Mortimer Beckett and the Time Paradox



Zamanda ve mekanda dolaşarak değişik nesnelerin parçalarını bulup o nesneleri tümlemekte kullanacağız.Ve nesneleri de bilmeceleri çözmek için nerede kullanacağımızı da bulmamız gerek.Aynı zamande çeşitli mini oyunlar da oynayacağız.108.9 MB büyüklüğünde ve tek bir dosya.
In Time Paradox, not all of the misplaced items are found in the same room. Instead, you'll have to travel to several different locations to find out where to use the items in your inventory. Some locations allow you to travel deeper inside, like entering a cave from the outside or walking to the docks from the main part of the village. As well, some object fragments aren't revealed unless you solve a puzzle or mini-game first.


 
İndirmek için tıklayınız-click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to Download
AŞAĞIDAKİLER RESİMLİ ÇÖZÜMLERDİR.OYUN OYNANDIKÇA EKLEYECEĞİM
BİRİNCİ BÖLÜM
cave
frost ice
ship
taverna
temple
village
İKİNCİ BÖLÜM
soy ağacı
satranç taşları
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 76 yorum

17 Şubat 2009 06:31

teşekkürler sishyphos:)
ben korsan gemisinde kabindeki panoyu yapamıyorum.dün gece orda kaldım.
oynayan var mı arkadaşlar?

17 Şubat 2009 06:53

latince olabilir kelimeler diye latince-türkçe sözlükte araştırdım sözcükleri ama bir sonuç alamadım:(((

17 Şubat 2009 07:26

inanmıyorum.elimde sadece tek item var sanıyordum.tabi dün 7 saat boyunca pc başından kalkmadan hidden oynarsam kafam durur:)2 item daha varmış yeni farkettim:)
pano için ipucunu buldum sonunda:)

17 Şubat 2009 07:49

bu kezde kaorsan gemisinde zıpkınla kalakaldım.elimde hiç item kalmadı.düğer bölümlerde yapacak birşey kalmadığı için o bölümler kapandı.
ben böyle 2 günde oyunu çözemezsem aferin bana:)))

17 Şubat 2009 08:01

ben bu gözlüğü değiştirmeliyim sanırım.elimdeki itemi göremiyorum:)))
neyse bu bölümde bitti.
çok güzel bir oyun.hidden oyunlarını seven herkese tavsiye ederim:)

17 Şubat 2009 10:11

bu seferde mısırlılar zamanındayım.kitapta verilen şekli yapamıyorum galiba bölüm geçemiyorum:(((
sütunlardaki resimleri kitaba göre yapacağız ama ben yaptım olmuyor:(((

17 Şubat 2009 10:12

OYNAYAN YOK MU ARKADAŞLAR?

17 Şubat 2009 10:18

selam babanne
şu linkteki resimlerde belki çözüm vardır.
http://s297.photobucket.com/albums/mm214/LizzieK_photos/Mortimer%20Beckett%20Time%20Paradox/

17 Şubat 2009 10:20

selam sishyphos:)
teşekkürler hemen bakıyorum:)

17 Şubat 2009 10:28

ne yazık ki dediğim bölüm yok orda.
neyse sağlık olsun uğraşırım ben:)

17 Şubat 2009 10:31

hmm ben şu ravensheart ile uğraştığımdan buna başlayamadım daha.ama sanırım yarın başlarım buna.
da sen bitirirsin yarına kadar:))
kolay gelsin

17 Şubat 2009 11:14

sağol sishyphos:)
ben çok yaygaracı oldum sanırım:)
geçtim o dediğim bölümü:)))
pardon arkadaşlar:)))

17 Şubat 2009 14:23

gerçekten süper bir oyundu.
oyunu yapanlara,bu oyunu yükleyip oynamamızı sağlayan sishyphos'a çok teşekkürler:)

18 Şubat 2009 00:46

estağfurullah babanne:)yakında cracklemeyi de öğrenip daha güncel oyunlar ekleyeceğim inşallah.

