp içlerindeki incileri aldım.
ve sürem bitti bu bölüme yeniden başlıyorum:)
süperbabaanne 26 Mart 2009 Perşembe 17:01

ortadaki makineye tıklayınca düzenek çıkıyor.sonra düzenek açıkken soldaki makineye tıkladım oyun açıldı.rakamların hepsini yeşil yaptım.sağdaki düzeneğin ortasındaki kolu şağı indirdim.
sağa gittim.soldaki resim ve sağ üstteki resim aydınlanmış.soldaki resimdeki taş lahitin yanındaki diski aldım.sola gittim.diski gramofona taktım.rakamlar çıktı.bendeki rakamlar,
3,4,2,1

hemen arkada cam akvaryumda köpekbalığının ağzındakini aldım.en sağa gidip taşın altında açılan 3 lü yere taktım.üstte 4 şekil belirdi.diskteki çıkan rakamlara göre sırayla tıkladım.kapak açıldı.çıkan kırmızı taşlı yuvarlak şeyi elimdeki incilerden biriyle tıklayarak aldım.
en sola gidip adama önce kırmızı taşlı diski sonta resmi tıkladım bölüm sonu:)


2,4,1,3, rakamlarını verdi.

30 Mart 2009 23:34

sevgili hgunes arkadaşım ;
tam bir saat 17 dk aynı puzzle belki 20 den fazla kez yaptım resım alırken hemen puzzle kapandıgı için sonuç olarak anlatmaya karar verdim alttaki linkte oynu nasıl yapcagını anlatan ing yazı var....

http://img238.yukle.tc/image.php?id=799azada_deniz_alti_1.JPG

şimdi kısaca anlatım 1 de başalıcaksın ama ilk bir tek olcak sonra altına 2 koyacaksın 2 ler istegın kadar olabilir sonra 3 gelcek ama bu sayılar birbirni takip etmeli 123 yapıp 3den sonra 1 yerleştirebılrısın fazladan geliyor taşların 1-1 yada üçtane 2-2-2 üçgen şeklınde birbirne değmecek şekılde petege yerleştrimelisin son yaptıgım puzzle son hamleyi yapmadan resim aldım belki resme bakarsan ne demek istedıgımı anlarsın ....


http://img236.yukle.tc/image.php?id=3222azada_deniz_alti_2.JPG


şayet hala yapmıyorsan sol alttaki adamın resmi olan yerde toplar var yanan topun varsa puzzle tut oynu atlar devam eder .. inaşşalh yaparsın inanki videolu anlatmak isterdım ama yapamadın nasıl olcak bilemiyorum video açınca oyun pauseye dönuyor ....

31 Mart 2009 17:20

selam arkadaşlar:)
nette sistemden kaynakklanan sorun nedeniyle 5 gündür giremiyordum.nihayet sorun halloldu.
bu arada oyunu itiremedim.takıldım bir yerde.kimseylede paylaşamadığım için kaldığım yerden şimdi devam edeceğim.küpü yapamamıştım.
yeni gelen arkadaşlar hoş geldiniz:)
forever selam sana da:)))

31 Mart 2009 17:52

forever teşekkürler canım:)
küp bu kadar kolaymış bende 5 gündür uğraştım.şimdi yaptım:)

3 Nisan 2009 01:08

ya ben buna yorum bırakmayı unutmuşum:D
çok güzel oyundu.oynamayanlara ısrarla tavsiye ediyorum...

3 Nisan 2009 16:23

harika bir oyundu çok teşekkürler...

