Progressiv's SIU


Yeni olmasa da sitede olmayan bir oyun.
Its not new but just adding it on site


Oynamak için tıklayınız-Click to Play
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

9 Şubat 2009 01:06

selam süperbabaanne.kolay gelsin oyunları oynamakta

9 Şubat 2009 03:07

selam sishyphos:)
siteniz gerçekten güzel oyunlar var.umarım sakıncası yoktur girip oyun indirip oynamamda?
size daha önce hayırlı olsun demek isterdim siteniz için.ama tepkinizden çekindim.bu aralar sürekli hidden oyunlar indirip oynuyorum.sitenizi de nordinhoda oyun ekliyorsunuz benim sitem demişsiniz oraya girip hidden oyun sitenizi buldum.
ama oyun sitenize girmiyorum.eski olanlardan ötürü.yanlış anlaşılmak istemiyorum.bu sitenizin takipçisi oldum.sakıncası varsa yazarsanız girmeyebilirim.
bigfishdeki oyunlar yüklensede 60 dk.süreli oluyorçsizin sitenizdeki oyunları yükleyince süresiz oynayabiliyorum.
siz beni yanlış tanıdınız en çok ona üzüldüm sishyphos.aslında tanımadınız demek daha doğru olur.benim kimseye bir düşmanlığım falan asla olmadı hayatta.kırılsam bile kırgınlığım fazla sürmez.herkesi olduğu gibi kabul eden biriyim.herkesin olduğu gibi benimde hatalarım olmuştur.ama bu sanal ortamda kimse birbirini kırmamalı gerçek hayatta olduğu gibi.
bana seslenmeniz cesaret verdi.en azından size yazmak istiyordum.her zamanki gibi beni yanlış anlayacağınızdan çekindim.
oyunlar için tekrar teşekkürler.
oyunla alakası olmayan bu yorumumu okuduktan sonra silebilirsiniz.
sevgiyle kalın...

9 Şubat 2009 03:15

ne oynamanızda ne odaoyunlari24 sitesine oyunları eklemenizde bir sakınca yok.hem bu hem diğer sitelerimde her zaman yazabilir oynayabilirsiniz.yanlış anlamalar sanal ortamda çok olan bir şeydir.benim de size karşı hatam olmuşsa affedin lütfen.

9 Şubat 2009 03:30

teşekkürler sishyphos:)
rica ederim:)
anlaştığımıza sevindim.konuşarak halledilemeyecek sorun yoktur.kendinize iyi bakın.
ellerinize,yüreğinize sağlık.oyunlar gerçekten çok güzel.
görüşmek üzere...

su
11 Şubat 2009 12:34

bunuda çok sevdimm..

bozo
15 Şubat 2009 12:06

bensiz oynarsınız ha yakaladım işte

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template