18 Şubat 2009 01:48

süperbabaanne öyle hevesli yazmış ki oynayasım geldi:)
ama çok geç iniyor.bu gece zor galiba:(

23 Şubat 2009 11:39

h ve h buraya gel canım:)
burdan yazışalım:)))

23 Şubat 2009 11:43

16 dk.kaldı yüklenmesine.tek tek yazarım önemli ipuçlarını:)))

23 Şubat 2009 11:51

geldim babaannecim:)))))

23 Şubat 2009 11:57

hoşgeldin h ve h cim:)
ben o bölüme gelince yazışmaya başlarım.oyun yüklenmek üzere,hemen başlayacağım:)))

23 Şubat 2009 11:59

sen işin varsa bak işine.arada sayfaya bakarsan ben yazınca görürsün.birliktede oynar bitiririz oyunu:)))
gerçekten çok güzel oyundu.2.kez oynamakta zevkli olacak benim için:)

23 Şubat 2009 12:00

tamam babaannecim bekliyorum ben:))) çok teşekkürler babaannem benimmmm:))))

23 Şubat 2009 12:29

.bölümdeki önemli ipucu;
merdiveni tavukların sağına tıklayınca defterde rakamlar çıkıyor.o işlemleri yaparak tavernada telefon açıyoruz.zaten ondan sonrası kolay.sonu kendiliğinden geliyor:)

23 Şubat 2009 12:51

2.bölümde şatoda karşı duvarda mobilyanın içindeki figürlerin sırası şöyle;
kız-kule-kedi-heykel-ahçı-kuş

23 Şubat 2009 12:55

2.bölümde korsana taç,krala maske verdik:)
kapıdaki nöbetçiye de altın paraları:)

23 Şubat 2009 13:03

3.bölümdeyim.kovboy müziği süper:)
azimle ilerliyorum h ve h cim:)
bir aksilik çıkmazsa gelecem kaldığın bölüme:)))

23 Şubat 2009 13:12

bekliyorum babaannecim:)))) biraz daha burdayım sonra kızımı almaya gidicem:))))) ama gelince yine bakıcam:)))) bende en son solda maske dürbün harita ve kürek kalmıştı bunları tamamlayamadım:(((
panoyu yapmadan bunları tamamlayabiyormuyuz babaannem yoksa panoyu yapıncamı tamamlayabiliyoruz:)))

23 Şubat 2009 13:31

3.bölümde westville de sağda karşıya giriyoruz.panodaki kartlı şekli yapınca dışlarda soldaki kasanın şifresini veriyor bize.
bende şifre 791 çıktı.
kasadan çıkna kırmızı rulo rakamı kızılderilierin olduğu bölüme gidip karşıdaki 2.bölümde duvardaki yerine yerleştiriyoruz.
daha önce oturan kızılderiliye verdiğimiz koyu sarı battaniye ile kızılderilinin dumanla çıkardığı rakamlar orda kırmızı ruloların diziliş sıralaması.zaten deftere kaydoluyor.
bendeki sıralama 5 4 3 2 1 idi.bölüm sonu:)))

23 Şubat 2009 13:34

4.bölüm korsanların olduğu bölüm.korsan gemilerinin.
ilk kısımda limandan ve limanın sağından denize atladığımız deniz altından bütün itemleri topluyoruz.

23 Şubat 2009 13:42

4. bölümde dedigin yerdeki bütün itemleri topladım evet babaannem seni dinliyorum:))))

23 Şubat 2009 13:50

altta en soldaki borazanı fort monarch kalesinde sağda üstte gözetleme kulesindeki askere verdikten sonra aşağıdaki saatin altındaki asker kayboluyor.
ve kapı görünüyor.içeri girdiğimizde soldaki duvarda eksik olan harita parçasını yerleştiriyoruz.

23 Şubat 2009 13:56

gene itemler arasında alt soldaki açık sarı 3 parça halinde olan bone(kemik)adadaki kıza verilecek.ve panodaki yazıların sıralaması kitaba yazılıyor o zaman.
bende ki sırlaa şyle;
LEDUEHR NO HARD AM CA BESNA RD DUL AGKHAR IMG RON GH HMI RUR MAP RİA HGAARSH

korsan gemisindeki panodaki tabletleri kaydırrarak bu şekilde yapıyoruz.