4 Nisan 2009 14:54

hayalette takılanlara ip ucu...
4 sayfa varmış bn görememişim tabii sabaha kadar oynarsam böyle olur :DDDDDD

9 Nisan 2009 14:55

hilal hangı bölümdesın bölüm hatırlat bırde takıldıgın yerı tam sor

9 Nisan 2009 15:02

hilalcim bak şimdi takıldıgın oyunlarda oyun yorum sayfasına bakarsan ordan yazarsan sana mutlak cvp döner oynu ararken serach yazan yere oyun adını yada blog arşivindende bakabırlısın geçen gun takıldıgın oyunuda çözüm olarak bölümü sana yazdım ama yine görmedın sanırım oyun yorumlarını mutlak okumanı tavsıye ederım çünkü chat sayfında takıldıgın yerlerını ben görunce sana yorum kısmına cvp yazıyorum ama sen görmuyorsun :=)

9 Nisan 2009 15:09

ok

9 Nisan 2009 15:10

bu küple ilgili kımse anlasılır bişi yazmamıs

9 Nisan 2009 15:18

shera bakıyorum ama burda resim göremiyorum küp resmi acaba yanlıs yerdemi arıyorum :(

9 Nisan 2009 15:25

hilal senı hangı bölüm kitaptasın önce onu yaz sonr asorudugun küp ne ?

9 Nisan 2009 15:28

denizlatında geçen bölmüm mü? eger orda çıkan puzzle ise sana yazdımya yukarda nasıl yapılcak link de koydum resmı varrrrrrrrrr

11 Nisan 2009 14:03

shera burdamısın

14 Nisan 2009 18:27

hihi :) bitti sonunda :) 6 saatte :))
o kadar da zor değilmiş :))

15 Nisan 2009 10:28

shera azada takıldım vantilatorun fişini cektigimiz bölümde kaldım orda kı pazılı gecemiyorum

17 Nisan 2009 21:41

hilal bölüm adı neydi hatılayamdım yada puzzle tarıf et cvb yazım

Adsız
22 Haziran 2009 16:44

Ya oyun daha bitmiyokii :S

2 Ağustos 2009 03:42

"The Traveler" Bölümündeki Küp bulmacası yüzünden sinir küpüne döndüm.. ;).. Mantığı çözemiyorum. Sabahı edecem yine. Oynamayanlar varsa tavsiye ederim eğlenceli bir oyun.

Hansel ve Gretel' in olduğu bölüm çocukluğuma götürdü beni.

Ne güzel günlerdi...

3 Ağustos 2009 22:18

Küpteki mantığı çözdüm. Bir şekilde renkleri birleştirmek gerekiyormuş. Kırmızı kırmızıyla yeşil yeşille ve sarı sarıyla.. Nihayet devam edebileceğim... :)

29 Ağustos 2009 02:10

birincisi çok güzeldi umarım bu da öyledir indirelim bakalım =)

Adsız
12 Eylül 2009 17:21

su kabıyla tıklayınca puzzle oyunu çıktı.oyunu tamamladım.bahçe çiçek açtı:)
çiçekleri nasıl yaptınız yardım

Adsız
7 Ekim 2009 02:17

yaaaaa küplere sinir oldum kimse acıkca yazmamış nasıl çözcem küpleri 2 gündür ugrasıormmm

7 Ekim 2009 03:03

netçelebi dedi ki... 109

Küpteki mantığı çözdüm. Bir şekilde renkleri birleştirmek gerekiyormuş. Kırmızı kırmızıyla yeşil yeşille ve sarı sarıyla.. Nihayet devam edebileceğim... :)

7 Ekim 2009 10:52

adsız resimli ve türkçe çözüm linki veriyorum.
güzel bir oyundu ,kolay gelsin:)


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/azada-ancient-magic/tips-tricks&ei=20fMSpCkE8mssgactr3rDg&sa=X&oi=translate&resnum=3&ct=result&prev=/search%3Fq%3DAzada%2B2%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

18 Kasım 2011 12:36

oyun biraz eski ama ben bu bölümü oynamamıştım (azadayı oynadım sadece) rapid link silinmiş filefactory de bende açılmıyor :(
linki yenileme imkanı varsa çok sevinirim.
teşekkürler

18 Kasım 2011 15:29

LİNKLER YENİLENDİ

19 Kasım 2011 21:15

teşekkür ederim

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template