Secret Missions - Mata Hari and the Kaiser’s Submarines


Casual Games 24 tarafından yayınlanan nesne bulma oyunu.




Alternative Link
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

7 Mart 2009 18:41

yüklemeye başlıyorum:)

7 Eylül 2009 15:04

LİNK DEĞİŞMİŞTİR

( ya bu arada çok ilginç oldu bu.ben bu oyunu full sürüm oynadım hatta sıkıldım yarıda bıraktım.buraya niye bu linki koymuşum bilemedim:S)

su
12 Eylül 2009 20:32

oyundaki ara puzzler bayağı zorlasada bence vasat bir oyun

10 Nisan 2012 16:38

şebnem sen acaba rapid linklerini mi açamıyorsun?mesela mortimer time paradoxa link iptal demişsin ama bende açılıyor o rapid linki.treasures of mystery island da aynı şekilde. bende rapid linki açılıyor ve dosya sağlam .
neyse o yorumları kaldırdım.epey de bi oyun linki yeniledim sayende. teşekkürler canım.

10 Nisan 2012 22:15

bu gün rapiden indirme yaparken bazı linkler gözümden kaçtı sanırım kusura bakma 2. indirmeye izin vermediğinden onuda kırmızı olarak - iptal linkler gibi- markajladığından bazısını farkında olmadan iptal gibi sanmışım :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template