Rapidshare'den Nasıl Dosya İndirebilirim?

Verilen linke tıkladığınızda ayrı bir sayfa veya sekmede Rapidshare penceresi açılacaktır ve şu ekranı göreceksiniz.





Solda free user kısmına tıklayın.Sizi coğrafi durumunuza veya kullanım sıklığınıza bağlı olarak belli bir süre bekletecek ve o süreyi geriye sayacaktır.Şu şekilde göreceksiniz.


Süre dolduğunda göreceğiniz ekranda ise Download butonuna tıklayın.Size yeni açılan küçük pencerede dosyayı aç veya kaydet seçenekleriyle soracaktır.Kaydet deyin ve PC'nizde uygun gördüğünüz dizini seçip kaydete tıklayın.






Dosyanın yüklenmesi bittikten sonra dizine gidip rar dosyasını çift tıklayarak yine istediğiniz dizin için buraya çıkart deyin.Sonraki adımda ise çıkarttığınız dosyalar arasındaki exe dosyasına tıklayın.İkinci bir unzip işlemi yapacaktır ve yine uygun dizin seçmeniz istenecektir.Bu işlem de bittikten sonra oyun exe ikonuna tıklayarak oyuna girebilirsiniz.Uninstall seçeneği olmayıp,silmek istediğinizde tümüyle oyunu yüklediğiniz dizini manuel olarak silmeniz yeterlidir.En kolay yolu ki benim yaptığım,PC'mde o oyun adına bir klasör açıp tüm yüklemeleri oraya yapmaktır.İlk inen zip dosyasını da oyunun kurulum dosyalarını da aynı dizine çıkartmak silmek açısından kolay olmaktadır.

Ayrıca hızlı ve pc başında oyalanmadan rapid dosyası indirmek isterseniz eğer aşağıdaki linkten downloader programı indirebilirsiniz.

Rapidshare downloader indirmek için tıklayınız
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 4 yorum

Adsız
22 Mart 2009 20:41

selam ben dosyayi indirdim birturlu acamadim
daha evvelde dosya indirmistim ve cok basit olarak acmistim simdi belki bir saattir ograsiyorum amma nafile
ayrica vermis oldugunuz emeklere tesekkurler

22 Mart 2009 21:33

yine sağda oyun kurma kılavuzu var.oradan yardım alabilirsiniz.
kısaca anlatayım.inen rar dosyasını bir klasöre koyun.sağ tıklayıp buraya çıkart deyin.açılan dosyalar arasında bir exe ikonu olacak.ona çift tıklayıp kurulumu başlatın.yine extract seçeneğiniz olacak ve bilgisayarınızda bir dizin seçecek.isterseniz dizini aynı klasöre değiştirebilirsiniz.
tüm bunlara rağmen eğer açılamadı veya bozuk gibi bir uyarı alıyorsanız siz indirim yaparken bir bağlantı sorunu sebebiyle dosya bozuk inmiş olabilir.silip tekrar yüklemeyi deneyin

Adsız
15 Nisan 2009 19:32

slm bende çok uğraşıyorum ama hala oyunları bir türlü açamıyorum.çok sinirleniyorum çünkü oyunlar süper bir oyunu oynaya bildim. diğerlerini oynamak için sabırsızlanıyorum.:((

Adsız
15 Nisan 2009 19:37

bannemiz var bende süper anneanne olayım. :))
çünkü benim yaşım 48 iki kızım var

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template