Annabel



Müze ziyareti sırasında lanetlenmiş bir eser Annabeli zamanda geri götürür.Eski bir Mısır prensesinin hayatını yaşayan Annabel firavun olmak için kendisini yok etmeye çalışan bir rahipten kurtulmaya çalışmalıdır.Keyifli oyunlar.

While visiting a museum, a cursed artifact transports Annabel back in time! Reliving the life of an Egyptian Princess, she must escape from a sinister priest who wants to become the next Pharaoh. Help her move through a gorgeous 3D world, finding objects and using them to solve puzzles as Annabel tries to get away and be reunited with her true love.


İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

21 Şubat 2009 15:36

teşekkürler sishyphos gerçekten mükemmel bir oyun.başka siteden oynamıştım.bu tür oyunlar keşke daha çok olsa.
hidden sevenler mutlaka oynamalı:)))

27 Şubat 2009 22:36

teşekkürler sishypsos harika bir oyunmuş zevkle oynadım .....

28 Şubat 2009 00:48

rica ederim efenim.ben de işlerden fırsat bulup oynayabilsem çok güzel olacak:D

10 Mart 2009 01:07

sıkı bir oyun diyemem gayet kolay ama görüntü çok canlı,ekranın içinde gibisiniz.çok keyifli çoook:D

21 Mart 2009 13:26

son aşama epey zorladı ama yinede severek oynadım...

7 Haziran 2009 17:42

tesekkurler sishyphos
oyun tek kelimeyle super buyuk zevk aldim
iyiki varsin diyecek baska birsey bulamiyorum
sagol

7 Haziran 2009 19:24

Rica ederim pamuksel:))

10 Haziran 2009 21:54

lutfen yardim ben fena takildim
mowe the third row left or
right to match four gems of
the same color in a row

anladigim kadariyla yukaridan asagi uc renk olucak ama okadar seriki birturlu olmuyor bir oluru varmi bilen veya oynayan lutfen yardim

10 Haziran 2009 23:15

pamuksel
tercümesi şu yazdığının.
3cü sırayı sola veya sağa hareket ettirerek her bir sırada aynı renkten 4 mücevheri eşleştirin

10 Haziran 2009 23:20

oyunun resimli çözümü için:
buraya tıklayın

11 Haziran 2009 00:19

sishyphos
sagol tekrar denicem
ben uc mucevver sanmistim

11 Haziran 2009 22:49

sishyphos nihayet bitirdim superdi sagol

Adsız
9 Temmuz 2009 13:05

bu oyun fullmu arkadaşlar opna göre indiricem

9 Temmuz 2009 13:20

ewet ben de artık aranızdayım nasıl oldu da bu tür oyunları merakla oynarken şimdiye kadar sizi bulamadım :D

9 Temmuz 2009 13:21

annebel nasıl bir oyun zevklimi yoksa çocuk oyuncağımı

9 Temmuz 2009 14:53

zevkli bir hidden anabel.ama hidden yani

9 Temmuz 2009 14:54

adsız,
download etiketli tüm oyunlar full bu sitede

su
13 Ağustos 2009 13:45

ya çok basit ve her seferinde tek bir obje tamamlanıyor.birde hiç zorlamıyor.kısacası sevmedim ben bunu.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template