Ancient Secrets: Quest For The Golden Key


ncient Secrets oyununda, yeni ve kendini gelistirmekte olan arkeolog, Kate karakteri olarak, dunyayi dolasarak Tekka uygarliginin cok uzun zamandir kayip olan anahtarlari bulmaya calisacaksiniz. Hikaye, Tekka uygarliginin, uygarligi feth etmek isteyen gucler tarafindan buyuk bir saldiriyla yuzyuze geldigi zamanlara, 400 yildan daha oncesine dayanmaktadir.
Downloadable olan oyunu free user olarak indirebilirsiniz. 65 MB boyutunda ve tümüyle viruscheck edilmiştir.İnen rar veya zip dosyasını pc.nizde istediğiniz dizine çıkartın ve oynamaya başlayın


İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

19 Mart 2009 18:12

oynayıp oynamadığımı unuttum.o yüzden tekrar yüklüyorum:)
ege kulakların çınlasın:)))

19 Mart 2009 18:39

ve tabiki oynamışım:(((
ama yorum yazmamışım:(
fakat bahçedeki renkleri yapamadığım için silmiştim şimdi hatırladım:(

19 Mart 2009 19:40

yani bahçedeki renkleri yaptım ama mahfoldum:))

20 Mart 2009 00:47

şimdi bitirdim:)
güzeldi:)

2 Eylül 2009 12:23

hata veriyor :( 10 kez indirildiği için fln diyor galiba...

2 Eylül 2009 12:49

LİNK DÜZELTİLDİ

su
6 Eylül 2009 17:44

yes..buda..

3 Ocak 2010 02:09

Yeni link eklenmiştir.gözden kaçıranlar mutlaka oynasın .süper oyundur

geç oynadım baya ama gerçekten oyun çok iyi bahçelerdeki renklerle biraz uğraştım ama mantığı şu yarısı yeşil yarısı kırmızı oolan taşlarda boyalar doğru ama renklerin yeri yanlış ben daha farklı düşünerek bişiler yapmaya çalışmıştım sonra kolaylaştı :) teşekkür ederizz sis :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template