23 Şubat 2009 14:04

kasa açılınca içinden dürbünün son parçasını alıyoruz.deniz altındaki canavara veriyoruz.o bölüm kapanıyor.korsan gemisinde kaptandan haritanın son parçasını alıyoruz.kaledeki saatin arkasındaki odadadki duvara yerine yerleştiriyoruz harita parçasını.maskenin son parçasını alıyoruz.
o bölümde kapanıyor.
sonra maskeyi adadaki plaj şemsiyesinin arkasındaki yere gidip sağdaki boşluğa yerleştiriyoruz.hareketli pano açılıyor.sol üstteki topu düşürmeden alttaki yere götürmemiz gerek.

23 Şubat 2009 14:08

ordaki topuda sağ alta getirince taş kapak açıldı.küreğin son parçasını aldım.
kürekle adadaki plajda X harfinin yanını kazdım.
sonra topu kaydırdığımız yere gidip bitiş halkasından geçtim.bölüm sonu:)

23 Şubat 2009 14:09

ben haritayı tamamlayamadım babaannem:((((

23 Şubat 2009 14:09

h ve h bekliyorum canım seni.burda bırakacam.sen gelince devam ederiz birlikte:)

23 Şubat 2009 14:10

dürbünü deniz altındaki batık gemideki canavara ver h ve h:)

23 Şubat 2009 14:11

LEDUEHR NO HARD AM CA BESNA RD DUL AGKHAR IMG RON GH HMI RUR MAP RİA HGAARSH
bu yazıyı bendede varda anlamadım nasıl olucak tekrar denemeye gidiyorum:))))

23 Şubat 2009 14:11

ondan sonrada korsan gemisine gel.kaptana tıkla haritanın son parçasını al.

23 Şubat 2009 14:12

tabletleri sıralamaya göre gireceksin.kaydırarak.zaten tabletin üstüne tıklayınca istediğin yere götürebiliyorsun .

23 Şubat 2009 14:17

babaannecim ne kadar teşekkür etsem azdır kör gözüme diyorum başkada birşey demiyorum:((((((
oldu babaannecim çok sagol tekrar:))))) 10 dakika sonra çıkmam gerek kızımı almaya gidiyorum gidene kadar devam edeyim bakalım:)))))gelince inşallah görüşürüz:)))

23 Şubat 2009 14:20

görüşürüz h ve h cim:)
bende bıraktım şimdilik oyunu.takıldığın yerde gene sor.okuru yanıtlarım ben:)))
birlikte devam ederiz:)))
bende o gün kendime çok kızmıştım ya gözümün önündekini görememişim diye.oluyor bazen oyunda böyle:)))

24 Şubat 2009 12:09

4.bölümde down town da kapıdaki nöbetçiye kartı verince makineye girecek şifreyi buluyoruz.bendeki şifre;
01001010

ondan sonra bölümün sonu kolay zaten:)

24 Şubat 2009 12:15

6.bölümde mısırdayız.piramitler,gizemli tarih.
ben çok seviyorum mısırda firavunlarla geçen oyunları.
eskiden o çağdamı yaşadım nedir:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
müzik süper:))))
bundan önceki yazımda 4.bölüm demişim 5.bölüm olacaktı pardon:)

24 Şubat 2009 12:30

oyuna biraz ara vereyim:)
biraz işim var.hidden yüzünden herşeyi ihmal eder oldum:)
bir yere gidip gelecem.sonra devam ederim:)
h ve h cim.bugün sesin çıkmadı.eğer takılırsan yaz canım.ben eve gelince bakarım:)))

24 Şubat 2009 12:59

babaannecim tünaydın:)))aynen bende işleri serdim onun için malasef bu gün oynayamıycam sonra devam edicem:((( tabi meraktanda çatlıyorum:))))
babaannecim sana ve oyunu yükleyen arkadaşa çok teşekkür ederim çok güzel bir oyun:))) bide bitirirsem dahada güzel olacak:))))şimdi çıkmam gerek sonra görüşürüz:))))

