Natalie Brooks Secrets of Treasure House


Puzzle tarzı ile kaliteli gizli nesne bulmaca oyunları arasında bir geçiş yapıyor. Yani etraftaki gerekli eşyaları toplayıp yerlerinde kullanarak bulmacaları çözüp hikayeyi tamamlarken bir yandan da belirli aralıklarla çıkan gizli nesne bulma oyunlarını oynuyorsunuz.42.7 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

20 Mart 2009 03:56

daha önce yükleyip oynayamadan sildiğim bir oyundu.yükledim oynuyorum.güzel bir oyun:)

20 Mart 2009 15:33

şimdi bitirdim:)
güzel bir oyundu:)
teşekkürler sishyphos:)

22 Temmuz 2009 05:45

Oyunu bitirecem diye sabahı ettim. Sık sık çıkan anlamadığım! ingilizce yönlendirmelerden gına gelse de keyifli bir oyundu. Tavsiye ederim...

su
23 Temmuz 2009 20:49

bu oyuna rağbet olmamış ama güzel..hem oda oyunlarınıda hatırlatıyor.takıldığım yerleri yazayım...

bankada saat 7 olacak.ama tam denk getirin yoksa anahtarı vermiyor.
süngeri pencereyi açtınız umarım,dışarda sağdaki kovada ıslatın ve kasanın yanını silin şifre çıkacak 5-7-9-1 (silmeden beleş girmeyin işe yaramıyor :D
ve tüm bu uğraşlar ne için?dandirik kravatı almak için yav :D

23 Temmuz 2009 21:13

Oyun bitince ikinci serisini oyna su.. O da güzel. Ben bitirmek üzereyim.

su
23 Temmuz 2009 21:57

ikinci serisi nerdeki net?

23 Temmuz 2009 23:15

Şurada; ;)

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/01/natalie-brooks-treasures-of-lost.html

Adsız
16 Eylül 2009 09:06

bu oyunda müzeye geldim herşeyi topladım tamam ama bir türlü sinyali durduramıyorum yardım lütfeeen.deliricem.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template