Tahiti Hidden Pearls



Bir gün önce online olanını yüklediğim oyunun full versionu.42 MB bir dosya.Her bir bölümdeki rengarenk incileri toplamayı unutmayın.++ ayrı ekranda 3er bölümde hem gizli nesne bulma hem de değişik puzzle oyunlarıyla keyifli vakit geçirin

Discover the secret of the Tahiti Hidden Pearls! Seek & find hidden items and solve puzzles to get one step closer to uncovering the legend of the pearls.
Your adventure spans 44 stunning locations, divided into three missions including unique mini-games. Sharp eyes are needed to find the hidden pearls but a clear mind will help you uncover the legend behind the Tahiti Pearls.


İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

21 Şubat 2009 16:00

teşekkürler sishyphos:)yüklemeye başladım şimdi.oynayalım bakalım:)

21 Şubat 2009 17:35

bu çerez gibi gelecek sana babanne.bayaa kolay ama müzik falan keyifli

21 Şubat 2009 17:37

aa bi de bakarsan buraya diye yazıyorum.kendimin de oynadığı oyunlara resimli çözüm hazırlayıp oyun sayfalarına linjklerini eklemeye başladım.açıkçası fikri sen verdin.ara ara takıldım diye yazarak.mortimer time paradox ile başladım ilk.
zor olan kısımları tabii sadece

21 Şubat 2009 17:43

süper teşekkürler sishyphos:)
böylece oyunların çözümü çok rahat olur:=)

oyuna başladım ama 5.bölümü çok zor geçtim.oyun yavaşladı ve ekran ara ara karadı.6.bölümü hiç oynayamıyorum.
acaba oyunmu arızalı?
biraz sonra tekrar deneyeceğim.oynayamazsam üzülürüm doğrusu.müzik süper...
kolay bir oyun ama zevkli.
teşekkürler:)

21 Şubat 2009 18:22

pardon sishyphos:)
dedim ya biraz yaygaracı oldum oyun konusunda diye.
pc dinlenince oyunda sorun kalmadı.
ama ben acele ediyorum işte.bitsinde başka hidden yüklüyeyim diye:)))))

21 Şubat 2009 18:54

şimdi bitirdim oyunu.gerçekten kolaydı.dinlenmiş oldum:)
teşekkürler:)))
haydi bakalım başka oyuna bakalım :DDDDDDD

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template