16 Mart 2009 14:33

oyunda yardımcı olmak amacıyla resimli ve türkçe çözümler olan linki yolluyorum.
kolay gelsin:)


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/mortimer-beckett-and-time-paradox/tips-tricks/mortimer-beckett-and-time-paradox-tips&ei=J0a-Sf6DPIKy-QaHxJ3NBA&sa=X&oi=translate&resnum=2&ct=result&prev=/search%3Fq%3DMortimer%2BBeckett%2Band%2Bthe%2BTime%2BParadox%2Bwalktrought%26hl%3Dtr

16 Mart 2009 21:37

ya ben bunu çoktan oynadım işaretimi bırakmayı unutmuşum.OYNADIM:)

21 Mart 2009 23:27

oynarken kesinlikle sıkılmadım,çok zevk aldım ve hemende bitti maalesef...

25 Mart 2009 02:38

çatlıcam vallahı ya butun siteye baktım oyunu indiremıyorum nasıl yapcam yandan uyelıkte aldım ama maıl adresıme gelmıyor neden aktıf olamıcak :=(((((((((((ağlıcam valla hi bu arada bıg gamesdeki butun hidden puzzle işde bu yukrda yukledınız oyunların hepsını oynadım ama bakıyorum değişik oyunlarda var sizde süperbabannenın tavsiyesi üzerine sitenize geldım bir duyan yokmu yardım lütfen :=)

25 Mart 2009 09:46

shera1 slm ve hoş geldin.dün gece geç saatte yazmışsın valla uyuyordum:D

oyun yüklemekle ilgili bir önceki yorumuna cvp yazdım.
üyelikle ilgili ise yeni oyunlar hangi saatte yüklenirse yüklensin günde bir kere mailine haber verilir.o da sabah saatleriydi yanlış hatırlamıyorsam.

25 Mart 2009 20:56

sishyphos
1.ya şimdi ben burdan nasıl uye olcam onu hiç anlamadım
2.mesela boyutu yüksek oyunların şuana kadar sitenizde toplu olarak adlarını nerden görebılırım yani kaçırdıklarım olmasın diye soruyorum
3.maile sitenizden hiç yazı gelmiyor ben zaten blog üyesiyim bu yeterli olurmu ?
4.yeni oyun yükleyince haber veriyormusunuz

şimdilik sorularım bu kadar :=)))

25 Mart 2009 22:00

@shera;
1-yorumyazman için blogger üyeliği yeterli ki zaten onunla yazmışsın
2-sayfanın en alt solundaki download kategorisine tıkladığın zaman tüm download yani senin aradığın oyunlar önüne açılacaktır.
3-mailler günde bir kere iletilecek şekilde ayarlı.ve sadece yeni yüklenen oyunları haber veren mailler gelir.eğer üyelik işlemini doğru yaptıysan bugün yüklenen oyunların maili yarın sabah sana gelecek.eğer gelmezse haberim olsun .ilgileniriz

2 Nisan 2009 21:30

vallahi bu oyun çok hoşuma gitti o kadar begendımkı sonda yapımcıları bıle okudum ama okuduğumada deydi yenısı varmış yazmışlar mortimer lost king 2009 wawwwww çok mutlu oldum inş onuda oynarız zevkle ....

10 Mayıs 2009 01:45

selam arkadaslar
ben gurupta olan tum annelerin anneler gununu kutlar sevgi ve saygiyla selamlarim

22 Temmuz 2009 09:09

bir günde o kadar çok hidden indiriyorumki bunu indirdim mi indirmedim mi hatırlayamadım.ama şu an indiriyorum =) eminim güzeldir yorumlara bakılırsa öyle ...

22 Temmuz 2009 18:40

vee oyun bitti gerçekten güzeldi.zorlayan kısımları da oldu kolay kısımları da...kesinlikle tavsiye ederim.devamı olan oyunu çok merak ettim açıkcası çıktı mı yoksa çıkacak mı?

su
6 Eylül 2009 17:37

inanmıyorum yaa..bunuda oynamışımmm :(

Adsız
28 Eylül 2009 16:04

kk

Adsız
28 Eylül 2009 16:06

arkadaşlar ben bu oyunu yeni oynuyorum ve 1. bölümde kaldım :S
bütün itemlerin eksik parçalarını topladım taşıda panelin içinden aldım şimdi hiç bişey yapamıyorum sanırım sağ delikteki yere yama itemi koymalıyım çapayla falan bişeyler yapmam gerekiyor ama beceremedim yardımcı olabilirmisiniz?

28 Eylül 2009 16:35

selam adsız evet çapanın oldugu yere yama parca bulacaksın bu oyunda bölümler arasında gidp gelip item topla bir kısımdan aldıgın itemi diger kısımda kullanacaksın

28 Eylül 2009 16:45

simdi daha iyi hatırlıyorum taverna kısmında yani adamların masa basında toplandıkları kısımda yeşil yama parcalarını toplayacaksın:)

Adsız
29 Eylül 2009 00:58

oraları geçmeyi başardım şimdide mısırda kaldım yıldızları birleştiremiyorum ve üzerinde resim olan sütunları çözemedim elimde külçe alltın kaldı
yardım edersen çok sevinirim

Adsız
29 Eylül 2009 02:15

offf deli olucam zar zor yukarıda anlattıgım bölümüde geçtim fakat şimdide renkli taşlarda kaldım büyükten küçüğe sıralanıcak ama yapamıyorum :(

Adsız
14 Kasım 2009 15:50

oyunu indirmek istiyorum ama rapid linki gitmiş galiba

14 Kasım 2009 15:56

hayır link sağlam adsız.sadece rapid yoğunluktan free kullanıcılara indirme hakkı vermiyor.ara ara dene

22 Kasım 2009 01:07

hira resimli ve türkçe çözüm linki:)


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/mortimer-beckett-and-time-paradox/tips-tricks/mortimer-beckett-and-time-paradox-tips&ei=8nEIS_2NJ5CmmAPhrcHICg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=2&ved=0CBYQ7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3DMortimer%2BBeckett%2Band%2Bthe%2BTime%2BParadox%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

Adsız
25 Şubat 2010 09:42

iyi günler 817-dark yazan bölümde oyun kilitlendi sanki hiç bir nesne açılmıyor ne yapmam lazım.

16 Nisan 2010 22:45

yaa bu oyunda şu taşların pazılını yapıp 8.bölüme geçen varmı çıldırttı bu taşlar beni,skip te yok naapıcammmm

17 Nisan 2010 16:12

adacımmm simdi o puzzleda 5 yarı büyüklükte 5 ayrı renkte taşlar var her sıra üstünde renk belli büyükten küçüğe doğru her renk altına o renkteki taşları sıralayacaksın cok basit aslında bir daha dene istersen bu arada dün geceden beri geçmişte olabilirsin ama belki geçmedinse diye cevaplıyorum ben yine:))

Adsız
15 Mayıs 2010 02:25

merhaba süper babanne mısır bölümündeki simgeleri kitaba göre yerleştirdik olmuyor sanırım siz geçtiniz bize yardımcı olursanız sevinirimmm şimdiden teşekkürler

15 Mayıs 2010 02:27

adsız selam:)
çok önce oynadığım bir oyun.inan tam hatırlamıyorum.
yukarda vermiş olduğum çözüm linkine baksan.

15 Mayıs 2010 02:31

acaba bumu dediğin?
sırayla resimleri yolluyorum.


http://i1005.hizliresim.com/2010/5/15/794.jpg

15 Mayıs 2010 02:32

http://i1005.hizliresim.com/2010/5/15/797.jpg

15 Mayıs 2010 02:33

http://i1005.hizliresim.com/2010/5/15/801.jpg


3 ayrı resim.

15 Mayıs 2010 02:35

birde bu hiyeroglif çözümü var.


http://i1005.hizliresim.com/2010/5/15/811.jpg

24 Ağustos 2010 14:00

resimli ve türkçe çözüm linki



MTSF kolay gelsin:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template